Kaksinaismoralismia läskiasiassa

reilu peli

Rakelia haukutaan ja Wiskari saa vyöryä luistelukisassa ilman vastaavia kommentteja ja vain siksi, että on mies!

9

225

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Näkee jokainen

Ja kaikenlisäksi kummanaan kilot ei oikeasti häiritse suurinta osaa katsojista, etenkin kun kilot ovat koko ajan vähenemään päin.

• Reilua peliäkö?

Kukaan ei puhuisi läskeistä jos ei raksu olisi mediapelin lellivauva ja jos raksutin ei Rahastaisi läskeillään!

• miesis sitä

Reilua peliäkö on sun lapselliset kirjotukset.

• reilu peli

Tollot jääkiekkoilijat, hjallikset ja muut höpöt aurinkokuninkaat siis saavat rahastaa.

• Tavikset tyrkyllä

Ensin rahasti lapsillaan nyt läskeillään.. Seuraavaksi terve tuloa läskit, tuplana takaisin rahastus ;))))

• nimmari

Ei Havaskaan mikään keiju ollut. Jostakin syystä Rakel on nyt vaan saanut kadehtijoita, etenkin täällä suomen palstoilla. Olisi mukava nähdä ,millaisia "kaunottaria ja komistuksia" ne suurimmat haukkujat on. Laittaisivat omat kuvansa tänne, niin voisi arvostella heitä. Ja pieni videon päitkä tanssitaidoistakaan ei olisi hullumpi esittää, niin sitäkin voisi porukalla arvostella:) Mutta ei taida kantti piisata kun nimimerkin takana louskuttamiseen.

• niinon

niinh, kaikkihan ne on läskejä, kateellisia ,sairaita, pentuja, jotka eivät ylistä täällä ihanaaaaaa Raakkeliaaaaa

• inmettelen kovasti

Siltä tuntuu että kaikki ei ole kotona näillä mollaajilla ei täydellä järjellä varustettu ihminen kirjottele täyttä sonta.

• että riepoo sekin

Wiskari toinen samanlainen, joka saa surkealla esityksellä kymppejä!! :/

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      102
      3494
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      62
      3147
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      434
      2654
    4. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      80
      2443
    5. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      85
      2418
    6. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      96
      2096
    7. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      42
      2094
    8. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      49
      1701
    9. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      22
      1700
    10. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1686
    Aihe