Laitoin ilmoitukseni Suomi24 treffipalstalle. Monenlaista viestiä on tullut mutta nyt vaan tahtoisin tietää onko joku tietty mieslaji jota kannattaa varoa? Siis tiedän etten edes vastaile suoriin ehdotuksiin mutta entäs ne jotka etsivät esim. sitä elämänsä rakkautta? Ihan ok?
Keitä kannattaa varoa?
77
3093
Vastaukset
- Nainen
Älä usko keheenkään, ne "yhden naisen" miehet, tositarkoituksella kumppania hakevatkin saattavat hakea pelkkää seikkailua ja selviää vasta treffien aikana tai sen jälkeen.
Ole varovainen eli ei omia tietoja, ei puh.nroa, niin vältyt hankaluuksilta.
Ja, varaudu ohareihin!!
Pidä hauskaa, minä taidan luovuttaa... - leena.
Ne kaikkein komeimmat on pelimiehiä ja etsivät vain panoa. Ne rumat ketkä ei kehu itseään hirveesti, ovat fiksuja ja etsivät suhdetta. Ne haluaa ensin tietää vastaako nainen eli ei ne kirjoittele paljoo ekaan viestiin.
- onnea deittailuun!
Voi kuule leena, kyllä ne rumat ja itsekehuttomatkin haluavat vain panna :D
Kohtasin n. vuoden nettideittiaikanani yli sata miestä, joista vain yksi halusi ihan oikeaa suhdetta, ja onnekseni hän on nykyinen mieheni (ja ihan tolkuttoman komea, fiksu ja ihana). Muut halusivat vain panna, olivat suurimmaksi osaksi rumia ja monella tavalla mielenterveyshäiriösiä.
Ne, jotka eivät paljon ekaan viestiin kirjoittele, ovat juuri niitä helpon panon vonkaajia. A4:sen verran kirjoittavat ovat mielenterveyshäiriöisiä vonkaajia. Ihan on tuurista kiinni, sattuuko se oma oikea kohdalle..
Ap:lle: Ohita it-alan miehet. Ovat varmaan ihan hyviä tietotekniikan parissa, mutta naisen kanssa ja suhdeasioissa tumpeloita. - jjjjjjjjjjjjj
onnea deittailuun! kirjoitti:
Kohtasin n. vuoden nettideittiaikanani yli sata miestä, joista vain yksi halusi ihan oikeaa suhdetta, ja onnekseni hän on nykyinen mieheni (ja ihan tolkuttoman komea, fiksu ja ihana). Muut halusivat vain panna, olivat suurimmaksi osaksi rumia ja monella tavalla mielenterveyshäiriösiä.
Ne, jotka eivät paljon ekaan viestiin kirjoittele, ovat juuri niitä helpon panon vonkaajia. A4:sen verran kirjoittavat ovat mielenterveyshäiriöisiä vonkaajia. Ihan on tuurista kiinni, sattuuko se oma oikea kohdalle..
Ap:lle: Ohita it-alan miehet. Ovat varmaan ihan hyviä tietotekniikan parissa, mutta naisen kanssa ja suhdeasioissa tumpeloita.Näin miehenä kun näitä kommentteja lukee, niin ei enään oikein tiedä sitten mitä pitäisi kirjoittaa. Sen ymmärrän, että paria lausetta ei kannata kirjoittaa viestiin kirjoittaa ja eikä myöskään mitään pitkää novellia itsestäänkään kannata.
Nyt tuntuu siltä, että jos jatkossa alan kirjoittamaan jollekkin niin heti leimataan panomieheksi tai hulluksi. Kuitenkin yrittää fiksua juttua heittää, mutta kun tekstintuottamistaitoni ovat nyt sitä tasoa, että niillä ei paljon kenenkään kiinostusta herätetä.
Mitä te sitten haluaisitte tietää tai mitä pitäisi kertoa ensimmäisessä viestissä? - miesvm_1967
jjjjjjjjjjjjj kirjoitti:
Näin miehenä kun näitä kommentteja lukee, niin ei enään oikein tiedä sitten mitä pitäisi kirjoittaa. Sen ymmärrän, että paria lausetta ei kannata kirjoittaa viestiin kirjoittaa ja eikä myöskään mitään pitkää novellia itsestäänkään kannata.
Nyt tuntuu siltä, että jos jatkossa alan kirjoittamaan jollekkin niin heti leimataan panomieheksi tai hulluksi. Kuitenkin yrittää fiksua juttua heittää, mutta kun tekstintuottamistaitoni ovat nyt sitä tasoa, että niillä ei paljon kenenkään kiinostusta herätetä.
