Suomi 24 treffeissä. Siis taso on aivan kauhea ja naisten kriteerit on kauheita verrattuna siihen mitä naiset on ja näyttää. Ei naisilla tosiaan pitäis olla varaa ladella mitään kriteerejä jos itse näyttää seinään päin juosseelta.
Täs yhen lihavan naisen kriteerit:
"PITKÄ, urheilullinen, romanttinen, rakastava ja välittävä, huolehtivainen, lämmin, turvallinen, luotettava, rehellinen, kiltti, nöyrä, tunteikas, komea, iloinen, hauska, taitava, fiksu, koulutettu, kunnollinen ja asiallinen. Hemmotella mua saa eikä hierontataitokaan oo pahaksi :)
Että just joo. Ja kiltti ei kuitenkaan kelpaa jos sellanen naisille vastaa. Ei tavallinen suomi mies löydä ikinä naista kun naiset luulee olevansa jotain prinsessoja kaikki.
Yli 30 vuotiaat naiset
34
863
Vastaukset
- From ATM to YTM
Heh.
Näin tuppaa olemaan. Ilmoitukseen laitetaan kaikki mahdollinen, siinä toivossa että löytyisi unelmien prinssi, herra 10, täydellinen yhdistelmä Hollywood-leffojen unelmamiehiä.
Oikeasti käy niin ettei ilmoitus kerro hölkäsen pöläystä siitä mitä nainen on etsimässä, ja lukijalle syntyy kuvitelma haaveilijasta joka ei ole valmis suhteeseen todellisen ihmisen kanssa.- Sinkkum40
Kylmä totuus on se, että Suoli24:n naiset kannattaa jättää omaan arvoonsa, ja keskittyä mieluummin vaikka omiin harrastuksiin.
- geeks.
No mutta minä haluaisin ruman naisen.
- From ATM to YTM
"No mutta minä haluaisin ruman naisen. "
Epäilemättä. Mutta oletko pitkä, komea, hyvin koulutettu, varakas, suosittu, itsevarma, romanttinen, taitava, jne? Oletko Bicky Royal-vauvanpotkija, Monacon prinssi, runopoika, rocktähti ja sätkäkonehippi yhdessä paketissa?
Katsos Oikea Suomalainen Nainen ei hyväksy aivan ketä vain, joku taso pitää olla. - geeks.
Olen lyhyt , ruma, paksu, ja köyhä.
- freaks
Mutta mukava?
- Kylmiä totuuksia
Ihan tuttua juttua.
Ja kuten YLE:n uusi tv-sarja Love Connection osoittaa, suomalaiselle tavisnaiselle kelpaa suomalainen tavismies vasta sitten, kun tämä puhuu äidinkielenään jotain muuta kuin suomea. - hattu käteen
Loppukommenttisi on vähän katkera, mutta muutenhan tämä on täyttä asiaa. Vaatimuksia edes ilman ajatusta, että mitä naisella on tarjottavana miehelle. Itsekästä, ei muuta. Minä, minä, minä...
Itsekäs, kauneinkaan nainen ei saa tuntea aitoa ihailuani ja välittämistä.
Mutta ei kaikki ole samanlaisia.. onneksi.- BUAHAHAHAHAHAA
"Itsekäs, kauneinkaan nainen ei saa tuntea aitoa ihailuani ja välittämistä."
Tästä valtaisasta menetyksestä naiset ovatvarmasti täysin surun murtamia.
BUAHAHAHAHAHAA
- Nyyh byyh
Jaha, että ruoka on pahaa ja sitä on muutenkin ihan liian vähän?
Minusta näyttää siltä, että ilmoittaja karsii ilmoituksellaan heti täysin huumorin- ja ironiantajuttomat tyypit pois ja aloittaja tipahti jo ennen ensimmäistä klikkaustaan. - nainen 26
Ei ole pakko seurustella jos naiset ei miellytä. Miehistä voi sanoo et miehet on pelkkiä rumia ja haisevia juoppoja jotka haluu vaan seksiä vaikka niillä ei seiso.
- Bobby Sands
Tuo on kyllä varmaan ongelmallinen miesmaku, tuo.
- sfsadfsdsdds
Osa naisista on ihan samanlaisia sillä erotuksella että ne ei kostu.
- mies32
Eihän tuossa vaadittu mitään erikoista. Vähän jokainen haluaa kumppaninsa olevan hyväluontoinen ja hyvännäköinen. Koulutusta kehtasi noiden päälle vaatia, muttei siinäkään poissulkenut esimerkiksi amista.
