Mistä löytää kunnon naisia

haluan rakkautta

Ei mitään narttuja sätkä huulessa vaan naapurin tyttöjä joilla kevyt meikki ja kaunis kroppa.

9

166

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • zen mies

Huorien meri, helmiä on harvasss.

• Tammenlehtinen

Sanoisin että harrastusten parista :) Sellaisissa kynnys lähestymiselle lienee pienempi, kuin jossain kaupassa tai kirjastossa ja asioita helpottaa varmasti, että on jo valmiiksi se yhteinen harrastus, mistä voi aloittaa juttelun.

• atm #5334

Kerro joitain hyviä harrastuksia naapurintyttöjen bongaamista ajatellen?

• Samaa mieltä. Tuollaisessa tilanteessa olisi helppo ensin tutustua toisen luonteeseen, ja saisi enempi tietoa siitä, että onko kyseessä sellainen ihminen,josta voisi pitää.

Taitaa jotain syystä se yllärihyökkäys täysin tuntemattoman naisen kimppuun kaupungilla olla enempi miesten mieleen, ja silloinhan niitä pakkeja saattaapi tulla, kun nainen ei ole varautunut lähtemään kahville juuri sillä sekunnilla kun mies tahtoo.

• Tammenlehtinen
        atm #5334 kirjoitti:

Kerro joitain hyviä harrastuksia naapurintyttöjen bongaamista ajatellen?

Partio? (itse harrastan tätä ja oon huomannut, että tosi monet partiolaiset pariutuu keskenään) Kansalaisopistojen kurssit? Voi löytyä samanhenkisiä ihmisiä myös vaikkapa agilityn parista (edellytyksenä koiran omistajuus) tai sitten joidenkin urheiluharrastusten parista (jos nyt ei ryhmäliikuntatunnit nappaa niin taistelulajien parista voi löytyä). Tiedän jopa naisia, jotka tykkäävät osallistua maanpuolustuskoulutuksen toimintaan.

Mutta näissä harrastushommissa varmaan kantsii mennä se harrastus edellä. Eli ei aloittaa harrastusta löytääkseen naista, vaan harrastaa jotain siksi, että se itse harrastus, oli se sitten vaikka karate, valokuvaus tai posliinimaalaus, kiinnostaa. Edes yksi yhteinen kiinnostuksen kohde on oikeasti niin paljon parempi pohja alkaa rakentamaan uutta tuttavuutta.

• lintulan

Luostarista.

• not in love

Menin keran kahvillaan jossa tiesin olevan ihastuttava neiti myymässä kahvia. Ostin siltä kahvin ja pyysin sitä kahvile mun kanssa. Ei se kuitenkaan lähtenyt

• Voi elämän kevät

Taas voi ätämi valittaa, että naiset sortaa ja väheksyy.

Ei tullut mieleen, et kesken vuoron ei lähdetä minnekään???

• Puhdas neitsyys

Yläasteelta ja ehkä vielä lukiossakin voi olla jäljellä kunnollisia.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      42
      5385
    2. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      34
      3456
    3. Vakava rikosepäily Seinäjoella

Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html
      Seinäjoki
      53
      3413
    4. Mitä on woketus?

Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k
      Maailman menoa
      497
      2970
    5. Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin

Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin
      Maailman menoa
      230
      2175
    6. Oletko jo luovuttanut?

Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?
      Ikävä
      158
      2060
    7. Romillt veressä

Miten pystyy ajamaan 4 romillen humalassa
      Suomussalmi
      51
      1959
    8. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      30
      1647
    9. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      6
      1351
    10. Vanhentunut runsaasti.

Ei hyvä juttu. Mieheltä pötkylänaiselle.
      Ikävä
      78
      1303
    Aihe