Suurimmat mokat mitä voi tehdä ekoilla treffeillä?

Mokako

Kertokaa ihmiset kokemuksistanne!

21

5354

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Huh Huh

      Ollaan menty kahvilaan missä tarjoillaan myös olutta. Ja kuinka ollakkaan vastapuoli alkaa vetämään olutta aikasmoista vauhtia. Kyllähän se juttu päättyy siihen.

      Ensitreffeillä ei kannata juoda alkoholia, jos siitä ei ole alussa sovittu.

    • umpiluu

      Se kun ei ymmärrä vaikka annetaan ymmärtää.

    • nooora-

      tuijottaa kaulan alapuolelle koko ajan ja sit sanoo ''sul on kyl pienet tissit''...
      hmm jaa katos ku en oo ite huomannu.

    • ei pelkkää sitä

      Seksijutut, ellei tarkoituksena ole ainoastaan viedä nainen sänkyyn heti. Moni fiksu ja aikuinen nainen toteaa siinä vaiheessa, että mies on peluri. Joten mieti, mitä haluat. Seurustelusuhdetta vai pimpsaa.

      En ole mikään pihtari, edellisessä suhteessa halusin enemmän seksiä kuin mies. Mutta pelureita en sänkyyni halua.

    • epähaluttava?

      Vähän väliä puhelimeen tuleviin viesteihin vastaaminen. Koko ajan: sori, mä vastaan tähän. No, mitä se nyt koko ajan, sori taas jne. Hei haloo. Ei varmaan sitten kiinnostanut tarpeeksi :). No, ei kyllä muakaan, menköön sen puhelimensa kanssa treffeille.

    • Ukonmetsästäjä

      Mun rehvitapaaminen päättyi siihen kun kysyin mitä mies etsi..ei kuulema mitään ja sitä ennen oli haukkunut entisen akkansa.Ilta oli ihan onnistunut kun hän häipyi : ).

    • enjaksaenjaksa

      Kun toinen osapuoli puhua paasaa nonstoppina itsestään. Sitten kysyy minulta jotakin ja juuri kun aion vastata, hän alkaa puhua päälleni jostain täysin muusta.

    • mut pyydettiin treffeille. mulla on aika iso tatuointi ja mies käytti noin puoli tuntia haukkumalla tatuoinnit ja kaikki ihmiset kellä sellainen sattuu olemaan. kaiken lisäksi tiesi jo ennen tapaamista että tauointeja mulla on. ei oikein tuntunu mukavalle...

    • Shjdlxxö

      -puhuu vain itsestään, ei kysy toiselta osapuolelta mitään
      -kehuu ja naamailee naisjutuillaan
      -suutelee väkisin

    • Tuuli Tuule

      - mollaa edelliset suhteensä ennen kun ehtii kunnolla istutua alas
      - ei ole kinnostunut deittiseurasta (ei esim kysele mitään tai puhuu itse koko ajan)
      - tulee reilusti myöhässä deiteille (en tavannut toista kertaa :-))

    • 5+11=511

      Nainen tuli junalla vähän kauempaa luokseni treffailemaan. Oli ottanut "muutaman" rohkaisevan alkoholijuoman junassa. Hyvä ku kävelemään pysty suorassa. No ei se juttu kestänyt, kun tuntu tuo alkoholi maistuvan liiankin hyvin.

      Toinen sit räpläili puhelintaa koko ajan ja sai jonku viestin ex-mieheltäänkin. Meni siitä paniikkiin ja lähti kotia. Liekö oli ex... Nainen sano ennen treffejä, ettei voi sietää sitä, että vastapuoli räveltää puhelinta keskustelun aikana...

      Kolmas puhui koko treffien ajan ex-miehestää...zzz. Ei näköjään päässyt irti siitä, joten sanoin näkemiin.

      • --ex--

        Existä puhuminen on varma tapa pilata hyvätkin treffit.

        Se vain ei kuulu tutustumiseen. Tai jos mielestäsi kuuluu, olet ehkä tutustumassa väärään ihmiseen. Ainakin minä tahdon että minuun tutustutaan ja minulle kerrotaan itsestä. Ei niistä existä. Se tarkoittaa vain ettei sinulla ole tarpeeksi omaa elämää josta voisit kertoa.

        Mistä näitä exiensä mollaamiselle eläviä oikein riittääkin?


