Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Kuluneimmat karaokebiisit

argh1

Listatkaapa tähän sellaisia karaokebiisejä, jotka ovat jo niin moneen kertaan veivattuja lähibaarien suomalaisjunttien kuluneita vakiobiisejä, jotka saavat jo koettelemaan sietokyvyn rajoja?

Tässä minun mielestä kuluneimmat karaokebiisit:

Paula Koivuniemi: Aikuinen nainen

Dingo: Levoton tuhkimo

Pate Mustajärvi: Ukkometso

Yö: Joutsenlaulu

Sammy Babitzin: Daada daada

Finlanders: Oikeesti

Janne Hurme: Kirje sekä Tinasormus

Taiska: Mombasa

Lea Laven: Ei oo, ei tuu

9

619

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • älä valita

      ikivihreät hyvät levyt ovat suosittuja.
      Uusia levyjä tulee pilvin pimein mutta hyvät soi js soi js soi.
      Eihän niitä tarvitse kuunnella-pysyy kotona vaan.

    • 3+9

      Aika monesta olen aloittajan kanssa samaa mieltä; tosin en ole koskaan edes kuullut laulajasta nimeltä Janne Hurme tai kappaleesta Kirje sekä Tinasormus, mutta sehän on vain ja ainoastaan minun häpeäni.

      Dingo on sentään tuttu esittäjänimi, mutta mieleeni tulee vain Autiotalo porukan esittämänä. Se siitä. Listaan voisi lisätä Kari Tapion Olen suomalainen.

    • Kklaulaja

      Eri paikkakunnilla ja baareissa saattaa olla eri laulut ns.kuluneita biisejä. Esim. Suloinen myrkynkeittäjä mielestäni kului hyvin äkkiä, kun sitä laulettiin joka paikassa missä kävin ja monta kertaa illassa, samoin kului Missä muruseni on. Muutama vuosi sitten laulettiin aina Lokkivalssia, nyt on siitä ollut taukoa. Lapin kesäki on samaa kastia. Aikuista naistakaan ei enää niin hirveesti lauleta kuin yhteen aikaan, ihmiset ovat kyllästyneet tai sitten on tullut uusia "kyllästettäviä" lauluja. Hän on mun ja Kuuntelen Tomppaa jne. Yhdessä paikassa joka kerta lauletaan Hilima ja Onni vähintään kaks kertaa illassa, mutta jos ai taho kuunnella niitä, niin menee johonkin toiseen paikkaan lauleskelemaan tai menee vaikka vessaan, jos ei jaksa kuunnella :D. Onneksi muutaman ajanjakson päästä on tullut uudet suositut laulut. Aikasa kutaki.

      • Juurikin mäin

        Juuri eilen oli puhetta aiheesta. Aikoinaan (n. 25 vuotta sitten) kun aloittelin hoilantaa, soi esim. Hopeinen kuu monta kertaa saman illan aikana, Nyt kun muistelee, niin en ole ainakaan pariin vuoteen kuullut tuota kertaakaan.


      • halooooooooooooooo
        Juurikin mäin kirjoitti:

        Juuri eilen oli puhetta aiheesta. Aikoinaan (n. 25 vuotta sitten) kun aloittelin hoilantaa, soi esim. Hopeinen kuu monta kertaa saman illan aikana, Nyt kun muistelee, niin en ole ainakaan pariin vuoteen kuullut tuota kertaakaan.

        Riippuu siitä, ketkä ovat laulamassa. Romanit jaksavat veivata tangoa ja imeliä iskelmiä.


      • Moni muukin
        halooooooooooooooo kirjoitti:

        Riippuu siitä, ketkä ovat laulamassa. Romanit jaksavat veivata tangoa ja imeliä iskelmiä.

        jaksaa veivata tangoa, varsinkin jos on tanssivaa porukkaa liikkeellä.


    • Teinsulleteinmulle

      Kulunein on Kotiviini, se pitäisi lailla kieltää koko karaokesta!

    • reipasta

      Jos karaokepaikassa on tanssilattia niin silloin pitää laulaa tanssittavia lauluja ,ei mitään hitaita virsiä.

    • Rambooo

      Kotiviini
      Lapin kesä
      Andre
      Myrskyn jälkeen
      Sininen huivi
      Satumaa
      Viidestoista yö
      Syksyn sävel

      tuossa muutama biisi jolloin ainaki suuntaan tupakille tai baaritiskille jos viihteellä olen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      2015
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1763
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1634
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1430
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      60
      1337
    6. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      18
      1298
    7. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1282
    8. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1264
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1221
    10. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      69
      1216
    Aihe