ahdistaa olla blondi

blondevsbrunette

Onko kenelläkään tuttu tunne että ahdistaa blondina oleminen? Minulle tämä on tulut 1kk sitten ja luulen, että minun kohta pakko värjätä ruskeiksi. Minua ahdistaa kun saan miehiltä vääränlaista huomiota, tunnen itseni väärällä tavalla seksikkääksi, minua luullaan tyhmäksi yms. Myös se ahdistaa kun sanon että haluisin värjätä ruskeiksi ni monet sanovat että olenko ihan tyhmä kun en muka saa ikinä blondeja takaisin ja se että blondit ovat niin harvinaisia maailmalla... Värjään hiukset ruskeiksi lähi viikkoina että se ei ole ongelma enää. Mutta haluiaisin tietää että onko muilla mitää samanlaisia kokemuksia vai oonko oikeesti ihan pimee :D

145

4904

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Neuvoja 2013

Värjää hiukset maantien värisiksi, ota rumentava kasvoleikkaus ja syö joka ilta 500 g sipsejä 10 siiderin kera ilapalaksi ja huomaat saavasi ihanan rauhan takaisin.

• ...

Mikseivät maantienväriset hiukset voi olla kauniit? Ihme yleistys tästäkin tullut.

• ...

• voijumalauta

• ...
        voijumalauta kirjoitti:

niin,ja toi väri on vaaleanruskea. ihme et suomalaiset sanoo maantienvärinen..kun voi vaan sanoa,että vaaleanruskea!

Niin, totta! Itsekään en tykkää tästä nimityksestä.
        Parhaillaan kasvatan omaa väriä (punaisesta, hyh mikä väriyhdistelmä) ja on kommentteja tullut puolesta ja vastaan. Mieheni sisko sanoi mm. omaa väriäni ällöksi. :D Mutta hän tykkääkin räväkämmistä väreistä.
        En osaa kuin nimetä yhden ihmisen lähipiiristäni joka ei värjää hiuksiaan.

• kiihottaa niin paljo
        ... kirjoitti:

Niin, totta! Itsekään en tykkää tästä nimityksestä.
        Parhaillaan kasvatan omaa väriä (punaisesta, hyh mikä väriyhdistelmä) ja on kommentteja tullut puolesta ja vastaan. Mieheni sisko sanoi mm. omaa väriäni ällöksi. :D Mutta hän tykkääkin räväkämmistä väreistä.
        En osaa kuin nimetä yhden ihmisen lähipiiristäni joka ei värjää hiuksiaan.

http://miestennielija.blogspot.com/2013/10/muodokas-nainen.html
        kiihottaa aina, olipa blondi tai ei.

• Blanco

Hei sisko, löysää nyt vähän nutturaa ja ymmärrä huumoria!
      Jos joku on niin tyhmä, että luulee hiusvärin imeytyvän aivotoimintaan, niin antaa hänen olla!
      Luonnostaan blondina tiedän tuon puolen, mutta asia ei todellakaan vaivaa. Itsetuntoni on kohdillaan ja viljelen itsekin reipasta "blondihuumoria". Ei tämä hiustenväri nyt niin vakava asia ole! Itselleenkin pitää osata nauraa!!!

• ddä-,iil-.s

Amerikassa blondi -amerikan sana- on paha marilyn, pamela jne kummatkaan ei ole todellisia blondeja.

suomessa vaalaeat naiset ovat tai olivat ennen angokultttrin nousua kotiäitejä

tummat taas pahoja hutsuja

Amerikassa tummat siis brunetet ovat hyviä kotiäitejä

• kaikki ok..

?tuo plondijuttu johtuu siitä, että moni mies tykkää vaaleasta naisesta, ja siihen tarttuu tyhmät naiset miellyttääkseen miestä,, luonnollisuus on valttia. ei keinovaalea.

• Marmon

Nimim. kaikki ok: montako oikeata blondia tunnet? Itse tunnen 2. Eli melkein kaikki blondit on värjäystuotteita. Vaaleaksi värjätty tukka ja kalpea iho on suht kamala yhdistelmä. Miehet tuskin erottavat väripurkkituotetta aidosta. Se jo osoittaa bimboutta että värjää tukkansa vaaleaksi. Myös liian mustaksi värjätty on yhtä kaamea.

• Ehkä ihan pientä minäprobleemaa? Luulet ihmisten pitävän sinua tyhmänä tai seksikkäänä. Ovatko he kertoneet sinulle päin naamaa samat asiat? Me ihmiset tupataan fantasioimaan asioita, jolloin pieni mieli tekee kärpäsestä härkäsen. Uskalla kohdata ihmiset ihmisinä, niin havaitset heidän pitävän sinua täysin normaalina.

Terveyden kannalta jätä ne myrkyt kauppaan ole sellainen kuin olet. Ihmisten huomioon tottuu, eikä jokaista tuijjottajaa tarvitse miellyttää.

• Taidat olla

Blondi.

• Blondi

Pitkään brunettena olleena värjäsin hiukset takaisin vaaleaksi ja kyllä, kohtelu oli erilaista. Mm. autoa katsastaessa sain ensimmäistä kertaa hyvin yksityiskohtaiset tiedot mitä mitataan ja miksi ja mitä lukemat sitten tarkoittaa :) Lähinnä huvittaa vain miten tukan väri vaikuttaa! Varmasti olet tyhmä jos annat tommosen häiritä!

• Blondi maalta

Kun värjäsin hiukseni ensimmäisen kerran aivan blondiksi, niin huomasin kyllä selkeän eron ihmisten suhtautumisessa. Jopa tuttujen, sellaisten, joiden olisi luullut jo tuntevan minut. Minua se lähinnä huvitti, sillä itse tiedän, ettei älykkyyteni riipu hiusten väristä. Ihan reilusti heittelen blondivitsejä itsekin ja jos en jotain osaa, ymmärrä tai muuten halua tehdä, niin aina voin pilke silmäkulmassa vedota siihen, että olen blondi, tarvitsen apua. Ja minähän olen vielä maalta, eli täysin ulkona tältä planeetalta. Työskentelen kuitenkin varsin vaativassa hommassa, olen kouluttautunut korkealle ja työssäni olen sellainen osaaja, ettei kukaan muu Suomessa yllä samaan (koska kenenkään muun ei ole tarvinnut sitä tehdä, en tarkoita, ettei muiden älynlahjat riittäisi), joten minun ei todellakaan ole syytä vaipua epätoivoon siksi, että jotkut aliarvioivat minua hiustenvärini vuoksi. Otan vain kaiken avun ja huomion vastaan.

