Koska olet viimeksi..

iltaelämää

käynyt baareissa/ravintolassa/pubissa/tanssimassa yökerhossa tms.?

Koska aiot seuraavaksi mennä?

Olit viimeksi humalassa? Aiotko seuraavaksi olla?

Koska olit viimeksi kotona humalassa?

23

248

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • putki putkempi

      Tänään, huomenna, tänään,aion,tänään

    • määmy

      käynyt baareissa/ravintolassa/pubissa/tanssimassa yökerhossa tms.?
      - tänää syömäs

      Koska aiot seuraavaksi mennä?
      - pikkujouluna

      Olit viimeksi humalassa? Aiotko seuraavaksi olla?
      - hiprakas kevääl

      Koska olit viimeksi kotona humalassa?
      - hiprakas kevääl

    • käynyt baareissa/ravintolassa/pubissa/tanssimassa yökerhossa tms.? -about 14.10:ttä

      Koska aiot seuraavaksi mennä? -varmaan joulukuussa

      Olit viimeksi humalassa? Aiotko seuraavaksi olla? -about 14.10:ttä ja varmaan joulukuussa

      Koska olit viimeksi kotona humalassa? -olisko kuukaus kaks sitte, en muista

    • miesvm_1967
    • Siitä on aikaa. Tanssimassa/yökerhossa joskus teininä, paitsi ikinä en ole tanssinut enkä tanssi (homojen hommaa).

      Ei tietoa.

      Juuri nyt. Aion olla ehkä myös huomenna.

      No just nyt.

      Ole hyvä!

    • käynyt baareissa/ravintolassa/pubissa/tanssimassa yökerhossa tms.? - 1990 luvun alussa

      Koska aiot seuraavaksi mennä? - en aio mennä

      Olit viimeksi humalassa? Aiotko seuraavaksi olla? - 1990 luvun alussa, en aio enää olla

      Koska olit viimeksi kotona humalassa? - 1990 luvun alussa

    • ....

      käynyt baareissa/ravintolassa/pubissa/tanssimassa yökerhossa tms.? - Tanssimassa joskus 2003-2004. Tarkkaan en muista, muistan vain silloisen porukan jonka kanssa siellä olin ja se menee noille vuosille.

      Koska aiot seuraavaksi mennä? - Luulenpa, että siihen menee useita vuosia. Mikäli enää koskaan menen ravintolaan muuta kuin syömään.

      Olit viimeksi humalassa? Aiotko seuraavaksi olla? - Humalassa muistaakseni olen ollut 2003 kesällä tai alkusyksyä se taisi jo olla. En ole aikonut olla koskaan enää humalassa. Alkoholia toki saatan juoda, mutten humalahakuisesti. En mä saa kännäämisestä mitään hyvää irti. Paska olo, rahaa palaa ja vituttaa olla kipeenä. Ihan turha huvitus muoto mulle.

      Koska olit viimeksi kotona humalassa? - Sen verran, että pikkusen tuntuu olotilassa päihtymisen tunnetta joskus 2006 tai 2007? Ei se nyt humalakaan ollu, jos humala on sitä että maailma pyörii ja ei ole oikeen ittensä. Jalat ja pää menee sekasin juomisesta.

    • käynyt baareissa/ravintolassa/pubissa/tanssimassa yökerhossa tms.? Kesällä.

      Koska aiot seuraavaksi mennä? Marraskuun lopulla, pikkujoulujen yhteydessä.

      Olit viimeksi humalassa? Aiotko seuraavaksi olla? Kesällä. Varmaan marraskuun lopulla, mahdollisesti.

      Koska olit viimeksi kotona humalassa? Siitä on vuosia. Entisessä kodissa, kun lapset oli hoidossa.

      • et muista...

        Pikku pikku siiderissä


    • kiltti mies

      En koskaan. Äiti ei päästä. :)

      • baila baila

        Ota äiti mukaan :)


    • röllipölli

      oon kala, oon kala, mutta en mikään pakastesei, mä oon onellinen känikala.

    • Koska olet viimeksi käynyt baareissa/ravintolassa/pubissa/tanssimassa yökerhossa tms.?
      Oliskohan siitä kuukausi tai jotain sen suuntaista.

