Mitä tekisit jos rakkaasi muuttaisi työn perässä?

miesvm_1967

Oma poikaystäväni on saanut vakiviran muutaman sadan kilometrin päässä sijaitsevasta kaupungista ja nyt olen kahden vaiheilla.

Menenkö mukaan vain laitanko pänks.

32

234

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • henk koht

      Punnitse asiat ennen kuin päätät.

      • miesvm_1967

        Aivan, mutta tuntisin itseni bimboksi jos hylkäsin rakkaan miesystäväni vain tämän takia.

        Olen itse varhaiseläkkeellä joten taoudellisetkin asiat on otettava huomioon.


      • henk koht
        miesvm_1967 kirjoitti:

        Aivan, mutta tuntisin itseni bimboksi jos hylkäsin rakkaan miesystäväni vain tämän takia.

        Olen itse varhaiseläkkeellä joten taoudellisetkin asiat on otettava huomioon.

        Työpaikan tähden?


      • Ikisinkku M
        miesvm_1967 kirjoitti:

        Aivan, mutta tuntisin itseni bimboksi jos hylkäsin rakkaan miesystäväni vain tämän takia.

        Olen itse varhaiseläkkeellä joten taoudellisetkin asiat on otettava huomioon.

        Jos päätät laittaa pänks niin lohduttaja kyllä löytyy ;)


      • miesvm_1967
        miesvm_1967 kirjoitti:

        Aivan, mutta tuntisin itseni bimboksi jos hylkäsin rakkaan miesystäväni vain tämän takia.

        Olen itse varhaiseläkkeellä joten taoudellisetkin asiat on otettava huomioon.

        Lol, haise pahalle trolli :P

        T: original


    • ....

      Jatkaisin suhdetta mesessä. :)

      • määmy

        Mut eiks se o jo nykyinen olotilas?


    • määmy

      Sata kilsaa menee tunnis, ei syyt laittaa bänksei.
      Jos kummallaki o vakiduuni, voi hankkii kämpän noin puolest välist.

      • ei tuosta

        saa mitään selvää..


      • määmy
        ei tuosta kirjoitti:

        saa mitään selvää..

        De' e' bra de'


    • Tom of Finland

      Laita bänx. Sytämmes särkyy muuten pirstaleiks, kuule.

    • ....

      Mentäs mukaan tietysti sinne minne iskäkin/ukkokin.

      • ....

        Ihme perheenhajottajis täälläkin palstalla käy, kun miinustaa perheellisen ihmisen vastauksia. Mihin vittuun sitä pitäs äidin ja lapsen mennä, jos isä ja kumppani muualle muuttaa työn perässä? Jäädä johonkin hevon perseeseen erilleen vai? Just, imekää peukaloanne kakarat.

        Joku mulkku kuten Genio, ei usko että mulla perhettä on ja mä en semmosten mulkkujen takia viitti perheeni kuvia palstalle tuoda. Ei oo mun ongelma jos jätkä elää mielikuvitusmaailmassaan eikä kestä kuulla muiden kuin omia totuuksiaan.


      • Niin?
        .... kirjoitti:

        Ihme perheenhajottajis täälläkin palstalla käy, kun miinustaa perheellisen ihmisen vastauksia. Mihin vittuun sitä pitäs äidin ja lapsen mennä, jos isä ja kumppani muualle muuttaa työn perässä? Jäädä johonkin hevon perseeseen erilleen vai? Just, imekää peukaloanne kakarat.

        Joku mulkku kuten Genio, ei usko että mulla perhettä on ja mä en semmosten mulkkujen takia viitti perheeni kuvia palstalle tuoda. Ei oo mun ongelma jos jätkä elää mielikuvitusmaailmassaan eikä kestä kuulla muiden kuin omia totuuksiaan.

        Vielä vähän aikaa sitten toivoit, että mies kerää kimpsunsa ja häippäsee.


      • ....
        Niin? kirjoitti:

        Vielä vähän aikaa sitten toivoit, että mies kerää kimpsunsa ja häippäsee.

        En ole tosissani sellaista toivonut. Kukkupäissäni olen kyrsiintynyt ja sillä hetkellä mulle oliskin ihan sama vaikka katois hetkeksi näkyvistä. Sä et vissiin ikinä ole pahalla päällä tai tympääntynyt mihinkään tilanteeseen?

        Kuinka jotkut pystyy elämään ja olemaan tasapaksuja tunteiltaan?


