Kateudesta vihreät sättivät vahingoniloisina Talvivaaraa. Toivovat ja vaativat firman konkkaa.
Vastaukset 12
- määmy
Turhaa meluu tyhjäst
- euroränni
Verorahoja sinne menee jokatapauksessa.
- Kyöstix
Maurilla riittää uskoa asioiden kuntoon saamiseen
- Nasdaq
Mauri kasvattaa tukkaa biosäätimessä alusvaatelaatikossaan.
Olen maa. Mitä tökit?
(reps) - pekkis:)
Nasdaq kirjoitti:
Mauri kasvattaa tukkaa biosäätimessä alusvaatelaatikossaan.
Olen maa. Mitä tökit?
(reps)Mauri on hoitanut kansanedustajan homman jo vuosikymmeniä ja häneen on luottoa.
Talvivaara on hyvä esimerkki sinänsä oikeasta idesta, luoda uutta bisnestä ja vielä alueelle, jossa sille on tarvetta. Mut toteutus on pahasti ontunut; olisko puutteelliset liiketoimintasuunnitelmat, riskianalyysit, ympäristövaikutusselvitykset, tekninen osaaminen jne. Luonto maksaa hintaa, veronmaksajat maksaa hintaa, henkilöstö maksaa hintaa, sijoittajat maksaa hintaa...Ei talvivaaran vaikeudet mitään jumalan rangaistuksia ole.
Mauri on alue- ja siltarumpupolitiikan ylipappi, Anni taas ei koskaan ole nähnyt oikein arvoa tuottavalla toiminnalla, jos se on ympäristöön jotenkin yhteydessä. Joku kiihkoton järkiveikko olis tarvittu keskusteluun.- Nasdaq
Mä en oikein ymmärrä sellaisia talouksia, joissa subventoimalla saatetaan rahat laivaan.
(reps) - Nasdaq
Nasdaq kirjoitti:
Mä en oikein ymmärrä sellaisia talouksia, joissa subventoimalla saatetaan rahat laivaan.
(reps)Rane jää lapio kourassa säkittämään myrkkypaskaa Lemmenjoista loppuelämäkseen.
Kiinni koko paska. - Nasdaq
Nasdaq kirjoitti:
Rane jää lapio kourassa säkittämään myrkkypaskaa Lemmenjoista loppuelämäkseen.
Kiinni koko paska.Loppuelimäekseen on muuten erillinen lause. Eli piste paskan ja clubin väliin.
http://www.youtube.com/watch?v=S_ctmqlkSMU
- appropoo
Mitä muualla päin maailmassa olis tehty vastaavassa tilanteessa?
- Nasdaq
Ei sen enempää kuin täälläkään. Yleisö (kansalaiset) näyttelevät vain yhdessä (1) kohtaa näytelmää sen suurinta ja vaikuttavinta osaa projektin syntyhistoriassa, eli kunnanvaltuuston vaaleissa.
Täällä sellaisesta ei taas tiedetä mitään.
(reps) - MiehitysWaltojen hel
.
Onko taas entisten MiehitysWaltojen helikoptereita ilmassa ampukaa ne alas
.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 43935
- 95903
Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."
Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i19775- 116721
Anteeksi J-mies
Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t80668- 43621
Olet nainen ollut vaikein rasti
Eniten olet tunteitani myllännyt ja niitä kuluttanut, ja tuottanut. 🤔34604Minä muistan
Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol45600- 19586
- 46568
Kenen viisautta on ollut laittaa tie väärällä murskeella pilalle
Kenen viisautta on ollut kun Siimeksen/Kylmänpurontie pantu pilalle kun on ajettu liian karkeaa mursketta. Rengasliikke20535- 33533
Siinä kävi mies nyt niin että tämä ämmä muuttaa ulkomaille
Vuonojen maa kutsuu, joten ei hätää. Et kuule minusta enää. 😂 Lycka till! Ämmä riittää.66509- 36502
- 25492
Ähtäri on taas TV: n ja radion ykkösuutinen
Uusi podcast on julkaistu ja on nyt kuunneltavissa. Mot on tehnyt hyvää työtä! Mikko Savola ja kepu ei ota mitään vast44476Mitä muuta on olemassa kuin lisääntyminen
Jos mies ei pääse lisääntymään niin mikä hänen osansa elämässä on? mitä jää jäljelle? Hän on vain muiden palvelija kok106467Koska Martina viettää aikaansa lapsiensa kanssa
Äiti vaan juoksee miehen perässä Tallinnassa, Lontoossa, Turussa. Kyllä oli kätilö oikeassa, kun sanoi, että ei olisi ka132460- 44454
Pahkalassa tapahtuu
Mitäs on tapahtunut yöllä pahkalan kerrostaloilla.oli poliisia ja ambulanssia taas vaihteeksi7427