• ahhahahahah

Miten värjätty blondi on blondi?

• sussie

Hei blondi maalta! Minäkin osaan sen, jota kukaan toinen Suomessa ei tee.

• Miksi tehdä hiustenväristä itselleen ongelmaa?

• Vain blondi

kyselee tuommottii,,,,niin, sehän ei ole synonyymi tyhmyydelle.

• ....

AIVAN!

• Väärä syy

Tuskin se johtuu hiustesi väristä. Blondeja pohjoismaalaisia saksalaisten kanssa pidetään maailman fiksuimpina. Ei ole mitään niiin karmeaa kuin suomalainen nainen joka värjää päänsä mustaksi ja viikon päästä keskellä päätä kulkee harmaata juurikasvua. Näyttää aivan kalpealta narkkarilta, tämän kauheuden kruunaa yleensä joku mauton pieni tatuointi.

• Miehen mielipide

Suomalainen nainen mustalla tukalla on todellakin kalpea oksettavan näköinen haamu.

• tummatukka
        Miehen mielipide kirjoitti:

Suomalainen nainen mustalla tukalla on todellakin kalpea oksettavan näköinen haamu.

Entä kun musta väri on ihan oma?

• 2+2
        Miehen mielipide kirjoitti:

näkis vaan ja kuulis kolinaa.

• suomalainen mies
        tummatukka kirjoitti:

Entä kun musta väri on ihan oma?

Kelpaa oikein hyvin, hemmetin seksikäs. Vaikka olis värjättykin.

• lähiviikkoina

Eihän se johdu hiusten väristä mutta kirjoitusvirheitä on kyllä älyttömästi.

• Arvostan itse blondeja tavattomasti. Kaipa kyseessä on jonkinlainen fetissi. Asia ei liity erityisemmin älykkyyteen, vaikka toisaalta arvostan "aitoblondeissa" kykyä tarkastella asioita eri tavalla kuin normikonservatiiviälykkäät ihmiset tekevät.

Ihmetyttää hiukan tuo "vääränlainen huomio". Eikö epätoivottua huomiota voi saada hiusväristä riippumatta? Ja jos toivoo etteivät ihmiset ota ulkonäkö- ja olemusseikkoja huomioon ihmissuhteissaan, vaan keskittyisivät mieluummin siihen sinulle tulevaisuudessa napsahtavaan Nobel-palkintoon, niin eiköhän olla hiukan epärealistisella pohjalla?

• kokemusta on

Minulla on sama ongelma. Tiedän olevani fiksu mutta kun olen blondi ei kukaan ota minua vakavsti. Minulla on todella voimakkaat muodot ja olen saannut kuulla siitä. Kaikki luulee että olen blondi joka suostuu sänkyyn kenen kanssa tahansa

• MAtaFAKIN

Ite olen muutaman blondin tavannut ja olivat aika yksinkertaisia tapauksia.

• kauhee arjalainen

Taitaa olla niin että oikeasti vaaleimmat on fiksuimpia. Pohjosessa ja Skandinaviassa on älykkäimmät ihmiset. Etelässä on tummat, temperamenttiset ja piirun verran tyhmemmät...

Sitä ei vaan sovi ääneen sanoa koska joku leimaa hrässistiksi! Blondeja kyllä saa haukkua mielin määrin. Oikeastaan natsismi mustamaalasi blondeja. Tummat saa sanoa että "olen ylpeä taustastani, väristäni ja kulttuurista" mutta vaalee jos sanoo samoin, on kauhea natsi ja snobi.

Jotkut simppelit ihmiset oikeesti yhdistää blondit bimbouteen. Jossain tutkimuksessa oli että vaaleet saa vähemmän palkkaa... mutta ovat seksuaalisesti miesten mieleen. Just jåå.
      No tyhmille ihmisille onneksi voi viitata kintaalla, että mene tiehesi jos oot noin tyhmä ja ennakkoluuloinen.

Ihmiset jotka värjää ylipäätään hiuksia muuksi kuin oma väri, on turhamaisia. Sama pätee siis myös niihin tummiin jotka värjää hiuksia. Ite kuljen nykyään luonnollisesti ja aika vaaleena! Ei oo muuten maantienväriset hiukset paitsi rasvasina. Suihkun jälkeen on kivat kullan vaaleet.

• jep

Tosiasia on, että pallolla alaspäin mennessä ihmiset tummenee ja tyhmenee. Tekoblondit ehkä pilanneet oikeiden blondien mainetta.

• fzhjryjghn

Kyllä on kuule tummat ihan tutkimustenki mukaan älykkäämpiä keskimäärin kuin vaaleet! Aasiasta löytyy älykkäimmät ja jos ajattelee esim. juutalaisia, niin on niitä silmiinpistävä määrä Nobelin palkinnon saajista. Pohjoismaalaiset ei todellakaan millään älyllään loista vaan ihan tavallista keskitasoa ovat.

• gfhnhfjn
        jep kirjoitti:

Tosiasia on, että pallolla alaspäin mennessä ihmiset tummenee ja tyhmenee. Tekoblondit ehkä pilanneet oikeiden blondien mainetta.

Ai TOSIASIA vai!? HAHHAHH, anna mun nauraa! :D Koskaan ei oo virlä vaaleet älyllään loistaneet! Tuo on aika yleinen vaaleiden ateistien viljelrmä harhaluulo! Kuitenkaan mitään todisteita eikä päteviä tutkimuksia jotka puoltaisivat vaaleiden ihmisten korkeampaa älykkyyttä, ei yksinkertaisesti ole olemassa!

• Asetuhan nyt!

Jos osa ihmisistä suhtautuu sinuun kertomallasi tavalla niin se on kokonaan heidän idioottimaisuuttaan, sillä tarkeintä on minkalaisena itse itseäsi pidät.
      Sinun sopii myös miettiä mistä löydät maailmassa sellaista ihmisen tyyppiä jota ei jotkut muut pitäisi milloin milläkin tavalla huonompana.
      En tiedä oletko sanan varsinaisessa merkityksessä pimee, mutta todennäköisesti nuoruudesta johtuen et ole vielä kovin kehittynyt henkisiltä ominaisuuksilta koska hourit noin mielettömiä asioita ja annat niiden vaikuttaa itseesi. Pahoin pelkään että ne ovat itse itsellesi luoma mielikuva jota jatkuvasti päässäsi kierrättäen olet alkanut pitää totena!

