suhteessa riidat

enkeli

Juu olen ollut avoliitossa kohta 8 vuotta, ja alkuaikoina olin vakituisessa työssä ja kaikki meni hyvin maksoin silloin suurimman osan menoista ja sitten työni loppui ja olin 6kk työttömänä ja sain kuulla jatkuvaa naljailua että ku olen kotona en hanki rahaa, ja sillon ei ollut töitä. No pääsin vähäksi aikaa töihin ja kaikki oli taas hyvin. No siitäkin lppu työt 9kk jälkeen (olin sijainen). Sitten ajattelin mennä opiskelemaan työkkärin kurssin sisustuspuolelle puoleksi vuodeksi ettei tarvitse kuunnella v*******a siitä että oon vaan kotona. No se meni jotenkin.. sitten tein kesän töitä ja hain ammattitutkinto koulutukseen, ja oli tiukkaa rahallisesti ja sitä naljailua sai kuulla että elän siivellä jne vaikka yritin opisekella ammattia. ja viikon olin kotona koulun loputtua ku sain töitä ja nyt olen ollu vakkarina 2vuotta ja menee rahaa paljon maksuihin itsellä, kun opiskelu aikoina oli velkaa... niin nytkin saan kuulla naljailua kun en muka maksa mitään ja en tee kotona mitään vaikka olen ainoa joka pesee ikkunat, kylppärin jne... toinen tekee tietysti ruuan.. ja autot hoitaa. Mutta jatkuvaa naljailua ja muuta kuittailua. kun mulla tulee tili kaikki on aina hyvin mutta ku loppuu rahat olen ihan nolla. olisko neuvoja mistä vois miehen käytös johtua ?

9

299

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huhhuhuh!

      ei sillä taida olla merkitystä. jos on noin tyhmä mies

    • Hullu mies hullu

      Miehesi on vain vittumainen, tai sitten hän haluaa säästää omat rahansa ja jossain vaiheessa lähtee suhteestanne. Kannattaisi olla tarkkana tai lähteä itse kun tarpeeksi ärsyttää.

    • ole kiitollinen

      Miehesi on katkeroitunut ajoista, kun hän yksin elätti teitä. Voisit olla vain kiitollinen, kun hän tuki sinua taloudellisesti työttömyys ja opiskeluaikoina. Katso miten hänen käytökselleen sen jälkeen käy, kun sanot häntä silmiin katsoen ja kiitollisuutta tuntien "kiitos tosi paljon rakas, kun autoit ja olit rahallisesti tukena työttömyys ja opiskeluaikoinani". Saa myös halata hellästi ja pitkään tuon sanomisen jälkeen..

      • enkeli

        Juu mutta minä kustansin kaiken sillon kun tapasimme maksoin vuokrat yms kaikki itse. Ja opiskellessa ja työttömänä maksoin puolet laskuista !! että ei voi olla katkeruutta


      • paska se on

        Turpaan tuollasta pitäis vetää,naljailis omalle kokoluokallee pelle!


    • kfjgbkdlxb

      Hui ja hyi kun tuli mieleen tosta minun ex avokki..

