Kävin Haaparannalla poikani perheen luona kylässä. Kävimä Torniossa Rajalan kauppakeskuksessa .kysyin pojaltani että missä täällä on Alko hän lähti näyttämään.Löysin hakemani ja menin kassalle maksamaan .NIIN arvakaa mitä mulle ei myyty ko minun poika oli käynyt siellä aikaisemmi vaikka oli selvin päin.Aika siistiä asiakaspalvelua :(
Rajalan Alkon myyjä
25
1950
Vastaukset
- Äikkämaikka
RAJA = RAJALLA.
- eialaikäisille
Oliko poika alaikäinen?
- cfhfg
Jospa nenäs oli liian punainen näin nenäpäivänä ...
- Miksei??
Niin miksi ne ei siis myynyt?? Kait niillä jokin syy oli? Eikä vaan se että poikasi kävi jo?
- Marju4
Syynä oli se että poika oli käynyt jo aikaisemmin sinäpäivänä siellä vaikkei kyllä ollut vielä ottanut mitään lähti vaan näyttämään mulle missä Alko on ku en ollut ennen käynyt siellä.En tiä mitä myyjä kuvitteli luuliko se että poika on pannut äitin ostamaan hälle lisää.OUTO juttu.Mutta niin myyjä sano ei myy koska kaveri on jo käyny tänäpäivänä.
- gdfgdsdadfadfadfadfa
sisäsuomessa kannattaa muuten alkossa asioida ruotsiksi, jos on sen verran päissään että ostokset saattaisi jäädä. jos ongelmia ilmenee, vain hitonmoinen rasismi-älämölö päälle, niin kyllä myydään :D
- eiturhastakieltoa
doda doda, kyllä ny oli varmaan muutakin. olikkos pöhnässä?
- Marju4
En ollu pöhnässä autola kävin, meikit oli kohdillaan nenä ei punottanu,mutta jos vielä joskus olen sielä käymässä niin otan varmuuden vuoksi alkomittarin mukaan.
- rehuja
Haisin vain paskalle kun olin tullu navatasta
- Hienoa palvelua
Edellinen lapsellinen kommentti on ilmeisesti jonkun juopon höpinää:
Kyllä uskon tätä Marjua koska minulle itselleni on käynyt samoin,mukanani oli eräs kaveri kun menin kyseiseen kauppaan tarkoituksenani ostaa itselle jokin pikkupullo saunaillaksi,mutta kun astuin sisään kauppaan ihmeekseni myyjä sanoi että "me olemme jo tehneet kaupat tälle päivälle"sanoin että mitä? enhän ole edes käynyt täällä tänään johon myyjä vastasi että ei myy koska mukanani on tämä mieshenkilö.
Olin selvinpäin ei ollut nenä punainen enkä ollut ostamassa kelleen muulle alkoholia,
mieshenkilö oli sen vuoksi mukanani koska kävimme ensin muissa kaupoissa kuten Citymarketissa, Elisan liikkeessä sekä kenkäostoksilla. - flaskiEki
Hienoa palvelua kirjoitti:
Kyllä uskon tätä Marjua koska minulle itselleni on käynyt samoin,mukanani oli eräs kaveri kun menin kyseiseen kauppaan tarkoituksenani ostaa itselle jokin pikkupullo saunaillaksi,mutta kun astuin sisään kauppaan ihmeekseni myyjä sanoi että "me olemme jo tehneet kaupat tälle päivälle"sanoin että mitä? enhän ole edes käynyt täällä tänään johon myyjä vastasi että ei myy koska mukanani on tämä mieshenkilö.
Olin selvinpäin ei ollut nenä punainen enkä ollut ostamassa kelleen muulle alkoholia,
mieshenkilö oli sen vuoksi mukanani koska kävimme ensin muissa kaupoissa kuten Citymarketissa, Elisan liikkeessä sekä kenkäostoksilla.Käykää Hapitsun Systembolagetissa. Siellä ei ole venäjän meininkiä ja yhtä hyvää vinaa...
- humanisti
Hienoa palvelua kirjoitti:
mieshenkilö oli sen vuoksi mukanani koska kävimme ensin muissa kaupoissa kuten Citymarketissa, Elisan liikkeessä sekä kenkäostoksilla.valittakaa hyvät ihmiset tuollaisesta alkon myyjästä .hän elää 50-luvulla kas kun ei pyydä viinakorttia.