Muuten..jos minkä muun värisestä ihosta tai hiuksista johtuen alettaisiin viisastella samoin kuin normaalista valkoihoisesta vaaleine hiuksineen, niin varmasti kaikenlaiset syyttäjät olisi petona kimpussa vetämässä kirjoittajaa/puhujaa käräjille rasismista ja vihapuheista.
      Valoihoinen on todennäköisesti ainut lainsuojaton nykyisessä yhteiskunnassa ja häntä voidaan kohdella julkisesti miten tahansa kenenkään siihen puuttumatta.
      Ota myös tämä asia huomioon, sillä aika on paha.

• v,xäv,äv,x

Hieno provo, oi sisällöntuottaja! Blondikaan ei kirjoita noin tyhmää juttua!

• ihankaikkikäy

haahhaahah voi opiskelen koulussa, jossa Proffessoreilla on tapana tentata opiskelijoilta vastauksia. No olen luonostaan blondi ja jostain syystä jouduin joka tunti proffien silmätikuksi. Värjäsin tummempaan ja loppui kysely. Sanon, että nämä miehet halusivat saada blondille kuumat oltavat, kun kuvittelivat etten osaa vastata mihinkään. hahhah

Mutta muuten se on ihan omasta asenteesta ja vaatetukseta kiinni. Olen läpikäynyt kaikki hiusvärit ja vaatetyylit ja jopa kilot ja tämän tieteellisen tutkimuksen lopputuloksena voin sanoa, että joka väri, tyyli ja kurvit vetää puoleensa eri tyylisiä sekä ikäisiä mihiä. Joten, jos haluat löytää hyvän arvostavan miehen mieti nämä seikat. Paras löytyy kokeilemalla!

• älä ota vakavasti

"koulussa, jossa Proffessoreilla..."

Outoa, mua professorit opetti yliopistossa! Kyse oli varmaan jostakin blondikoulusta, missä tee-se-itse-professorit jostain banaanivaltiosta yrittivät ottaa kontaktia, vai ;).

• ...typerä provo

Mitä opiskelit, kun et osaa omaa kieltäsi kirjoittaa?

• toinen blondi

Kerran istuin kampaajalla, kun kampaajat puhuivat keskenään miten vaaleat huiksiset ovat bimbo-blondeja. Itse siinä vaaleahiuksisena vieressä kuunnellen. Se oli viimeinen kerta, kun kävin siinä kampaajalla.

• ruudinkeksijät

Kuka on kiinnostunut kampaajien mielipiteistä?
        Tämä koko keskustelu on kyllä hyvä esimerkki millaisia idiootteja suomalaiset ovat nykyään. Ikäänkuin; "Voiko omaa älykkyyttä parantaa hiuksia värjäämällä?"

• kammottava "vaaleus"

Kummallista, itsehän kampaajat niitä blondeja tekevät, jos täällä käytyyn keskusteluun on uskomista. Aito blondi on muka sama asia kuin tekoblondi. Naurattaa tekoblondien blondiuden alleviivaus, vaikka väri on purkista ja se näkyy heti, kun porsaanpunainen naamanväri ja mustat kulmakarvat eivät käy valkaistun hiuspehkon kanssa yhteen. Kaameita ovat itämaiset. venäläiset ja afrikkalaiset "blondit", kun naama ja hukset ovat ristiriidassa keskenään.

• hehehehe

Mäkin kuulin kerran,mutta kun niillä kampaajilla oli itselläkin vaalennetut hiukset.

• sussie
        ruudinkeksijät kirjoitti:

Kuka on kiinnostunut kampaajien mielipiteistä?
        Tämä koko keskustelu on kyllä hyvä esimerkki millaisia idiootteja suomalaiset ovat nykyään. Ikäänkuin; "Voiko omaa älykkyyttä parantaa hiuksia värjäämällä?"

Kyllä! Näin on. Aito blondi pikkupimu värjäsi pitkät kutrinsa mustiksi ja luuli näin tulleensa älyköksi.

• Naisen mielipide

Sellainen ihminen on tyhmä, joka antaa oman tai toisen hiusvärin vaikuttaa. Vähän sama ongelma voisi olla kyllä itselläkin, kun olen punapää. Meitä tuntuvat monet pitävän vähän huorahtavina, mutta se on totisesti miehen oma vika jos moista olettaa. Ehdottelijat ja käpälöijät saavat kipakat äkkilähdöt, että sikäli hiusvärini ei ole legendaa. :D

Mutta blondeista, kyllä se älykkyys ihmisestä itsestään on kiinni, eikä hiusväristä. Eräs ystävistäni on luonnonblondi ja yksi älykkäimmistä ihmisistä joita tunnen. Toinen, tuttava ja entinen työkaveri, blondi hänkin, on taas valitettavasti tyhmä kuin vasemman jalan saapas. Aikamoinen kirjo tuohon väliinkin mahtuu, uskoisin.

• brownie :)

Tyhmä (teko - tai aito-) blondi on se, jolle blondius kihahtaa päähän. Siksi tyhmiä blondeja on niin paljon. Valitettavasti.

• :DD
        brownie :) kirjoitti:

Tyhmä (teko - tai aito-) blondi on se, jolle blondius kihahtaa päähän. Siksi tyhmiä blondeja on niin paljon. Valitettavasti.

Nimenomaan. Ja ap:lle on tainnut nousta juuri blondius päähän, luulee itseään seksijumalattereksi ym...

• woman22

Ei minua ainakaan pidetä "blondina", vaikka luonnostaan blondi ja nätti olenkin. Jos meikkaat horomaisesti ja pukeudut samaan tyyliin, niin ei ihme jos miehiltä saa "vääränlaista" huomiota. Itse pukeudun asiallisesti mutta kauniisti, ja meikkaan hyvin hillitysti. Oikeanlaiset miehet hakeutuvat seuraani, eivät pidä minua helppona tapauksena!