Tällä palstalla ainakin on kauniita ja tasokkaita 30 naisia. Entäpä jos tuon ilmon nainen etsiikin vain omantasoistaan miestä? Ei paino kerro välttämättä urheilullisuudesta paljoakaan; monet tukevan näköiset ihmiset ovat todella kovakuntoisia. Eikä tuossa edes eritelty, että miten urheilullinen sen miehen pitäisi olla, ei nainen välttämättä mitään himotreenajja etsi, vaan tavallista, kunnostaa huolta pitävää ihmistä. Ei myöskään koulutuksesta ollut tarkempaa määrittelyä, että mitä sen pitäisi olla. Jos nainen itse on hyvinkin korkeasti koulutettu, niin miks ei saisi sellaista mieheltäkin toivoa? Eikä tällainen toive edes rajaa mahdollisia ehdokkaita kovin pahasti pois, sillä eräät kouluttamattomat miehet eivät edes huolisi koulutettua naista.
Komeus on katsojan silmässä, eli et voi tietää pitääkö nainen sinua komeana ennen kuin näkee kuvasi, tai ei oikeastaan vielä siitäkään, vaan lopullisesti vasta livetilanteessa. (Ja ihan vain vinkkinä miehillle, ettei välttämättä kannata niihin profiilissa oleviin tai treffikaverille lähetettäviin kuviin otta sellaista ”haista v***u” –ilmettä. Vähän ystävällisempi ilme, niin kenen tahansa ulkonäkö kohenee kummasti.)
Mutta joo, jos tosiaan toteutat tuosta luettelosta ainoastaan kohdan ”kiltti” ja kaikilta muilta osin olet vastakohta, niin voi olla, ettei juuri tuolle naiselle sitten kannata kirjoittaa. Tai ei ehkä kannata kirjoittaa oikeastaan kenellekään.- Elähän pullukka
jauha sontoo..
- Bobby Sands
Jos tuollaiset sinun kuvaamat vaatimuslistat olisi useammallakin naisella, niin sehän olisi kuin lottovoitto minulle, mutta niin ei todellisuudessa ole, että tuollaisista asioista naiset kiinnostuisi.
Mulla oli tuossa jokin aika sitten yksi kiinnostava tapaus menossa suomi24 treffeissä ja vaatimuslista oli samaa luokkaa, kuin aloittajan esittämä, kunnes sitten kävi ilmi, että hän näki asiat siten, että ei voisi absolutistin kanssa olla suhteessa ja mies joka juo alle kaksi kertaa viikossa oli hänen arvion mukaan absolutisti. - mies yli 30
Kyllä minä katson tarkkaan sovinko naisen kriteereihin ja sellasille vastaan. On se vaan uskomatonta et ne kriteerit muuttuu heti kun vastaa naisille vaikka siellä profiilissa on sopivat kriteerit.
Yhen naisen profiili oli tosi sopiva mun mielestä ja sitten vastasin sille. Se vastas takas että etsiikin 185 cm pituista miestä vaikka profiilissa oli 160-168cm. Eli on sama kelle vastaa niin ei siltin kelpaa. - mahdoton tehtävä
Minä olen kirjoitellut vaikka minkä näköisille naisille mutta vastausta on mahdoton saada vaikka kriteerit sopis yhteen. En ymmärrä mitä naiset tekee treffi palstalla kun normi suomalainen ei kelpaa. Pitää varmaan esittää jotain muuta kuin on jos haluuaa että naiset vastaa. en ymmärrä mitenmuuten vois naiselta saada vastauksen.
- dssggggggggggg
Älä masennu. Katsos ne naiset, jolle vastasit ovat saaneet 300 muutakin viestiä. Se kato on lottoarvontaan verrattavissa oleva asia, että nainen vastaa miehelle näissä nettideiteissä. Siksi en enää sinne käytä aikaani. Puhdasta lottoa.
- Reipas Mies
Siis hei, miksi nainen ei voisi rakastaa absolutistimiestä tulevaksi pikkujuopoksi jos naisen on yhä parisuhteenkin aikana pakko juosta yökerhoissa bestisten ja epämääräisten jätkäbestistensä kanssa?
Sitähän ne yökerhojen ystävänaiset aina yrittää että kuselta haisevaa viikonloppujuoppoa paijataan ja eheytetään vaikka silmä mustana kun ei vaan ole naisella "tylsää" ja turvallista niin parisuhde on vaikka oman hengen arvoinen. Outoa?
