Jos urheilijat laitettaisiin lajin mukaan älykkyysjärjestykseen ÄÖ-testin mukaan niin minnehän bodaus sijoittuisi järjestyksessä?
Sitä pidätkö bodausta urheiluna on minulla yksi lysti.
Urheilijoiden älykkyys
18
476
Vastaukset
- älykkyysösämäärä
No on sulla lystit.
- Bbiiisss
Jos roinaa, niin älykkyysosamäärä on verrannollinen kumisaappaaseen.
- Chaos
Mitä enemmän sä roinaat, sitä älykkäämpi sä oot eli kääntäen. Jos oot roinannu jo yli 30 vuotta niin voit väitellä tohtoriks mistä vaa...
- -Filosofi-
Jos tuota nyt loogisesti tulkitaan niin olet sitä mieltä, että jos roinaa niin sitä suurempi älykkyysosamäärä mitä suurempi kumisaapas. Way to go man!
- Bertil Fox
Roinarit ovat niin tyhmiä, että oravatkin ovat heitä viisaampia. Se tyhmyys on jotain sanoinkuvaamatonta, muta näkyyhän se lavalla.
- vanhapieru
Liikunnallinen älykkyys
Liikunnallisesti älykäs kykenee hallitsemaan omia asentojaan, liikkeitään ja kehoaan hyvin, nauttii liikkumisesta sekä ilmaisee itseään liikkeen, ryhdin, tanssin ynnä muun avulla.[1] Kyseessä on lahjakkuus, joka liittyy ketteryyteen, tasapainoon ja notkeuteen.[2] Näihin asioihin liikunnallisesti älykäs henkilö kiinnittää huomiota myös muissa ja hän osaa tulkita kehon kieltä.[1]
(kopio wikipediasta)- kuntoilija
Liikunnallinen älykkyys vs IQ:
Muhammad Ali otteli ammattilaisena 61 ottelua joista voitti 56 ja hävisi vain 5 ottelua.
Armeijan IQ - testissä hän sai tuloksen 78.
IQ 78
Muhammad Ali (s.1942). Yhdysvaltalainen entinen nyrkkeilijä.
IQ 135
Arnold Schwarzenegger (s. 1947). Itävaltalais-yhdysvaltalainen näyttelijä.
IQ 210
Kim Ung Yong (s. 1963). Eteläkorealainen insinööri. Ehkä älykkäin elossa oleva ihminen. Välttelee julkisuutta.
(Lähde:internet) - kuntoilija
kuntoilija kirjoitti:
Liikunnallinen älykkyys vs IQ:
Muhammad Ali otteli ammattilaisena 61 ottelua joista voitti 56 ja hävisi vain 5 ottelua.
Armeijan IQ - testissä hän sai tuloksen 78.
IQ 78
Muhammad Ali (s.1942). Yhdysvaltalainen entinen nyrkkeilijä.
IQ 135
Arnold Schwarzenegger (s. 1947). Itävaltalais-yhdysvaltalainen näyttelijä.
IQ 210
Kim Ung Yong (s. 1963). Eteläkorealainen insinööri. Ehkä älykkäin elossa oleva ihminen. Välttelee julkisuutta.
(Lähde:internet)Liikunnallinen älykkyys - Muhammad Alin tyylinäytteitä:
http://www.youtube.com/watch?v=jkhpZoPOfZI
- Bodari
Se on Älykkyys Osamaarä eli ÄO, ei ÄÖ. Mee testeihin ihmeessä, saatat päästä varhaiseläkkeelle.
- dfgdfgdgsdfsf
En tiedä. Itse en bodaa, mutta salilla käyn kuitenkin pari kertaa viikossa nostelemassa painoja. Kaverini on vasta-alkanut bodari ja treenaa kovaa toisella paikkakunnalla. Fyysikko ammatiltaan. Itselläni ylempi korkeakoulututkinto myös.
- Jopomies..
Älykkyys ja koulutus ei juuri korreloi, valitettavasti.
- Sdfdfdgfhfhg
Jopomies.. kirjoitti:
Älykkyys ja koulutus ei juuri korreloi, valitettavasti.
Aika harvassa ovat tyhmät yliopistolla. Mensan testi antoi hyvän tuloksen, mutta eihän sekään korreloi minkään kanssa. Fysiikan vaatima älykin on tietysti vain suhteellista, lahjakkuuden kaltaista. Joten älykkyyden mittareista parhain on fyysinen olemus. Laiha ja lihakseton rillipää.
- resfdfsfsdfsdfsd
Sdfdfdgfhfhg kirjoitti:
Aika harvassa ovat tyhmät yliopistolla. Mensan testi antoi hyvän tuloksen, mutta eihän sekään korreloi minkään kanssa. Fysiikan vaatima älykin on tietysti vain suhteellista, lahjakkuuden kaltaista. Joten älykkyyden mittareista parhain on fyysinen olemus. Laiha ja lihakseton rillipää.
"Aika harvassa ovat tyhmät yliopistolla."
Oletko koskaan käynyt yliopistolla? Jos itse on idiootti niin on vaikea huomata toisten typeryyttä. - Sdfdfdgfhfhg
resfdfsfsdfsdfsd kirjoitti:
"Aika harvassa ovat tyhmät yliopistolla."
Oletko koskaan käynyt yliopistolla? Jos itse on idiootti niin on vaikea huomata toisten typeryyttä.Kuusi vuotta kävin ja maisteri olen. Oli siellä teikäläisiäkin, jotka kuvasit jo osuvasti äskeisessä itseanalyysissäsi. Ymmärtänet varmaan, että yliopistolla todennäköisemmin kohtaa älykkään kuin amiksessa, missä itse kävit viiksesi kipinätyöstämässä. Ei tarkoita silti, etteikö amiksesta voisi löytyä älykkäitäkin. Yliopistolta myös tyhmempiä, mutta ahkeria. Vai mitä?
- nuija
Ei urheilussa mitenkään erityisen älykäs tarvi olla pärjätäkseen, pitää olla sopivan sinnikäs ja pitkäjänteinen luonne että jaksaa treenata määrätietoisesti.
Millään umpityhmällä harvoin on riittävää pinnaa sellaiseen. Valmentaja voi saada tietenkin pölvästinkin tekeen treenit ja muut oikein.- rtdfggfd
Riippuu aina lajista. Jos joukkuepelejä pelaa niin peliälyä pitää olla ja kykyä ennakoida toisen kehonliikkeitä.
- 35tgt54
Bodarithan ne vasta älykkäitä ovatkin, siinä kun pitää tietää tasan tarkaan että mitä roinaa otetaan milloinkin ja millaisia määriä. Bodareista suurin osa voisi väitellä kemian tohtoreiksi milloin vain.
- Yates älykkäin
Yates saattaisi voittaa supertietokoneen Shakissa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h292350- 1282293
- 1582054
- 351650
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue201648- 511037
- 86995
- 18939
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To24932- 114904