• googlaa vaikka

Siis onhan näitä tutkittu kautta aikojen ja kaikkialla, että mitä ennakkoluuloja ihmisillä ulkonäöstä on. Ja ne jotkut luulot tulee niin selkärangasta, ettei sitä edes tajua!

• Blondefemme

Minua ei ole koskaan kohdeltu tyypillisenä = tyhmänä blondina. Ehkä se johtuu muusta käyttäytymisestäni, hyvästä ryhdistäni ja pukeutumisestani. Sitä en tietenkään voi tietää, mitä minusta ajattelevat itse tykönään, kun en ole ihan ajatustenlukija.

• Minä vain

Mielestäni hiusten värillä ei ole merkitystä, jos se sopii sinulle. Enemmänkin sillä on merkitystä millaisen kuvan annat itsestäsi.

• plondi

Olin aito blondi kunnes hiukset tummenivat, enkä siten ihan ymmärrä tuota erottelua aitoon ja feikkiin. Blondi kuin blondi.

En ole itse huomannut mitään asenteita hiusvärin takia, mutta sen huomasin, että kadulla huudeltiin enemmän perään, kun olin blondi (värjäsin jonkin aikaa, nykyisin maantie). Ihan takaapäinkin saattoi kuulua, että "hei blondi!!", eli olisin voinut olla kasvoiltani vaikka kuinka vanha tai ruma. Vähän outoa.

• minä

Mitä punapäistä sanotaan?Kiihkeitä?Itselläni aitoa punapäätä,kesällä laitan punaruskeaa väriä.Karaokessa lauletaan Laulu punatukaiselle tytölle.Se on ihana vanha kappale,joka menee sydämmeen.

• varakas23k

Blondeja on kiva pakka halvalla :) mihinkään muuhun niistä ei ole!

• kkkkkkkka

Hihii. Feikki brunette = tekoäly :)

• kyllä se siitä

No käy vaikka Thaimaassa miettimässä näitä asioita. Aja pää kaljuksi ja ryhdy munkiksi.

• Ope M

Biologian opettaja kysyi lukiossa :
      " Mitä eroa on hyttysillä ja blondeilla ? "

Vastaus : " Hyttyset lopettavat imemisen, kun niitä lyö. "

• Niin metsä vastaa...

No lakkaat vaan värjäämästä hiuksiasi... Oikeastihan sulla kuitenkin on sellainen maantienvärinen tai tumma rotanharmaa, se yleisin suomalainen hiusväri.

Sitten taas jos sua muka kohdellaan tyhmänä ja lutkana, voi johtua siitä että olet oikeasti tyhmä lutka, tai vain kuvittelet ne vääränlaiset huomiot yms. eikä sillä ole mitään tekemistä hiusvärin kanssa. Itse olen aito ja vielä aidosti isotissinen ja hyvännäköinen blondi, ja aina olen saanut asiallista kohtelua ja tullut kohdelluksi myös älykkäänä ihmisenä, sillä olen itse asiallinen ja älykäs.

• iluhxfydrcwt

Kommenttisi perusteella et ole kumpaakaan.

• Käkkärä

"maantienvärinen tai tumma rotanharmaa, se yleisin suomalainen hiusväri"

Eikä ole. Missä navetan alakerrrassa sä oikein elät?

• indica

itselläni on OIKEASTI vaaleet hiukset ja mustat kulmakarvat...

• fhjnghjmgjkm
        Käkkärä kirjoitti:

"maantienvärinen tai tumma rotanharmaa, se yleisin suomalainen hiusväri"

Eikä ole. Missä navetan alakerrrassa sä oikein elät?

Onpas yleisin väri! Missä elät itse!??

• Tuttu tunne

Taitaa se totta olla, että suhtaudutaan vakavammin, jos blondi värjää hiukset tummiksi. Olen tuon kuullut moneen kertaan eri ihmisiltä, jotka ovat tuon muutoksen tehneet. Samasta kertoi parturini, jonka tytär oli vaihtanut värinsä tummaksi...oli äitikin huomannut miten erilailla tyttäreen suhtaudutaan. Tuossakin tapauksessa kyseinen tytär on hyvin kaunis riippumatta hiusten väristä.
      Blondina, joka haluaa sanomansa otettavan vakavasti, täytynee pitää vähintäänkin hiukan vakavampaa ja astetta korkeampaa asiallisuutta...mikä on sinänsä sääli eikä vastaa omaa luonnollista käyttäytymistä.
      En kuitenkaan itse värjäisi hiuksiani vaan pysyn mieluunmmin ainakin työelämässä hiukan etäisenä, ettei muut saa väärää käsitystä....kokemusta on.

• ploondi

miksi plondi meni takaperin lentokoneeseen,sai peruutus paikan.miksi plondi kävelee suihkussa kun purkissa lukee pese ja kävele.mitä plondi sanoi kun hyppäsi avoautoon,ompa hyvät jalkatilat.jos kaikki nämä kriteerit täyttyy on oikea plondi

• 15+17

Ihmetyttää että miksi blondeja miehiä ei pidetä tyhminä mutta naisia kylläkin?

Yleensä vaalea mies on uljas viikinki ja fiksu insinööri. Tummat miehet on haihattelijoita ja typerämmän puoleisia.........

No joo, tyhmää vetää johtopäätöksiä toisten ulkonäöstä ellei vartavasten korosta jotain piirrettä.

No voidaan miettiä että onko Martina Aitolehti fiksumpi kuin Tuksu tai Linda Lampenius. Vastaus: no ei tietenkään. Typeriä tissiämmiä kaikki!

• Tosi vaan on

Lampenius on kaukana tyhmästä.

• vjaaaaaaaaaaaaaaaaaa
        Tosi vaan on kirjoitti:

Lampenius on kaukana tyhmästä.

Soitti silti kyykkyviulua.

• vai niin

Joo, tottakai noin se menee...Olen tavallinen urheilullinen eli hoikka, syntyjään blondi ja olen sitä edelleen. Olen lukenut vaativan ammatin, sellaisen jossa oikeasti tarvitsee älyä, äo:ni on 143, eikä kukaan ole vielä koskaan tyhmänä pitänyt. Se on siis siitä kiinni, mitä suusta tulee kun sen aukaisee ja en ala esittämään tyhmää, edes autonhuolto asioissa.

• ;)...

Jos äo:si olisi 143, sinulla tuskin olisi noin paljon kirjoitus- ja kielioppivirheitä... Etkä myöskään täällä sitä toitottaisi.

