Sanokaas miehet yksikin hyvä syy tasa-arvon lisäksi, miksi naisen pitäisi tai kannattaisi tehdä aloite?
Kannattaako?
85
590
Vastaukset
- entaidaalkaa
No jos olet kiinnostunut jostain miehestä, niin eikö siinä ole syytä riittämiin? Aika typerää olisi jonkun "tasa-arvon" vuoksi tehdä aloite, jos ei ole kiinnostunut kyseisestä miehestä.
- tyhmä kysymys
Voit saada haluamasi miehen.
- Prrrrrrrrrrrrrrrrrrr
- Jos teet aloitteen AT-miehelle niin saat kiltin, mukavan ja luotettavan miehen itsellesi. Yleensä ATM:llä on huono itsetunto jne. Jos se saa naisen ja sillä tavalla nostettua omaa itsetuntoa niin mietippä minkälainen huippumies siitä tulee? Kiltti,mukava,luotettava ja kaikenlisäksi itsevarma. Sehän on joka naisen unelmamies : )
Oletkos kuullut ikinä semmoisesta asiasta, että jos miehellä on huono itsetunto ja nainen tekee hänelle aloitteen, niin mies ihan vain sen itseinhonsa takia antaa pakit, koska ei usko, että nainen oikeasti olisi hänestä kiinnostunut? Eli huonoitsetuntoiselle miehelle sitä aloitetta nyt ei ainakaan kannata mennä naisen tekemään.
- Prrrrrrrrrrrrrrrrrrr
stellaria81 kirjoitti:
Oletkos kuullut ikinä semmoisesta asiasta, että jos miehellä on huono itsetunto ja nainen tekee hänelle aloitteen, niin mies ihan vain sen itseinhonsa takia antaa pakit, koska ei usko, että nainen oikeasti olisi hänestä kiinnostunut? Eli huonoitsetuntoiselle miehelle sitä aloitetta nyt ei ainakaan kannata mennä naisen tekemään.
Myönnetään, olin itse sellainen kun olin teini, mutta ajan kanssa homma muuttui, ei naisten takia mutta itsevarmuus sain kohdilleen sen mukaan kun "saavutin" asioita elämässäni (Koulu, vakituinen työ, asunto,auto jne)
Eli on kyllä _erittäin_ harvinaista että aikuisella miehellä on niin huono itsetunto - kovin ikävää
stellaria81 kirjoitti:
Tietysti, jos mieheen tutustuminen on sinulle pelkkää peliä, niin miksipä tutustua "haastavaan" mieheen.
Mutta jos olet kiinnostunut aidosta ihmisestä etkä sosiaalisista peleistä, silloin tuo vaiva kannattaa nähdä. Mutta Stellarian tapaan harva nainen kykenee näkemään todellista ihmistä sosiaalisten pelien takaa. kovin ikävää kirjoitti:
Tietysti, jos mieheen tutustuminen on sinulle pelkkää peliä, niin miksipä tutustua "haastavaan" mieheen.
Mutta jos olet kiinnostunut aidosta ihmisestä etkä sosiaalisista peleistä, silloin tuo vaiva kannattaa nähdä. Mutta Stellarian tapaan harva nainen kykenee näkemään todellista ihmistä sosiaalisten pelien takaa.En kyllä nyt tajunnut yhtään, että miten tuo pelaaminen tässä minuun tuli liitettyä. Pointtihan oli se, että jos mies perääntyy naisen aloitteesta, niin mitä ihmettä siinä oikein on enää tehtävissä? Pitäiskö lähteä jahtaamaan miesparkaa, jolloin varmasti pelkäisi kuollakseen kaikkia naisia lopun ikäänsä.
Mieshän siinä pikemminkin ”pelailee” vaikeasti tavoiteltavaa, ei välttämättä tahallaan, mutta mikä minä olen siitä pelaamisen syystä selvää ottamaan. Kuuluu minusta ihan vain hyviin tapoihin antaa miehen olla rauhassa, jos näyttää siltä että seurani aiheuttaa hämminkiä.- ....
stellaria81 kirjoitti:
En kyllä nyt tajunnut yhtään, että miten tuo pelaaminen tässä minuun tuli liitettyä. Pointtihan oli se, että jos mies perääntyy naisen aloitteesta, niin mitä ihmettä siinä oikein on enää tehtävissä? Pitäiskö lähteä jahtaamaan miesparkaa, jolloin varmasti pelkäisi kuollakseen kaikkia naisia lopun ikäänsä.
Mieshän siinä pikemminkin ”pelailee” vaikeasti tavoiteltavaa, ei välttämättä tahallaan, mutta mikä minä olen siitä pelaamisen syystä selvää ottamaan. Kuuluu minusta ihan vain hyviin tapoihin antaa miehen olla rauhassa, jos näyttää siltä että seurani aiheuttaa hämminkiä.Ei se mitään pelaa. Ei vain ole kiinnostunut sinusta.
- 4 + 1
Koska ei sinua ainakaan kukaan mies tule iskemään.
- naps naps vaan
Ai ei vai? Buaaaaaaaaaaaa.
- mies 86
No ei kai naisen tarvitsekaan tehdä jos se tuntuu liian vaikealta itselleen. Mutta jos viitsitte edes jotenkin viestiä miehelle että olette hänestä kiinnostunut niin mieskin yleensä tuntee itsensä itsevarmemmaksi teidän suhteenne. Ihan tuollaista neutraalia meininkiä, small talkia, läpän heittoa, hymyily tervehtimisen yhteydessä jne. Pienetkin eleet voivat tehdä eron ja saada miehen syttymään ja tämä tulee nimenomaan miehen suusta joka juuri vastikään on ollut ihastunut... ja taitaa olla vähän edelleen.
Pallo on teillä naisillakin suhteen käynnistämisessä vaikka ette itse varsinaisesti aloitetta tekisikään. Jos mies tuntee itsensä turvalliseksi ja hyväksytyksi teidän seurassanne ja että te pidätte häntä hyvänä tyyppinä niin miehen oma kynnyskin tehdä aloite teitä kohtaan yleensä laskee. Mutta jos alusta alkaen annatte itsestänne kylmän, välinpitämättömän tai muuten ns. torjuvan vaikutelman niin yleensä fiksu mies tajuaa jo siitäkin ettei viitsi teitä yrittää väkisin lähestyä. Ja tämä pätee toisinpäinkin kuten varmaan tiedät. - Ikisinkku M
Siksi kai pitäisi tai kannattaisi jos haluaa sen miehen, ei sitä muuten saa.
- hgfhjklkjhgfhjkljhgf
Olen mies ja olen vahvasti sitä mieltä, ettei naisenkaan kannata tehdä aloitetta. Olisi suuri lahja maailmalle, jos tämä surkea kansakunta kuolisi sukupuuttoon. Mitä nopeammin sitä nopeammin.
- Pepfner
Tietysti kannattaa. Ja perustelut:
- saattaa olla että haluamasi mies on ujo, tai epävarma. Jotkin harvinaisen fiksut naiset ymmärtävät että itsevarmuuden puute on yleensä korjattavissa - toisin kuin luonneviat kuten itsekkyys, kyvyttömyys välittää muista, jne
- saattaa olla että mies luulee sinun olevan varattu, eikä siksi uskalla lähestyä
- saattaa olla että mies luulee ette ole hänestä kiinnostunut. Tämä on yleistä koska me miehet emme ole naisten veroisia ei-verbaalisten viestien lukemisessa
- saattaa olla että mies on saanut tylysti rukkaset; jotkut itseään ylempitasoisena pitävät naiset ovat tylyjä alempitasoisena pitämiään miehiä kohtaan. Toisin päin tämä on harvinaisempaa, vaikka sellaistakin epäilemättä tapahtuu
- miehen puheille meneminen saattaa olla keino voitta itsesti, saada itseluottamusta, oppia miten tutustua ihmisiin, jne
Tässä noin ensi alkuun! - 139
Naisen ei kannata tehdä miehelle aloitetta, koska mies pitää sellaista naista epätoivoisena. Haluttavien naisten ei tarvitse koskaan tehdä aloitteita, epähaluttavien aloitteet ovat tuhoontuomittuja.
- Prrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Äläs nyt, jos iloisena ja kuuluisalla pilke silmäkulmassa nainen menee höpöttämään niin kukaan ei pidä naista epätoivoisena
- Hawaiji
Tuo on myytti että mies pitäisi naista epätoivoisena, mies torjuu siitä syystä jos nainen on epäkiinnostava.. Naisen aloite on aina tervetullut..
- 139
Hawaiji kirjoitti:
Tuo on myytti että mies pitäisi naista epätoivoisena, mies torjuu siitä syystä jos nainen on epäkiinnostava.. Naisen aloite on aina tervetullut..
Miehelle kiinnostava nainen on ainoastaan kaikkien haluama ja tavoittelema kaunis nainen. Muut ovat epäkiinnostavia. Ja niiden kauniiden ei tarvitse itse niitä aloitteita edes tehdä, koska miehet kyllä tulevat heidän luokseen.
- Prrrrrrrrrrrrrrrrrrr
139 kirjoitti:
Miehelle kiinnostava nainen on ainoastaan kaikkien haluama ja tavoittelema kaunis nainen. Muut ovat epäkiinnostavia. Ja niiden kauniiden ei tarvitse itse niitä aloitteita edes tehdä, koska miehet kyllä tulevat heidän luokseen.
Oikeassa olet että miehet tulevat naisten luokse, pelimiehet ja rentut : )
- ....
Nyt kysyttiin miesten mielipidettä, eikä itsetunnottomien naisten harhoja.
- Pyssy paukkuu huomen
Olisko vaikka sellainen asia kuin SYRJÄYTYMINEN josta minä ja monet muut nuoret miehenalut kärsimme. Onhan se nähty millaisia breivikkejä meistä voi kuoriutua kun pimpsaa ei ole tarjolla.
- Vain livenä
En ole mies huom. :-D
Tee se aloite baarissa, älä missään nimessä erehdy tekemään sitä kenellekään täällä, koska kun sitten ihan tosissasi teet ehdotuksen, koska olet aidosti kiinnostunut niin juoksee kuitenki karkuun, vaikka olisikin valitellut, ettei saa aloitteita.
Karkuun juoksemisen syy on se, että aloitteen olisi kuitenki pitänyt tapahtua baarissa tai jossain muussa live-tilanteessa.- Prrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Sellaisiakin miehiä on varmasti olemassa, minä en ole :D
- kuusi pistettä
Tarkoitat varmaan sitä viisi piste tyyppiä, joka katosi palstalta, kun joku nainen ilmaisi kiinnostuksensa.
- Väärä messias
kuusi pistettä kirjoitti:
Tarkoitat varmaan sitä viisi piste tyyppiä, joka katosi palstalta, kun joku nainen ilmaisi kiinnostuksensa.
Ellei viisi pistettä ollut itse se nainen, joka hänelle kirjoitti. Anonyymillä palstalla sekin on mahdollista.
Kaikki mihin uskomme on petosta. Kaikki toivomme valhetta. Viisi pistettä ei koskaan löytänytkään sitä ainutlaatuista naista, joka tahtoi yksin hänet, eikä ketään muista. Messiasta ei ole, eikä neitsyiden ylösnousemusta. Koko kapitalistinen markkinatalous perustuu väärälle uskolle ja valheelliselle toivoille, petokselle, että ostaisimme tuotteita joita kuvittelemme tarvitsemamme, mutta emme oikeasti tarvitse.