Kyllä jos olet asiasi fiksusti järjestänyt 30v mies niin on jo aika sanoa "ei" sille helvetin esikartanolle jota nettideiteiksi Suomessa sanotaan, samalla vaivalla perusenglannilla voisit jo mennä tapaamaan kaunista ulkomaalaista naista joka kunnioittaa miestään, kuin että väsää laimeita ruuneberin otoksia tylsämielisille haavelijasuomimuijille netissä. Se pistää miettimään mikä on oleellista, mikä ei.
Näin viikonloppuna ostarilla kahvilla, anteeksi vain, selvästi ex-atm miehen jolla olikin hehkeä, hoikka ja muodikas thai-tai vastaavan maalainen nainen lapsensa kanssa. Muutaman mikro sekunnin silmäyksen jälkeen en epäile montako kertaa tuokin kundi oli pakkeja kerännyt itseriittoisilta feministinaisilta yökerhoissa. - Nainen31v.
Hmm...jännä juttu! Olen 31-vuotias nainen ja olen aikeissa laittaa ilmoituksen suomi24 treffeihin, ja seuraa haen n.30-40 -vuotiaista miehistä.. Vähän olen jo tsekannut miesten profiileja pk-seudulta ja karkeasti sanottuna miehet tuntuivat jakautuvan pääosin kahteen ryhmään: pleijereihin ja toinen ryhmä oli kai sitten näitä palstallakin paljon äänessä olleita atm:iä. Jäin ihmettelemään missä kaikki tavalliset miehet olivat. Kenties parisuhteessa ja nekin jotka treffeihin profiilin laittavat löytävät heti seuraa. No näytti siellä muutama tavallinenkin mies jäljellä olevan onneksi.
- jännä mies.
a nainen 31, naaman perusteella olettaa että puolet miehistä on pleijereita ja toinen puoli atm miehiä. Tyypillistä naisen toimintaa että ei edes viitsi tutustua miehiin. Kyllä siellä on 99 % niitä tavallisia joiden ulkonäkö ei kelpaa naisille ja sitten se 1% on niitä pleijereitä joilla naiset jakaa pil.lua surutta.
- Nainen31v.
Itse asiassa iso osa näytti mielestäni niiltä ulkonäkö viimeisen päälle olevilta pleijereiltä ja pieni osa näiltä at-miehiltä. Joku aika sitten sinkkuuntunut ystäväni huomasi saman ilmiön, kun oli katsellut miesten profiileja. Emme halua vastata/ottaa yhteyttä näihin pintaliito-miehiin, vaan haluamme suhteen tavallisen näköisen tavallisen mukavan miehen kanssa, joiden kanssa jakaisimme samankaltaisen arvomaailman. Emme etsi seikkailua tai paneskelua, vaan sellaista parisuhdetta, josta voisi kehkeytyä oikeasti jotain pysyvää.
- 0 - 0 = 0
Voisit olla sinänsä kiinnostava mutta monelleko olet jalkasi levitänyt tähän mennessä? Myös molon imeminen lasketaan.
Jos tämä kysymys ei miellytä sinua niin voin kertoa, että osaa miehetkin tehdä vaatimuslistoja. Turha sitten vastata jos et täytä kriteerejä, kemiat eivät tule kohtaamaan. - tavis mies.
Jos pukeutuu hyvin niin ei se tee miehestä pleijeriä. Ei nainen tunnista pleijeriä ennen kun se alkaa ehottaa seksiä toisella tapaamisella. Ja ne at miehet on niitä taviksia jotka ei kelpaa ulkonäön puolesta naisille joten loppujen lopuksi naiset tyytyy niiden pleijereiden panopatjoiksi.
Veikkaan että olet ohittanut kaikki tavis miesten profiilit ja katsonut vain kuvaa etkä koko profiilia. Niiden pleijereiden profiileja olet tutkinut mikroskoopin kanssa. Olet tyyppillinen pinnallinen suvaitsematon nainen joka valitsee miehen ulkonäön perusteella. Miehille pitää kirjottaa että saa siitä luonteesta jotain selville muta naiset ei koskaan sitä tee vaan valitavat että taas yksi pleijeri panomies pani ja jätti sinut. - mies32
tavis mies. kirjoitti:
Jos pukeutuu hyvin niin ei se tee miehestä pleijeriä. Ei nainen tunnista pleijeriä ennen kun se alkaa ehottaa seksiä toisella tapaamisella. Ja ne at miehet on niitä taviksia jotka ei kelpaa ulkonäön puolesta naisille joten loppujen lopuksi naiset tyytyy niiden pleijereiden panopatjoiksi.
