Sopeutuisitko menoon...
Luulisitko pystyväsi asumaan Isossa Omenassa?
27
190
Vastaukset
Helppo sinne on sopeutua, mutta vaikeaa siellä on vuokran maksu.
Nim. Kokemusta on- Iuulisin
Espoon keskus tuskin on kallis taajama.
Iuulisin kirjoitti:
Espoon keskus tuskin on kallis taajama.
Onko NYC muuttanut Espoon keskukseen?
- Iuulisin
Ratikkakuski kirjoitti:
Onko NYC muuttanut Espoon keskukseen?
Ei ole vaan välimatkaa kertyy vaivaiset 10 km. Samaa citiä.
Iuulisin kirjoitti:
Ei ole vaan välimatkaa kertyy vaivaiset 10 km. Samaa citiä.
Länsiväylän varrella edelleen
Iuulisin kirjoitti:
Espoon keskus tuskin on kallis taajama.
omppu on kylläkin matinkylässä..
mur
- -Palstan Miehet-
Emme pystyisi, koska emme uskoisi soputuvamme.
Varmasti sopeutuisin, jos vaan olisi tarpeeksi rahaa maksaa kaikki elämisen kustannukset.
- ....
Rattopoikien käynnit?
.... kirjoitti:
Rattopoikien käynnit?
No, jos ne vaikka kotiinkuljettaisi sapuskaa, niin pakkohan niille on ovi avata.
Siellä pitää myös muistaa antaa tippiä kaikille. Aina saa olla rahaa ojentamassa.
- niihä moni tekee
Jenkkilään luomaan näyttelijäuraa.
En sopeutuisi. En pidä Nykistä. Eniten inhoan sitä, että se kaupunki ei pyshdy eikä hiljene koskaan. Sama rumba pyörii vuorokauden ympäri seitsemänä päivänä viikossa. Mä tarviin illan ja yön jolloin kaupunki rauhoittuu ja nukahtaa. Toisekseen se on minusta ruma ja likainen kaupunki. Siellä ei ole missään minulle sopivaa sielun maisemaa.
En sopeutuisi varmaan enää minkäänlaiseen isompaan kaupunkiin, edes Suomessa. Se aika oli ja meni, jolloin viihdyin ja nautin kaupunkilaiselämästä. Sitä kestikin toki kymmenisen vuotta. Toki pieninä ajanjaksoina toimii. Viikko taitais kuitenkin olla maximi kaupunkilaiselämää mulle Nykissä tai edes Turussa :P
- Kyöstix
Kiitos ei. Olen "allerginen" Stadillekkin
En pystyisi. Tykkään pimeästä ja hiljaisuudesta. Ja miten siellä Nykissä edes löytäis purosen, missä kalastaa?
Jos saisi oikein mukavan asunnon hyvältä paikalta, kuten näkymä lahden yli Manhanttanille tai toisinpäin ja puistoon ja hyvän kameran ja putket ja joku toinen maksaisi kulut
sopeutuisin mutten halua.
- määmy
Kuin fisu vodaan, mut tääl muksampaa
Olisihan se aikamoinen muutos nykyiseen, mutta uskoisin pystyväni tarvittaessa sopeutumaan, mikäli vain olisi tarpeeksi hyvä syy lähteä sinne.
Jenkkilään noin muuten on suomalaisen yleisesti ottaen suht helppo sopeutua, tai ainakaan itse en muista muinoin kokeneeni mitään erityisiä vaikeuksia sopeutumisen suhteen.Joo, jos olis töitä tarpeeksi.
- Voisin
Vois tehdä ihan hyvää asua siellä vähän aikaa.
Kun joku maksaisi siellä elämisen, niin mikäpä siinä. - ....
En voisi asua amerikassa ollenkaan. En tykkää ko. maan tavasta elää ja toimia. Enkä halua juuri sopeutua sellaiseen mikä tuntuu tervanjuonnille eikä mun ole pakko.
päiväsaikaan siel olis aina kauhiasti väkiä, yöllä ei ku jokunen vartia ehkä..
en muista onko sielä mitään huonekaluliikettä minkä sängysä vois yöt nukkua,
työmatkaki lyhenis hieman..
et ehkä mää pystyisin, olihan se joku heppu jo siinä jossain minikaivurissa vaimikäseoli, sen takia että voittais sen omakseen, jossain ostoskeskuksessa päiväkausia..
mur- Miamissa:.
.
"Kuulemma siihen jatkuvaan auringonpaisteeseen kyllästyy"
Har!
. - nou nou nyki
En ku ai vont to pii öloun
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä571588- 1231334
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1231238- 1401054
- 101897
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten338839Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82734Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54646Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50643Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64612