      Tietenkin alkuseurustelu meni hyvin, kunnes muutettiin yhteen... sitten alkoi pikkuhiljaa herran luonne paljastumaan.. koko ajan sain kuulla naljailua ja vittuilua.
      Ensin alettiin haukkumaan ammattia, kavereita ja lapsuudenperhettä.. no, en itekkään ammattiin ollut tyytyväinen, mutta töitä sitä kuitenkin ihmisen pitää tehdä.. pahin valituksen kohde kuitenkin oli ammattini, no, mies puhumalla ja kannnustamalla rohkaisi minua opiskelemaan uutta ammattia, mistä olin innoissani.. tein opiskeluiden lisäksi viikonloput töitä, mutta sitten ansaitsin liian vähän rahaa ja kuitenkin tein liikaa opiskeluiden lomassa töitä, kun en ollutkaan niin paljon kotona... vali, vali vali... selän takana ex soitti pari kertaa työpaikan pomolle ja vaati ettei mulle sais laittaa niin paljon töitä, oli kuulemma vitt*a ja per*kelettäkin luurissa ladellut, oli siinä pomolle selittelemistä...
      Vuoden jaksoin kuunnella, ja ehdotin että lopetan opiskelun ja palaan entiseen ammattiin, niin tulee rauha mökkiin, kun en nyt pysty ratkaisemaan sitä yhtälöä millään että en tekisi niin paljon töitä, ja kuitenkin ansaitsisin tarpeeksi rahaa... no, ei käynyt sekään.
      Kuvioihin oli jo tullut eristäminen kavereista, en oliai saanut olla heihin yhteydessä, kun hän järestään vihasi kaikkia. Mitään en enää osannut tehdä oikein, loppuvaiheessa tuli kuvioon väkivaltaa. Se suhde oli sellasta hajota ja hallitse meininkiä. Loppuen lopuksi en enää tiennyt kuka tai mikä olen. Muutakun likasanko. Kaupassakin juoksin kieli vyön alla kun kotona mies otti kellosta aikaa.. koska pettämässähän minä tietty olin.Sanomattakin varmaan selvää että puhelin ratsattiin jatkuvasti.
      Olin myös tuolloin vielä normaaleissa mitoissa (nyttemmin paino noussut) niin olin läski jne jne... koko entinen elämäni mitätöitiin, kaikki minussa oli väärin tai vääränlaista...
      Lista on pitkä mitä kaikkea sainkaan kuulla, ja kiltisti kuuntelin...

      En näin jälkikäteen ymmärrä itseäni yhtään kuinka saatoin sietää tuollaista???? Ja miten salakavalasti asiat etenivätkin siihen pisteeseen, että yhtäkkiä olinkin siinä paskassa kaulaani myöten.

      Loppuen lopuksi kävi niin ertä menin ystävän kanssa köulupäivän jälkeen iltapäivä oluselle vaihtamaan kuulumisia, mies soitteli 5 minuutin välein ja pisti kokoajan viestiä bussiaikatauluista. Minulla meni "hermo" ja laitoin puhelimen äänettömälle, kun olis koko se aika pitänyt jutella ex siipan kanssa. Palasin kotiin illansuussa, eli ihan ajoissa, vastassa oli mies kun myrskynmerkki, joka haukkui painokelvottomilla sanoilla pystyyn, jonka jälkeen se vakio, 2-3 päivää puhelakkoa ja taas kuraa niskaan... kun sitten sain taas kuulla olevani kelvoton huo*ra jota kukaan ei panis jne jne, ja huo*ra joka ei osaa pyytää anteeksi, alkoi taas se töniminen, niin siinä suunnittelematta mulla vaan katkes.. vedin vaatteet päälle ja ilmotin että mä lähden nyt, ja takasin en tule kun tavarat hakemaan, ja saa itse päättää ostaako minut asunnosta ulos vai meneekö kämppä myyntiin..
      Majoituin kaverin luokse, uhkailua ja kiristystä kesti jokusen viikon, kunnes mies tajusi että olen tosissani, ja sitten alkoikin lahjojen ostelu ja lupaukset yms yms... mutta eipä enää siinä vaiheessa jäljellä ollut kun hirmuinen kuvotus häntä kohtaan.
      Mies osti muutamalla tonnilla minut asunnosta ulos, tiesin kyllä että otin ihan hirveän paljon takkiini siinä, mutta aivan sama oli siinä vaiheessa, puoli vuotta myöhemmin mies möi asunnon 45 000e voitolla (tiedän tämän varmasti) mutta eipä haitannut sekään!!!!
      Koska itse puoli vuotta eron jälkeen sain jotain rahaakin arvokkaampaa... löysin elämäni miehen, ja nyt yhteistä tavalta tallusteltu 11 vuotta ♥♥
      Kun oli niin paljon paskaa siinä suhteessa, niin löytyy jotain hyvääkin... en ikinä osaisi tätä omaa elämäni miestä arvostaa kun arvostan!!! Eli se nuoruuden huono suhde oli kova koulu, mutta hyvinkin opettavainen.

