Korkokenkien kopina

häirikkö:D

Olen tässä miettinyt ;häiritseekö ketään korkokenkien kopina.
Kengistäni kuuluu aikamoinen ääni ja en kehtaa käyttää niitä ,kun pelkään että toisia häiritsee. :/

Eli häiritseekö teitä korkokenkien kopina?

53

5349

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mies kuulolla

      Päin vastoin se on musiikkia korville, anna kopista vaan :)

      • lentoasemalle

        Varsinkin lentoasemalla on mukavaa kuunnella korkokenkien kopinaa, kun nätit lentoemot virkapuvuissaan laukkujaan vetäen kopsuttelevat käytävällä. Musiikkia korvalle ja suloista silmälle.


      • kipkop

        Samaa mieltä, kenkien kopse luo mukavan mielikuvan niiden käyttäjästä.


    • no ei kai

      No ei kai sinuakaan häiritse, jos naputtelen vasaralla seinääsi?

      • hohohoijaaaaaaaaaaaa

        Hei Pirkko.
        Mitä tekemistä on vasaralla ja korkokengillä? Ehkä sitten meikki ja sementti sama asia?


      • Totuus
        hohohoijaaaaaaaaaaaa kirjoitti:

        Hei Pirkko.
        Mitä tekemistä on vasaralla ja korkokengillä? Ehkä sitten meikki ja sementti sama asia?

        Naputus on yhtä seksikästä.


    • Kopinafani

      Korkokenkien kopina on paras luontoääni mitä voi toivoa. Voikun saisi kuunnella sitä kokoajan

    • paikkariippuvaista

      Riippuu paikasta, itse työskentelen sairaalassa ja jos työkaverilla olis kovin kopisevat kengät,ei se tuntuis sopivalta. Kun taas ollaan muualla toimistoissa, niin tuskin haittaa, kaupungilla liikkuessa sitä ei edes kuule. Jos yläkerran naapuri (vaikka nyt ei sellaista olekaan kun asutaan ylimmässä) käyttäisi kotona kopisevia kenkiä, en olis kovinkaan iloinen.

    • ...

      Kyse on koulusta. :) (15-v)

    • Macmannersmann

      Anna palaa vaan. Niin kauan kun on sorjat sääret ja kroppa kunnossa on hyvä että naiset käyttää korkkareita ja ne kopisee. Kopina on korrelaatiossa kauneuden kanssa.

    • kiitos(:

      Taidan sitten huomenna antaa kopista. :D

      • mies kuulolla

        Hieno juttu, saat samalla opetettua niille 15v pikkupojille minkälaisen äänen perään pitäisi niiden päät kääntyä :)


    • risama

      Jos jossain vaiheessa rupeaa kopina häiritsemään, löytyy ainakin monista nettikaupoista korkokengille tarkoitettuja äänisuojia. Ovat siis kumipalasia, jotka laitetaan kengän korkoon kiinni. Estävät kopinan.
      Itse käytän sellaisia mennessäni kirjastoon, mutta muuten revin aina äänisuojat pois, sillä kopina on kyllä kaunis ääni.
      Ei kuitenkaan kirjastossa ;)

    • Rouva56

      Käytän yleensä aina korkokenkiä, ja olen huomannut liiallisen kopinan aiheuttavan huomiota joskus.En tahdo,että tulemiseni kääntää kaikkien päät ja siksi vaihdatan aina uusiin kenkiin suutarilla kumiset korkolaput.Ne eivät kopise niin paljon kuin muoviset ja ovat paljon turvallisemmatkin.Eivät luista märällä ja lumisella lattialla jne.

      • korkokenkiäRakastava

        Kuten on jo tuossa aiemminkin sanottu, niin kaunein luontoääni on korkokenkien kopina havaintoalueella. Pitäen kuitenkin mielessä se huomaavaisuus, että missä kopina on suotuisaa. Itse käännän helposti pääni äänen suuntaan ja annan näin huomioni Naiselle korkojen kopinasta. Siihen on kauniit kengät tehty, että ne huomataan...samoin sitä Nainen myös sisimmässään haluaa. Ei muuta kuin korot kopisemaan kaikki Naiset...ulkona, pikkujouluissa, teatteriin mennessä, kauppakeskuksissa kulkiessa ja jne. niin monta paikkaa ja tilaisuutta on siihen.