Mitä te sitten haluaisitte tietää tai mitä pitäisi kertoa ensimmäisessä viestissä?Eihän sulla ole vaikeuksia tuottaa tännekään kelvollista tekstiä joten miksi se noin ylipäänsä on vaikeaa. Jännitätkö liikaa tai yritätkö liikaa?
- jjjjjjjjjjjjj
miesvm_1967 kirjoitti:
Eihän sulla ole vaikeuksia tuottaa tännekään kelvollista tekstiä joten miksi se noin ylipäänsä on vaikeaa. Jännitätkö liikaa tai yritätkö liikaa?
Luulen, että menee jännityksen takia ja stressaa sitä, että miten aloittaa viestin, mitä kertoo ja miten päättää viestin. Vaikka olenkin sosiaalinen ja aina ilolla keskustelemassa uusien ihmisten kanssa, mutta tuntemattomia kohtaan on aina pieni kynnys lähestyä viesteillä.
Ystäväni sanoi minulle, että kuulemma turhaan vähättelen itseäni, enkä osaa aina laittaa arvoa itselleni ja tästä syystä en uskalla toimia.
Tietysti ei minua haittaa vaikka tulee mokailtua, sillä en lannistu siitä. Ihmisten on lupa mokailla. - Tirppana1980
jjjjjjjjjjjjj kirjoitti:
Luulen, että menee jännityksen takia ja stressaa sitä, että miten aloittaa viestin, mitä kertoo ja miten päättää viestin. Vaikka olenkin sosiaalinen ja aina ilolla keskustelemassa uusien ihmisten kanssa, mutta tuntemattomia kohtaan on aina pieni kynnys lähestyä viesteillä.
Ystäväni sanoi minulle, että kuulemma turhaan vähättelen itseäni, enkä osaa aina laittaa arvoa itselleni ja tästä syystä en uskalla toimia.
Tietysti ei minua haittaa vaikka tulee mokailtua, sillä en lannistu siitä. Ihmisten on lupa mokailla.Jee muhun teki ainakin vaikutuksen jo :D Harmi että nuo deittijutut on juuri tuota pähkäilyä, mitä pitäisi kirjoittaa :p Ja omasta puolesta (kuten muutkin naiset näkyy huomanneen) sitä ihmettelyä kenelle kannattaa vastata ja mikä on hälyttävä merkki.
Seulominen on niin tolkuttoman hankalaa että taisin minäkin luovuttaa :p
Ehkä itse olen tykännyt eniten niistä joissa ei ole yritystä vaan ties mitä arkista juttelua. Helpompi itsekkin lähteä keskusteluun mukaan kun siellä on muutakin kuin pituus, paino ja munan koko (mikä ihme siinäkin on että miehillä on tarve kuuluttaa siittimensä kokoa??). Kun on jokin aihe mistä on helpompi napata keskustelun aihetta. Enkä tarkoita politiikkaa vaan ihan jokin toteamus arkipäiväisistä askareistaan. Lisäksi se antaa sellaisen turvallisen tuttavallisen tunteen heti alkuun. Rehellisesti sanottuna minulla ei ole harmainta aavistusta onko tämä muille naisille tärkeä tai toimiva juttu, en voi vastata kuin omasta puolestani :) Onkohan tästä mitään tutkimusta olemassa? - pösö
Ap:lle: Ohita it-alan miehet. Ovat varmaan ihan hyviä tietotekniikan parissa, mutta naisen kanssa ja suhdeasioissa tumpeloita.Niin totta joka sana! Ja ne vasta eronneet, huh huh
- pösö
Ap:lle: Ohita it-alan miehet. Ovat varmaan ihan hyviä tietotekniikan parissa, mutta naisen kanssa ja suhdeasioissa tumpeloita.Niin totta joka sana! Ja ne vasta eronneet, huh huh
- onnea deittailuun!
Ap:lle: Ohita it-alan miehet. Ovat varmaan ihan hyviä tietotekniikan parissa, mutta naisen kanssa ja suhdeasioissa tumpeloita.Tulinpa kertomaan ettei mainitsemani mieheni ollutkaan fiksu ja ihana, eikä hänellä ollut aikomustakaan rakentaa parisuhdetta, vaikka niin väitti, vaan pelkästään vain panna ja olla passattavana.