Pian paljastuu että viisi pistettä on monikansallisen yhtiön uusi tavaramerkki, ja palstakirjoittaja olikin vain tuotelanseeraus ja markkinointitempaus uudelle viisi pistettä deudorantille: "Eikö pelkkä tukan kampaus ja suihkussa käynti riitä? Käytä Axe Viisi Pistettä deudoranttia! Se saa naiset haluamaan sinua." kuusi pistettä kirjoitti:
Kyllä, tarkoitin tuolla viestilläni juuri viittä pistettä. Ja minä olen se nainen.
Alkuun ajattelin, että olen hienotunteinen enkä kerro koskaan mitään. Rupesi sitten vaan kyrsimään tämä tilanne ja tuo "naisen kannattaa tehdä aloite, jos on miehestä kiinnostunut"-höpinä.
Tiedän, että se ei ollut henkilökohtaista, ettei 5p ottanut yhteyttä, mutta kyllä se silti aika loukkaavalta tuntuu ja kun itselläni on huono itsetunto ja on epävarma, niin eipä tämä kyllä yhtään auttanut!
Kaiken huipuksi olen ollut pahoillani, että ehdotuksellani ajoin viiden pisteen täältä pois
:-(
Kun en tiedä miten tärkeä tää palsta oli hänelle, kuinka paljon se merkitsi ja auttoi, että sai purkaa itseään edes täällä. En olisi halunnut viedä sitä viideltä pisteeltä :-(
Ja nähtävästi 5 pistettä ei nyt kehtaa tänne palata, koska kai pelkää saavansa hirveet haukkumiset niskaansa.
En olisi ikinä ehdottanut mitään, jos olisin tiennyt, että tämä on lopputulos :-(
Jos viisi pistettä olisit nyt täällä haluaisin sanoa sinulle:
"Toivon, että uskaltaisit tulla tänne takaisin. Voisitko nyt sanoa kyllä, jos pyydän ja toivon sinun tulevan takaisin - jos haluat enää tulla.
Äläkä huoli, en ehdota sinulle enää mitään, kun se aiheutti sinulle vain pahaa.
Eikä siinä mielestäni kuitenkaan ollut mitään hävettävää, ettet uskaltanut ottaa yhteyttä ja toisaalta ymmärränkin, mutta taas toisaalta en."
Enkä tietenkään voi sanoa muuta kuin sen, mitä itse olen tästä päätellyt.
Ehkä 5 pistettä on niin epävarma, että pelko siitä ettei tästäkään olisi kuitenkaan tullut mitään voitti sen toivon, että olisi ollutkin mahdollista elämän muuttua toiseen suuntaan?- kuusi pistettä
femnerd kirjoitti:
Kyllä, tarkoitin tuolla viestilläni juuri viittä pistettä. Ja minä olen se nainen.
Alkuun ajattelin, että olen hienotunteinen enkä kerro koskaan mitään. Rupesi sitten vaan kyrsimään tämä tilanne ja tuo "naisen kannattaa tehdä aloite, jos on miehestä kiinnostunut"-höpinä.
Tiedän, että se ei ollut henkilökohtaista, ettei 5p ottanut yhteyttä, mutta kyllä se silti aika loukkaavalta tuntuu ja kun itselläni on huono itsetunto ja on epävarma, niin eipä tämä kyllä yhtään auttanut!
Kaiken huipuksi olen ollut pahoillani, että ehdotuksellani ajoin viiden pisteen täältä pois
Kun en tiedä miten tärkeä tää palsta oli hänelle, kuinka paljon se merkitsi ja auttoi, että sai purkaa itseään edes täällä. En olisi halunnut viedä sitä viideltä pisteeltä :-(
Ja nähtävästi 5 pistettä ei nyt kehtaa tänne palata, koska kai pelkää saavansa hirveet haukkumiset niskaansa.
En olisi ikinä ehdottanut mitään, jos olisin tiennyt, että tämä on lopputulos :-(
"Toivon, että uskaltaisit tulla tänne takaisin. Voisitko nyt sanoa kyllä, jos pyydän ja toivon sinun tulevan takaisin - jos haluat enää tulla.
Eikä siinä mielestäni kuitenkaan ollut mitään hävettävää, ettet uskaltanut ottaa yhteyttä ja toisaalta ymmärränkin, mutta taas toisaalta en."
Ehkä 5 pistettä on niin epävarma, että pelko siitä ettei tästäkään olisi kuitenkaan tullut mitään voitti sen toivon, että olisi ollutkin mahdollista elämän muuttua toiseen suuntaan?"Rupesi sitten vaan kyrsimään tämä tilanne ja tuo "naisen kannattaa tehdä aloite, jos on miehestä kiinnostunut"-höpinä."
Kyllähän se kannattaakin, mutta ei se sitä tarkoita, että nainen ei koskaan saisi pakkeja. Keskivertomies saa helposti kymmeniä pakkeja elämänsä aikana, eikä ne pakit tunnu yhtään kivalta miehestäkään, vaikka kuinka naiset yrittää syyllistää, että "se on miehen tehtävä". Sitten perään valitellaan, että miksei miehet näytä tunteitaan, kun ollaan itse ensin haluttu miehiä, joilla ei ole tunteita.
Tämän palstan forever alone tyypit on kuitenkin kaikki järjestyksessä niin huonoitsetuntoisia, että juoksevat heti karkuun, jos joku näyttää vihreää valoa. Minulle tulikin Viidestä pisteestä mieleen palstan lordboredom, jolla oli vähän samantyyppinen tilanne, kun eräs palstanainen ilmaisi kiinnostuksensa, niin lordi ei sentään kadonnut palstalta, mutta päätti olla vastaamatta naisen kiinnostukseen, koska "halusi pelastaa naisen häneltä itseltään" tai jotain tuollaista. En oikein osaa sanoa onko tuo itsensä ylentämistä kun pelastaa toisia heidän omilta haluiltaan ja kiinnostuksiltaan vai itsensä alentamista. kuusi pistettä kirjoitti:
"Rupesi sitten vaan kyrsimään tämä tilanne ja tuo "naisen kannattaa tehdä aloite, jos on miehestä kiinnostunut"-höpinä."
Kyllähän se kannattaakin, mutta ei se sitä tarkoita, että nainen ei koskaan saisi pakkeja. Keskivertomies saa helposti kymmeniä pakkeja elämänsä aikana, eikä ne pakit tunnu yhtään kivalta miehestäkään, vaikka kuinka naiset yrittää syyllistää, että "se on miehen tehtävä". Sitten perään valitellaan, että miksei miehet näytä tunteitaan, kun ollaan itse ensin haluttu miehiä, joilla ei ole tunteita.
Tämän palstan forever alone tyypit on kuitenkin kaikki järjestyksessä niin huonoitsetuntoisia, että juoksevat heti karkuun, jos joku näyttää vihreää valoa. Minulle tulikin Viidestä pisteestä mieleen palstan lordboredom, jolla oli vähän samantyyppinen tilanne, kun eräs palstanainen ilmaisi kiinnostuksensa, niin lordi ei sentään kadonnut palstalta, mutta päätti olla vastaamatta naisen kiinnostukseen, koska "halusi pelastaa naisen häneltä itseltään" tai jotain tuollaista. En oikein osaa sanoa onko tuo itsensä ylentämistä kun pelastaa toisia heidän omilta haluiltaan ja kiinnostuksiltaan vai itsensä alentamista.Mutta en vaan ymmärrä sitä, että ensin itketään kun kukaan ei ole kiinnostunut ja
sitten kun ilmaisee, että on kiinnostunut niin reaktiona on pako.
Olen ymmärtänyt, että lord.boredomin tilanne ei ollut samanlainen. Hänellä ei ollut mahdollisuutta ottaa naiseen yhteyttä.
Käsittääkseni, vaikka saatan kyllä olla ihan väärässä :-) , olen ainoa nainen, joka on tehnyt aloitteen ja antanut meiliosoitteensa.
Jos tuolla livenä tekisin miehelle aloitteen, niin en minä niitä pakkeja pelkäisi, koska pakit olisi selviö ja siihen päälle saisin vielä ala-arvoista kommenttia ulkonäöstäni ja haistatuksia kaupan päälle.- mies32
femnerd kirjoitti:
Mutta en vaan ymmärrä sitä, että ensin itketään kun kukaan ei ole kiinnostunut ja
Olen ymmärtänyt, että lord.boredomin tilanne ei ollut samanlainen. Hänellä ei ollut mahdollisuutta ottaa naiseen yhteyttä.
Käsittääkseni, vaikka saatan kyllä olla ihan väärässä :-) , olen ainoa nainen, joka on tehnyt aloitteen ja antanut meiliosoitteensa.
Jos tuolla livenä tekisin miehelle aloitteen, niin en minä niitä pakkeja pelkäisi, koska pakit olisi selviö ja siihen päälle saisin vielä ala-arvoista kommenttia ulkonäöstäni ja haistatuksia kaupan päälle.Ikävä kuulla, että pettymys seurasi tuostakin uroteostasi. Mutta älä nyt yleistä tuota koskemaan kaikkia miehiä ja kaikkia naisen tekemiä aloitteita. Edes tällä palstalla. Etkä ole ainoa, ainakin Stellaria on antanut yhteystietonsa ja huonosti kävi hänellekin.
femnerd kirjoitti:
Mutta en vaan ymmärrä sitä, että ensin itketään kun kukaan ei ole kiinnostunut ja
Jos tuolla livenä tekisin miehelle aloitteen, niin en minä niitä pakkeja pelkäisi, koska pakit olisi selviö ja siihen päälle saisin vielä ala-arvoista kommenttia ulkonäöstäni ja haistatuksia kaupan päälle.Harmillista, minä kun olen koko ajan tämän ajan miettinyt, että siellä se 5P:kin harjoittelee lempimistä jonkun söpön nörttinaisen kanssa. Vaikka palstaromanssit aiheuttavatkin kateutta, voivat ne toisaalta myös antaa toivoa, että jopa täältäkin voi joskus löytyä jotain merkittävää.
Olet oikeassa, minun tilanne ei ollut samanlainen. Sähköpostia en tiennyt, ja S24-profiili oli piilotettu ulkopuolisilta. Palstalaisten mukaan minun olisi vaan pitänyt keksiä keinot, tuosta noin vain. Valitettavasti minulla ei ole nettistalkkaajan taitoja, joten ainoaksi keinoksi olisi jäänyt että minä jätän viestiketjuun sähköpostiosoitteeni, jotta kyseinen henkilö olisi halutessaan voinut viestittää. Minua olisi ehkä syytetty aloitteenteon siirtämisestä naiselle, mutta toisaalta olisin ottanut itselleni vastuun raakata vastaajien joukosta pois trollit, jotka olisivat esittäneet tätä naista, kaivaneet tietoja minusta ja sitten hyväksikäyttäneet joko rikollisesti tai palstalla julkisesti naureskellen.