      • primitiivistä
        korkokenkiäRakastava kirjoitti:

        Kuten on jo tuossa aiemminkin sanottu, niin kaunein luontoääni on korkokenkien kopina havaintoalueella. Pitäen kuitenkin mielessä se huomaavaisuus, että missä kopina on suotuisaa. Itse käännän helposti pääni äänen suuntaan ja annan näin huomioni Naiselle korkojen kopinasta. Siihen on kauniit kengät tehty, että ne huomataan...samoin sitä Nainen myös sisimmässään haluaa. Ei muuta kuin korot kopisemaan kaikki Naiset...ulkona, pikkujouluissa, teatteriin mennessä, kauppakeskuksissa kulkiessa ja jne. niin monta paikkaa ja tilaisuutta on siihen.

        Mistä saataisiin miehille vastaava houkutin? Kulkuset housuihin vai mitä?


    • tickling

      Ei suinkaan... Kuulostaa tosi seksikkäältä ja houkuttelevalta ;-)

    • OujEe2

      Heps. Korkkarit on ihanat, mutta ...:/

      Onko työympäristösi avokonttori (tai vastaava) missä äänet käytävistä ja aulasta kuuluvat esteettömästi toisten työpisteisiin? Tällöin häiritsee! Jos kullakin on oma huoneensa ja ollaan ovet kiinni, niin silloin ne häiritsee huomattavasti vähemmän =)

      Kaikkein hulluinta tässä korkokenkäasiassa on ne naiset, jotka työpisteellään ottaa ne jalastaan pois ja sitten joutuvat hieromaan jalkateriään toisiinsa, kun ilmeisesti jalkoja pakottaa niin saatanasti. Ja sitten, kun pitää lähteä esim. kopiokoneella käymään, niin ne pitää laittaa sitä varten jalkaan :/ Ei järjen häivää. Käyttäisivät vaikka villasukkia =)

      Lisäksi luulen, että naisten kuivajalkaisuusongelmat ja kovettumat jaloissa johtuvat juuri korkokenkien käytöstä. Eihän niihin voi laittaa esim. mustia tennissukkia, jotka olisivat paksummat esim. Norlyneihin nähden, vaan pakko on käyttää Norlyn-sukkia, jotka ohuen ohuet. Niiden hienvarastointikyky on olematon. Jalkoja haudotaan päivät pitkät 8-16 korkkareissa. Itselläni, miehenä, sukat ovat kunnolliset ja niihin erittyvä hiki ikään kuin "voitelee" jalkoja. Ja ai että mulla on niin pehmeät jalat ilman kovettumia!!!

      Ja vielä korkkareista. Toki ne säväyttää. Erään ison suomalaisen konepajayrityksen receptionaulassa kerran kaksi ihan asiallisen näköistä hemmoa jutteli keskenään pikkutakeissaan. Siinä mielessä asiallisen näköisiä, että eivät ihan jokaiseen hameenhelman heilahdukseen varmaan reagoisi. Aulan läpi kiirehti nainen korkkareissaan ja molemmat hemmot joutuivat vilkaisemaan tätä hemakkoa =)

      Se vielä lopuksi todettakoon, että konepajojen tuotantotiloissa korkkarit ei varmaankaan haittaa yhtään. Pelkästään piristävät ;)

      Sellaisia ajatuksia.

      • teräskärkikenkä

        Riippuu mikä on työnkuva siellä tuotantotiloissa. Nykyään on naisiakin muussakin kun toimistotyössä ja korkkarit tuskin ovat työturvallinen jalkine vaikka kuinka miestä piristäisi.


      • Oyujee2
        teräskärkikenkä kirjoitti:

        Riippuu mikä on työnkuva siellä tuotantotiloissa. Nykyään on naisiakin muussakin kun toimistotyössä ja korkkarit tuskin ovat työturvallinen jalkine vaikka kuinka miestä piristäisi.

        Ei mikään ole toimenkuva korkkarinaisella tuotantotiloissa =) Hän tietysti vain kopistelee läpi hallin, kun vie papereita johtoportaan päästä löysipomopäätyyn. Siinä haalarijampoilla katseet kääntyy ja halarissa jöpöttää...


      • teräskärkikenkä
        Oyujee2 kirjoitti:

        Ei mikään ole toimenkuva korkkarinaisella tuotantotiloissa =) Hän tietysti vain kopistelee läpi hallin, kun vie papereita johtoportaan päästä löysipomopäätyyn. Siinä haalarijampoilla katseet kääntyy ja halarissa jöpöttää...