Kihloja ja loppuelämän yhdessäololupauksia alusta asti, mutta niin vain petturi pelimies hänkin, kuten kaikki muutkin. Nyt hän on siis ex-mies, joka ilmoittelee taas samalla tutulla profiilillaan itsestään kaikenlaisia valheita. Onpa tosi huvittavaa nähdä ihan selviä valheita profiilissa, kun tiedän miten asiat ovat oikeasti.
Herra on 46v. ja pk-seudulla asustelee.. Häntä todellakin kannattaa varoa! - Ei kiitos pelimiehil
Vähemmänkin komea voi osoittautua pelimieheksi, jolla on vain se yksi mielessä. Ja esittää eronnutta ja jopa olla ihan muusta kaupungista. Aikuiseen ikään ehtineeltä ei uskoisi, mutta näin vaan kävi minulle.
- tosissaan1
Itse katson milloin on profiili luotu,on semmosisa jotka vuodesta toiseen siellä roikkuvat ja sekin jo kertoo mitä mies oikeesti hakee,ei ainakaan mitään pysyvää.Tämmöisiin profiileihin en luota pätkääkään vaan he ovat juurikin näitä "pelkkää panon" hakijoita jotka pyörittävät useampaa naista kerralla.Näin se vaan menee
- Kyllä näin on!
Ja kannattaa seurata ketkä chat-huoneissa asustaa päivät pitkät ja päivästä toiseen. Kukaan sellainen ei voi olla järkevä? Haaskata nyt elämänsä jossain chatissa monta vuotta!
Toiset mitä kannattaa varoa on sellaiset jotka avaa töissä tämän suomi24:n ja kärkkyy tissejä ja perseitä sen klo 8-16. Illat ja viikonloput sitten vietetään kiltisti perheen parissa ja varmaan mieli pyörii täällä suomi24:n seksikkäissä misuissa ja toivotaan pienessä mielessä että tulisi äkkiä se maanatai aamu että pääsisi taas pervoilemaan.
Ja kolmas on ne jotka keräävät kaverilistaansa näitä tissi ja peppu pitkällä olevia, ei voi paljon päässä raksuttaa. Yleensä heillä on vaimo jonka selän takan he tällaista harrastavat.
Ihan näin meidän kesken niin toivottavasti nämä tällaiset tapaukset kokisivat saman kaksinaamaisuuden joskus elämässään. Tosi järkevää toimintaa.
- varattu.
Minua kannattaa varoa. Olen varattu ja haluan vain seksiä. Moni mennyt halpaan mutta se ei ole minun vikani jos naiset antaa.
- games alkuperäinen
"varattu"
Saiko naiset mitään? - varattu.
games alkuperäinen kirjoitti:
"varattu"
Saiko naiset mitään?No eipä se mua kiinnosta, saako nainen mitään. Se on hänen omalla vastuullaan, mitä saa otettua itselleen.
- games alkuperäinen
varattu. kirjoitti:
No eipä se mua kiinnosta, saako nainen mitään. Se on hänen omalla vastuullaan, mitä saa otettua itselleen.
"varattu"
Ehkä joskus vielä saat omaa lääkettäsi :-) - pikku pili
games alkuperäinen kirjoitti:
"varattu"
Saiko naiset mitään?saivat prinssiä....nakin muodossa...
- 13+18
Liian suuria sanoja - siis jos puhuu rakastavansa, vaikka ei ole nähnyt kuin hyvä jos kerran...
Samaten liukahdan sellaisilta, jotka ovat vähän väliä online, mutta joiden vastaamistahti on hidastakin hitaampi. - 18+20
Sellaista jolla on lapsia useamman naisen kanssa.
- vaaksavaraan
Paree, kun ei luota alussa kehenkään..niin se vain on..Älä ainakaan niihin, jotka eivät kysy sinusta mitään, kertovat vain itsestään..
- silmät auki
Jos saat selville henkilön puhelin numeron tai nimen, tee salapoliisi työtä alkuun, niin voi paljastua yllättäviäkin tietoja. Minulle kävi niin, että kirjoittelin yhden ihan hauskan näköisen ja koulutetun miehen kanssa, mutta kun googletin tietoja, hänestä paljastui järkyttäviä juttuja, kuten tuomiot raiskauksesta ym. Voit vaan arvata otinko enää yhteyttä. En.
- 3+17
Tavalla tai toiselle ns. niskan päälle pyrkiviä. *puist* Sellaisia, jotka lähestyvät mitätöiden, arvostellen jne. Sellaisia on kumman paljon.