• stupido3

No ton raapustuksen perusteella,sä OLET TYHMÄ.

• Blondi

Uskalla olla oma itsesi. Tälläisen neuvon annan, vaikkei se aina olekkaan helppoa. Sulla on mahdollisuus muuttaa stereotypioita ja nauttia omana itsenäsi olosta. Jos pelkän hiusvärin perusteella joku tekee tulkintoja niin se ongelma on sillä tyypillä :D

• vbgngn

Aloittajalla on ongelma: blondius on noussut hattuun!

• vastaus löytyy

Ei ole kyse hiustenväristä, vaan monien miesten ongelmasta. Ei kannata keskustella miehen kanssa joka pitää tyhmänä keskustelukumppaniaan ja on ylimielinen. Sellainen ei ole aidosti kiinnostunut ja osa on varattuja tai naisia riittää (jokainen mies katsoo pornoa, se ei lisää naisten arvostusta). Henkisesti kehittynyt ihminen ei pidä blondia heti tyhmänä, ja jos kokee pitävänsä jotain tyhmänä, tajuaa edes häipyä eikä jää nälvimään. Tai sulkee suunsa. Sellainen törkeä käytös on halu alistaa naisia. Eroon äkkiä niistä miehistä lähtemällä. Liika ennakkoluuloisuus liittyy joskus näihin miehiin, ei haluta katsoa kuin pintaa.

• Hmph

Itse olen huomannut, että kun on vaaleat hiukset, niin saa aluksi huomiota, mutta tutustuttaessa mies esimerkiksi tokaisee, että "heräisin aamulla mieluummin bruneten kuin blondin vierestä" tai, että hän pitää enemmän bruneteista.

Ei tunnu kyllä kauhean kivalta, että ensin huomioidaan, ja sitten melkeimpä dumpataan vain hiuksien värin takia. :/

• juup

Samanlainen kokemus on itsellänikin, mutta ongelmahan on miehissä, jotka eivät ymmärrä mistä jäävät paitsi :)

• manmanmanman
        juup kirjoitti:

Samanlainen kokemus on itsellänikin, mutta ongelmahan on miehissä, jotka eivät ymmärrä mistä jäävät paitsi :)

No itsekin muka enemmän pidän bruneteista mutta ei se pidempiaikainen suhde voi olla vain hiustenväristä kiinni. Jotkut blondit on vaan tosi sexyjä mutta ei ne miesten lehti tyyppiset. Jos on muuten kivan näkönen että seksi sujuu ja mukava niin ihan sama hiusten ym värit ja nehän saa muutettua värjäämällä, yleensä gf:llä se väri muuttuukin niin ettei siinä perässä pysy

• Hyvä ihminen

Mitä ihmettä? Minusta ei ole kaunista blondinaista kauniimpaa olemassakaan, paitsi jotkin brunetet ym. tummatukkaiset.

• on se

kyllä se ongelma on pääsi sisällä, ei ulkopuolella.

ehkä kannattaa katsella jotain kehittävämpää seuraa ja harrastetta.

• 2+4

jaaha. seuraavaksi puheenaiheeksi nouseekin älykkyys.

• 16´7

"Kuljemme unessa, uskoen sen todeksi. Nukumme todessa, uskoen sen uneksi."

Ongelma on todellinen, ei ihmisillä ole oikeasti suhdetta toisiinsa, heillä on suhde omiin mielikuviinsa, eli kyseessä on harha jossa he elävät, ei todellisuus.

Jos harhan purkaminen ja elämä todellisuudessa, ja sen myötä toimivat ihmissuhteet, kuulostavat kiinnostavalta, kannattaa tutustua Alkuajatukseen.

• dr no

Blondit ovat hankkineet lissujen maineen. Ikävä asia niille monille blondeille jotka eivät ole lissuja, mutta niin se vain on.

• urts

Hyvinhän tämä aihe sai osanottajia. Kun aihe on tarpeeksi yksinkertainen niin se kiinnostaa näitä yksinkertaisuuksia.

• Tutkija Intelligens

Tietysti, 90% ihmisistä on keskimääräistä ryhmönjohtajaa tyhmempiä. Mitä siis odotit?

• ammi1

joo, on kokemuksia. Nuorempana (olen nyt47) tuntui oikeesti ettei ole mitään muuta kuin sitä vääränlaista seksikkyyttä. Mulla on myös ollut lisänä hyvät geenit, olen kuulemma klassisen kaunis, nykyään kukaan ei arvaa mun ikää oikein, reilu 10v nuoremmat tulee ehdottelemaan ja vanhemmat tai mielestäni itselleni sopivan ikäiset karttaa koska olen nuori?? Kummin vaan, työelämässä olen joutunut aina todistamaan tuplana osaamiseni, koska blondit ei osaa mitään ja aina olen kuulemma edennyt sängyn kautta, vaikka tilastot kertoi muuta..
      Kokeile värjäystä, en usko, että olet kumminkaan tyytyväinen. Etsi mielummin keino selviytyä niistä ikävistä kohtaamisista =)

• maantiekutri

Hahhaa, tämä nimen omaan kertoo blondien älykkyydestä! Lukekaa noita teidän tekstejä uudestaan. Ei mene enää hyvän itsetunnon piikkiin, vaan on kyse itserakkaudesta.

• asjsajassad

Joo sama fiilis on tullut...juuri siksi olen ollut brunette neljä vuotta

• sperma kulli

aina kun nään blondin niin tekee mieli juottaa sille mun spermat

• Anonyymi

Minkä väriset itselläsi on?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minkä väriset itselläsi on?

Minkä väriset hiukset itselläsi on?

• ptähh?

Sehän se asenne on mikä edellisestä blondista on mieleeni jäänyt!
      Kuinkas muuta luulisit?

• Black is black

Olisiko kysymys enemmänkin omasta käytöksestä?

• hahahahahahahahahh

järki karkas päästä ja vei tukasta värit mennessään, siksi olet blondi :D

• Ihan selkeesti

En saa koskaan huomiota miehiltä, koska olen brunette.

