Pääskysaari päästi sammakon..häpeis..

manumanu

Miten se ilkee sanoo Raakkelin ns tanssin jälkeen et *Manuela saa kyllä laittaa parastaan* ja menee vielä kuittailee Manuelan asua...
Ja kuka tuomareista sanoikaan etttä Raksun charleston oli höyhenen keveää..sehä tamppas tasajalkaa nii että tanner tömisi..
Tuomarit ite mokas antamalla Raksulle täydet kympit..mistä ne tuli...??
Ja Matille ja Manuelalle iletään kisan tässä vaiheessa antaa seiskaa..
Yhtäkaikki...kaksi parasta finaalissa...kyllä kansa tietää!!!!!!

16

379

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .....

      Onhan sulla ongelma.

    • ansku

      Ei todellakaan ollut "höyhenen keveää" Raakelin chaleston, melkoista tasajalka töpöttelyä. Lyhyissä mekoissa tulee niin hyvin esiin se töpöttely jalat sisäänpäin, "rotevat" lyhyet jalat viellä antaan oman huvittavan lisänsä...

      Jenni Pääskysaarelle iso miikka typeristä kommenteistaan joiden pohjanooteraus oli eilen illalla, nolo tyyppi...huh

      • Uotin peffa

        Samaa mieltä. charleston tanssista. Monet yltäneet samaan ja saavat vain kaseja.

        Jorma Uotinen saisi mennä jo ohjelmasta pois.


      • ansku
        Uotin peffa kirjoitti:

        Samaa mieltä. charleston tanssista. Monet yltäneet samaan ja saavat vain kaseja.

        Jorma Uotinen saisi mennä jo ohjelmasta pois.

        Esimerkiksi Sarin chaleston oli huomattavasti parempi mutta haukut ja huonot pisteet napsahti...


      • tutinatoope
        ansku kirjoitti:

        Esimerkiksi Sarin chaleston oli huomattavasti parempi mutta haukut ja huonot pisteet napsahti...

        Kyllä se Sarikin tutisi tanssiessaan.


    • ....................

      Juu, kummasti toi Manuela sai tuomareilta huonoa palautetta. Minulle Manuela on ollut alusta asti suosikki.

      • vvbddfbd

        Manuela on raskaana, joten säälipisteitä hänelle tarvitaan!


      • parinro10

        Manuela on saanut jatkuvasti huonoa palautetta, vaikka on tanssinutkin todella hyvin.


      • catti1
        vvbddfbd kirjoitti:

        Manuela on raskaana, joten säälipisteitä hänelle tarvitaan!

        Raskaus on iloinen ja myönteinen asia ei siinä ole mitään "säälimistä"...


    • pimpom

      Pääsysaaren kommenteista paistaa läpi se, että se haluaa Raakelin voittajaksi. Jos Pääsysaari kehuu Manuelaa niin kehut koskee lähinnä ulkonäköä.

    • Ehtiväinen

      Miten tuo yksi ja sama Pääskyssaari tuntuu ehtivän kaikille kanaville. Ylen nenäpäivä oli yhtä kidutusta tämän "pirtsakan" juontajan takia.

      • samaa mieltä

        että mulla kyllästyttää jo tuo samainen ämmä ku huseeraa joka pirun ohjelmassa ja sen äänikin saa minut jo raivon partaalle! Eikö suomessa todellakaan ole enää muita juontajia kuin tuo ja pimiä ja leppilampi....niin kuluneita pärstiä että uusia jo kaivataan kehiin! Ja sitte tää ämmä kuvittelee olevansa joku tanssin asiantuntija voi YÄK !! P.erkeleen reppuperze ! Onko kukaan muu huomannu että sillä on hirveä perze aivan kuin reppu.


    • kuka päättää

      Miksei tuota maallikkotuomaria voi valita kansan keskuudesta tuollaisten turhiksien sijaan. Pääskysaari aiheuttaa vain inhoa koko ohjelmaa kohtaan.

    • !!!!))

      Eniten mua harmittaa noi Pääskysen kuittailut Manuelalle viime sunnuntaina siksi että kehtaakin koska aivan selvästi Manuela ja Matti pahoitti mielensä..pitäs naamansa kiinni jos ei osaa muuta sanoa kun toista ns loukata tälläkin tasolla.
      Hehkuttakoon nyt sitä lempi pariaan maasta taivaaseen...toivon sydämestäni että Manuela ja Matti voittaa. Jalat maassa oleva pari joka treenaa ihan tosissaan eikä kiehnää toistensa kainalossa kikattamassa.
      Ja jos tää formaatti jatkuu, vieraileva tuomari vaihtoon joka jaksossa, kuten Dancin in icessa tehdään, ja ns päätuomaritkin sais jo vaihtua,paitsi Jukka, osaa kommentoida ja arvostella tanssijoita loukkaamatta toisin kun Jorma ja Helena!!!
      Ottasivat mallia DOI;n tuomareista...ei ilkeilyä vaan kritiikkikin sanotaan asiallisesti ja toisaalta huumorilla höystettynä. TTK;ssa on monesti nähty miten tuomareiden ns ilkeät kommentit *satuttaa*niin opettajia kun oppilaita.
      Itehän ne sanoo et se on viihdeohjelma, mutta taitaavat ottaa liian tosissaan..

      • hyvä kirjoitus

        Tää on ihan ku mun suusta! Olen täysin samaa mieltä!!


    • kalakissakki

      Jos tuomarin arvostelut loukkaa tanssijoita, niin mitäs luulette näidän pas..akirjoitusten tekevän ? Jos tuomari ei saa sanoa, niin miksi täällä nimettömanä saa? Tuomarit sentään uskaltaa sanoa itse !

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1478
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1022
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      761
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      35
      755
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      707
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      690
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      669
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      654
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      70
      628
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      304
      609
    Aihe