En tiedä, miksi 5P sitten juoksi pois, mutta yleisesti pidän romanssien syntymisen riskitekijänä sitä, että palstan trollausaste on hyvin suuri, eikä täällä todella voi luottaa, että seuranhakijat ovat sitä mitä sanovat olevansa. Periaatteen miehet ja Naisasialooserit ovat totisesti onnistuneet tehtävässään: kun he eivät saa naista, ei kukaan mukaan saa saada naista. Trollaus oli ongelma jo 5 vuotta sitten, kun minulla todella oli samantyyppinen tilanne: nainen jätti tänne sähköpostiosoitteensa ja pyysi minua ottamaan yhteyttä. Mietin pitkään, onko tuo kuitenkin ansa.- Kympin Nainen
femnerd kirjoitti:
Jos tuolla livenä tekisin miehelle aloitteen, niin en minä niitä pakkeja pelkäisi, koska pakit olisi selviö ja siihen päälle saisin vielä ala-arvoista kommenttia ulkonäöstäni ja haistatuksia kaupan päälle.Äh, tosi harmi kuulla :( LB:n tavoin olin jo ajatellut 5p:n palstalta häviämiselle olevan erinomaisen, ts. ”naisellisen”, syyn…
Älä femnerd vaan ota tuosta nyt itseesi. 5p:n syitä on mahdoton tietää, mutta ne voi olla hyvin moninaiset. Eikä kannata tosiaan yleistää tätä kokemustasi koskemaan kaikkia miehiä tai naisten tekemiä aloitteita kohtaan.
Minustakin on harmi että 5p hävisi palstalta! Jos haluaisi palata, muttei tapahtuman vuoksi kehtaa, niin ainakin henk.koht. voin luvata pitää leipäläpeni totaalisen kiinni tästä asiasta. - ryppis
femnerd kirjoitti:
Jos tuolla livenä tekisin miehelle aloitteen, niin en minä niitä pakkeja pelkäisi, koska pakit olisi selviö ja siihen päälle saisin vielä ala-arvoista kommenttia ulkonäöstäni ja haistatuksia kaupan päälle.Ei nyt hirveästi kannata harmitella sitä, jos olisi jonkun "ajanut pois" täältä. Toki tätäkin palstaa voi käyttää asioiden purkukeinona ja siten jonkinlaisena henkireikänä, mutta veikkaan, että yleensä hinta on suurempi. Näille jutuille altistuminen aiheuttaa negatiivista ajattelukierrettä. Joskus on hyväkin keksiä jotain muuta tekemistä.
- miukumauku.com
lord.boredom kirjoitti:
Harmillista, minä kun olen koko ajan tämän ajan miettinyt, että siellä se 5P:kin harjoittelee lempimistä jonkun söpön nörttinaisen kanssa. Vaikka palstaromanssit aiheuttavatkin kateutta, voivat ne toisaalta myös antaa toivoa, että jopa täältäkin voi joskus löytyä jotain merkittävää.
Olet oikeassa, minun tilanne ei ollut samanlainen. Sähköpostia en tiennyt, ja S24-profiili oli piilotettu ulkopuolisilta. Palstalaisten mukaan minun olisi vaan pitänyt keksiä keinot, tuosta noin vain. Valitettavasti minulla ei ole nettistalkkaajan taitoja, joten ainoaksi keinoksi olisi jäänyt että minä jätän viestiketjuun sähköpostiosoitteeni, jotta kyseinen henkilö olisi halutessaan voinut viestittää. Minua olisi ehkä syytetty aloitteenteon siirtämisestä naiselle, mutta toisaalta olisin ottanut itselleni vastuun raakata vastaajien joukosta pois trollit, jotka olisivat esittäneet tätä naista, kaivaneet tietoja minusta ja sitten hyväksikäyttäneet joko rikollisesti tai palstalla julkisesti naureskellen.
En tiedä, miksi 5P sitten juoksi pois, mutta yleisesti pidän romanssien syntymisen riskitekijänä sitä, että palstan trollausaste on hyvin suuri, eikä täällä todella voi luottaa, että seuranhakijat ovat sitä mitä sanovat olevansa. Periaatteen miehet ja Naisasialooserit ovat totisesti onnistuneet tehtävässään: kun he eivät saa naista, ei kukaan mukaan saa saada naista. Trollaus oli ongelma jo 5 vuotta sitten, kun minulla todella oli samantyyppinen tilanne: nainen jätti tänne sähköpostiosoitteensa ja pyysi minua ottamaan yhteyttä. Mietin pitkään, onko tuo kuitenkin ansa.Eikö näiden rekisteröityneiden nimimerkkien s-postiosoite ole ihan selvä? nimimerkkiATsuomi24.fi? Ei luulisi kummoisia stalkkaustaitoja vaativan tuon ratkaiseminen.
miukumauku.com kirjoitti:
Eikö näiden rekisteröityneiden nimimerkkien s-postiosoite ole ihan selvä? nimimerkkiATsuomi24.fi? Ei luulisi kummoisia stalkkaustaitoja vaativan tuon ratkaiseminen.
Paitsi ettei kyseisellä nimimerkillä tainnut silloin olla rekisteröityä nimimerkkiä.
femnerd kirjoitti:
Ehkä 5 pistettä on niin epävarma, että pelko siitä ettei tästäkään olisi kuitenkaan tullut mitään voitti sen toivon, että olisi ollutkin mahdollista elämän muuttua toiseen suuntaan?No voi miten ikävästi kävi, tiedän kyllä tunteen. :(
Voi olla että ehdotus tuli hänelle jotenkin liian nopeasti ja puun takaa. Toisaalta jos et aiemmin ollut kirjoitellut vakinikillä, niin hän ei voinut tietää sinusta ja ajatuksistasi yhtään mitään, mikä saattoi myös arveluttaa. Eihän tuosta nyt kuitenkaan niin hirmu pitkä aika vielä ole, etteikö saattaisi vielä muuttaakin mieltään ja kirjoittaa, ja jos näin käy, niin ymmärtämystä kehiin. Minun mokani saattoi olla se, että sitten kun vastaus monen kk:n päästä viimein tuli, niin annoin närkästyksen paistaa omasta tekstistäni sen verran läpi, että silloin viimeistään mies päätti antaa asian olla. Mutta varmuuttahan tähän tuskin koskaan tulen saamaan.- ......
stellaria81 kirjoitti:
No voi miten ikävästi kävi, tiedän kyllä tunteen. :(
Voi olla että ehdotus tuli hänelle jotenkin liian nopeasti ja puun takaa. Toisaalta jos et aiemmin ollut kirjoitellut vakinikillä, niin hän ei voinut tietää sinusta ja ajatuksistasi yhtään mitään, mikä saattoi myös arveluttaa. Eihän tuosta nyt kuitenkaan niin hirmu pitkä aika vielä ole, etteikö saattaisi vielä muuttaakin mieltään ja kirjoittaa, ja jos näin käy, niin ymmärtämystä kehiin. Minun mokani saattoi olla se, että sitten kun vastaus monen kk:n päästä viimein tuli, niin annoin närkästyksen paistaa omasta tekstistäni sen verran läpi, että silloin viimeistään mies päätti antaa asian olla. Mutta varmuuttahan tähän tuskin koskaan tulen saamaan.Näinhän se vähän on. Nainen tulee nurkan takaa ja tekee aloitteen. Mies panikoi ja pakenee. Nainen tekisi samassa tilanteessa varmasti saman. Ensin pitäisi tehdä itseään vähän tutuksi, edes vähän small talkia heittää aluksi. Kyllä on naisilla vielä aloitteenteossa opettelua. Ihan turha valittaa, jos saatte pakkeja, kun olette niin huonoja aloitteentekijöitä.
- 4+2
stellaria81 kirjoitti:
Voi olla että ehdotus tuli hänelle jotenkin liian nopeasti ja puun takaa. Toisaalta jos et aiemmin ollut kirjoitellut vakinikillä, niin hän ei voinut tietää sinusta ja ajatuksistasi yhtään mitään, mikä saattoi myös arveluttaa. Eihän tuosta nyt kuitenkaan niin hirmu pitkä aika vielä ole, etteikö saattaisi vielä muuttaakin mieltään ja kirjoittaa, ja jos näin käy, niin ymmärtämystä kehiin. Minun mokani saattoi olla se, että sitten kun vastaus monen kk:n päästä viimein tuli, niin annoin närkästyksen paistaa omasta tekstistäni sen verran läpi, että silloin viimeistään mies päätti antaa asian olla. Mutta varmuuttahan tähän tuskin koskaan tulen saamaan.Ainakin itse luulin femnerdiä samankaltaisella nimimerkillä "Nörttityttö" esiintyneeksi henkilöksi. Kyseisen kirjoittajan ajatukset poikkeavat senverran viiden pisteen ajatuksista, että itsekin panikointiin taipuvaisena olisin säikähtänyt. Ensin olisi hyvä tietää myös jotain toisesta.
4+2 kirjoitti:
Ainakin itse luulin femnerdiä samankaltaisella nimimerkillä "Nörttityttö" esiintyneeksi henkilöksi. Kyseisen kirjoittajan ajatukset poikkeavat senverran viiden pisteen ajatuksista, että itsekin panikointiin taipuvaisena olisin säikähtänyt. Ensin olisi hyvä tietää myös jotain toisesta.
En ole käyttänyt nimimerkkiä nörttityttö. En oikein miellä itseäni enää tytöksi tässä iässä :-)
En ole kirjoittanut tänne ennen profiilin luomista kuin numerosarjoilla tai jollain lailla tekstiini liittyvällä sanalla. Kirjoittanutkin olen todella vähän, kun mukavampaa minusta näitä on lukea, ja joku muu sitten on osannut kirjoittaa mielestäni paremmin saman, mitä itse olen ajatellut.
Myönnettävä on, että hätiköin aloitteen tekemisessä 5 p:lle. Olisi varmaankin pitänyt kirjoitella tänne ensin nimimerkilläni.
Mutta tämäkin on taas jossittelua, kun mistäs sitä tietää olisiko se muuttanut lopputulosta kuitenkaan.- frutti di mare
femnerd kirjoitti:
En ole käyttänyt nimimerkkiä nörttityttö. En oikein miellä itseäni enää tytöksi tässä iässä :-)
En ole kirjoittanut tänne ennen profiilin luomista kuin numerosarjoilla tai jollain lailla tekstiini liittyvällä sanalla. Kirjoittanutkin olen todella vähän, kun mukavampaa minusta näitä on lukea, ja joku muu sitten on osannut kirjoittaa mielestäni paremmin saman, mitä itse olen ajatellut.
Myönnettävä on, että hätiköin aloitteen tekemisessä 5 p:lle. Olisi varmaankin pitänyt kirjoitella tänne ensin nimimerkilläni.
Mutta tämäkin on taas jossittelua, kun mistäs sitä tietää olisiko se muuttanut lopputulosta kuitenkaan.Onhan sulle vielä Lordi täällä. Voit puumana vampata loordiksen itsellesi.
femnerd kirjoitti:
Jos tuolla livenä tekisin miehelle aloitteen, niin en minä niitä pakkeja pelkäisi, koska pakit olisi selviö ja siihen päälle saisin vielä ala-arvoista kommenttia ulkonäöstäni ja haistatuksia kaupan päälle.Paljon hyviä pointteja viesteihini vastanneilta vakkareilta :-) Ja kiitos osanotosta :-)
En ollut netissä tällöin joten en voinut vastata suoraan ja jonkinlaisen yhteisviestin kirjoittaminen osoittautui liian haastavaksi :-)
Vastailen nyt jälkikäteen.mies32 kirjoitti:
Ikävä kuulla, että pettymys seurasi tuostakin uroteostasi. Mutta älä nyt yleistä tuota koskemaan kaikkia miehiä ja kaikkia naisen tekemiä aloitteita. Edes tällä palstalla. Etkä ole ainoa, ainakin Stellaria on antanut yhteystietonsa ja huonosti kävi hänellekin.
Missään nimessä en yleistä. Aloitteen teko on rohkeaa sekä mieheltä että naiselta.
