Onko on, jos näyttää yhtenä päivänä tavikselta, toisena naiselliselta, kolmantena rokkarilta, neljäntenä hopparilta jne???
Itselläni on nimittäin se ongelma että rakastan monia eri tyylejä ja oon joka pv erinäköine ...
joka päivä erilainen tyyli
7
309
Vastaukset
- nanna--!
Sorry kirjoitusvirhe, tarkoitin tietenki "Onko ok..."
- nmnm
kaikki käy ,missä vaan itse viihtyy milloinkin,,,,,, ja mieliala myös vaikuttaa päivän pukeutumiseen ainakin minulla ^^
- nanna--!
Joo ja mielialan lisäks ainaki vuodenaika vaikuttaa mun kohdalla. Esim. Talvella pukeudun mustiin ja kesällä iloisen värikkäisiin kuteisiin ;) varmaanki aika yleistä?
- Ihan miten tykkää
On ihan ok.Se on oma asia ja tärkeintä että itse tykkää.Minäkin tykkään vaihdella ja kokeilla eri tyylejä milloin mitenkin tavis,naisellinen,rokkari,romanttinen,klassinen,
tyttömäinen jne.Värivalintoihin vaikuttaa ehkä vuodenaika ja mieliala. - Tyyli-Lyyli
No on ok tietysti miten ite tykkää ja vaihteluhan virkistää! :-)
Minä tykkään välillä on vähän rock ja välillä vähän leidi ja joskus hieman hippikin, niin ja olen kuitenkin jo 5-kymppinen eli ei ole pukeutuminen kuitenkaan jämähtänyt tiettyyn tyyliin. - ......
Ole rohkea ja tee fiiliksestä näkyvä.
- nanna--!
Oi kiitti kaikille vastanneille, sain teiltä ihanan kannustavia kommentteja!!! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1373142EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje402981- 1081398
Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi1371111Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621067Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661057- 60987
Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j373969- 41797
Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne22773