Miten päästä yli elämänsä rakkaudesta?

Särkynyt

Vajaa viikko sitten avomieheni muutti pois kotoa. Takanamme on 6 vuoden yhdessäolo ja nyt olen aivan rikki. Suhteessamme on ollut monia ongelmia ajan saatossa mutta suurin niistä on ollut mieheni peliriippuvuus nettipeleihin kuten Wowiin. Itse en enää jaksanut jatkuvaa tappelua pelaamisesta vaan laitoin miehen valitsemaan joko minut tai pelaamisen. Valitsi jälkimmäisen.

Olemme parikymppisiä, ja kyseessä on ensimmäinen parisuhteeni, mikä tekee asiasta vieläkin tuskallisemman. Olin vasta teini-ikäinen kun aloimme seurustella, ja olen siis kasvanut aikuiseksi hänen rinnallaan, ja nyt tuntuu että elämältäni katosi pohja.
Tuntuu että olen täysin hukassa, miten voin koskaan pärjätä yksinäni.

Olen vain itkenyt, tekee miei vain nukkua mutta uni ei tule.
Ainoa asia mikä pitää minut kasassa on se, että minun on huolehdittava koirastani ja käytävä töissä. Ilman näitä kahta asiaa en varmasti nousisi sängystä. Ruoka ei maistu, ei huvita tehdä yhtään mitään, sattuu vain koko ajan. Odotan että mies soittaisi ja kertoisi miten ikävöi ja että valitsi väärin, mutta mitään ei kuulu. Toivon etten koskaan olisi laittanut häntä valitemaan.
Mikä tahansa olisi parempi kuin mitä nyt tunnen.

10

1191

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miesvm_1967

      Elämäsi on aika muuttua vaikka se nyt tuskalliselta tuntuukin :( Älä sulje itseäsi ulos omasta elämästäsi, koskaan ei tiedä mitä seuraava päivä tuo tullessaan.

    • poika vielä

      Kutsutko exääsi todella mieheksi

    • Tiedän täsmälleen miltä sinusta tuntuu. Itse tulin jätetyksi 2 viikkoa sitten rakastamani naisen toimesta. Meillä oli kivaa vaikkakin ehdimme seurustella vain reilun vuoden. Rakastuin häneen 3 kuukauden kuluessa. Seksi oli mahtavaa hänen kanssaan ja muutkin asiat synkkas. Sitten vain tuli ilmoitus että hän haluaa olla yksin eikä ole valmis parisuhteeseen.Hän oli juuri eronnut 25 vuotisesta suhteestaan kun tapasimme. Eli olin vain laastari hänelle. Ikävöin häntä joka päivä mutta elämän on jatkuttava. Ruoka ei maistu, uni ei tule, mikään ei huvita. Olen kuin unessa ja kuljen kuin sumussa. Mikään ei auta muu kuin aika.

    • melkonen kaveri sulla

      Niin on naurettava tuo miehesi että eipä tarvitse ainakaan miettiä että siellä vain uusia naisia jahtaa :D Sinuna keskittyisin nyt läheisiin ja puhuisin ulos tuota peliasiaa,niin naurettava kuin se onkin.Saisit sen todella mielees että ei tuollasesta ole sulle parisuhdekaveriksi joka vain pelaa :D

      • Voimia nousta

        Hanki joululukemiseksesi kirja Jälleenrakennus - kun suhteesi päättyy. Kirjaa käytetään perusteoksena Fisher seminaareissa. Kirjasta yksinäänkin on jo apua. Muuan ystäväni jolle kirjan lahjoitin, sanoi sen pelastaneen hänet elämälle! Voit myöhemmin osallistua myös eroseminaariin. Saat vertaisryhmän tuen ja paikan, missä voit turvallisessa ympäristössä käsitellä tunteitasi. Seminaari antaa myös hyvät työkalut toimivampien ihmissuhteiden rakentamiseean tulevaisuudessa. Kerron seminaarista omasta kokemuksesta, se oli käännekohta aikanaan omassa elämässäni. Teit oikein kun panit kaverin valitsemaan, se oli sinulta tervettä. Peliriippuvuus on vaikea sairaus jota läheinen ei voi rakastamalla parantaa. Ja pahenee hoitamatta.


    • neuvoja tässä

      Sillä että :

      Ajattelet mitä kaikkea voit tehdä ilman miestä, paikkoja minne mennä, mitä opiskella, missä asua, ketä tavata. Vertaat näitä mahdollisuuksia miinuksiin joita miehessä oli.

      Toteat että mies on korvattavissa ja ei mikään täydellisyys.

      Kohtelet nyt itseäsi kuin parasta ystävääsi etkä vajoa syvyyksiin itsesääliin.

    • eyeofthetiger

      Et sinä ole vielä kasvanut aikuiseksi. Sitten kun olet selvinnyt erosta taas seisomaan omilla jaloillasi voit sanoa olevasi aikuinen. Oikean askeleen siihen suuntaan otit kun laitoit miehesi valitsemaan sinun ja pelimaailman väliltä. Selvisipä kumpi on hänelle tärkeämpi. Vaikka tuntuu varmasti tosi kurjalta niin loppupelissä sinä olet se joka tässä tapauksessa vei potin kotiin. Tsemppiä!

      • höpö höpö

        eikö aikuisenakin erota, miten liittyy koko asiaan huomauttaa ettei toinen ole mukama vielä aikuinen?


    • nainen 37

      Ei se ollut elämäsi rakkaus! Jos olisi ollut, niin ei se olisi loppunut. Käy läpi kriisi ja kaikki tunteet, sinusta tulee vahvempi ja eheämpi. Elämääsi tulee aivan varmasti uusi rakkaus, joka on entistä kumppania sopivampi.

      Olen 37 vuotias. Elämässäni on ollut paljon miehiä ja suhteita. JOkaisen suhteen perään olen itkenyt enemmän tai vähemmän.. mutta aina on tullut uusi mies. Toistin samanlaista mies kuviota pitkään. Kävin kovimman kasvuni suhteessa, joka kesti 3,5 vuotta. Olin silloin 27-30. Kuvittelin hänen olevani elämäni rakkaus ja pidin kynsin hampain hänestä kiinni, vaikka suhde ei antanutkaan minulle oikein mitään. Kun suhde loppui miehen jätettyä minut, niin itkin elämäni rakkauden perään. Mutta tällä kertaa olin vahvempi ja eheämpi kuin aiemmin. Olin päättänyt, että en enää huoli kuin vain tosi kunnon miehen ja suhteeni ei enää koskaan ala seksillä.

      Seuraava mieheni tulikin kun oli reilu 31 vuotias ja hän vasta on ollut todella se elämäni rakkaus. Pitkä tie ja kasvu piti käydä ennen kuin olin valmis kohtaamaan hänet. Hän on kaikkea mitä mieheltä toivoin. Suhteemme on parantunut vuosi vuodelta :) Nyt kun ajattelen häntä ja elämääni hänen kanssaan, niin edelliset suhteet eivät ole koskaan olleet oikein mitään tähän verrattuna.

    • Hei hei.

      No kai sen "elämän rakkauden" tunnistaa juuri siitä, että siitä ei voi päästä yli. Sen takia sitä sanotaan elämän rakkaudeksi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      94
      2505
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2193
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1867
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1631
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1596
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1585
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1538
    8. 73
      1446
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      100
      1355
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1254
    Aihe