Vai oletko ihan yksinäinen sinkku?
Rakastaako sinua kukaan
19
228
Vastaukset
- surullinen loppu
Omat vanhenpani, jotka asuvat noin 300km päässä, rakastavat minua, samaten todennäköisesti veljeni. Muuten minulla ei ole kavereita, eikä muita yhteyksiä ulkomaailmaan, eikä minua näin ollen kukaan muu kaipaa.
Olen erakko ja oman tien kulkija. En todennäköisesti tule seurustelemaan tai menemään naimisiin koskaan, jos kaikki menee samaa rataa kuin tähän mennessä. Kun kuolen aikanaan, minun hautajaisissani ei tule olemaan kovin paljoa ihmisiä, jos ollenkaan. Todennäköisesti kuolen yksin ja perintöni jätän sopivaksi katsomalleni taholle, ehkä jollekkin sukulaiselle. - good heart
No ei tosiaan rakasta minua kukaan. Minulla ei ole edes vanhempia. Kavereita ei ole koska ovat jo niin pahasti alkoholistuneita että en ole vuosiin ollut niiden kanssa tekemisissä. Oon kans erakko paitsi et kukaan ei tiedä siitä. En näytä erakolta tai muuten omituiselta. Ei kukaan uskoisi että olen tosi yksinäinen. Perintöö en jätä vaan tuhlaan kaikki itse. Miksi antaisin mitään kun en itse ole saanut mitään.
- ätmi
Ei rakasta. Olen lisäksi yksinäinen.
- 36.v.mies.ikisinkku
Nyt kun asiaa ajattelen, niin oma pikkuveli on ainut joka on sanonut minua rakastavansa, ja sekin oli silloin joku 4-5 vuotias. Ikinä ei aikuisiällä ole kukaan sanonut että olisi edes ihastunut minuun. Kuitenkin elämä on hyvin hanskassa, oma yritys ja harrastuksia sekä muutamia kavereitakin on, asuinpaikka ja työ vain on kaukana "ihmisten ilmoilta". No, netti sentään toimii, jotta voi rypeä täällä muitten yksinäisten kanssa.
- Gold Digger
Onko isokin yritys?
- Pikku pisnes
Gold Digger kirjoitti:
Onko isokin yritys?
Toimeentulo ihan mukava, ja metsäomaisuuttakin tullut ostettua entisen lisäksi. Tosin en enää nää järkeä omaisuutta kasvattaa, koska valtio on ainut perilliseni.
- Hyvää iltaa
Mitä on rakkaus? En tiedä mitään siitä, ei edes mun omat vanhemmat rakastanut vaan hylkäsivät kuin jonkun eläimen.
Mahdollisesti vanhemmat ja sisarukset. Jumala. Romanttista rakkautta en ole koskaan kokenut. Olen kyllä itse ollut rakastunut, mutta ilman vastakaikua.
- atm.
Ei minua rakasta kukaan
- ....
Rakastaa, mutta ei viitsi vääntää veistä haavassa enempää hehkuttamalla.
Isi varmaan.
Ei tietääkseni kukaan muu.- ehkä Jumalakin
Rakastaa. Vanhemmat, sisko, mummo ja varmaan hiukan muutama ystäväkin.
- atm #5334
Rakastan itse itseäni. Ei ole kukaan koskaan sanonut rakastavansa, mutta tämä nykytila on aika jees. Kannattaa kokeilla itsensä rakastamista.
Olen rakastettu, vaikka kukaan ulkopuolinen ei rakastaisikaan. Kaikki voivat olla rakastettuja.
- yksinäinen.
Ei minua kukaan rakasta. Ei ole kavereita edes joten olen aina yksin. Semmosta se on van että on paljon ihmisiä joita ei kukaan rakasta ja minä onneton olen yksi niistä joka ei saa ikinä rakkautta.
- hellu6
Minua rakastaa Jeesus, lapseni ja vanhempani ja sisarukseni ja varmaan vielä exänikin.
- Jack Dempsey
Epäilen että taannoin eräs kissa tunsi kiintymystä minua kohtaan. Siis kissa. Ei ihminen
- praise the lord
Jeesus rakastaa minua. Nimeni on varmuudella elämän kirjassa eli taivas kutsuu kun joskus monen vuoden päästä kuolen. Te suomalaishuorat sen sijaan tulette kärventymään helvetin tulessa iäisyyden elintapojenne vuoksi. Siellä ne pirut sitten raiskaavat teitä ja kiduttavat mahdollisimman alentavilla tavoilla.
- gghjhjjjjj
Itse asiassa, en minä halua että yksikään ihminen tulee kauhean surulliseksi silloin kun minä kuolen. Siitähän myös rakastamisessa on kyse. Toivon vaan että en ehtisi lojua viikkotolkulla kuolleena kämpilläni ilman että kukaan ehtisi ihmetellä minne olen kadonnut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau446236Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens363879Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html663565Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k5083076Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin2322235Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1592116- 522082
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat351738Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,61381- 781353