Onko on, jos näyttää yhtenä päivänä tavikselta, toisena naiselliselta, kolmantena rokkarilta, neljäntenä hopparilta jne???
Itselläni on nimittäin se ongelma että rakastan monia eri tyylejä ja oon joka pv erinäköine ...
joka päivä erilainen tyyli
7
243
Vastaukset
- nanna--!
Sorry kirjoitusvirhe, tarkoitin tietenki "Onko ok..."
- nmnm
kaikki käy ,missä vaan itse viihtyy milloinkin,,,,,, ja mieliala myös vaikuttaa päivän pukeutumiseen ainakin minulla ^^
- nanna--!
Joo ja mielialan lisäks ainaki vuodenaika vaikuttaa mun kohdalla. Esim. Talvella pukeudun mustiin ja kesällä iloisen värikkäisiin kuteisiin ;) varmaanki aika yleistä?
- Ihan miten tykkää
On ihan ok.Se on oma asia ja tärkeintä että itse tykkää.Minäkin tykkään vaihdella ja kokeilla eri tyylejä milloin mitenkin tavis,naisellinen,rokkari,romanttinen,klassinen,
tyttömäinen jne.Värivalintoihin vaikuttaa ehkä vuodenaika ja mieliala. - Tyyli-Lyyli
No on ok tietysti miten ite tykkää ja vaihteluhan virkistää! :-)
Minä tykkään välillä on vähän rock ja välillä vähän leidi ja joskus hieman hippikin, niin ja olen kuitenkin jo 5-kymppinen eli ei ole pukeutuminen kuitenkaan jämähtänyt tiettyyn tyyliin. - ......
Ole rohkea ja tee fiiliksestä näkyvä.
- nanna--!
Oi kiitti kaikille vastanneille, sain teiltä ihanan kannustavia kommentteja!!! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k994214- 1473662
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah883435Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia392829- 1261697
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361546Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk141201Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi191184Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221144Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421140