- skraga8
Sama naisten kanssa...
- löysin omani
Pah, jos haluat löytää kumppanin, niin ole ennakkoluuloton. Parhaat eivät ole useinkaan niitä, joiden kuvittelt olevan parhaita ensivaikutelman perusteella. Mies voi ollakin todellisuudessa nainen tai nainen mies, jos jotain kummaa käy ilmi, niin naura sille ja siirry seuraavaan. Yleensäkään ei kannata suhtautua kaikkeen edes tähän etsintään niin vakavasti, että ei uskalla treffeille. Et löydä ketään, jos et uskalla käydä treffeillä ihan livenä.
Vanha profiilikaan ei kerro välttämättä sitä, että toinen ei olisi kykenevä suhteeseen. En itsekään tehnyt uutta profiilia kun palasin takasin yrittettyäni tapailla jotakuta. Läheskään aina ei onnistu, mutta ei kannata lannistua, kyllä se oikea löytyy lopulta, jos oikeasti itse olet valmis siihen. Jos ei löydy, kannattaa ottaa peili käteen ja alkaa miettiä onko omissa vaatimuksissa tms vikaa?
Oikein paljon onnea etsintään ja rohkeasti treffeille, niin ehkä sinunkaan ei tarvitse viettää joulua yksin. Koskaan ei tiedä etukäteen onnistuuko yritys vai ei mutta yrittämättä ei ainakaan onnistu. Onhan se ikävää ,että kehenkään ei voi luottaa periaatteessa. Ite kyllä pyrin olemaan rehellinen. Se mitä kirjoittaa voi toisen ajatuksissa saada väärän käsityksen. Mutta minkäs teet. Jollainhan se kiinnostus on herätettävä. Ja kun puhutaan elämän rakkaudesta sen pitäs vain tarkoittaa , että ei olla lekkimässä toisen tunteilla.
Elikkä varmaa ohjetta on vaikea antaa.- 6+16
Minä varon valehtelijoita, joita on ollut paljon. Yhteydenpito loppuu siihen, kun selviää, että ei ole ollut rehellisenä liikenteessä. Yksi tällainen valehtelija on ollut "asumuserossa" oleva mies. Pian selvisikin, että asuu vielä exänsä kanssa, koska riitelee siitä, että kumpi muuttaa siitä yhteisestä asunnosta pois. Sitten on ollut koitustasonsa ylöspäin valehteleva, ikänsä nuoremmaksi, isyys onkin muuttunut profiilia tehdessä lapsettomuudeksi, ei käykään töissä vaan on työkyvytön masennuksen vuoksi, jne jne. Aikamoisia satusetiä. Jos jo lähtökohtaisesti valehtelee, niin ei se taipumus suhteen syvetessä muuksi muutu.
- 6+16
typo, koitustaso=koulutustaso
- kehen voit luottaa?
Täytyy sanoa, että monenlaista profiilia löytyy...Ihmeellisintä se, että jotkut ovat mustasukkaisia siitä, kun sanot, että olet viestitellyt muidenkin kanssa.What...eikös se ole ihan sallittua? Paljon tulee tosiaan vastaan, jotka haluavat panosuhdetta.Toinen "ryhmä" on sitten mielenterveysongelmista kärsivät.Puhutaan mukavia ja asiallisesti, mutta sitten hupskeikkaa paljastuukin, että mies on sisältä mätä.Valitettavan paljon on liian omistautumishaluisia, mustasukkaisia sekä väkivaltaan taipuvaisia miehiä.Älä luota kehenkään! Tyly fakta, mutta niin totta.Olishan se kiva tietää, missä sen oikean prinssinsä tapaa?
- ei nettitreffeille
Laitoin profiilin Suomi24:ään ja jo seuraavana päivänä poistin sen.
Sattui "linjoille" yks häirikkö. Laittoi viestiä ja kun en HETI vastannut, tuli uus viesti, jossa minut haukuttiin alimpaan helvettiin; olin valehtelija, huo.. yms.
Tätä jatkui ja jatkui. Lopulta blokkasin. Hänpä teki uuden profiilin, jolla lähetti viestejä. Blokkasin senkin. Ja taas kehiin uus profiili. Sama jatkui ja jatkui. Eipä ollut paljon muita vaihtoehtoja, kun poistaa oma profiili, jotta pääsin eroon moisesta älykääpiöstä.