    • bellatrixaa

      Toisen tekemä moka mulle: Alkaa kähmiä ja yrittää suudella vaikka treffit oli ollut lähinnä oudot.
      Tämä siis oli tyyliin ihan ihan ekat treffit ikinä, joskus yläasteella ja ite en ollut vielä edes oikeaa ensisuudelmaa kokenut, niin voin sanoa jo että oli ahdistavaa!
      Enkä sit treffaillut ketään moneen vuoteen. Vanhemmat varmasti kiittää, mut omat teinisuhteet jäi kokematta.

      Sitten hirvein on tietysti oharit. OHARIT! Älkää tehkö ohareita kellekään... perukaa pari päivää ennen, jos perutte, jos ette niin edes ilmestykää paikalle ja lopettakaa treffit samoin tein, sekin on parempi kun totaaliset oharit...

      Mun tekemä mokia... en ehkä ees oo huomannut kaikkia, mutta, yks moka on se, että ei rajaa treffien kestoa. Ite ainakin olen niin jännittynyt ekoilla treffeillä, että ne olis hyvä pitää lyhyinä... jos ne vaan jatkuu ja jatkuu niin jännitys vaan pahenee.
      Sitten, tietty moka on myös se, etten ehkä oo ollut parhaimmillani... sovin joskus ensitreffit niin, että ehdin hädin tuskin käydä kotona kääntymässä töitten jälkeen (hyvä jännitykselle, kun en ehtinyt jännittää, mutta) niin olin varmaan just niin nukkavieru kuin voi vain olla pitkän työpäivän jälkeen.
      SITTEN TOISAALTA taas sekin on moka, jos tälläytyy liikaa ja ottaa ne ekat treffit liiaks suorittamisena... Olenhan itsekin oikein viimesen päälle laittanut itseni ja korkkarit jalkaan ja hiukset kihartanut ja selviää, että miehen usko vastustaa kaikkea sellaista... mut so not, luonne ratkaisi (ja itsekin yleensä pelkällä ripsivärillä menen, kuinka helpottavaa) ja tuli toiset ja useammatkin treffit, että moka ei aina välttämättä olekaan niin iso moka...

      Loppujen lopuksi, treffailkaa ja mokailkaa! Joskus mokailusta voi syntyä jotain kivaakin :) (kuten vaikka lapsia, joten jos mokaatte, muistakaa ehkäisy, jos ette, niin muistakaa sitten lapsenne synttärit ja joulut...)

      • mitä ihmettä!!

        Mulle kävi näin..oltiin aamupäivä vaihdeltu viestejä, sit mies sanoi (sähköpostissa) ett meidän ei kannata käydä deittisivulla ennen treffejä, menee kuulema pää sekaisin..niin sovittiin, mutt mä olin just sitä ennen kerinnyt käydä katsomassa oliko hän vastannut mun viestiin jonka olin lähettänyt aiemmin..
        Treffit oli siis sovittu seurravaksi päiväksi..tosi kiva viestittely jatkui..mutt sitten yhtäkkiä tuli mieheltä pahat haukkumiset että "oot käyny deitissä..oot antanu s-postiosoitteen toiselle miehelle! (mistä voi muka tietää?) Ja että oot ihan selvästi näitä nettihuijareita ja treffit on peruttu ja mene vaan sinne deittiin tällä sekunnilla!! " ym tosi ikävää..
        Mitäs olette mieltä tällaisesta käyttäytymisestä?
        Itselleni tuli sellainen vaikutelma että mies on tosi mustasukkainen luonteeltaan ja myös äkkipikainen..joten olin sit vaan iloinen että hänen luonteensa paljastui heti, ettei turhaan tarvinnut semmoisen takia lähtee mihinkään.


      • dbdfsb
        mitä ihmettä!! kirjoitti:

        Mulle kävi näin..oltiin aamupäivä vaihdeltu viestejä, sit mies sanoi (sähköpostissa) ett meidän ei kannata käydä deittisivulla ennen treffejä, menee kuulema pää sekaisin..niin sovittiin, mutt mä olin just sitä ennen kerinnyt käydä katsomassa oliko hän vastannut mun viestiin jonka olin lähettänyt aiemmin..
        Treffit oli siis sovittu seurravaksi päiväksi..tosi kiva viestittely jatkui..mutt sitten yhtäkkiä tuli mieheltä pahat haukkumiset että "oot käyny deitissä..oot antanu s-postiosoitteen toiselle miehelle! (mistä voi muka tietää?) Ja että oot ihan selvästi näitä nettihuijareita ja treffit on peruttu ja mene vaan sinne deittiin tällä sekunnilla!! " ym tosi ikävää..
        Mitäs olette mieltä tällaisesta käyttäytymisestä?
        Itselleni tuli sellainen vaikutelma että mies on tosi mustasukkainen luonteeltaan ja myös äkkipikainen..joten olin sit vaan iloinen että hänen luonteensa paljastui heti, ettei turhaan tarvinnut semmoisen takia lähtee mihinkään.