Kai se vaan on jonkinlainen outo jäänne, että naiset pääosin odottavat miesten tekevän aloitteita.
Olen kyllä ihan väärä ihminen arvioimaan mistään mitään, koska en käy baareissa, en ole käynyt kuin parikymppisenä muutaman kerran. Itselleni ei ole tehty aloitteita, en kyllä niitä silloin odottanutkaan, ja ensimmäinen aloitteeni oli siis tuo 5 p:lle tehty.- Iivaboy suosittelee
femnerd kirjoitti:
Mutta tämäkin on taas jossittelua, kun mistäs sitä tietää olisiko se muuttanut lopputulosta kuitenkaan.Iske Loordi, se on pahamaineinen pullea kaveripoika.
- viisisataa pistettä
femnerd kirjoitti:
Mutta tämäkin on taas jossittelua, kun mistäs sitä tietää olisiko se muuttanut lopputulosta kuitenkaan.Et sä mitään hätiköinyt. Sillä nyt vaan tuli paskat housuun ja sillä siisti. Ei kaikki ätmit ole niin pelokkaita.
lord.boredom kirjoitti:
Harmillista, minä kun olen koko ajan tämän ajan miettinyt, että siellä se 5P:kin harjoittelee lempimistä jonkun söpön nörttinaisen kanssa. Vaikka palstaromanssit aiheuttavatkin kateutta, voivat ne toisaalta myös antaa toivoa, että jopa täältäkin voi joskus löytyä jotain merkittävää.
En tiedä, miksi 5P sitten juoksi pois, mutta yleisesti pidän romanssien syntymisen riskitekijänä sitä, että palstan trollausaste on hyvin suuri, eikä täällä todella voi luottaa, että seuranhakijat ovat sitä mitä sanovat olevansa. Periaatteen miehet ja Naisasialooserit ovat totisesti onnistuneet tehtävässään: kun he eivät saa naista, ei kukaan mukaan saa saada naista. Trollaus oli ongelma jo 5 vuotta sitten, kun minulla todella oli samantyyppinen tilanne: nainen jätti tänne sähköpostiosoitteensa ja pyysi minua ottamaan yhteyttä. Mietin pitkään, onko tuo kuitenkin ansa.Sepä juuri on täällä se ongelma, ettei voi yhtään tietää kuka oikeasti on tekstin takana. Ja varmasti juuri niillä, jotka tänne ovat jo pitkään kirjoittaneet, kuten sinulla, niin tällaisen yhteydenoton vilpillisyys tulee vielä herkemmin mieleen.
Ihan mahdollista, että 5 p on epäillyt, että olen feikki, jota siis en yhäkään ole :-) ja päätti olla vastaamatta.
Täysin mahdollista on sekin, että 5 p meni lauantai-iltana jonnekin baariin pitämään mietintätaukoa ja tapasi siellä jonkun nätin, kivan naisen, joka teki aloitteen 5 p:lle kasvotusten :-)
Hyvä se olisi noinkin! :-)
Mutta jos täällä nyt ei koskaan ole tapahtunut mitään palstaromanssia ja nyt taas uusi tappio tällä saralla, niin uskaltaako kukaan tehdä täällä aloitteita enää koskaan?
Itselleni tuli loppuviikolla vielä sekin hassu ajatus, että jos ja kun en koskaan kerro mitään ja jos 5 p ei tule takaisin, niin jäisikö tämä Sinkut-palstan urbaaniksi legendaksi? :-D- Ikisinkku M
femnerd kirjoitti:
Mutta tämäkin on taas jossittelua, kun mistäs sitä tietää olisiko se muuttanut lopputulosta kuitenkaan.Lapset lapset, antakaahan kun ikisinkku-setä kertoo teille miksi niitä aloitteita ei täällä keskustelupalstalla oikeastaan kannata tehdä. Joo siis itse kun tänne edellisen kerran kirjoittelin (eri nimimerkillä kuin nyt) ennen pitkähköä taukoa tässä välissä niin sattui semmoista että parikin naista innostui teksteistäni (ehkä en silloin ollut niin inhottava kuin nyt :D) ja kävi niin että yhteystietoja, kuvia yms. hieman mutkan kautta vaihdettiinkin sitten. Toisen heistä ehdin tapaamaankin kun tuli viikonloppukyläilemään ja kiva ihan h..in fiksu nainen mutta ei siitä mitään kummempaa seurannut varsinkin kun hänellä jo oli joku seurustelujuttu meneillään kotikaupungissaan. Suunnilleen samoihin aikoihin ehdin tavata toista kautta yhden naisen jonka kanssa sitten seukkailtiinkin ja vaikka olin molempia palstan naisia asiasta informoinut se toinen palstanainen jota en ollut ehtinyt vielä tavata silti kirjoitteli pitkiä sähköposteja, houkutteli käymään jne.Oli sitten ilmeisesti aika ihastunutkin kun jotenkin ei halunnut tavallaan uskoa että olin jo "varattu" ja suutahti sitten aikalailla kun viimein uskoi etten voi oikeastaan tulla käymään. Minulle nuo tapahtumat ainakin opettivat sen että keskustelupalsta on vain keskustelua varten ja iskemiset kannattaa hoitaa muulla tavoin ihan jo siksikin ettei aiheuttaisi pettymyksiä kenellekään.
- viisisataa pistettä
Ikisinkku M kirjoitti:
Lapset lapset, antakaahan kun ikisinkku-setä kertoo teille miksi niitä aloitteita ei täällä keskustelupalstalla oikeastaan kannata tehdä. Joo siis itse kun tänne edellisen kerran kirjoittelin (eri nimimerkillä kuin nyt) ennen pitkähköä taukoa tässä välissä niin sattui semmoista että parikin naista innostui teksteistäni (ehkä en silloin ollut niin inhottava kuin nyt :D) ja kävi niin että yhteystietoja, kuvia yms. hieman mutkan kautta vaihdettiinkin sitten. Toisen heistä ehdin tapaamaankin kun tuli viikonloppukyläilemään ja kiva ihan h..in fiksu nainen mutta ei siitä mitään kummempaa seurannut varsinkin kun hänellä jo oli joku seurustelujuttu meneillään kotikaupungissaan. Suunnilleen samoihin aikoihin ehdin tavata toista kautta yhden naisen jonka kanssa sitten seukkailtiinkin ja vaikka olin molempia palstan naisia asiasta informoinut se toinen palstanainen jota en ollut ehtinyt vielä tavata silti kirjoitteli pitkiä sähköposteja, houkutteli käymään jne.Oli sitten ilmeisesti aika ihastunutkin kun jotenkin ei halunnut tavallaan uskoa että olin jo "varattu" ja suutahti sitten aikalailla kun viimein uskoi etten voi oikeastaan tulla käymään. Minulle nuo tapahtumat ainakin opettivat sen että keskustelupalsta on vain keskustelua varten ja iskemiset kannattaa hoitaa muulla tavoin ihan jo siksikin ettei aiheuttaisi pettymyksiä kenellekään.
Elämässä on pettymyksiä. Niitä on kaikkien syytä oppia sietämään.
- se nyt tiedetään
Ikisinkku M kirjoitti:
Lapset lapset, antakaahan kun ikisinkku-setä kertoo teille miksi niitä aloitteita ei täällä keskustelupalstalla oikeastaan kannata tehdä. Joo siis itse kun tänne edellisen kerran kirjoittelin (eri nimimerkillä kuin nyt) ennen pitkähköä taukoa tässä välissä niin sattui semmoista että parikin naista innostui teksteistäni (ehkä en silloin ollut niin inhottava kuin nyt :D) ja kävi niin että yhteystietoja, kuvia yms. hieman mutkan kautta vaihdettiinkin sitten. Toisen heistä ehdin tapaamaankin kun tuli viikonloppukyläilemään ja kiva ihan h..in fiksu nainen mutta ei siitä mitään kummempaa seurannut varsinkin kun hänellä jo oli joku seurustelujuttu meneillään kotikaupungissaan. Suunnilleen samoihin aikoihin ehdin tavata toista kautta yhden naisen jonka kanssa sitten seukkailtiinkin ja vaikka olin molempia palstan naisia asiasta informoinut se toinen palstanainen jota en ollut ehtinyt vielä tavata silti kirjoitteli pitkiä sähköposteja, houkutteli käymään jne.Oli sitten ilmeisesti aika ihastunutkin kun jotenkin ei halunnut tavallaan uskoa että olin jo "varattu" ja suutahti sitten aikalailla kun viimein uskoi etten voi oikeastaan tulla käymään. Minulle nuo tapahtumat ainakin opettivat sen että keskustelupalsta on vain keskustelua varten ja iskemiset kannattaa hoitaa muulla tavoin ihan jo siksikin ettei aiheuttaisi pettymyksiä kenellekään.
Terve,Eino! Oliko hyvätkin panot?
- La-Mulana
frutti di mare kirjoitti:
Onhan sulle vielä Lordi täällä. Voit puumana vampata loordiksen itsellesi.
Älkää nyt karkoittako femnerdiäkin yrittämällä parittaa sille kemiantappajalle. Harmaalumi otti jo hatkat.
femnerd kirjoitti:
Sepä juuri on täällä se ongelma, ettei voi yhtään tietää kuka oikeasti on tekstin takana. Ja varmasti juuri niillä, jotka tänne ovat jo pitkään kirjoittaneet, kuten sinulla, niin tällaisen yhteydenoton vilpillisyys tulee vielä herkemmin mieleen.
Ihan mahdollista, että 5 p on epäillyt, että olen feikki, jota siis en yhäkään ole :-) ja päätti olla vastaamatta.
Täysin mahdollista on sekin, että 5 p meni lauantai-iltana jonnekin baariin pitämään mietintätaukoa ja tapasi siellä jonkun nätin, kivan naisen, joka teki aloitteen 5 p:lle kasvotusten :-)
Hyvä se olisi noinkin! :-)
Mutta jos täällä nyt ei koskaan ole tapahtunut mitään palstaromanssia ja nyt taas uusi tappio tällä saralla, niin uskaltaako kukaan tehdä täällä aloitteita enää koskaan?
Itselleni tuli loppuviikolla vielä sekin hassu ajatus, että jos ja kun en koskaan kerro mitään ja jos 5 p ei tule takaisin, niin jäisikö tämä Sinkut-palstan urbaaniksi legendaksi? :-DIlmeisesti palstaromansseja on tapahtunut, mutta ilmapiiri huomioiden niistä ei paljoa puhuta. Oletettavasti ainakin muuan nimimerkki Jackaroo taisi pariutua - ainakin joksikin aikaa - Tyttönen_82:n kanssa. Lisäksi huhutaan että Hämärän Rajoilla -nimimerkillä olisi jokin palstaromanssi meneillään, mutta sen hän on kieltänyt toisaalta... joskaan tahallaan vihjaten että kuitenkin saattaa olla ehkä jotain, joten ihan oikeaa varmuutta ei ole muu kuin kateellisen ja katkeran vanhanpojan "kaikki muut saavat kuitenkin"-salaliittoteoriat. Lisäksi tiedän varmuudella yhden kolmannen palstaromanssin, mutta siitäkään en oikein voi puhua mitään, kun asianosaiset itse eivät sitä ole täällä tainneet kuuluttaa, tai sitten ainakin minulta on mennyt ohi.