      Sulle ap, jos suhde on koko ajan tota että arvostellaan ja naljaillaan, vaikka parhaasi yrität, niin voin sanoa että lemppaamalla se elämälaatu paranee. Suhteessa ei toiselle *ittuilla, siinä toista kannustetaan!!!

      • Ruusunen

        Ihanaa, että löysit uuden miehen.

        Tuo kertomasi juttu on melkein kuin omasta elämästäni. Pääsin juuri eroon tuollaisesta haukkujasta. Alku oli aivan ruusuista ja pikkuhiljaa alkoi se näykkiminen paisuen aikamoisiin mittasuhteisiin. Koko elämäni arvosteltiin lyttyyn koulutusta, lapsuudenkotia ja kavereita myöten. Kieltäydyttiin yhteisistä tekemisistä ja vain omat asiat olivat tärkeitä, minun asiat roskaa. Vähitellen meni aina pahemmaksi meno, anteeksi ei pyydetty ja pahoillaan ei oltu, tietenkään. Eikä antanutkaan tarpeeksi.

        Onnea sulle elämääsi, itsehän vasta omani aloitin yksin, mutta en malttais nyt odottaa yhtään, että tapaan jonkun oikean miehen. Elämä tosiaan on parempaa ilman *ittuilijaa. AP jätä se pelle jo.


      • yks vaan..
        Ruusunen kirjoitti:

        Ihanaa, että löysit uuden miehen.

        Tuo kertomasi juttu on melkein kuin omasta elämästäni. Pääsin juuri eroon tuollaisesta haukkujasta. Alku oli aivan ruusuista ja pikkuhiljaa alkoi se näykkiminen paisuen aikamoisiin mittasuhteisiin. Koko elämäni arvosteltiin lyttyyn koulutusta, lapsuudenkotia ja kavereita myöten. Kieltäydyttiin yhteisistä tekemisistä ja vain omat asiat olivat tärkeitä, minun asiat roskaa. Vähitellen meni aina pahemmaksi meno, anteeksi ei pyydetty ja pahoillaan ei oltu, tietenkään. Eikä antanutkaan tarpeeksi.

        Onnea sulle elämääsi, itsehän vasta omani aloitin yksin, mutta en malttais nyt odottaa yhtään, että tapaan jonkun oikean miehen. Elämä tosiaan on parempaa ilman *ittuilijaa. AP jätä se pelle jo.

        Käsittämätöntä, miten samankaltainen kokemus täälläkin on, onneksi vuosien takaa jo. Siltikin vielä pelkään vähän miehiä, en uskalla luottaa, jos sieltä taas tulee tuollainen.

        Mikä miehiä oikein vaivaa?

        Ihanaa kuitenkin kuulla, että muutkin ovat onnistuneet pääsemään takaisin jaloilleen sellaisen helvetin jälkeen.


    • mb1

      Mitäpä tähän enään osaisi sanoa. Mb1 .

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      193
      2128
    2. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      287
      1652
    3. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      139
      1345
    4. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      82
      1234
    5. Mä todella toivon että

      Sulla on nyt kaikki hyvin sun elämässä, olet sisukas nainen sen näki jo ensimmäisestä hetkestä.
      Ikävä
      36
      1127
    6. Naiselle kysymys

      Oletko rakastunut minuun?
      Ikävä
      89
      1126
    7. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      184
      1042
    8. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      4
      969
    9. Katselimme pitkään ja se merkitsi minulle paljon

      Sinulle se ei merkannut näköjään mitään.
      Ikävä
      41
      874
    10. Sun pitää mies unohtaa

      Minut jo. Tiedän että se on sulle tosi hankalaa. Mut sun pitää unohtaa mut jo. Älä kirjoita mulle tänne viestejä enää.
      Ikävä
      65
      862
    Aihe