Onko untuvatakkia mahdollista kaventaa sivuilta, tai yleensä muualtakaan?
takin kaventaminen
7
5789
Vastaukset
- Hdthjjrhljghvjj
Kannattaako, mieti sitä. Myy pois ja osta sopiva.
- hm.
Mahdollista se toki on, mutta hirveän hankalaa. En itse ryhtyisi moiseen puuhaan. Ei kai sen untuvatakin muutenkaan tarvitse olla ihan vartalonmyötäinen.
- untuvarulez
onnistuuhan se. menet ompelimosta kysymää :).itsekin kävin kavennuttamassa alle 40 eurolla.
- harrastusompelija
Minä kavensin itse , nuorena tein melkeen kaikki vaatteenikin itse.
- allintakki
en lähtisi kaventamaan. Vähän väljempi on lämmin kuin ihan liian vartalon myönteinen.
- Anonyymi
Päin vastoin. Olen sen taas pakkastalvena todennut että vartalonmyötäiset vaatteet ovat paljon lämpimämpiä kuin väljät.
Katselin myös vamhaa untuvatakkiani joka on väljää mallia. Pitäisi kaventaa mutta vaikealta se näin amatööristä tuntuu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Päin vastoin. Olen sen taas pakkastalvena todennut että vartalonmyötäiset vaatteet ovat paljon lämpimämpiä kuin väljät.
Katselin myös vamhaa untuvatakkiani joka on väljää mallia. Pitäisi kaventaa mutta vaikealta se näin amatööristä tuntuu.Se on totta, että varsinkin untuvatakin koolla on väliä. Liian väljässä takissa kehon ja eristävän materiaalin jää tyhjää ilmaa, jolloin se ei eristä lämpöä halutulla tavalla. Liian pienessä takissa taas tuntuvat painuvat kasaan eivätkä lämmitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1621384
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä40985Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad38715- 14630
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä28622- 36616
Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46607Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver20592Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30567Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .17553