Rakelia haukutaan ja Wiskari saa vyöryä luistelukisassa ilman vastaavia kommentteja ja vain siksi, että on mies!
Kaksinaismoralismia läskiasiassa
9
227
Vastaukset
- Näkee jokainen
Ja kaikenlisäksi kummanaan kilot ei oikeasti häiritse suurinta osaa katsojista, etenkin kun kilot ovat koko ajan vähenemään päin.
- Reilua peliäkö?
Kukaan ei puhuisi läskeistä jos ei raksu olisi mediapelin lellivauva ja jos raksutin ei Rahastaisi läskeillään!
- miesis sitä
Reilua peliäkö on sun lapselliset kirjotukset.
- reilu peli
Tollot jääkiekkoilijat, hjallikset ja muut höpöt aurinkokuninkaat siis saavat rahastaa.
- Tavikset tyrkyllä
Ensin rahasti lapsillaan nyt läskeillään.. Seuraavaksi terve tuloa läskit, tuplana takaisin rahastus ;))))
- nimmari
Ei Havaskaan mikään keiju ollut. Jostakin syystä Rakel on nyt vaan saanut kadehtijoita, etenkin täällä suomen palstoilla. Olisi mukava nähdä ,millaisia "kaunottaria ja komistuksia" ne suurimmat haukkujat on. Laittaisivat omat kuvansa tänne, niin voisi arvostella heitä. Ja pieni videon päitkä tanssitaidoistakaan ei olisi hullumpi esittää, niin sitäkin voisi porukalla arvostella:) Mutta ei taida kantti piisata kun nimimerkin takana louskuttamiseen.
- niinon
niinh, kaikkihan ne on läskejä, kateellisia ,sairaita, pentuja, jotka eivät ylistä täällä ihanaaaaaa Raakkeliaaaaa
- inmettelen kovasti
Siltä tuntuu että kaikki ei ole kotona näillä mollaajilla ei täydellä järjellä varustettu ihminen kirjottele täyttä sonta.
- että riepoo sekin
Wiskari toinen samanlainen, joka saa surkealla esityksellä kymppejä!! :/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En tullut, koska käytit päätäsi.
Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m332443Miten kaivattusi teki sinuun lähtemättömän vaikutuksen?
Minulla kävi niin, että hän laittoi ruokaa, kun olin nälkäinen. Tie miehen sydämeen käy vatsan kautta.891124Alkon myynti putosi kesäkuussa 10 prosenttia
Niin se hallitus tuhoaa valtion verokertymää ylisuurella alkoholiverolla, kun kansalaiset hankkivat juomansa ulkomailta.125917- 64853
Oliko mies vetäytyminen
Toimiva veto? Miten meille kävi. Ei hyvin ja mahdottomalta tuntuu tilanne nyt.57853Ulosotossa olevan tulisi saada itse päättää
Maksetaanko hänen ulosotossa olevia velkoja takaisin yksi kerrallaan vai ripotellen pikku summia sinne tänne, kuten ulos66754Oon tässä pohtinut että se nainen
Ei sovi sulle. Ihmetyttää mitä näet hänessä. Mieheltä miehelle69750EU:lta tyly ratkaisu Temulle
On se hyvä, että EU on vihdoin ja viimein puuttunut noiden Kiinan krääsän kauppiaiden toimintaan. https://www.is.fi/ta96738Nainen on ihana
ilta-päivää tosi söpölle naiselle 🤗😘☺ Jos saisin sinut nainen oisin onnellisin mies Etpäs tiedäkään keneltä tämä on?25678Hallinto-oikeus kumosi valtuuston päätöksiä
Teksti-tv kertoo, että valtuuston päätöksentekoon on osallistunut varavaltuutettu jolla ei ollut oikeutta osallistua. Mi30664