Onko kellään tietoa mistä löytyis hyvä ja kohtuuhintainen yksityishammaslääkäri Espoosta? Hampaat pitäis kuulemma hoitaa mutta kunnalliseen hammashoitoon ei saa aikoja kuin akuuteissa särkytapauksissa...
Espoon hoito
14
2678
Vastaukset
- Vierailija
Suomen Keinojuuriklinikka Tapiolassa on hyvä.
- Anonyymi
Älä erehdy sinne !!!
Huonoja kokemuksia Tapiolan keinojuuriklinikasta:
- keinojuuri epäonnistui, ei hyvitystä (3500€)
- yritys liimata yksi implantti (liimaa vielä vatsaankin) irtosi vielä 2 kk päästä.
- takuusta on turha kysellä, kunnon vastausta ei saa.
- hammaskruunuilla rahastetaan, laitetaan jopa hampaaseen jolla ei ole vastahammasta.
- hammassementtiä jätetään hampaiden väliin joka aiheuttaa tulehduksen ja lopulta hammaskin voi kuolla. - Anonyymi
Hankkikaa ihmiset vakituinen hyvä hammaslääkäri.
Kyselkää ja arvioikaa kunnolla hammaslääkärit.
Luottakaa intuitioonne.
Nauhoittakaa kaikki käynnit ja tallentakaa puhelut.
Älkää vertailko hintoja, vaikka mieli tekisi.
Vertailkaa osaamista ja hammaslääkärin habitusta ja luonnetta ja puhumista ja sanoja ja suunne hellävaraista ja asiallista koskettelua.
Hammasasioissa ainoastaan laadukas osaaminen ratkaisee.
Kun löydätte etsimänne. Pitäkää hänet kunnes kuolema tai eläkkeelle siirto teidät erottaa.
Kun hampaat on kunnossa niin paljon on kunnossa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hankkikaa ihmiset vakituinen hyvä hammaslääkäri.
Kyselkää ja arvioikaa kunnolla hammaslääkärit.
Luottakaa intuitioonne.
Nauhoittakaa kaikki käynnit ja tallentakaa puhelut.
Älkää vertailko hintoja, vaikka mieli tekisi.
Vertailkaa osaamista ja hammaslääkärin habitusta ja luonnetta ja puhumista ja sanoja ja suunne hellävaraista ja asiallista koskettelua.
Hammasasioissa ainoastaan laadukas osaaminen ratkaisee.
Kun löydätte etsimänne. Pitäkää hänet kunnes kuolema tai eläkkeelle siirto teidät erottaa.
Kun hampaat on kunnossa niin paljon on kunnossa.HEH HEH johan on neuvot.
- Anonyymi
Heh, heh menikö yli ymmärryksen?
Ihan ystävällisesti annoin neuvot.
Kävin viitisen vuotta sitten hammastarkastuksessa suositussa paikassa. Hammaslääkäri oli puhelias, reipas ja miellyttävä. Käynnillä löytyi kaksi reikää, joille annettiin parin viikon päähän paikkausaika.
Ihmettelin itsekseni noita reikiä, kun minulla ei ole vuosiin ollut mitään reikiä. Peruin ajan ja varasin toiseen paikkaan vertailukäynnin.
Kas kummaa? Reijät olivat kadonneet.
Tänä päivänä käyn edelleen tällä samalla hammaslääkärillä. Kahta kadonnutta reikää ei ole edelleenkään löytynyt. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä erehdy sinne !!!
Huonoja kokemuksia Tapiolan keinojuuriklinikasta:
- keinojuuri epäonnistui, ei hyvitystä (3500€)
- yritys liimata yksi implantti (liimaa vielä vatsaankin) irtosi vielä 2 kk päästä.
- takuusta on turha kysellä, kunnon vastausta ei saa.
- hammaskruunuilla rahastetaan, laitetaan jopa hampaaseen jolla ei ole vastahammasta.