Plus tietysti lukuisa joukko muita, joista ei muut vaan tiedä, tai jotka ovat menneet sekaisin kun nimimerkit ovat niin, kröhöm, dynaamisia.Kympin Nainen kirjoitti:
Äh, tosi harmi kuulla :( LB:n tavoin olin jo ajatellut 5p:n palstalta häviämiselle olevan erinomaisen, ts. ”naisellisen”, syyn…
Älä femnerd vaan ota tuosta nyt itseesi. 5p:n syitä on mahdoton tietää, mutta ne voi olla hyvin moninaiset. Eikä kannata tosiaan yleistää tätä kokemustasi koskemaan kaikkia miehiä tai naisten tekemiä aloitteita kohtaan.
Minustakin on harmi että 5p hävisi palstalta! Jos haluaisi palata, muttei tapahtuman vuoksi kehtaa, niin ainakin henk.koht. voin luvata pitää leipäläpeni totaalisen kiinni tästä asiasta.Kun en ole tehnyt aloitetta livenä, niin ajattelin, että jos/kun saan pakit täällä niin ne on helpompi kestää kuin saada pakit kasvotusten.
On ne varmasti helpompi kestää näin, enkä ottanut pakkeja henkilökohtaisesti. Olin ihan alussa vain pettynyt ja tunsin itseni tyhmäksi. Mutta ymmärrän, että on vaikea luottaa kun toisesta ei tiedä mitään. Enkä ole vihainen ollut 5p:lle missään vaiheessa.
Hyvä, että meitä olisi kaksi, jotka eivät sanoisi mitään jos 5 p tulisi takaisin! :-)ryppis kirjoitti:
Ei nyt hirveästi kannata harmitella sitä, jos olisi jonkun "ajanut pois" täältä. Toki tätäkin palstaa voi käyttää asioiden purkukeinona ja siten jonkinlaisena henkireikänä, mutta veikkaan, että yleensä hinta on suurempi. Näille jutuille altistuminen aiheuttaa negatiivista ajattelukierrettä. Joskus on hyväkin keksiä jotain muuta tekemistä.
En voi itselleni mitään kun olen pahoillani, ettei 5 p uskalla tulla takaisin.
Aika koukuttavaa on olla palstalla, mutta lukijana olen kyllä itse mieluummin.
Ei se ole hyvä täällä liikaa viettää aikaansa, sen olen huomannut kyllä :-) Parempi tuolla oikeassa maailmassa on tavata ihmisiä kuin "bittimaailmassa" :-)stellaria81 kirjoitti:
Voi olla että ehdotus tuli hänelle jotenkin liian nopeasti ja puun takaa. Toisaalta jos et aiemmin ollut kirjoitellut vakinikillä, niin hän ei voinut tietää sinusta ja ajatuksistasi yhtään mitään, mikä saattoi myös arveluttaa. Eihän tuosta nyt kuitenkaan niin hirmu pitkä aika vielä ole, etteikö saattaisi vielä muuttaakin mieltään ja kirjoittaa, ja jos näin käy, niin ymmärtämystä kehiin. Minun mokani saattoi olla se, että sitten kun vastaus monen kk:n päästä viimein tuli, niin annoin närkästyksen paistaa omasta tekstistäni sen verran läpi, että silloin viimeistään mies päätti antaa asian olla. Mutta varmuuttahan tähän tuskin koskaan tulen saamaan.Luin yhden ketjun, jossa kerroit, että jouduit odottamaan 4 kuukautta ennenkuin sait vastauksen ja ajattelin, että joudunkohan mäkin odottamaan yhtä kauan? :-D
4 kuukauden odotus sinulla oli kyllä ihan liikaa! Mutta olinko nyt sitten liian hätäinen vetämään johtopäätöksiä? Aikaa on kulunut noin puolitoista viikkoa nyt?
Mutta mitä pitempi aika kuluu, sitä helpompi on olla ottamatta yhteyttä.
Kyllä varmaan se vaikutti, että olin 5 p:lle vieras. Saatoin antaa senkin vaikutelman, että luulen itsestäni liikoja olettaen, että kun vaan teen aloitteen niin se riittää?
Laitoin silloin, että olen valmis odottamaan niin kauan kuin 5 p tarvitsee aikaa. Kyllä minä yhäkin olen valmis odottamaan.
En ole katkera tai vihainen, nyt jopa ajattelen, että silloin hiukan naiivisti kuvittelin, että pelkkä aloite riittää.- 4kk vähän
femnerd kirjoitti:
Luin yhden ketjun, jossa kerroit, että jouduit odottamaan 4 kuukautta ennenkuin sait vastauksen ja ajattelin, että joudunkohan mäkin odottamaan yhtä kauan? :-D
4 kuukauden odotus sinulla oli kyllä ihan liikaa! Mutta olinko nyt sitten liian hätäinen vetämään johtopäätöksiä? Aikaa on kulunut noin puolitoista viikkoa nyt?
Mutta mitä pitempi aika kuluu, sitä helpompi on olla ottamatta yhteyttä.
Kyllä varmaan se vaikutti, että olin 5 p:lle vieras. Saatoin antaa senkin vaikutelman, että luulen itsestäni liikoja olettaen, että kun vaan teen aloitteen niin se riittää?
Laitoin silloin, että olen valmis odottamaan niin kauan kuin 5 p tarvitsee aikaa. Kyllä minä yhäkin olen valmis odottamaan.
En ole katkera tai vihainen, nyt jopa ajattelen, että silloin hiukan naiivisti kuvittelin, että pelkkä aloite riittää.Nuorena miehenä kokeilin kirjeenvaihtoa, jos sitäkautta olisin tutustunut naisiin. Pian kirjoittelun alettua kaksi naisista pyysi kuvaa. Sen jälkeen toiselta kesti puolivuotta ja toiselta yli vuosi vastata kirjeeseeni. Vähänkö olin yllättänyt kun ei ollut kuulunut vuoteen mitään ja yht'äkkiä tuli kirje. Molemmissa toki selitykset, ettei suinkaan johtunut ulkonäöstäni, mutta ylpeyteni minullakin on. Joo, ei ollut kirjeenvaihto minun homma, eikä ilmeisesti mikään missä valokuvalla tai naamalla on merkitystä.
- 4t3ttttttttt3++++""¤
lord.boredom kirjoitti:
Ilmeisesti palstaromansseja on tapahtunut, mutta ilmapiiri huomioiden niistä ei paljoa puhuta. Oletettavasti ainakin muuan nimimerkki Jackaroo taisi pariutua - ainakin joksikin aikaa - Tyttönen_82:n kanssa. Lisäksi huhutaan että Hämärän Rajoilla -nimimerkillä olisi jokin palstaromanssi meneillään, mutta sen hän on kieltänyt toisaalta... joskaan tahallaan vihjaten että kuitenkin saattaa olla ehkä jotain, joten ihan oikeaa varmuutta ei ole muu kuin kateellisen ja katkeran vanhanpojan "kaikki muut saavat kuitenkin"-salaliittoteoriat. Lisäksi tiedän varmuudella yhden kolmannen palstaromanssin, mutta siitäkään en oikein voi puhua mitään, kun asianosaiset itse eivät sitä ole täällä tainneet kuuluttaa, tai sitten ainakin minulta on mennyt ohi.
Plus tietysti lukuisa joukko muita, joista ei muut vaan tiedä, tai jotka ovat menneet sekaisin kun nimimerkit ovat niin, kröhöm, dynaamisia.Olen pettynyt ettei kukaan nainen ole lähestynyt minua palstalla.
- Viisi pistettä
femnerd kirjoitti:
Ehkä 5 pistettä on niin epävarma, että pelko siitä ettei tästäkään olisi kuitenkaan tullut mitään voitti sen toivon, että olisi ollutkin mahdollista elämän muuttua toiseen suuntaan?Olen hyvin, hyvin, pahoillani, että loukkasin sinua ja olen hyvin, hyvin hyvin häpeissäni, etten kertonut miksi pakenin. Sanottakoon vain niin, että vaikka ajatukset mitä täällä ilmaisin ovatkin enimmäkseen aitoja, niin moni asia mitä itsestäni kerroin, ei ole totta vaan palstapersoonaa.
Olen siis feikki, ja olin sitä nimenomaan siksi koska en olisi ikinä voinut kuvitellakaan, että joku nainen tekee noin suoran lähestymisyrityksen perustuen siihen mitä olen palstalla kirjoitellut. Oli jotenkin turvallista purkaa tuntojaan täällä esittäen jotain muuta kun mitä olen, koska en uskonut muidenkaan aivan tosissaan kirjoittelevan.
Sanon vielä tämän, femnerd, ennen kuin oikeasti katoan, ja tarkoitan sitä todella: se mitä teit oli jotain uskomattoman rohkeaa. Luultavasti rohkeampaa kuin mitä suurin osa palstalaisista, jos kukaan, on ikinä omassa elämässään tehnyt. Se oli niin rohkeaa niin monella tasolla etten oikein pysty sitä kuvaamaankaan. Ensinnäkin teit rohkean irtioton omaan tapaasi toimia, joka jo sinänsä on enemmän kuin mitä moni eläessään tekee. Toiseksi, olit ennakkoluulottomasti valmis tutustumaan käytännössä täysin tuntemattomaan mieheen mikä on melkoinen riski. Kolmanneksi, olit valmis auttamaan yksinäistä miestä mäessä.
Joten femnerd, sinulla ei todellakaan ole mitään syytä tuntea tästä mitään pahaa mieltä, aloitteellasi osoitit olevasi fantastinen ihminen. Ja hei, ennen kuin tulit ehdotuksellasi esiin, olit vain numeroyhdistelmä, joka ei ihmisten mielessä ehdisty mihinkään persoonaan, eli sellaisena kirjoitetut kommentit eivät jää ihmisten mieleen, eikä siis niiden kirjoittajakaan. Minähän tämän tiedän, koska olen lurkannut palstalla jo varmaan vuoden tai parikin mutta en ottanut vakinimimerkkiä ennen kuin vähän aikaa sitten...ja se johtikin sitten varsin nopeasti tähän.
Sanotaan nyt sitten se todellinen syy, ettei asiasta jää epäselvyyttä: en ole ollut sinkku 17 vuoteen. Se miksi täällä edes hengailin sellaista esittäen, onkin kokonaan toinen juttu eikä sitä kannata sen enempää avata. Noh, onhan siihen toki syynä ihan se että täällä on vilkasta keskustelua ihmissuhteista, eli aiheesta jotka minua kiinnostavat. Häpeän kyllä tätä epärehellisyyttäni. Saatte nyt sitten kaikki vihata minua vapaasti tämän vuoksi. Toivon vaan, että älkää jatkossakaan vihatko niitä miehiä, jollaista esitin. Viisi pistettä kirjoitti:
Olen hyvin, hyvin, pahoillani, että loukkasin sinua ja olen hyvin, hyvin hyvin häpeissäni, etten kertonut miksi pakenin. Sanottakoon vain niin, että vaikka ajatukset mitä täällä ilmaisin ovatkin enimmäkseen aitoja, niin moni asia mitä itsestäni kerroin, ei ole totta vaan palstapersoonaa.
Olen siis feikki, ja olin sitä nimenomaan siksi koska en olisi ikinä voinut kuvitellakaan, että joku nainen tekee noin suoran lähestymisyrityksen perustuen siihen mitä olen palstalla kirjoitellut. Oli jotenkin turvallista purkaa tuntojaan täällä esittäen jotain muuta kun mitä olen, koska en uskonut muidenkaan aivan tosissaan kirjoittelevan.