Oli meinaan eka kerta kokeilla nettitreffipalstaa ja takuulla viimeinen!- sitä vaan ihmettelen
että kylläpä paljon ehti tapahtua yhden vuorokauden aikana....
- tiinuliinu1
Minun mieheni alunperin löytyi Suomi24-palstalta ja on nyt jäänyt seurustelun aikana useampaan otteeseen kiinni siitä, että on esiintynyt palstalla sinkkuna. Suhde on ollut ok ja kotona on esittänyt ok avomiestä. VARO, jos viestit ja chättäilyt ajoittuvat virka-ajalle ja työosoitteeseen. Sama homma, jos aina vkonloppuisin on "reissussa" tai tavoittamattomissa= on parisuhteessa. Paska ukko, ja saa kyllä kostonsa aikanaan..
- paukkuvain
voin ihan omasta kokemuksesta sanoa et suurin osa täällä päivystävistä miehistä täysiä valehtelijoita esm.rumaankanpoikanen
- Petetty
Entinen miesystäväni kärähti nettitreffailusta Suomi24Treffeissä, vahingossa tuli minun tietoon.
Itse kuvittelin että ollaan onnellisia, yhdessä ja suunitellaan tulevaisuutta, totuus iski sitten päin naamaa ja rumasti. Mies oli sitä mieltä ettei ollut tehnyt mitään väärää. Suhde päättyi.
Mies on edelleen Suomi24Treffit palstalta sinkkuna etsimässä elämänkumppania valokuvan kera. Voi kun olisi keino laittaa "punainen lippu" varoittamaan toisia tästä miehestä :(- Näinköhän
"Petetty", mulle kävi just samoin! Meillä on ehkä ollut sama mies! :D
Kerro nimikirjaimet!!! - Petetty
Näinköhän kirjoitti:
"Petetty", mulle kävi just samoin! Meillä on ehkä ollut sama mies! :D
Kerro nimikirjaimet!!!Pohjanmaalta J. B.
- Petetty ja vihainen
Petetty kirjoitti:
Pohjanmaalta J. B.
Kuulin just tänään että tää exäni on kuulemma löytänyt uuden kultsun ja silti ilmoitus on aktiivisena Suomi24treffeillä edelleen... Todella luotettava mies. Mitäpä sitä poistamaan välillä, ottaa vaan uutta hyväuskoista putkeen kun entinen lähtee...
- Munaton.
Lähinnä niitä miehiä kannattaa varoa, joilla on munat jalkojen välissä.
- Jossu
NIMIMERKKEJÄ peliin!
- huijarikusipäitä
Kannattaa varoa profiileja, joissa mainitaan herran olevan poliisi tai skoude.
- hmm4
C.K
- jumalistejuu
Ei kannata luottaa kehenkään täällä.
- tarja_kati
Aluksi kannattaa varmistaa, onko mies oikeasti vapaa. Minusta treffipalstalla liikkuu yllättävän paljon miehiä, jotka kuitenkin ovat avioliitossa/asuvat kumppanin kanssa. Myös sellaisia, jotka jo aluksi tekevät selväksi "olevansa suuren yrityksen johtajia" ja hyvässä asemassa jne kannattaa varoa, sillä todennäköisesti ovat pelimiehiä ( näilläkin tavallisesti bonuksena vielä vaimo kotona). Kannattaa pyytää puhelinnumero ja nimi ja näin varmistaa perusasioiden rehellisyys. Kun käy toisen kotona ex tempore, voi varmistua siitä, ettei siellä asustele ketään muita.Nämä siis vain omasta kokemuksestani tulevia neuvoja; nettipalstalla liikkuu mielestäni pääasiassa melko epärehellistä väkeä. En osaa sanoa miksi.
- viisastunut
Olen myös pettynyt siihen, että miehet valehtelevat niin paljon. Ihan pokkana jotkut kertovat olevansa eronneita tai sinkkuja, vaikka ovat naimisissa ilman eroaikeita. Tuota ilmiötä kun voisi jotenkin suitsia. Härskein tapaus mihin olen törmännyt: keski-ikäinen johtajamies kertoi olevansa eronnut, näytteli niin hyvin, että uskoin liian kauan häntä. Tuo harmittaa todella. Tämä mies ei ilmeisesti ole ihan normaali, koska suhtautui hyvin kylmästi ja tunteettomasti asiaan, kun juttelimme siitä, taisi nauraakin omille jymäytystaidoilleen.