Veikkaan että olet ohittanut kaikki tavis miesten profiilit ja katsonut vain kuvaa etkä koko profiilia. Niiden pleijereiden profiileja olet tutkinut mikroskoopin kanssa. Olet tyyppillinen pinnallinen suvaitsematon nainen joka valitsee miehen ulkonäön perusteella. Miehille pitää kirjottaa että saa siitä luonteesta jotain selville muta naiset ei koskaan sitä tee vaan valitavat että taas yksi pleijeri panomies pani ja jätti sinut.Siis Tarkoitatko, että pleijeri on niin ovela, että odottaa toisille treffeille ennen seksiehdottelua, kun tyhmä tavis menee ehdottamaan jo ekalla kerralla?
- turhaa hommaa
Jäin pohtimaan tuota alkuperäisen kirjoittajan aloitusta. Etsiikö hän siis tarkoituksella itselleen lihavaa tyttöystävää?
Heteronaisena katselen miesten ilmoituksia, mutta tämän keskustelun johdosta kävin huvikseni kurkkaamassa 30-39 -vuotiaiden naisten profiileja. Tosi monella on kuva ja joukossa on ihan hoikkia ja nätin näköisiäkin naisia. Monella ei ole kilometrien pituisia vaatimuslistoja.
Ehdottaisin alkuperäiselle, että hän ohittaa ikävät profiilit suosiolla ja siirtyy seuraavaan. Kannattaako pahaa mieltä hankkia niin paljon, että avaa sen takia uuden keskusteluaiheen Suomi24:ään, kun senkin ajan voisi käyttää siihen, että laittaisi viestiä jollekin kivantuntuiselle naiselle, joka miellyttää...
En minäkään itke täällä sitä, että miten joku ikäiseni mies esimerkiksi ei kelpuuta oman ikäistään, vaan etsii lähinnä 16-25 vuotiasta naista. Tiedänpähän ainakin, että sellainen mies ei todellakaan ole minua varten.- 7+14
Olen samaa mieltä. Tsekkasin äkkiä suomi24 treffeistä noin sadan 30-35v naisen profiilit
Reilusti yli puolet heistä on ainakin kasvoiltaan sen verran vetävän näköisiä, että panisin kyllä.
Mahtuuhan sinne joukkoon niitä mustiakin helmiä, mutta mitä sitten?
- näinn
yli kolmekymppiset sinkkunaiset ovat kyynisiä ja katkeroituneita yleensä. Näkyy hyvinkin palstalla.
- Nuorta pitää olla!
Ja kulahtaneita..
- Kaunis Kikka mereltä
Nuorta pitää olla! kirjoitti:
Ja kulahtaneita..
Niin kuin suomimiehetkin, sorry vaan. Tämän kansan rumuus, niin miesten kuin naistenkin ei kannusta ketään paritumaan. Ei miehiä eikä naisia.
Kaunis Kikka mereltä kirjoitti:
Niin kuin suomimiehetkin, sorry vaan. Tämän kansan rumuus, niin miesten kuin naistenkin ei kannusta ketään paritumaan. Ei miehiä eikä naisia.
Vähän riippuu,en mä nyt sanois että koko kansa on rumaa,suomalaisissa on paljon ulkonäköeroja,riippuu vähän paikastakin missä asut:P
- From ATM to YTM
Katsoinpa huvikseni noita ilmoituksia.
Enemmistö oli ihan tavallisen näköisiä. Ei ollut pitkiä vaatimuslistoja ja montaa kiinnosti matkailu ym hauskanpito. Ilmoituksen perusteella voisin hyvinkin lähteä treffeille monenkin kanssa.
Ylipäätään nettiprofiilien kanssa miettii aina kuinka paljon on syytä lukea rivien välistä. Jos sallitte että ole hieman ilkeä, tarkoitan että:
- nätti kasvokuva = paljon ylipainoa
- nuorekas = kuva otettu v. 2002
- huoleton & hauska = persaukinen
- eläinrakas = välittää koiristaan enemmän kuin miehistä
- rempseä = joka viikko räkälässä möykkäävä junttinainen
Jne ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau446410Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens394043- 542109
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat361768Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,61391Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil151079Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.671067- 241044
- 67988
- 8939