Sanon vielä tämän, femnerd, ennen kuin oikeasti katoan, ja tarkoitan sitä todella: se mitä teit oli jotain uskomattoman rohkeaa. Luultavasti rohkeampaa kuin mitä suurin osa palstalaisista, jos kukaan, on ikinä omassa elämässään tehnyt. Se oli niin rohkeaa niin monella tasolla etten oikein pysty sitä kuvaamaankaan. Ensinnäkin teit rohkean irtioton omaan tapaasi toimia, joka jo sinänsä on enemmän kuin mitä moni eläessään tekee. Toiseksi, olit ennakkoluulottomasti valmis tutustumaan käytännössä täysin tuntemattomaan mieheen mikä on melkoinen riski. Kolmanneksi, olit valmis auttamaan yksinäistä miestä mäessä.
Joten femnerd, sinulla ei todellakaan ole mitään syytä tuntea tästä mitään pahaa mieltä, aloitteellasi osoitit olevasi fantastinen ihminen. Ja hei, ennen kuin tulit ehdotuksellasi esiin, olit vain numeroyhdistelmä, joka ei ihmisten mielessä ehdisty mihinkään persoonaan, eli sellaisena kirjoitetut kommentit eivät jää ihmisten mieleen, eikä siis niiden kirjoittajakaan. Minähän tämän tiedän, koska olen lurkannut palstalla jo varmaan vuoden tai parikin mutta en ottanut vakinimimerkkiä ennen kuin vähän aikaa sitten...ja se johtikin sitten varsin nopeasti tähän.
Sanotaan nyt sitten se todellinen syy, ettei asiasta jää epäselvyyttä: en ole ollut sinkku 17 vuoteen. Se miksi täällä edes hengailin sellaista esittäen, onkin kokonaan toinen juttu eikä sitä kannata sen enempää avata. Noh, onhan siihen toki syynä ihan se että täällä on vilkasta keskustelua ihmissuhteista, eli aiheesta jotka minua kiinnostavat. Häpeän kyllä tätä epärehellisyyttäni. Saatte nyt sitten kaikki vihata minua vapaasti tämän vuoksi. Toivon vaan, että älkää jatkossakaan vihatko niitä miehiä, jollaista esitin.Wou!
Enpä tuohon pysty näin heti muuta sanomaan. Kun aluksi näin vain keneltä viesti on, olo oli "Jee"...kunnes luin ensimmäisen kappaleen loppuun.
Tekstiä lukiessa tuntui kuin olisi lyöty halolla päähän... todellakin...kuinka täällä voi tietää kuka on aito ja kuka ei? Ja sehän tässä kaikkein surullisinta onkin.
5 p:n tarkoitusperiä tai motiivia on minun ihan turha miettiä, sillä ei ole merkitystä.
Voi luoja, miten mä oon ollut hullu? Ja vielä kaiken huipuksi mä olin pahoillani...., pahoillani siitä, että 5 p ei uskaltanut tulla takaisin. Jos tunsin itseni hölmöksi kun tein aloitteen eikä siihen kiinnitetä mitään huomiota, niin kuinkakohan hölmöksi mä nyt itseni tunnen? Asteikolla 1-100 sanoisin että ääretön.
Unohtamatta sitäkin vielä, että ajattelin 5 p:n vastaamattomuuden syyksi sitä, että luulee MINUN olevan feikki.
Ja se mitä tein oli siis uskomattoman rohkeaa, rohkeampaa mihin muut pystyvät? Jos täällä joku tietäisi millainen elämä minulla on ollut niin... siihen suhteutettuna tekoni vasta olikin rohkeaa.
Ihminen, joka on totaalisesti menettänyt luottamuksensa ihmisiin jo ihan pikku lapsena.
Osasinko jotenkin odottaa, ettei vastausta kuulu? Tietysti olisi ihana järkeistää tätä sillä, että halusinkin taas pettyä.
Voi kun minäkin voisin sanoa olevani feikki!
Tämä aito ihminen lähtee nyt kyllä täältä....jonnekin...- Ikisinkku M
femnerd kirjoitti:
Wou!
Enpä tuohon pysty näin heti muuta sanomaan. Kun aluksi näin vain keneltä viesti on, olo oli "Jee"...kunnes luin ensimmäisen kappaleen loppuun.
Tekstiä lukiessa tuntui kuin olisi lyöty halolla päähän... todellakin...kuinka täällä voi tietää kuka on aito ja kuka ei? Ja sehän tässä kaikkein surullisinta onkin.
5 p:n tarkoitusperiä tai motiivia on minun ihan turha miettiä, sillä ei ole merkitystä.
Voi luoja, miten mä oon ollut hullu? Ja vielä kaiken huipuksi mä olin pahoillani...., pahoillani siitä, että 5 p ei uskaltanut tulla takaisin. Jos tunsin itseni hölmöksi kun tein aloitteen eikä siihen kiinnitetä mitään huomiota, niin kuinkakohan hölmöksi mä nyt itseni tunnen? Asteikolla 1-100 sanoisin että ääretön.
Unohtamatta sitäkin vielä, että ajattelin 5 p:n vastaamattomuuden syyksi sitä, että luulee MINUN olevan feikki.
Ja se mitä tein oli siis uskomattoman rohkeaa, rohkeampaa mihin muut pystyvät? Jos täällä joku tietäisi millainen elämä minulla on ollut niin... siihen suhteutettuna tekoni vasta olikin rohkeaa.
Ihminen, joka on totaalisesti menettänyt luottamuksensa ihmisiin jo ihan pikku lapsena.
Osasinko jotenkin odottaa, ettei vastausta kuulu? Tietysti olisi ihana järkeistää tätä sillä, että halusinkin taas pettyä.
Tämä aito ihminen lähtee nyt kyllä täältä....jonnekin...Vähän tuosta minä koetin varoittaa ettei ne ihmiset anonyymiytensa takana aina ole ihan sitä mitä ajattelit mutta ei tässä sinulla mitään häpeämistä ole, otat vaan opiksi tästä. Viisi pistettä paskiasen teko sensijaan on tuomittava kun tuli tänne vielä riekkumaan, parempi olisi ollut olla hiljaa kun ihan tarpeeksi jo sai sotkettua asioita. Jaksamista sulle, ei täällä kaikki kuitenkaan vedättäjiä ole ainakaan ihan tuossa määrin.
- ihmettelen.
femnerd kirjoitti:
Wou!
Tämä aito ihminen lähtee nyt kyllä täältä....jonnekin...Aika paljon pohdintaa molemmilta ottaen huomioon sen, että kumpikaan ei ole nähnyt toistensa kuvia ja tosiasiassa kumpikaan ei varmasti huolisi toisiaan?
- Ikisinkku M
ihmettelen. kirjoitti:
Aika paljon pohdintaa molemmilta ottaen huomioon sen, että kumpikaan ei ole nähnyt toistensa kuvia ja tosiasiassa kumpikaan ei varmasti huolisi toisiaan?
Ihmiset helposti unohtaa sen että jos heillä "kipinöi" siviilissä suunnilleen 1/100 ihmisen kanssa niin sama kai se on netissäkin, jos semmoisen sadan kanssa tfeffit sopisi niin todennäköisesti ehkä yksi siellä olisi joka sytyttää ja muut jää nettituttavuuksiksi.
- ihmettelen.
Ikisinkku M kirjoitti:
Ihmiset helposti unohtaa sen että jos heillä "kipinöi" siviilissä suunnilleen 1/100 ihmisen kanssa niin sama kai se on netissäkin, jos semmoisen sadan kanssa tfeffit sopisi niin todennäköisesti ehkä yksi siellä olisi joka sytyttää ja muut jää nettituttavuuksiksi.
Netissä on helppo rakentaa pilvilinnoja, muistan oman ensimmäisen nettideittailukokemuksen tytön kanssa, tytöllä ei ollut profiilissa kuvaa, mutta sinisilmäisenä chattailin silti tytön kanssa tunteja ja mielessä pyörii jo kuva nätistä hoikasta tytöstä. Sitten kun näen kuvan niin fiilis on:
http://i2.kym-cdn.com/photos/images/newsfeed/000/053/748/Best-Cry-Ever.gif Viisi pistettä kirjoitti:
Olen hyvin, hyvin, pahoillani, että loukkasin sinua ja olen hyvin, hyvin hyvin häpeissäni, etten kertonut miksi pakenin. Sanottakoon vain niin, että vaikka ajatukset mitä täällä ilmaisin ovatkin enimmäkseen aitoja, niin moni asia mitä itsestäni kerroin, ei ole totta vaan palstapersoonaa.
Sanotaan nyt sitten se todellinen syy, ettei asiasta jää epäselvyyttä: en ole ollut sinkku 17 vuoteen. Se miksi täällä edes hengailin sellaista esittäen, onkin kokonaan toinen juttu eikä sitä kannata sen enempää avata. Noh, onhan siihen toki syynä ihan se että täällä on vilkasta keskustelua ihmissuhteista, eli aiheesta jotka minua kiinnostavat. Häpeän kyllä tätä epärehellisyyttäni. Saatte nyt sitten kaikki vihata minua vapaasti tämän vuoksi. Toivon vaan, että älkää jatkossakaan vihatko niitä miehiä, jollaista esitin.Vaikka en nyt enää ketään tässä haluaisi sen enempää syyllistää, niin pitää kyllä sanoa, että aikamoinen pettymys. Että noinkin mukavanoloinen mies olikin vain pelleilijä :(.
Tai ehkä olen vain itse pelle kun jostain kumman syystä kuvittelen ihmisten olevan täälläkin suurinpiirtein rehellisiä…- Ikisinkku M
stellaria81 kirjoitti:
Vaikka en nyt enää ketään tässä haluaisi sen enempää syyllistää, niin pitää kyllä sanoa, että aikamoinen pettymys. Että noinkin mukavanoloinen mies olikin vain pelleilijä :(.
Tai ehkä olen vain itse pelle kun jostain kumman syystä kuvittelen ihmisten olevan täälläkin suurinpiirtein rehellisiä…Tämä viisipisteen tempaushan oli vain klassinen esimerkki siitä miten jotkut miehet ja joskus naisetkin käyttää nettiä hyväkseen vedättämällä, ehkä se on opettavaistakin mutta ei siitä oikeastaan kukaan hyödy, vähiten ehkä me ei aina niin mukavan tuntuiset mutta kuitenkin suurinpiirtein rehelliset siinä mitä kirjoitamme, meistähän ei sitten tykätä kun on niitä mukavia mutta valheellisia verrokkina. Tämän vuoksi ei mitään nettideittailujakaan viitsi harrastaa kun ei siellä rehellisellä ja passiivisella pelillä pärjää.
- Haaveet kaatuu
stellaria81 kirjoitti:
Vaikka en nyt enää ketään tässä haluaisi sen enempää syyllistää, niin pitää kyllä sanoa, että aikamoinen pettymys. Että noinkin mukavanoloinen mies olikin vain pelleilijä :(.
Tai ehkä olen vain itse pelle kun jostain kumman syystä kuvittelen ihmisten olevan täälläkin suurinpiirtein rehellisiä…Seuraavaksi kai Lordi tunnustaa olevansa naimisissa miehen kanssa ja DarkFear tunnustautuu merivoimien upseeriksi.
Viisi pistettä vaikuttikin sellaiselta aika perusmieheltä, mitä nyt välillä jotain itsesäälisiä tilityksiä teki, joilla onnistui hämäämään. Eli niin ne naisetkin täällä vain ihastuu varattuihin ukkoihin. Haaveet kaatuu kirjoitti:
Seuraavaksi kai Lordi tunnustaa olevansa naimisissa miehen kanssa ja DarkFear tunnustautuu merivoimien upseeriksi.