- hammassementtiä jätetään hampaiden väliin joka aiheuttaa tulehduksen ja lopulta hammaskin voi kuolla.Samanlaisia huonoja kokemuksia täälläkin. Keinojuuriklnikka ei hyvitä virheellisistä töistä. Ja takuut jotka Keinojuuri Klinikka myöntää eivät olekkaan, mutta jatkuvasti viestitetään jos ette tule hammaslääkärille ja hammaslääkärille niin 5 vuoden implanttitakuu ei ole voimassa. Näitä viestiä tulee vaikka suussa ei olisi ainuttakaan implanttia.
Selittelyä kyllä riittää (etenkin rva Asikainen tuntuu olevan erikoistunut näihin.
Kamala paikka tuo Keinojuuriklinikka on,.Huonoja kokemuksia riittää.
älkääå hyvät ihmiset erehtykö sinne rahastettavaksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heh, heh menikö yli ymmärryksen?
Ihan ystävällisesti annoin neuvot.
Kävin viitisen vuotta sitten hammastarkastuksessa suositussa paikassa. Hammaslääkäri oli puhelias, reipas ja miellyttävä. Käynnillä löytyi kaksi reikää, joille annettiin parin viikon päähän paikkausaika.
Ihmettelin itsekseni noita reikiä, kun minulla ei ole vuosiin ollut mitään reikiä. Peruin ajan ja varasin toiseen paikkaan vertailukäynnin.
Kas kummaa? Reijät olivat kadonneet.
Tänä päivänä käyn edelleen tällä samalla hammaslääkärillä. Kahta kadonnutta reikää ei ole edelleenkään löytynyt.Joo, noin ne osaavat tehdä. Voivatpa näyttää toisen ihmisen rtg-kuvan ja lähettää kalliille keinojuuriklinikalle.
- Anonyymi00012
Anonyymi kirjoitti:
Älä erehdy sinne !!!
Huonoja kokemuksia Tapiolan keinojuuriklinikasta:
- keinojuuri epäonnistui, ei hyvitystä (3500€)
- yritys liimata yksi implantti (liimaa vielä vatsaankin) irtosi vielä 2 kk päästä.
- takuusta on turha kysellä, kunnon vastausta ei saa.
- hammaskruunuilla rahastetaan, laitetaan jopa hampaaseen jolla ei ole vastahammasta.
- hammassementtiä jätetään hampaiden väliin joka aiheuttaa tulehduksen ja lopulta hammaskin voi kuolla.Sama mieltä olen rahastus ja epäpätevyys.
- Anonyymi00013
Anonyymi kirjoitti:
Samanlaisia huonoja kokemuksia täälläkin. Keinojuuriklnikka ei hyvitä virheellisistä töistä. Ja takuut jotka Keinojuuri Klinikka myöntää eivät olekkaan, mutta jatkuvasti viestitetään jos ette tule hammaslääkärille ja hammaslääkärille niin 5 vuoden implanttitakuu ei ole voimassa. Näitä viestiä tulee vaikka suussa ei olisi ainuttakaan implanttia.
Selittelyä kyllä riittää (etenkin rva Asikainen tuntuu olevan erikoistunut näihin.
Kamala paikka tuo Keinojuuriklinikka on,.Huonoja kokemuksia riittää.
älkääå hyvät ihmiset erehtykö sinne rahastettavaksi.Kyllä. Keinojuuriklinikka todella epäpätevä neporismi
- nuihgyu
ja kallis
- nnghjgt
Terveyskeskukseen.
- ojihugyh
Hesasta löytyy Megaklinikka.
- Anonyymi
Moi! Mulla oli sama että aikaa ei saa vasta kun hammaskipeä. Sen tähden joudun matkustamaan eri paikkakunnalle hoitamaan hampaat pois. Mut mitä sitä ei tekisi hampaitten tähen..
- Anonyymi00014
kannattaa mennä hoidattamaan jos on kipua, joku hampaaiden hersmostokipu ikävintä oikein.
Ja jos joku muukin leikkaus niin ei pääse jos on vaikka ientulehduskin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131135
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89864Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18679Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat275642- 77608
- 62600
- 104584
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49523- 26522
Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet90453