• blond007

Hahhah, kyllä suhtautuminen johtuu muusta kuin tukan väristä. Varmaan käytöksestäsi tai tyhmyydestäsi. Minäkin olen vaalea, ja minuun on aina suhtauduttu hyvin. Olen saanut ihan riittävästi arvostusta, ihailua ja myönteistä huomiota, enkä ole koskaan ajatellut että huomio riippuu hiusten väristä. Sitäpaitsi useimmat naiset värjäävät ja vaihtavat hiusten väriä huvikseen, ei siksi että haluttaisiin jotain erityistä suhtautumista miehiltä.

• ei ikinä blondi

Niinkuin universumeista taas nähtiin blondius koetaan maailmalla vaan albiinoversiona ja värien PUUTTEENA. Ehkä se tyhmyys luetaan samaan.

• Tyhmä nainen

Kaltaisesi yhdentekevyys ei kiinnosta muutenkaan. Saattaisin ehkä harkita, jos nostat mekkosi korviin ja... Muuten ihan samantekevää

• korreloi?

Oletko amis vai ylioppilas? Kirjoitustyylistäsi päätellen edellinen.

• sama juttu

mulla oli samanlainen ongelma vuosia sitten, värjäsin bruneteksi enkä enää vaihda blondiksi.

• blondina

Olen blondina saanut valtavasti huomiota, vislauksia, seurustelupyyntöjä, jopa kosintoja. En koe mitenkään ahdistavaksi, on hienoa olla haluttu ja tavoiteltu. Luulen etten muun värisenä olisi näin huomioitu ollut, vaikka ihan rattoisa (ja koulutettukin) tyyppi olen. Luulen myös että olen työpaikkoja saanut sen vuoksi, että olen luonnollisen viehättävä ja että joku vaatimattomamman näköinen on jäänyt rannalle, vaikka ehkä olisi ollut parempi. Olen nöyrästi kiitollinen, en yhtään pöykeä, siitä että olen syntymässä saanut tällaisen lahjan. On minulla vikojankin, joten aika tasan on onnenlahjat.

• Anonyymi

Vislaukset ja seurustelupyynnöt on imartelevaa, etenkin jos se vislaaja on itsekin komea ja hyvännäköinen ...

• Muffina

Blondius on kuitenkin ainakin tähän mennessä ollut resessiivinen ominaisuus geeniperimässä, joten jos halutaan blondi lapsia niin niitä todennäköisemmin saa pariskunta, joissa molemmat vanhemmat ovat vaaleita.. Kun blondit vähenee, niin sehän vain tarkoittaa, että jäljelle jäävät blodit ovat mitä todennäköisemmin sisäsiittoisempia kuin esim ristiveriset. Tämä huomio siis siitä, kun sanotaan että blondit ovat harvinaisempia kuin brunetet.. ja voisi selittää myös sen, että jotkut blondit vain oikeasti käyvät hitaammalla kuin toiset ihmiset (tai sitten minun tuttavablondit (noin 7 kpl) ovat sattumalta juuri niitä tyhmiä blondeja..)

• kyökkigeneetiiko

näi o, blondit sinisilmät näyttävät levinneen Itämeren ympäristöstä.

• Tämmöinen pelko

Itselleni kävi kerran että oli kivan oloinen blondi töissä jonka kanssa vähän silmäpeliä ja pientä säpinää. Sen verran etäisesti tiesin että eronnut ja lapsia. Kun kerran vähän syvällisemmin iltaa istuimme näytti itse kukkarostaan pieniä kuvia kikkarapaistään. Täytyy sanoa, että meinasipa mennä kalja väärään kurkkuun. No, hyvä että selvisi ns. ajoissa. Jotenkin tulee aina mieleen kun näkee blondin naisen, että minkähänlaisia kersoja sillä helmoissaan pyöriin, jos alkaa jo olla siinä iässä.

• Kai sit oon tyhmä

Voin jollain tavalla ymmärtää.
      Ite olen luonnostani blondi ollut aina, en halua värjätä hiuksia, koska minulle ei varmaan sovi tummat hiukset ja muutenkin kaikki väriaineet arveluttaa. Ja olen saanu kärsiä melkein aina blondi vitseistä ja blondina olemisesta. Ja oikeasti ne blondi vitsit sisällä kolahtaa vähän arkaan paikkaan vaikka annan vaikutelman että mua ei haittaa ja heitän itsekin niitä vitsejä, mutta oikeesti aina vähän tuntuu pahalta. Itsetuntoni olisi varmasti parempi jos olisin tummahiuksinen.
      Monesti mietin että ihmiset pitää mua ihan tyhmänä.

• <3<3<33<3<

Mitä tulee hiusten väriin niin blondeihin en pahemmin nykyisin edes kiinnitä huomiota. Kyllä tummat brunetet on vaan niin ihquja.

• blonditar69
    • minä

Itse onnellinen luonto punapää.Aina odottelen innolla kesää,kun punapääni loistaa auringon paisteessa ja huomaan miesten ihailevat katseet?Mitä miehet ajattelevat punapään nähdessä?Laulu punatukkaiselle tytölleni!

• Naisten tyhmyys

Naiset ovat aina tyhmiä, väristä riippumatta.

• Kaikki vaaleatukkaisethN OVAT VÄRJÄTTYJÄ. Itse ainakin. Olisin muuten aika tummahiuksinen. 10:n oppilas olin aikoinaan koulussa.
      SEHÄN ON VAAN SANONTA, ettei blondilla ole aivoja! Taidat olla harvinainen aito blondi. Ttukkahan yleensä tutummuu iän myötä.

• Naisrauhaa

Stereotypiset yleistykset vaaleisiin hiuksiin liittyen ovat syrjiviä ja seksistisiä. Jos niitä harrastaa työelämässä kyseessä on epäasiallinen käytös. Toivon, että säästätte tyttäreni moiselta. Jos haluatte kiusata ja halveerata häntä niin tulkaa ensin esittämään näkemyksenne minulle. Voimme sitten kasvotusten keskustella asiasta lisää.

• tummaMIES2

Mitä eroa on plondilla ja vessapytyllä? Vessapytty ei lähde seurailemaan, kun oot tehny siihen tarpees :D

• Naisrauhaa

Laita tänne numero, niin voit jutella kanssani. Ai niin, et varmaankaan uskalla kohdata minua. Nimettömänä herjaaminen on sinusta varmaan tosi hienoa ja kiusaaminen kivaa. Minusta ei. Mitähän mieltä muut vanhemmat ovat asiasta?