- ajuher
Minkäs sille voi jos haiskahtaa
- Hienoa palvelua
No sieltähän se saunaputeli täytyi sitte noutaa,siellä onmuuten halpa olutkin aika äkäistäkin 10%,sta ja viini on halpaa sekä hyvää nuo kirkkaammat ovat hieman kalliimpia kuin suomessa,suomen pitäisi ottaa hinnoittelusta esimerkkiä ruotsista niin ihmiset käyttäisivät hiukan miedompia aineita kirkkaiden viinojen sijaan.
- hapitsulainen
Tuntuu kyllä oudolta tuo ,että ei saa käydä useampaa kertaa päivässa alkossa.Jos on unohtanu jotain niin ois kyllä karmeeta että kiellettäs ostamasta...Häätyy kyllä aivan kokeilla.
- mosselland riesling
ite oon valkkarin ystävä hapitsulta pönttöviinit lähes 10e halvemmalla pönttöä kohen,ja on valikoimaa.
- dänkädänkä
Hikk...! Täsä viestikedjus tulee hyvin esille soomikännääjän tärkein viinanhankintamotiivi: mahollisimman halavala ihan sama mitä kuhan saa kännin. Harasoo!
- Lissukka
Olet ilmeisesti aika hiprakassa kun et ymmärrä mistä tässä keskustellaan ja tuo mitä aiemmin kirjoitettiin hinnoittelusta olisi juurikin hyvä asia siinä mielessä että nautittaisiin hieman laimeampia juomia sen sijaan että vedetään kirkasta raakana ja tullaan nopeasti todella humalaan,käy kuten sinulle on ilmeisesti käynyt,nyt kun luet tätä toisena päivänä olet jo ehkä käynyt kaljakaupassa niin varmaan ymmärrät mistä oli kyse.
No itseasiassa.
Kävin Tornion alkossa pe 3 kertaa.
Ostin pullon viiniä ja autossa tuli mieleen että glgit on tullu kauppoihin.
Ei muuta ko takasi ja 2 pulloa glögiä mukaan.
Illemmalal kävbin ostaan vielä olutta. Tummia jouluoluita.
Ja joka kerta myytiin.
Eli olisko tämän aloittajan poika henkilö jota epäillään viinan myynnistä. Ja myyjä luuli että nyt poika on laajentanut myyntirinkiä ottamalla äidin apukauppiaaksi- VALETTA
Äläpäs keksi kaljoissas noita juttujas kyllä sen jokainen huomaa että koetat olla etevä jutun kehittelijä mutta sehän ei nyt mene mitenkään läpi tollanen höpinä,pitäisi olla asiallisempi näissä keskusteluissa.
- ---------------
kyllä tossa jotain mätää on, ei kait ne nyt kiellä ketään ostamasta jos ei oon humalassa tai epäilevät trokaamisesta
- Hienoa palvelua
No sitä asiaa pähkäiltiin kaverin kans että mikähän toi oli kun ei myynyt selvälle miehelle,sitten mukanani ollut mieshenkilö sanoi että oli aamulla kyllä käynyt ostaan 2kpl,sellaista kupla pulloa oa kuulemma sellanen pieni valmiiksi lantrattu pullo hän sanoi että siellä ne on jääkaapissa vielä,ei ummarra tätä myyjän ajatusmaailmaa millä vuosikymmenellä hän elää.
Olisit pyytänyt esimiehen paikalle.myös alkoholitarkastaja tulee(myös kapakkaan jos epäilet saaneesi laimean paukun ym,) Olisit saanut ostoksesi koska myös poikasi saa selvinpäin käydä Alkossa päivän aikana useammin kuin kerran, seon tavallinen tuotteitaan myyvä kauppa joten se myyjä on varmaan kusipää tai jäänyt kuponki aikaan jumiin. On myös mahdollista että poikasi kattelee sen tytärtä tai muijaa jos oli uros ,sillä mies se ei todellakaan ollut. Empä olis uskonu enää kuulevani moista käytöstä palvelualan "ammattilaisen" tekemänä,voi kysyä Poliisiltakin kait ne tietää.
- hmm4
hmm
siellä on aina kaupoat tehty ihme juttua alkaa systeemi tuntuun paremmalta liikeeltä jo - raitistuu
Parempi olisi jotta sulkisivat kaikki vviinakaupat
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .603475Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472951Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242819Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541897- 731132
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101111Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2001059Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde27889Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että104874- 45869