Luulisitko pystyväsi asumaan Isossa Omenassa?

Jenkkilään

Sopeutuisitko menoon...

27

190

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Helppo sinne on sopeutua, mutta vaikeaa siellä on vuokran maksu.

      Nim. Kokemusta on

      • Iuulisin

        Espoon keskus tuskin on kallis taajama.


      • Iuulisin kirjoitti:

        Espoon keskus tuskin on kallis taajama.

        Onko NYC muuttanut Espoon keskukseen?


      • Iuulisin
        Ratikkakuski kirjoitti:

        Onko NYC muuttanut Espoon keskukseen?

        Ei ole vaan välimatkaa kertyy vaivaiset 10 km. Samaa citiä.


      • Iuulisin kirjoitti:

        Ei ole vaan välimatkaa kertyy vaivaiset 10 km. Samaa citiä.

        Länsiväylän varrella edelleen


      • runontaja kirjoitti:

        Länsiväylän varrella edelleen

        Siis Espoon Iso omena


      • Iuulisin kirjoitti:

        Espoon keskus tuskin on kallis taajama.

        omppu on kylläkin matinkylässä..

        mur


    • -Palstan Miehet-

      Emme pystyisi, koska emme uskoisi soputuvamme.

    • Varmasti sopeutuisin, jos vaan olisi tarpeeksi rahaa maksaa kaikki elämisen kustannukset.

      • ....

        Rattopoikien käynnit?


      • .... kirjoitti:

        Rattopoikien käynnit?

        No, jos ne vaikka kotiinkuljettaisi sapuskaa, niin pakkohan niille on ovi avata.
        Siellä pitää myös muistaa antaa tippiä kaikille. Aina saa olla rahaa ojentamassa.


    • niihä moni tekee

      Jenkkilään luomaan näyttelijäuraa.

    • En sopeutuisi. En pidä Nykistä. Eniten inhoan sitä, että se kaupunki ei pyshdy eikä hiljene koskaan. Sama rumba pyörii vuorokauden ympäri seitsemänä päivänä viikossa. Mä tarviin illan ja yön jolloin kaupunki rauhoittuu ja nukahtaa. Toisekseen se on minusta ruma ja likainen kaupunki. Siellä ei ole missään minulle sopivaa sielun maisemaa.

    • En sopeutuisi varmaan enää minkäänlaiseen isompaan kaupunkiin, edes Suomessa. Se aika oli ja meni, jolloin viihdyin ja nautin kaupunkilaiselämästä. Sitä kestikin toki kymmenisen vuotta. Toki pieninä ajanjaksoina toimii. Viikko taitais kuitenkin olla maximi kaupunkilaiselämää mulle Nykissä tai edes Turussa :P

    • Kyöstix

      Kiitos ei. Olen "allerginen" Stadillekkin

    • En pystyisi. Tykkään pimeästä ja hiljaisuudesta. Ja miten siellä Nykissä edes löytäis purosen, missä kalastaa?

    • Jos saisi oikein mukavan asunnon hyvältä paikalta, kuten näkymä lahden yli Manhanttanille tai toisinpäin ja puistoon ja hyvän kameran ja putket ja joku toinen maksaisi kulut

    • sopeutuisin mutten halua.

    • määmy

      Kuin fisu vodaan, mut tääl muksampaa

    • Olisihan se aikamoinen muutos nykyiseen, mutta uskoisin pystyväni tarvittaessa sopeutumaan, mikäli vain olisi tarpeeksi hyvä syy lähteä sinne.

      Jenkkilään noin muuten on suomalaisen yleisesti ottaen suht helppo sopeutua, tai ainakaan itse en muista muinoin kokeneeni mitään erityisiä vaikeuksia sopeutumisen suhteen.

    • Joo, jos olis töitä tarpeeksi.

    • Voisin

      Vois tehdä ihan hyvää asua siellä vähän aikaa.
      Kun joku maksaisi siellä elämisen, niin mikäpä siinä.

    • ....

      En voisi asua amerikassa ollenkaan. En tykkää ko. maan tavasta elää ja toimia. Enkä halua juuri sopeutua sellaiseen mikä tuntuu tervanjuonnille eikä mun ole pakko.

    • päiväsaikaan siel olis aina kauhiasti väkiä, yöllä ei ku jokunen vartia ehkä..
      en muista onko sielä mitään huonekaluliikettä minkä sängysä vois yöt nukkua,
      työmatkaki lyhenis hieman..
      et ehkä mää pystyisin, olihan se joku heppu jo siinä jossain minikaivurissa vaimikäseoli, sen takia että voittais sen omakseen, jossain ostoskeskuksessa päiväkausia..

      mur

    • Miamissa:.

      .

      "Kuulemma siihen jatkuvaan auringonpaisteeseen kyllästyy"

      Har!

      .

    • nou nou nyki

      En ku ai vont to pii öloun

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      57
      1588
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1334
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      123
      1238
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1054
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      897
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      338
      839
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      734
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      646
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      643
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      612
    Aihe