Taustat täytyy tarkistaa jotenkin. Muutenkin kannattaa olla tarkkana. Itse olisin voinut huomioida miehen pienet epäröinnit, puhelimeen vastaamattomuuden toisinaan ja sitten oudot selitykset, omituiset soittoajat jne. Olin aika sokea, mutta omaksi puolustuksekseni sanottakoon, että tuo mies oli ensimmäinen nettitreffijuttuni. En arvannut, kuinka katala on nettitreffien maailma. - Katalan Kohde
viisastunut kirjoitti:
Olen myös pettynyt siihen, että miehet valehtelevat niin paljon. Ihan pokkana jotkut kertovat olevansa eronneita tai sinkkuja, vaikka ovat naimisissa ilman eroaikeita. Tuota ilmiötä kun voisi jotenkin suitsia. Härskein tapaus mihin olen törmännyt: keski-ikäinen johtajamies kertoi olevansa eronnut, näytteli niin hyvin, että uskoin liian kauan häntä. Tuo harmittaa todella. Tämä mies ei ilmeisesti ole ihan normaali, koska suhtautui hyvin kylmästi ja tunteettomasti asiaan, kun juttelimme siitä, taisi nauraakin omille jymäytystaidoilleen.
Taustat täytyy tarkistaa jotenkin. Muutenkin kannattaa olla tarkkana. Itse olisin voinut huomioida miehen pienet epäröinnit, puhelimeen vastaamattomuuden toisinaan ja sitten oudot selitykset, omituiset soittoajat jne. Olin aika sokea, mutta omaksi puolustuksekseni sanottakoon, että tuo mies oli ensimmäinen nettitreffijuttuni. En arvannut, kuinka katala on nettitreffien maailma.Minulle kävi aivan samoin. Turha sitä on itseensä syyttää. Patologinen valehtelija on patologinen valehtelija. Miehet ovat katala, siis nuo naimissa olevat. On niin helppoa, kun on taloudenpito turvattu hake siihen sitten arjen piristystä. Munattomat hakee "eronnut" statuksella - edes jollain tasolla voin kunnioittaa niitä varattuja, jotka tekee sitä avoimin kortein.
- Luovutan
"Jossu"
Varo kaikkia!!
Lukemattomien treffien jälkeen tapasin miehen, josta kiinnostuin, hakee sitä elämänkumppania, mitäs muutakaan.
Kaikki miehet haluavat seksiä, niin yksinkertaista se on.
Onhan se mukavaa oikean miehen kanssa ja parisuhteessa, mutta ei ensitapaamisella. - HANsuomalainen
Ihmettelen vaan, miten tämä kansa lisääntyy? Ainoastaan miehet haluavat seksiä ?
No, onhan teille tiukkapipo ämmille nämä kulttuurin rikastajat. Jotka väkisin jakavat siemeniään.
Ei näytä enään tavallinen suomalainen Mies kelpaavan.- Mietipä.....
Näyttää vaan tämäkin kansa lisääntyvän. Naiset ei yleensä tee lapsia jos lapset ei ole odotettuja ja itsestä ei ole huolehtimaan jälkeläisistään.
Miksi aivan liian monille miehille on samantekevää jos puolisoa pettää kun samalla kysymyksessä on koko perhe, lastenkin tulevaisuus ja elämä? Esimerkkejä tässäkin maassa on tästä aivan liikaa ja pienimmät kantaa liian raskasta taakkaa.
Käy helposti niin että kun yksikin mies (nainenkin), on mätä se helposti yleistetään. Mistähän syystä nämä laitapuolen kulkijat, ongelmaiset jne. pesiytyy juuri tänne nettiin, mietipä sitä. Tulee se totuus julki heidänkin elämästään ajan kanssa jos ei ole sinisilmäisenä uskomassa kaikkea heidän kertomaansa. Helposti voidaan ajatella että kun asutaan kaukana ja ei tunneta lähiympäristöä pysyy nekin varjopuolet salassa. Ei se niin ole.
- ei kiinnosta!
varoisin ihan kaikkia! muutaman miehen kanssa kävin treffeillä..yks suuteli heti alussa, viestitteli monta kertaa, kun en lähtenyt mukaan "pusuja kaikkialle" viesteihin, loppuivat viestit kuin seinään, parin viikon tauon jlk mies laittaa viestiä ja kyselee muistanko häntä..vastasin et "no sultahan loppui kiinnostus 2 vkoa sit, johon mies "tuli yllättäen ulkoman matka"..hahhaaaa..mitä pelimanneja..
sit oli tää yksi joka kuvitteli olevansa maailman Don juan, huomasin heti ekoilla treffeillä et nyt tää mies tapaa itseään niin paljon tasokkaamman naisen...ois halunnyt jatkaa treffailua, no, minä en.
kolmas oli ihan ok kokemus, mutta niin kiinni entisessä elämässä, ettei huvita nähdä enää.