• Errrkki

Kuulostat siltä, että sun blondis, joihin kaltaises ruikkaa seuraa sua kyllä. Ja talvella sä puet niille vähän lisää päälle, etteivät ne vaan jäähdy. Nimittäin lapaset.

• Sini-Marianne

Kaikki me ollaan tyhmiä oli hiukset minkä väriset tahansa. Kaikki meistä kärsii prinsessasyndoomasta tahtomattaan jonka jokainen varmasti tietää. Varmasti sivulliset näkee myös muttei sano sitä ääneen. Sitten on kyllä ne poikamaiset tytöt erikseen joilla ei prinsessasyndrooma ole luonnollisestikaan.

• EL.aIM

blondevsbrunette

Blondiuuden voi saada ulos naisesta. Muttei blondiuutta naisesta.

Jos itseluottamuksesi on tuota luokkaa, niin värjää vaikka sateen värisesksi. Ei se sua mihinkään muuta. Ja mihin tarvitset hännystelijöitä, jotka saa sut tuntemaan itsesi tyhmäksi? Voihan se olla, että olet tyhmä. Värjäämällä vaan todistat sen muillekkin.

Ole itsesi (jos et ihan kauhea haukka ole). Ja havannoi kenelle kelpaat. Valitse sitten niistä lähellesi, ketä itse kelpuutat. Mutta elä anna hiuksien värin vaikuttaa valintaasi.

Yx juttu vielä. Tyhmiä tarvitaan. Muuten ei olisi vertailukohtaa, kuka on tyhmä. Määritelmä vain ontuu. Tyhmyyden määritelmä on yksilöllistä. Joku nälkäinen voisi huutaa laktoosihäiriöiselle `hulluutta`, että et vedä kirnumaitoa.

• minä

Ei hius väri kerro ...älykkyyttä.Jos on tyhmä on tyhmä,ei siihen tiettyä hius väriä tarvita. Ehkä jotkut tietävät olevansa tyhmiä,niin tarkoituksella blondilla korostavat veilä toisille tyhmyyttä ja sen varjolla esittävät vielä tyhmempää.

• ELaiM
        minä kirjoitti:

Ei hius väri kerro ...älykkyyttä.Jos on tyhmä on tyhmä,ei siihen tiettyä hius väriä tarvita. Ehkä jotkut tietävät olevansa tyhmiä,niin tarkoituksella blondilla korostavat veilä toisille tyhmyyttä ja sen varjolla esittävät vielä tyhmempää.

minä

Tai vielä kyynisemmin. Esittää tyhmempää kuin on. Vastuu silloin sirtyy havaitsojalle. Siihen voi peittää òikean` hölmöydenkin. Jos tuomitaan tyhmäksi esityksestä, niin eikö siihen samaan rahaan voi laittaa muutkin tsydeemit. Olkoon se sitten neroukkuutta tai tyhmyyttä.

• Mikälionmikälieiole

Turha leikkiä jotakin jota et ole. Sinun tapauksessasi älykästä. Tekstiasu paljastaa yllättävän paljon ihmisistä ja tuon äskeisen kirjoituksesi perusteella voin arvioida, että et ole se omena parhaimmasta päästä. Mikäli löytyy edes jonkinlaista ulkonäköä, sanoisin että sinun kannattaisi siihen turvautua ja naida rikkaisiin. Liian moni nainen pyrkii tässä maailmassa pätemään avuilla joita eivät omaa. Älä ole yksi heistä.

• Väri ei auta

Naiset ovat tyhmiä kaikissa väreissä.

• Homo on ylempi

Todella sairasta panna naisia.

• KALLE KELLO

Ei savua ilman tulta.

• älykäsblondi

Sorry, mut jos tää ei oo provo, niin sama se minkä väriset hiukset sulla on, olet "blondi" siitä huolimatta =)

• 3,5" lerppu

Jos ihmiset tuppaavat joka paikassa sinua neuvomaan kädestä pitäen, niin todennäköisesti vaikutat henkilöltä, joka ei tiedä asiasta paljoa.

Tästä tuli mieleen, kun ammattikoulussa tein atk-tunnilla huvikseni tieteenkuvalehden äo-testin (128), niin takana brunette naisihminen kysy "mitä mää pelasin", sanoin "tein tiekun äo testin" ja annoin linkin.
      Noh, tämä teki sitten sen ja totesi ääneen "90!" oli hiljaista sen jälkeen eikä sanottu mulle sanaakaan... En tiedä suuttuiko se mulle vai mitä.

Mutta ei yksittäistapaus mitään todista, tarvitaan isompi koehenkilömäärä.. Hauska homma sinänsä, että vitseissä tuppaa olemaan totuutta myös mukana.

• susu1

Itellä oli pitkään kaikenlaista väriä hiuksissa aina ruskeasta punaseen ja mustaan, mutta nyt kun kasvatin oman vaalean värini takaisin niin olen kyllä hyvin tyytyväinen. Tottakai miten sua kohdellaan niin riippuu ihan susta itestäs eikä hiustenväristä (kokemus kertoo). Että en tiiä ootko sitten oikeasti daiju jos saat jotenkin erikoiskohtelua. Mä oon ite ainakin huomannu että enemmänkin mustahiuksisilla naisilla (jotka käyttävät vähän turhan paljon meikkiä) on ehkä vähän ongelmia ällin kanssa...

• janispetke

Sitä saa mitä tilaa. Kun pukeutuu sellaisen makkarankuoreen, haisaappaisiin, täys sotamaalaus naamalla ja huulet törröllä irvistelee joka viikonloppu baareissa niin aika äkkiä siinä varmasti saa sellaisen semi helpon baarihattaran maineen, ja ihan syystäkin. Ei sillä ole väliä mitä siellä pään sisällä liikkuu, muuten kuin fellaatio aikana.

Hankkikaa elämä ja terveellisempiä "harrastuksia", niin kuin näillä hattaroilla on tapana ymmärtää itsensä ulkoiluttaminen viikonloppuisin.

• 2+2

Näin panomiehenä pidän baarihattrablondeista. Älykkäistä naisista en juurikaan välitä.

• sun pomos

Minkälaisena itse pitäisit ihmistä joka polttaa hiuksiaan myrkyllä valkoisiksi? Ok. On olemassa myös luonnonvaaleita, mutta he eivät näytäkään bimboilta ja kemikaaliokokeilta.