Viisi pistettä vaikuttikin sellaiselta aika perusmieheltä, mitä nyt välillä jotain itsesäälisiä tilityksiä teki, joilla onnistui hämäämään. Eli niin ne naisetkin täällä vain ihastuu varattuihin ukkoihin.Kyllä kieltämättä vähän hirvittää nyt ajatella, että kuinkahan monet täälläkin alvariinsa naisettomuuttaan ruikuttavat miehet ovatkin samanlaisia. Ja minä kun olen aina yrittänyt pitää ätmien puolta. :(
- mies32
Ikisinkku M kirjoitti:
Tämä viisipisteen tempaushan oli vain klassinen esimerkki siitä miten jotkut miehet ja joskus naisetkin käyttää nettiä hyväkseen vedättämällä, ehkä se on opettavaistakin mutta ei siitä oikeastaan kukaan hyödy, vähiten ehkä me ei aina niin mukavan tuntuiset mutta kuitenkin suurinpiirtein rehelliset siinä mitä kirjoitamme, meistähän ei sitten tykätä kun on niitä mukavia mutta valheellisia verrokkina. Tämän vuoksi ei mitään nettideittailujakaan viitsi harrastaa kun ei siellä rehellisellä ja passiivisella pelillä pärjää.
Sehän tuossa on ihmeellistä, että mitä tuolla hyväksikäytöllä tässä tapauksessa saavutti? Sai kiksejä ihmiskokeesta? Paremmin ymmärrän jos vaikka kusettaa rahaa netissä.tai vonkaa sänkyseuraa.
Haaveet kaatuu kirjoitti:
Seuraavaksi kai Lordi tunnustaa olevansa naimisissa miehen kanssa ja DarkFear tunnustautuu merivoimien upseeriksi.
Viisi pistettä vaikuttikin sellaiselta aika perusmieheltä, mitä nyt välillä jotain itsesäälisiä tilityksiä teki, joilla onnistui hämäämään. Eli niin ne naisetkin täällä vain ihastuu varattuihin ukkoihin.Ei ole noin! Minä en ole naimisissa! En ainakaan miehen kanssa!
Trollauksen asteita on tietysti enemmänkin - saattaahan 5P (tai joku joka esiintyy hänenä) petkuttaa tuossa yllä, ja alkuperäiset FemNerdin lähestymistä edeltäneet viestit olla ihan totta. Emme voi tietää. Päivän alemmuudentuntoisena ja katkerana kommenttina: tässä siis taas kävi niin, että nainen kiinnostui varatusta miehestä :(
Oli kyse mistä hyvänsä, kannattaa pitää mielessä että vaikka ei tietentahtoen vääristelisikään itsestään antamaa kuvaa, ei silti kenenkään palstalaisen palstakirjoitukset ole koko totuus henkilöstä.- sillitrooli
Viisi pistettä vaikuttikin sellaiselta aika perusmieheltä, mitä nyt välillä jotain itsesäälisiä tilityksiä teki, joilla onnistui hämäämään. Eli niin ne naisetkin täällä vain ihastuu varattuihin ukkoihin.Reaalielämän puolella hänet tavanneena voin todistaa, että Lord Boredom on täysin aito, ei esitä mitään muuta netissä. Ei tarvitse kenenkään, joka on LB:n palstapersoonasta kiinnostunut, pelätä että kyse olisi jonkinlaisesta huijauksesta.
(Toivottavasti et LB pahastu tästä todistuksestani, tarkoitukseni oli lähinnä auttaa, ettei tässä nyt rupea ihmiset turhaa epäilemään sinun kirjoituksiasi) - sillitrooli
Viisi pistettä vaikuttikin sellaiselta aika perusmieheltä, mitä nyt välillä jotain itsesäälisiä tilityksiä teki, joilla onnistui hämäämään. Eli niin ne naisetkin täällä vain ihastuu varattuihin ukkoihin.DarkFearia sen sijaan en ole tavannut, mutta epäilen vahvasti voiko kukaan olla oikeasti niin assburgeri. Vaikea keksiä mitään työtäkään, jossa voisi käyttäytyä lähellekään samalla tavalla kuin miehen kirjoitukset antavat ymmärtää. Toisaalta sitten taas... Itse trollausta jonkin verran joskus harrastaneena (tosin aina samalla nimimerkillä kuin olen kirjoittanut asiallisiakin juttuja), täytyy ihmetellä kuinka joku jaksaisi kirjoittaa samansisältöistä trollia vuosi vuoden jälkeen. Tai no, paksukätinen jyystärikarju toimii kyllä edelleen, pisteet tekstin kirjoittajalle, kuka ikinä onkaan.
- muistelen näin
sillitrooli kirjoitti:
DarkFearia sen sijaan en ole tavannut, mutta epäilen vahvasti voiko kukaan olla oikeasti niin assburgeri. Vaikea keksiä mitään työtäkään, jossa voisi käyttäytyä lähellekään samalla tavalla kuin miehen kirjoitukset antavat ymmärtää. Toisaalta sitten taas... Itse trollausta jonkin verran joskus harrastaneena (tosin aina samalla nimimerkillä kuin olen kirjoittanut asiallisiakin juttuja), täytyy ihmetellä kuinka joku jaksaisi kirjoittaa samansisältöistä trollia vuosi vuoden jälkeen. Tai no, paksukätinen jyystärikarju toimii kyllä edelleen, pisteet tekstin kirjoittajalle, kuka ikinä onkaan.
Olen ymmärtänyt, että DarkFear on jossain varastossa tao teollisuudessa töissä. Kyllä meidänkin firman varastolla on aika originellejä tyyppejä, tuotannon ihmisistä puhumattakaan...
sillitrooli kirjoitti:
Reaalielämän puolella hänet tavanneena voin todistaa, että Lord Boredom on täysin aito, ei esitä mitään muuta netissä. Ei tarvitse kenenkään, joka on LB:n palstapersoonasta kiinnostunut, pelätä että kyse olisi jonkinlaisesta huijauksesta.
(Toivottavasti et LB pahastu tästä todistuksestani, tarkoitukseni oli lähinnä auttaa, ettei tässä nyt rupea ihmiset turhaa epäilemään sinun kirjoituksiasi)En pahastu, vaikka nyt tietysti joiltain naisilta, jotka tietenkin juuri olivat viimeistelemässä yhteydenottopyyntö- ja rakkaudentunnustuskirjettä, peruvat aikeensa kun tietävät etten myöskään ole mitään parempaa mitä esitän ;-)
- Ikisinkku M
mies32 kirjoitti:
Sehän tuossa on ihmeellistä, että mitä tuolla hyväksikäytöllä tässä tapauksessa saavutti? Sai kiksejä ihmiskokeesta? Paremmin ymmärrän jos vaikka kusettaa rahaa netissä.tai vonkaa sänkyseuraa.
Se mikä tässä on hyvää on se että lopetti tässä vaiheessa mutta eihän sitä voi tietää jos vaikka palstakirjoittelu olikin vasta harjoittelua ennen siirtymistä treffimarkkinoille, siellä voi tuolla tyylillä mellastaa mielinmäärin ja onhan noita esimerkkejä niistä kusetetuista naisista jotka sekä seksiä että sänkyseuraa on huijareille tarjonneet.
- Kympin Nainen
femnerd kirjoitti:
Wou!
Tämä aito ihminen lähtee nyt kyllä täältä....jonnekin...Oho.
Toki itsellekin on jo käynyt selväksi, että erilaisia trolleja ja feikkejä täällä on paljon, mutta silti tuo 5p:n temppu yllätti. Totuuden nimissä olen myös hiukan pettynyt. Tai ehkä enemmänkin harmistunut kaikista tsemppipuheista, joita 5p:lle itsekin pidin, ilmeisen turhaan.
Mutten vihaa 5p:tä, ehkä eniten ihmettelen motiivejaan. Miksi pitkässä suhteessa oleva esiintyy ätminä? Minkälaisia tuntoja siinä saa purkaa kun ei oikeasti omana itsenään kirjoita, feikkituntoja? Ja ehkä ironisinta, tai paremminkin surullisinta, on että kaveri, joka kirjoitti itse paljon rehellisyydestä ja manipuloinnin vastustamisesta, osoittautuu itse kusettajaksi.
Hiukka huono jälkimaku jäi tästä cocktailista, muttei se täällä virtuaalitodellisuudessa haittaa. Osa meistä on (täälläkin) aitoja drinksuja, osa ei. Toivottavasti 5p:n puoliso pääsee nauttimaan livenä siitä aidosta ja humaltuvat vielä 17v jälkeenkin toinen toisistaan, kaikkea hyvää toivotan harmistuksestani huolimatta.
Ja femnerdille: sinun ei todellakaan tarvitse poistua palstalta tämän takia (ellet halua). Sinä et ole menettänyt kasvojasi, päinvastoin. - sillitrooli
lord.boredom kirjoitti:
En pahastu, vaikka nyt tietysti joiltain naisilta, jotka tietenkin juuri olivat viimeistelemässä yhteydenottopyyntö- ja rakkaudentunnustuskirjettä, peruvat aikeensa kun tietävät etten myöskään ole mitään parempaa mitä esitän ;-)
Meinasin lisätä tuohon viestiini, että "LB on täysin aito, mitä nyt jättää ehkä joitain asioita mainitsematta, jotka varmaan saattaisivat joitain naisia kiinnostaa". Jätin sitten sen pois kuitenkin, kun ajattelin, että vältän paljastamasta mitään. :)
femnerd kirjoitti:
Wou!
Tämä aito ihminen lähtee nyt kyllä täältä....jonnekin...Kirjoitin vastaukseni 5p:n viestiin noin viitisen minuuttia sen lukemisesta. Olen siis ollut aivan kuin puulla päähän lyöty, järkyttynyt ja katkerakin kirjoittaessani takaisin. Onneksi luin tekstin vasta iltakymmenen jälkeen, muuten olisin saattanut lähteä baariin 20 vuoden tauon jälkeen :-D ja vetää vielä kännitkin päälle :-D
Nyt kun aikaa on kulunut, tai pöly on laskeutunut jos käytetään näin dramaattista sanontaa :-D , niin olen analysoinut tätä tapahtumaa.
Olen miettinyt motiivia ja myös sitä, miten eri tavalla voi ihminen ajatella nimimerkin käytöstä palstalla.
Kuinkakohan moni ukkomies lukee Sinkut-palstaa vaikka ihmissuhdeasiat kiinnostaisivatkin? Miksi 17 vuotta avioliitossa ollut ukkomies esiintyy epävarmana, keski-ikäisenä sinkkuna? Siksikö koska haluaisi olla sinkku, on mieleltään sinkku?
"älkää jatkossa vihatko sellaisia miehiä joita esitin". En minä 5 p:tä vihaa tai 5 p:n kaltaisia miehiä. Suoraan sanottuna on sääli, että 5 p:tä ei ole; eikä 5 p:n kaltaisia miehiäkään paljon ole. Kuinka moni sinkkuuttaan valittava mies täällä ei hauku ja arvostele naisia?
Enkä kyllä jaksa olla vihainen edes 5 p-hahmon luojalle. Eihän tuo viimeinen viesti oikeasti edes ollut 5 p:ltä enää.