Nämä siis minun kokemukset. Näihin kun lisää kaikki ne ääliö viestit; " sä oot niin kaunis, mä oon hyvin varusteltu, tässä mun nro xxx soita mulle , jookos" niin alkoi miettimään ettei enää koskaan kirjaudu netti deitti saittiin. Ja päätös on ja pitää! - hyh miksi treffata
admin läpi harmaan kiven mutta ei mun .. äijä on autoilla elvistelvä raukka joka ei osaa erota mutta esiintyy uutta etsivänä jos kaikki synkkaa. no ei kun on se vaimo ja muu omaisuus... käytä ja käräytä..
mersut ja moottoripyörät bi seksuaalit herkkua . ikänsä valehtelee vaalea tai tumma ruskea ihan miten haluat
käytti aikaani ihan turhaan kun valehteli kaikesta. Nyt puoli vuotta siellä roikuttuani olen tullut tähän tulokseen. Kuvattomat profiilit kätkevät taakseen helmiä, kuvalliset saattavat paljastua mitä karseimmiksi ihmisiksi.
Mitä järkevämpi profiiliteksti on, sitä hulluimmat/pervoimmat miehet vastaavat sulle. Jos latelet suoraan irstauksia, järkevämmät laittavat viestiä. Kumma juttu, kun siinä luulisi käyvän juuri toisin päin.
Jos kirjoitat pitkän kuvauksen itsestäsi, vain harvat vaivautuvat lukemaan sen. Lyhyellä ei taas tee mitään.Taitaa olla parasta varoa koko näitä treffi-palstoja kokonaan missä nämä enemmän tai vähemmän olevat sinkut osoittavat omaa olemustansa erinäisin keinoin.
Toisaalta mikäpä siinä jos elämäänsä positiivista väriä löytää näiden kautta :)- katti66
Tässäpä yksi nimimerkki apina.pn. Leskimies joo mutta pyörittää useita naisia yhtä aikaa sekä netissä että netin ulkopuolella. Sitoutumaan yhteen naiseen ei pysty ja lisäksi on ainaisesssa rahapulassa.
- ?idiootti = minä?
hitto - eika tämä pyörinyt kesällä sivuilla
- älkää luottako
Erehdyin tyhmään nettitreffileikkiin kerran nuoruudessani, toiveikkaana lähdin isoille kylille deittaamaan ja sovittiin "sinkku"miehen kanssa että nähdään jatkossakin. Tuli viikonloppu, lähdettiin kaveriporukalla kaupunkiin baariin ja törmäsin heti tiskillä tähän deittikaveriin hyvin tiiviissä tunnelmissa jonkun naisen kanssa. Muutama tarkoin harkittu sana herralle kiihkeän kielarin jälkeen, kun naisensa lähti vessaan; kyllä kuminaamari venyi kun ei tajunnut ollenkaan että olin nähnyt vierestä heidän kuolaussessionsa.
Hyi helevetti että ällötti, jälkeenpäin yritti pyydellä anteeksi mutta en vastannut mihinkään. Ensimmäiset ja viimeset nettitreffit..! - ????
Pohjois-Savo ja viiden lapsen isä. Tunnistaako kukaan, kannattaako varoa?
- Estää heti
pelimiehen näköisiä.
- juova11
Vieläkin tuo juova1 näkyy roikkuvan tuolla deitissä, oikein megafonissa..sit kun treffit on sovittu niin vastaakin ympäripäissään puhelimeen ja katkasee puhelun kesken toisen puheen..sellaisia treffejä hän harrastaa..suosittelen kiertämään kaukaa mokoman pellen..
Eräs tumma osin harmaa, 44 vuotias nastolalainenkin mies näyttää roikkuvan sivuilla vaikka on jo pidempää ollut muuta kuin sinkku. Profiilinimi vain vaihtuu. Jos häneen ei saa yhteyttä, kertoo olevansa äidillään. Kiinni jäi...
- ddddddddd
Mies ei ollut minkään näköinen, mutta hyvä puhumaan. Loppujen lopuksi kysymyksessä olikin kipeä ihminen joka syyllistyi vainoamiseen. Seuraava uhri on etsinnässä s 24 palstalla.