• don t worry

Blondit hallitsevat maailmaa.
      Pitkähiuksinen vaalea valkoihoinen nainen on keskipisteenä.

Kuten Don Draper sanoi kalifornialaiselle nuorelle blondille: "You have the power."

• feikki on feikkii

Yeah. The power of bleach!

• Hmmm...

Tämä on taas näitä...

Seuraava s24-keskustelun ylös nostettu aihe olkoon vaihteeksi vaikkapa peniksen koko.

• Peniksen koko

• Hmmm...

• Peniksen koko
        Hmmm... kirjoitti:

No saat tasan niin isoa kuin ansaitset.

Niin saankin. Mulla on musta mies ;)

• Hmmm...
        Peniksen koko kirjoitti:

Niin saankin. Mulla on musta mies ;)

Ai ai ai.

Yleistämistä ja stereotypiaa. Niin tyypillistä suomalaiselle.

• Blondi (y)

Ne on vaan kateellisia sulle ;) blondit on parhaita

• Mun tarttee sanoa

KYLLÄ!! Hyvin sanottu.. "naiset tyhmiä väristä riippumatta"

Onko mitään tieteenalaa, urheilulajia jne, missä naiset olisivat niitä maailman parhaita? Olen kaiken lisäksi NAINEN, TYHMÄ ja BLONDI... ja vieläpä YLPEÄ c(: Blondinahan on helppo olla, kun ei odoteta liikaa... Ja kyllä se tukka "värjääntyy" , eli harmaantuu sitten ajastaan.. ja peeäs, se on oma seksikkyytensä sekin!!

• Anonyymi

Miehet on tyhmiä, väristä riippumatta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sanoin tuon edellisen, koska halusin maksaa samalla mitalla takaisin, potut pottuina.

Olen feministi ja mielestäni on seksististä haukkua naisia enemmän kuin miehiä.

Maailmassa on toki tyhmiä naisia,mutta niin on myös tyhmiä miehiä.
        Ihmisen tyhmyys ei riipu sukupuolesta!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

plondi miehiä

• Vaalea jees

Ei hiusten väri ole kyllä mikään älykkyyden mittari,olen mies ja olen ikäni ihaillut vaaleita naisia,itselläni on vaalea ihana nainen ja olenkin monta kertaa ihmetellyt itsekseni, että mikä heissä aina vaan viehättää? miltei joka kerta kun törmään vaaleaan kaunottareen saan "uunomaisia väristyksiä" Ihanaa!!!

• typeränsrttu

onhan blondilla aivot. niille ei vaan ole mitään käyttöä.

• Onkohan aivan sattumaa, että Pohjoismaat ovat parikymmentä vuotta olleet kansainvälisissä vertailuissa noita maailman menestyneimpiä? Ja ai niin, mitäs ihmeen saastaa, täällä on, valkoista, fy sattan, sehän täytyy siivota pois. Eli meillä on vielä talvikin vastuksina. Tasa-arvoisuudessa äsken Islanti oli ykkönen ja Suomi kakkonen.

Ja luin tuossa äsken tutkimuksen, että neljä blondeinta maata ovat Suomi, Ruotsi, Norja ja Viro. Siis kaksi eri ihmisryhmää, germaaniset ja suomalais-ugrilaiset. Ja tuolla suomalais-ugrilaisessa Virossa vieläpä lähes kolmanneksen slaavivähemmistö. No, jos näin on meitä siunattu, niin olkaamme kiitollisia. Ja voi kauhistus, onko osa NAISISTAMME näissä maissa ristiverisiä, tummia, tai porkkanapäitä? Tasa-arvossa Pohjoismaat ovat olleet eturivissä, ja on varmasti yksi pääsyitä, miksi pärjäämme vertailuissa noin hyvin.

Blondit, porkkanapäät ja muut. Jos jotkut "miehet" pitävät tuota mittarina, niin antakaa sen jäädä heidän tappiokseen.

Eri asia on, että olipa hienoa nähdä maaottelun pitkässä viestissä. Kun yhtäaikaa oli naisten ja tyttöjen pitkä viesti. Samalla suoralla kahdeksan arjalaista urheilijablondia. Tämä on äärimmäisen harvinainen rikkaus, jonka voi nähdä vain täällä. Nauttikaamme siitä ja olkaamme ylpeitä siitä.

Ikään, sukupuoleen ja tukanväriin katsomatta, kaikki miehet ja naiset ovat olleet näitä yhteiskuntia rakentamassa.

• mreinstein

Oman empiirisen kokemukseni mukaan sussut blondaavat itseään ja vetävät mustat vauhtiviivat silmiensä alle luullen olevansa tyylikkäitä.... yök. Missä on rehellinen aito väri ja meikkaamattomat kasvot? Älyä ei voi kovin paljon olla jos itseän tuhrii kaikenmaaliman töhnillä. Opiskellaan muka yliopistossa ja naama ja hiukset ovat kuin *how much* -kadulta. Tyhmät, tyhmät lehmät...

• 3+3

Pesukarhumeikki...

• kalju on kaunis

Leikkaa kaljuksi.

Rakel Liekki on upean näköinen kaljuna.

• Anonyymi

Voithan värjätä hiukset,jos koet hiusten värisi kauheaksi...

• Anonyymi

Värjää itse vittus

Ketjusta on poistettu 24 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      132
      3857
    2. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      85
      1905
    3. Olen tosi outo....

Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap
      Ikävä
      15
      1771
    4. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      54
      1412
    5. Ylen uutiset Haapaveden yt:stä.

Olipas kamalaa luettavaa kaupungin irtisanomisista. Työttömiä lisää 10 tai enempikin( Mieluskylän opettajat). Muuttavat
      Haapavesi
      129
      1313
    6. Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta

https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi
      Kotka
      38
      1298
    7. VENÄJÄ muuttanut tänään ydinasetroktiinia

Venäjän presidentti Vladimir Putin hyväksyi tiistaina päivitetyn ydinasedoktriinin, kertoo uutistoimisto Reuters. Sen mu
      Maailman menoa
      98
      1274
    8. Nainen olet valoni pimeässä

valaiset tietäni tietämättäsi ❤️
      Ikävä
      70
      1156
    9. Mitä toivot

Tulevilta päiviltä?
      Ikävä
      69
      1033
    10. Hommaatko kinkkua jouluksi?

Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k
      Sinkut
      111
      1014
    Aihe