Hassua miten eri tavalla "5 p" ja minä ajattelemme nimimerkkien käytöstä. Kun käytin satunnaisia nimiä kirjoitin hyvin provosoivastikin ja en ajatellut sen enempää mitä ja miten kirjoitan. En loukannut ketään kuitenkaan (naisasialooseria, "kunnian miestä" ja "suurta isää" lukuunottamatta :-D ). Mutta omalla "nimelläni" haluan olla sanojeni takana ja mietin hyvin tarkkaan mitä kirjoitan.
Ja koska olen tällainen tunteellinen hömppä :-D niin tuntuisi hirveän pahalta, jos joku muu vakkarinimellä tai nikillä kirjoittava osoittautuisi feikiksi.
En ymmärrä miksi esiintyä feikkinä? Mitä siitä saa itselleen?
Mutta se on varma, että kaikki viisi pistettä-nimen alla kirjoitetut viestit ovat saman henkilön, koska kirjoitustyyli on kaikissa sama.
Enkä tiedä mitä teen kirjoittamisen suhteen, mutta jos kirjoitan tänne niin teen sen vain nikilläni.
Enkä aloitetta enää täällä tee - ellei toisella ole nikkiä :-) Pakko lisätä tuo, etten joudu syömään sanojani! :-D- Lordille morsian
femnerd kirjoitti:
Kirjoitin vastaukseni 5p:n viestiin noin viitisen minuuttia sen lukemisesta. Olen siis ollut aivan kuin puulla päähän lyöty, järkyttynyt ja katkerakin kirjoittaessani takaisin. Onneksi luin tekstin vasta iltakymmenen jälkeen, muuten olisin saattanut lähteä baariin 20 vuoden tauon jälkeen :-D ja vetää vielä kännitkin päälle :-D
Nyt kun aikaa on kulunut, tai pöly on laskeutunut jos käytetään näin dramaattista sanontaa :-D , niin olen analysoinut tätä tapahtumaa.
Olen miettinyt motiivia ja myös sitä, miten eri tavalla voi ihminen ajatella nimimerkin käytöstä palstalla.
Kuinkakohan moni ukkomies lukee Sinkut-palstaa vaikka ihmissuhdeasiat kiinnostaisivatkin? Miksi 17 vuotta avioliitossa ollut ukkomies esiintyy epävarmana, keski-ikäisenä sinkkuna? Siksikö koska haluaisi olla sinkku, on mieleltään sinkku?
"älkää jatkossa vihatko sellaisia miehiä joita esitin". En minä 5 p:tä vihaa tai 5 p:n kaltaisia miehiä. Suoraan sanottuna on sääli, että 5 p:tä ei ole; eikä 5 p:n kaltaisia miehiäkään paljon ole. Kuinka moni sinkkuuttaan valittava mies täällä ei hauku ja arvostele naisia?
Enkä kyllä jaksa olla vihainen edes 5 p-hahmon luojalle. Eihän tuo viimeinen viesti oikeasti edes ollut 5 p:ltä enää.
Hassua miten eri tavalla "5 p" ja minä ajattelemme nimimerkkien käytöstä. Kun käytin satunnaisia nimiä kirjoitin hyvin provosoivastikin ja en ajatellut sen enempää mitä ja miten kirjoitan. En loukannut ketään kuitenkaan (naisasialooseria, "kunnian miestä" ja "suurta isää" lukuunottamatta :-D ). Mutta omalla "nimelläni" haluan olla sanojeni takana ja mietin hyvin tarkkaan mitä kirjoitan.
Ja koska olen tällainen tunteellinen hömppä :-D niin tuntuisi hirveän pahalta, jos joku muu vakkarinimellä tai nikillä kirjoittava osoittautuisi feikiksi.
Mutta se on varma, että kaikki viisi pistettä-nimen alla kirjoitetut viestit ovat saman henkilön, koska kirjoitustyyli on kaikissa sama.
Enkä tiedä mitä teen kirjoittamisen suhteen, mutta jos kirjoitan tänne niin teen sen vain nikilläni.
Enkä aloitetta enää täällä tee - ellei toisella ole nikkiä :-) Pakko lisätä tuo, etten joudu syömään sanojani! :-DLordi on vielä vapaalla jalalla. Vink, vink.
femnerd kirjoitti:
Kirjoitin vastaukseni 5p:n viestiin noin viitisen minuuttia sen lukemisesta. Olen siis ollut aivan kuin puulla päähän lyöty, järkyttynyt ja katkerakin kirjoittaessani takaisin. Onneksi luin tekstin vasta iltakymmenen jälkeen, muuten olisin saattanut lähteä baariin 20 vuoden tauon jälkeen :-D ja vetää vielä kännitkin päälle :-D
Enkä aloitetta enää täällä tee - ellei toisella ole nikkiä :-) Pakko lisätä tuo, etten joudu syömään sanojani! :-DTaisi mennä aloitteidentekohalut monelta muultakin naiselta kuin sinulta, ainakin joksikin aikaa…
Mahtoi tosiaan olla sinulle hämmentävä tilanne, kun eihän täällä kukaan muukaan osannut moista arvata. Toivottavasti unohdat moisen kusipään (vai miksi tuota nyt sanoisi? Jotenkin ei osaa olla edes hirmu vihainen sille hyypiölle, kun sentään tunnusti paskuutensa ja pyysi anteeksi…) mahdollisimman pian ja jatkat elämääsi.
En minä kuitenkaan nyt ihan oikeasti jaksa uskoa, että kovinkaan moni vakinikillä kirjoitteleva olisi feikki. Ei voi olla ihmisen elämä niin sisällötöntä, että pitää keksiä valheellinen nettipersoona. Saahan tälle palstalle varatutkin kirjoitella ihan omana itsenään, ei kai se ketään häiritse.- airut tomumaja
stellaria81 kirjoitti:
Taisi mennä aloitteidentekohalut monelta muultakin naiselta kuin sinulta, ainakin joksikin aikaa…
Mahtoi tosiaan olla sinulle hämmentävä tilanne, kun eihän täällä kukaan muukaan osannut moista arvata. Toivottavasti unohdat moisen kusipään (vai miksi tuota nyt sanoisi? Jotenkin ei osaa olla edes hirmu vihainen sille hyypiölle, kun sentään tunnusti paskuutensa ja pyysi anteeksi…) mahdollisimman pian ja jatkat elämääsi.
En minä kuitenkaan nyt ihan oikeasti jaksa uskoa, että kovinkaan moni vakinikillä kirjoitteleva olisi feikki. Ei voi olla ihmisen elämä niin sisällötöntä, että pitää keksiä valheellinen nettipersoona. Saahan tälle palstalle varatutkin kirjoitella ihan omana itsenään, ei kai se ketään häiritse."Taisi mennä aloitteidentekohalut monelta muultakin naiselta kuin sinulta, ainakin joksikin aikaa…"
Ihan niin kuin sinä olisit mitään aloitteita muutenkaan tekemässä kenellekään. Kunhan keksit taas tekosyitä omalle pelkuruudellesi.
P.S. Lordi on edelleen vapaalla jalalla. stellaria81 kirjoitti:
Taisi mennä aloitteidentekohalut monelta muultakin naiselta kuin sinulta, ainakin joksikin aikaa…
En minä kuitenkaan nyt ihan oikeasti jaksa uskoa, että kovinkaan moni vakinikillä kirjoitteleva olisi feikki. Ei voi olla ihmisen elämä niin sisällötöntä, että pitää keksiä valheellinen nettipersoona. Saahan tälle palstalle varatutkin kirjoitella ihan omana itsenään, ei kai se ketään häiritse.No en ihan oikeasti usko, että kukaan nikillään kirjoittava olisi feikki, ei ainakaan sellainen, joka olisi tänne kirjoittanut jo pitkään. Se vasta järkytys olisikin juuri siksi, että mitä siitä hyötyisi ja valepersoonana esiintyminen vaatii aikamoista omistautumista rooliin. "5 p" oli ollut täällä vasta parisen kuukautta
Ehkä juuri se, että vaikka tajusin, että täällä on feikkipersoonia menin silti siihen lankaan. Vaikka olen menettänyt luottamykseni ihmisiin tietyiltä osin ainakin, en siltikään halunnut uskoa ihmisten vilpillisyyteen. Enkä yhäkään halua uskoa niin, mutta varovaisempi aion jatkossa olla.
Saahan tänne kirjoittaa kuka vaan riippumatta siitä onko sinkku vai ei. Hyvä se vaan on saada vakiintuneidenkin mielipiteitä sinkkuudestaan.- 9+4
Viisi pistettä kirjoitti:
Sanotaan nyt sitten se todellinen syy, ettei asiasta jää epäselvyyttä: en ole ollut sinkku 17 vuoteen. Se miksi täällä edes hengailin sellaista esittäen, onkin kokonaan toinen juttu eikä sitä kannata sen enempää avata. Noh, onhan siihen toki syynä ihan se että täällä on vilkasta keskustelua ihmissuhteista, eli aiheesta jotka minua kiinnostavat. Häpeän kyllä tätä epärehellisyyttäni. Saatte nyt sitten kaikki vihata minua vapaasti tämän vuoksi. Toivon vaan, että älkää jatkossakaan vihatko niitä miehiä, jollaista esitin.Tämä todistaa lopullisesti palstateorian, että naiset kiinnostuvat vain varatuista miehistä. Tätä voisi testata vaikka siten, että valitaan 10 miestä, joista yksi on salaa varattu ja muut vapaita. Varattua on kielletty paljastamasta asian laitaa. Annetaan naisten tutustua miehiin 5-minuuttia. Enemmistö naisista päätyy valitsemaan varatun miehen.
- mies32
9+4 kirjoitti:
Tämä todistaa lopullisesti palstateorian, että naiset kiinnostuvat vain varatuista miehistä. Tätä voisi testata vaikka siten, että valitaan 10 miestä, joista yksi on salaa varattu ja muut vapaita. Varattua on kielletty paljastamasta asian laitaa. Annetaan naisten tutustua miehiin 5-minuuttia. Enemmistö naisista päätyy valitsemaan varatun miehen.
Ettei vaan olisi kiinnostunut varatusta naisesta?
- kurpppa
Riippu ulkonäöstä sekä iästä, yli 60kg tai ruma tai yli kolmekymppinen älköön vaivautuko(palstalta opittua).
- Sikspä siksi
Siksi että voit ihan itse valita mieleisesi miehen ja lähestyä häntä. Sitten ei tarvitse marista ja vinkua että ihan vääränlaiset miehet lähestyy ja mitä ne oikein kuvittelee. Sitähän suuri osa naisista harrastaa. Odottaa passiivisena, jakaa pakkeja ja valittaa heitä lähestyvien miesten ominaisuuksista. Sitten vielä vaativat että miesten pitäisi lähestyä heitä vielä enemmän. Marisevia lellittyjä prinsessoja.
- atm #5334
Siksi, että kerrankin pääsisit tällaisen upean uroon kuten minun seksuaaliseen käsittelyyn.
- sillitrooli
Naisen kannattaa tehdä aloite, koska silloin nainen ei ole pelkkien panoeinojen ja jyystärikarjujen armoilla. Tosin useimmat naisethan ovat varsin tyytyväisiä noihin panomiesten lähestymisiin, että en sitten tiedä kannattaako...
- saa mitä haluaa
Nainen kuitenkin aina tekee lopullisen valinnan, joten siinä mielessä ehkä jopa kannattaa lähestyä sellaisia miehiä, joita itse haluaa, eikä jättää onnistumista miesten lähestymisten varaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau394427Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html463224Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens343176Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4882812Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin2022050Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1451913- 421592
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat301557Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,61301- 781242