- sairasmies
oliko rumaankanpoikanen asialla
- ddddddddd
Ei ollut
- 80000
Onks Marko täällä?
- Ja hk.kss
Ei ooks
- Maalaisjärkeä kehiin
Rekkamies, 3 lapsen iskä Pohjois-Pohjanmaalta. Jos mies haluaa sun muuttavan heti luokseen, tiedoksesi, että "paikkaa" on jo tarjottu useammalle ennen sua. Jotkut on tosi taitavia kirjoittamaan pehmoisia... ja jotkut on tosi hyväuskoisia.
- minä
Ainakin nimimerkki Petri163 on 50-v vaikka profiilissa on 36-v.
- Naiset pettää
Toisekseen, naiset pettävät miehiään enemmän kuin toisinpäin. Se on vaan mukavampi tilastoida ja uutisoida miesten pettämisistä, jotta naisten itsetunto paranee. Tosinainen myöntää, että naiset ovat kaikella mittapuulla "huonompia" kuin mies...
- upponalle1
On se niin väärin että meitä oikeasti rehellisesti asialla olevilta kavereilta viedään mahdollisuudet tapaamisiin tai jopa kirjoitteluun noiden vitun urpojen takia.
Olen kuitenkin sitä mieltä että pitkä esittely itsestä ensimmäisessä kontaktissa on ihan ok, se kuitenkin kertoo omalla painollaan jo paljon. Kuinka paljon kirjoitusvirheitä ja muutoinkin kirjoituksen kokonaisuus. Sen lisäksi varsin pian annan oman numeroni minkä mimmi saa tarkistaa vaikka nollakakkosesta, mikä on ihan normi homma.
Tosta että kuinka kauan sitten profiili on luotu niin voin omalta kohdaltani sanoa että vanhempikin profiili voi olla ihan hiljattain uudelleen käytössä. Esim puoli vuotta deittailua ja sit sopuisasti todettu ettei homma jatku joten aiemman nimimerkin voi palauttaa käyttöön... Tai vaikka työkomennus ulkomaille on tuonut tauon suomen treffihaulle.
Valitettavan paljon teillä naisilla on täällä huonoja kokemuksia, olen vilpittömästi pahoillani niistä ja toivon kaikille sitä oikeeta ;)
J - justinex miao
Sugarman nimimerkkiä kandee varoa ja tämä ei paskapuhetta. Jannulla 3 lasta. Kun tutustuin häneen niin en meinannut uskoa sen exiltä tulleita varoituksia (mm.facebookkiin).
Hakee vakavasti suhdetta, kiirehtii kihloihin,naimisiin, asumaan kimpassa. Huonot välit lapsiensa äiteihin, ei maksa elatuksia, pettää !! - justinex miao
Ja edelliseen vielä lisään että kyseinen jannu laittoi "sinkku" profiilin suomi24 palstalle samaan aikaan kun kihlattu synnytti hänelle esikoistaan !!
Tykkää viestitellä seksuaalispainotteisia juttuja kännykällä, osaa kohtuullisen taitavasti puhua ja avautuu heti menneisyydestään tavalla jossa hän ei ole tehnyt kenellekään vääryyksiä. Olin nyt hänen kolmas uhri tänä vuonna :( - justinex miao
hävisikö tästä äsken jotain oleellista?
Varokaa tätä : SUGARMAN
ja tarkoitan vakavissani - milla magia
Eellisellä on muitakin nimimerkkejä käytössä
- Järki päähän
No ainaki varmaan noita enkunkielisiä huijareit kandee varoa!
http://keskustelu.suomi24.fi/node/12062022 - monia kymmeniä
Monia naisia roikkunut sivustolla jo vuodesta 2007, heidät kannattaa kiertää,sama texti sama valokuva ja aina uusi hakusessa.(Ammattideittajia)
- Raakit pois
Monia miehiä roikkunut sivuostolla ihan alusta saakka, kandee kiertää ja tosi kaukaa!!!
- muuten huijaa
e-kontakti on sinkuille, sinne ei ole varatuilla asiaa...
- evat
Samat varatut ne sielläkin pyörii
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta
https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi1323326Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen382623Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap302465Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631172338Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .302023- 1141760
Hommaatko kinkkua jouluksi?
Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k1741438Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3131413Aatteleppa ite!
Jos ei oltaisikaan nyt NATOssa, olisimme puolueettomana sivustakatsojia ja elelisimme tyytyväisenä rauhassa maassamme.3121321- 641157