    • tosi..typy

      Mikäli parisuhde on toimiva ja onnellinen, muuttaisin mukana. Mikäpäs siinä.

      • Naiset ylensä muuttavat. Jokunen mieskin, jos nainen tienaa tarpeeksi ja parisuhde toimii siitäkin huolimatta.

        Silti en voi kuin ihailla Rouva Ratikan rohkeutta hypätä "tyhjän päälle" ja muuttaa Suomeen vuosituhannen vaihteessa. Toinenkin vaihtoehto oli tarjolla, mutta en minä uskaltanut.


      • muista ilmata
        Ratikkakuski kirjoitti:

        Naiset ylensä muuttavat. Jokunen mieskin, jos nainen tienaa tarpeeksi ja parisuhde toimii siitäkin huolimatta.

        Silti en voi kuin ihailla Rouva Ratikan rohkeutta hypätä "tyhjän päälle" ja muuttaa Suomeen vuosituhannen vaihteessa. Toinenkin vaihtoehto oli tarjolla, mutta en minä uskaltanut.

        Ole sinä varovainen ettet joku kerta hypää "tyhjän päälle" :)


      • Ratikkakuski kirjoitti:

        Naiset ylensä muuttavat. Jokunen mieskin, jos nainen tienaa tarpeeksi ja parisuhde toimii siitäkin huolimatta.

        Silti en voi kuin ihailla Rouva Ratikan rohkeutta hypätä "tyhjän päälle" ja muuttaa Suomeen vuosituhannen vaihteessa. Toinenkin vaihtoehto oli tarjolla, mutta en minä uskaltanut.

        Rouva R, on tosiaan rohkea nainen, ehkä myös itsevama. Hän ei pelkää tuntematonta, vaan avoimesti tutustuu uuteen.
        Omasta kokemuksesta voin sanoa, se auttaa paljon, jos perusasiat on kunnossa. Voi keskittyä uusien asioiden opetteluun ja sopeutumiseen.


    • rek nainen pusk.

      En muuttaisi kenenkään miehen takia minnekään. En ole koskaan muuttanut, enkä aio koskaan muuttaa.Miehet on muuttaneet mun perässä.Kuten nytkin on tilanne.

    • Olisin surullinen, koska en voisi muuttaa perässä. Nykytilanteessa ei ole mahdollista, koska minulla on täällä huolehdittavia ihmisiä ja asioita (en tarkoita työ-). Se olis sitten etäsuhde-tilanne.

      • ...

        Mesemies. :)


      • ... kirjoitti:

        Mesemies. :)

        Etäsuhde tarkoittaa mulle sitä, että asutaan esim. viikot erikseen ja viikonloppuisin ja lomat sitten yhdessä. Sellaisessa suhteessa olen aikoinaan ollut exän kanssa, nelisen vuotta. Ihan toimi meillä sen etäisyyden suhteen. Muiden asioiden suhteen sitten ei. Ei ollut meseä, eikä mulla edes omaa (lanka)puhelinta. Päivittäin silti soiteltiin, minä opiskelija-asuntolan käytävältä.. :/


    • Hullu ukko

      Tulisi varmaan kokeiltua kaukosuhdetta. Minun kanssa se voisi toimiakin.

    • Tekisin varmaan niin, että keräisin papuusit ja elukat portaille, josta vilkutettais työn perään lähtevälle.. Olettaen tietty, että hän olis kokonaan muuttamassa pois. (reissuhommat erikseen)

      En lähtisi mukaan elämän tässä vaiheessa ainakaan. Enkä olisi edes kahden vaiheilla.

    • ___?

      2 2=2 HAR!

    • Siirtyisin varmaan kaukosuhteet- palstalle.

    • määmy

      Menisin mukana, mieluiten Austraaliaan

    • Riippuu paljolti tilanteesta... Toiselle paikkakunnalle muuttaminen tuosta vain ei ole ainakaan nykyisessä elämäntilanteessani pikkujuttu ja on muitakin ajateltava kuin vain itseäni.

      Voisin periaatteessa muuttaa miehen "perässä", mutta en haluaisi rakentaa elämääni uudella paikkakunnalla vain hänen varaansa. Tärkeää olisi siis löytää itselleen mielekäs työ, omia harrastuksia, ystäviä jne.

    • En muuttaisi perässä.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      57
      1588
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1334
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      123
      1238
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1054
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      897
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      338
      839
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      734
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      646
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      643
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      612
    Aihe