Onko tiedossa pikkujouluja? Marraskuussa vai joulukuussa? Työpaikalla vai jossain muualla? Miten pukeudut pikkujouluihin?
Pikkujoulut
17
152
Vastaukset
- määmy
Marras- ja joulukuus, kutsui tullu noin kymmene ja meen jokaseen ainaki syömään.
- määmy
Vien niist himaanki safkaa iltalaukus.
- määmy
määmy kirjoitti:
Vien niist himaanki safkaa iltalaukus.
Vääri min kärä feikkini, mul o auton kontis iso pärekori, noin 40 litraa
- Neiti Näpsä
Onko tiedossa pikkujouluja? - On
Marraskuussa vai joulukuussa? - Joulukuun alussa
Työpaikalla vai jossain muualla? - Ravintolassa
Miten pukeudut pikkujouluihin? - Pikkumustaan ja tonttulakkiin Olisihan niitä tiedossa muutamat, mutten ole vielä päättänyt menenkö vai en. Joulukuuhun näyttäisi osuvan, mikä sopisi kyllä huomattavasti paremmin kuin marraskuu. Tarkkoja paikkoja ei olla vielä ilmoitettu/sovittu.
Viime pikkujouluissa pukeuduin mustaan polvipituiseen sifonkimekkoon, mustaan neuleboleroon (tai mikä lie sellainen ohut, mutta sopivasti käsivarsia lämmittävä rätti) ja mustiin saappaisiin. Tukka auki kiharoilla... Aika perussettiä vuodesta toiseen.- kuka rekattu?
Pukeudun joulukuuSEKSI
- miesvm_1967
*Onko tiedossa pikkujouluja?
Yhet on, firman, muista ei ole tietoa.
*Marraskuussa vai joulukuussa?
Marraskuun ihan lopussa.
*Työpaikalla vai jossain muualla?
Valitettavasti työpaikalla, firma säästää tänä vuonna vaikka voittoa pukkaa taas miljoonia, sianlihan hinta kait noussu :P
*Miten pukeudut pikkujouluihin?
Meidän duunissa haalarimiehetkin pukeutuu tummaan pukuun pikkujouluissa, se on pukukoodi ja perinne tässä pajassa. Ei haittaa. - ei firman pippaloita
Noin viidettoista. Sekaan vaan sekoileen.
- kuokkavieras tuttu
Useita, joihin menen kuokkimaan.
UA:n pikkujoulut on joulukuussa ja samoin kaveriporukan pikkujoulut.
Kyllä mä varmaan jonkilaiset firmankin pikkujoulut järkkään, en oo vaan vielä päättäny ajankohtaa tai mitä siellä voitais värkätä.
Pikkujouluihin aina rippipuku päälle.On tiedossa. Marraskuussa ja joulukuussa. Työpaikalla ja muualla, useita. Pukeudun joka kertaTravoltaksi http://bit.ly/1bTi5UD
ei kiinnosta.
- oletko koskaan
taputellut kenenkään naisen pimppiä sormillasi?
- PMD off
oletko koskaan kirjoitti:
taputellut kenenkään naisen pimppiä sormillasi?
En ole. Vain miehen hanuria.
Ei ole tiedossa, enkä menisi. Ihmiset ovat tylsiä kun ovat liian humalassa
Joo,yhet. Marraskuun viimeinen lauantai. Alkuilta toimistolla. Puolenyön jälkeen meen pikku-porukalla varmaan Apteekkiin.
Pukeutuminen varmaan samaan tyyliin kuin ennenkin, jotain nahkahousuosastoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä631852- 1231354
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1281308- 1401064
- 101917
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten340854Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82744Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55684Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50663Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67644