        Vältyit täpärästi nyrkin ja hellan väliltä, onneksi olkoon!


    • Keskusrikospoliisi

      Raha-asioista puhuminen on aika turn-off. Ja exät kans voi unohtaa ekoilla treffeillä, mieluusti tokilla ja kolmansillakin.

    • heiheiheidi1

      1) EKSISTÄ PUHUMINEN. Ei tee vaikutusta se, että sinulla on eksä ja olet ilmeisesti joskus kyennyt pitkäaikaiseen parisuhteeseen. Jos otat sen kysymättä esiin, et ole vielä päässyt hänestä yli. Piste.

      2) KÄNNYKÄN RÄPLÄÄMINEN. Selvästi kiinnostan sinua aivan hirveästi. Mutta laita toki se viesti ensin.

      3) ESITTÄMINEN. Minä haluan tutustua sinuun, en "hauskaan tyyppiin", "hurmuriin", "täydelliseen mieheen" tai kehenkään muuhun alter egoosi.

      4) VALMISTAUTUMATTOMUUS. Ei tee suurtakaan vaikutusta, jos neljältä iltapäivällä tavatessa olet "juuri herännyt". Jos minä laittaudun tunnin sinua varten, tahtoisin että sinäkin näkisit sen vaivan että kampaisit hiuksesi.

      5) ITSEKESKEISYYS. Itsestäsi puhuminen = olet mielestäsi paljon kiinnostavampi kuin minä, joten taidanpa jättää sinut yksin ihanaiseen seuraasi.

      6) VALEHTELU. Opiskelet lääkiksessä - tosin vain unissasi. Niin ja voisit edes etäisesti muistuttaa sitä profiilikuvaasi...

      7) PIHIYS. Etenkin miehillä jyrkkä huuto "puoliksi!" laskun maksun hetkellä (etenkin jos olet ehdoin tahdoin pyytänyt syömään) ja muutenkin numeron tekeminen parista eurosta kertoo sinusta aivan tarpeeksi: joko käyt treffeillä aivan liian usein tai sitten olet niin itara tyyppi, ettet varmaan raaski antaa minulle sydäntäsikään.

      • 14 + 8

        Miksi tuo viimeinen kohta koskisi erityisesti miehiä? Nainenko ei ole pikkumainen jos alkaa niuhottaa parista eurosta? Kivoja nämä tuplastandardit.


    • Anonyymi

      Onhan noita: likaisessa teepparissa paikalle ilmestyminen, ei ollut nähnyt sen verta vaivaa että olisi puhtaan paidan laittanut. Tulee krapulassa täristen, puhelimessa kivat jutut, selvinpäin ei saa sanaa suustan. Mässyttää äänekkäästi syödessä ja puhuu samaan aikaan.

    • Anonyymi

      Suurin moka on kysellä entisistä kumppaneista.
      Lisäksi ei missään tapauksessa saa harrastaa yksinpuhelua itsestään.
      Kuuntele myös toista osapuolta ja älä missään tapauksessa keskeytä häntä omilla kommenteilla kun hän on kertomassa jotain.
      Ole oma itsesi, älä vääntele käsiäsi ja ole rentona.
      Katso silmiin toista kun esität hänelle asiasi.
      Jos olet pyytänyt häntä treffeille maksa lasku.

    • Anonyymi

      Yksi ikävä käyttäytymismalli on "työhaastattelu"-tyyppinen tenttaaminen. Kaikkia mahdollisia asioita ei tarvitse kysyä ensitreffeillä, etenkin kovin henkilökohtaisten asioiden kuulustelu on turn-off. Vaikka olisitkin kiinnostunut kuulemaan, haluaako treffikumppani joskus hankkia lapsia tai miten monta seksikumppania hänellä on ollut, niin kannattaa jättää sellaisista asioista puhuminen myöhemmäksi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      228
      3578
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2201
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2091
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1985
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      87
      1662
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1381
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1281
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1267
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe