Oon 12v tyttö, mulla on pitkät vaaleanruskeat, tuollaiset -> http://miauslife.com/wp-content/uploads/2013/09/DSC_1798-640x582.jpg
Minulla on ovaalin muotoiset kasvot, ja oikeastaan samanvärinen ihokin kuin kuvassa :o
Olen menossa kampaamoon, minulla on paljon kaksihaaraisia joten hiuksia lähtee ehkä jonkin verran. Minulla on ollut vuosia vain pitkät hiukset keskijakauksella, ei mitään otsatukkaa tai muuta. Ajattelin vähän muuttaa lookkiani, joten mikä hiustyyli sopisi? Äiti sanoi, etten saa ottaa otsatukkaa tai lyhyitä hiuksia :D
Kampaus ovaalikasvoiselle?
1
113
Vastaukset
- nanna--!
Mun mielestä sulle sopii kyllä otsatukka tuon kuvan perusteella, vaikkei äitisi halua sitä. Ehkä sun kannattaa vielä keskustella sen kanssa ja kysyä mikä otsatukassa on vikana ;)
Jos et kuitenkaan päädy otsatukkaan, ehdottaisin sulle sellaista rikottua ja reilusti kerrostettua mallia. Siis silleen että pituus pysyisi alimmissa latvoissa melko samana mutta päällimmäisiä hiuksia lyhennettäisiin reilusti. Saisit simppelin, nätin ja ennen kaikkea kuohkean mallin; ) lisäksi voisit harkita sellaista rikottua sivuotsatukkaa, joka ei ole ihan symmetrinen.
Miltäs kuulostaa? ? :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62463- 1161628
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361366Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1571205- 521115
- 1161101
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051054- 571051
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46929- 60892