      Koska aiot seuraavaksi mennä?
      Ei mitään suunnitelmia, aika ei ole nyt kovin otollinen baareiluun. Ehkä pikkujoulujen yhteydessä voisi pistäytyä.

      Olit viimeksi humalassa? Aiotko seuraavaksi olla?
      Pikku hiprakassa ehkä se kuukausi sitten. Ei suunnitelmia seuraavasta kerrasta, en yleensäkään suunnittele juovani itseäni humalaan. Joskus sitä vain tulee otettua mukavassa seurassa enemmän kuin kaksi annosta, minkä jälkeen voin sanoa alkavani humaltumaan. Kaatokännejä en juo koskaan.

      Koska olit viimeksi kotona humalassa?
      Taitaa osua kesälle, kun oli vieraita.... Pikku hiprakka silloinkin.

    • käynyt baareissa/ravintolassa/pubissa/tanssimassa yökerhossa tms.? - viime kuussa.

      Koska aiot seuraavaksi mennä? - tässä kuussa.

      Olit viimeksi humalassa? Aiotko seuraavaksi olla? - viime kuussa. tässä kuussa.

      Koska olit viimeksi kotona humalassa? - viime kuussa.

      • lartsa asuu kuussa

        Pikku pyyntö, älä enää palstaile kännissä...


      • lartsa asuu kuussa kirjoitti:

        Pikku pyyntö, älä enää palstaile kännissä...

        älä sinä kuule huutele ku et ikinä perustele.

        ja ai joo ja sitä suuremmalla syyllä palstailen.


      • Peruste:
        LaRito kirjoitti:

        älä sinä kuule huutele ku et ikinä perustele.

        ja ai joo ja sitä suuremmalla syyllä palstailen.

        olet silloin - ihan kuutamolla...

        Ei ikinä enää viinaa palstaillessa. Niin on parasta meille kaikille.


      • Peruste: kirjoitti:

        olet silloin - ihan kuutamolla...

        Ei ikinä enää viinaa palstaillessa. Niin on parasta meille kaikille.

        no hohhoijaa, ihan samalla tavalla ilman viinaaki niin ei käy ainakaan hyvästä perustelusta. en tajua, aina sen viinan pitäis muuttaa ihmistä jotenki.. jos on riitaaki ja toinen on juonu niin "voi" pistää kaiken sen viinan piikkiin ja ite riidan aihe ja syy jää pimentoon, tai no syyksi vaan riittää se että on juonu.. jos se viina muuttaa sua niin se ei tarkoita että se muuttaa kaikkia. ainakaan sen suuremmasti. ärsyttävä aihe.


    • Hetkinen nyt.....
      Taitaapa olla melkein vuosi kun olen viimeksi syönyt ravintolassa (siis jos ei pikaruokaa ja työpaikkaruokaloita lasketa).

      En aio, mutta saatan joskus joutua.

      En ollut, enkä aoio.

      Niin, en siis kotonakaan.

      • Pööh.
        (pienten näppisten ongelma)
        siis aio.


    • Hullu ukko

      käynyt baareissa/ravintolassa/pubissa/tanssimassa yökerhossa tms.? 6vuotta 6 kuukautta ja 10 päivää sitten.

      Koska aiot seuraavaksi mennä? En aio mennä, tosin tässä kekrin aikaan kävi mielessä, että voisin ottaa kekriryypyt tai vetää jopa kekrikänni tulevan vuoden onnen varmistamiseksi. . No helana voisi ehkä ajatella jotian juhlintaa joten en ole ihan varma ettenkö silloin menisi.

      Olit viimeksi humalassa? Aiotko seuraavaksi olla? 6 vuotta 6 kuukautta ja viisi päivää sitten päivää sitten.

      Koska olit viimeksi kotona humalassa? Katso edellinen vastaus

    • Pubissa...ehkä syyskuussa.
      ravintolassa syömässä...tänään.
      Yökerhossa tanssimassa...muutama vuosi sitten.
      humalassa...vähän viime perjantaina. Aion.
      vähän viime perjantaina.

      • Ai vont tu bii öloun

        Ai vont tu bii öloun!!!:SSS


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      57
      1588
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1334
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      123
      1238
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1054
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      897
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      338
      839
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      734
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      646
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      643
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      612
    Aihe