        Voi jöpöttää. Onhan joillakin korkokenkäfetissejä. Normaalisti kengät eivät aiheuta jöpötystä. Joillakin voi olla työkenkä fetissiäkin. Kumikenkäfetissi on aika yleinen...

        Millaiset kengät aiheuttaa naisella kiihotusta? Siis miehen jaloissa? Johtiportaan mustat lakerikengät? Tuotantotilojen turvakengät? Varvassandaalit ruskettuneissa jaloissa on aika seksikkäät. Karvoja varpaiden päällä.............jne.


      • Oyujee2
        teräskärkikenkä kirjoitti:

        Voi jöpöttää. Onhan joillakin korkokenkäfetissejä. Normaalisti kengät eivät aiheuta jöpötystä. Joillakin voi olla työkenkä fetissiäkin. Kumikenkäfetissi on aika yleinen...

        Millaiset kengät aiheuttaa naisella kiihotusta? Siis miehen jaloissa? Johtiportaan mustat lakerikengät? Tuotantotilojen turvakengät? Varvassandaalit ruskettuneissa jaloissa on aika seksikkäät. Karvoja varpaiden päällä.............jne.

        Juu ei. En tarkoittanutkaan pelkkiä kenkiä jöpingin aiheuttajana, vaan naisen muodostamaa kokonaisuutta. Kuvittele, kun johdon assistentti korkkareissaan ja pikkumustaan pukeutuneena liihottaa hallin läpi toimistosta toiseen... ja luulen myös, että kyllä ne turvakengät säväyttää häntäkin, jos muutenkin oot ulkonäöltäs ihan jees =)


    • kumikorko3senttiä

      Jos käyttäisin korkokenkiä niin laitattaisin korkoihin pehmeämmän korkolapun. Ihan sama kopsaako toisten kengät mutta en tykkää kuulostaa hevoselta itse. Joskus kun nurkan takaa lähestyy korkokenkäihminen niin tuntuu että hevonen on tulossa.
      Jokainen tyylillään.

      • liu1

        Romani naiset kopisuttavat kenkiään, kieltämättä tulee hevoslauma mieleen.


      • ......
        liu1 kirjoitti:

        Romani naiset kopisuttavat kenkiään, kieltämättä tulee hevoslauma mieleen.

        Ei vain romani vaan kuka tahansa kenellä on korkokengät.


      • ktj63
        ...... kirjoitti:

        Ei vain romani vaan kuka tahansa kenellä on korkokengät.

        Haistahan hanurisi .puu pää!


      • ......
        ktj63 kirjoitti:

        Haistahan hanurisi .puu pää!

        Miksi?


    • vaivasenluu

      nainen joka ei osaa kävellä korkokengissä on vasta kamalan näköistä!!-pomppivaa palloa muistuttava klomsuttaja kuin duunari liian isoissa saappaissa!

      jos ei osaa kävellä niillä on turha niitä jalkoihin edes
      laittaa

      lisäksi on tiedettävä korkokenkien vaaroista ja haitoista ennenkuin ne -usein miten kokoa liian pienet tungetaan jalkoihin

      kenkienn kopina on meluhaitta siinä missä luuriin kälättäväkin

      • huij2

        Ja vanhempana näkyy sitten kun polvet koukussa kävelee vaikka olis Ainot jalassa.


    • naisellinen häirikkö

      Vastaan naisena, kun suutarini vaihtoi kenkiini korkolaput ja sanoi, - Nyt ei sitten enää kopisekaan, koin jotain minulle olennaista jääneen pois. Vastasinkin tälle suutarille, ettei nyt sitten enää alaisenikaan ryhdistäydy kopinan kuullessaan ja heillekin jää epäselväksi millä tuulella olen :)
      Eli työpaikalla miehet olivat tarkkaan kuunnelleet kopinaa ja se auttoi jo etukäteen valmistautumaan lähestymiseeni. Tämä on ollut enemmänkin naurunaihe työpaikallani, mikään hirmu en ole, välillä vain energiaa piisaa kuin pienessä voimalassa.
      Toki olen yrittänyt hipsutella varpaillani jos olen asioinut jossain paikassa, missä vaaditaan hiljaisuutta, korkokenkienkään ei tarvitse aina kopista. Eli paikan ja tilanteen mukaan olen antanut kopista tai olla kopisematta.

    • huij2

      Kadulla kulkiessa hyppään sivuun vaistomaisesti,kuten ennen hevosen kavioiden äänen kuuluessa.Erikoinen tapa herättää huomiota.

    • atan62

      Minua ainakin häiritsee kun varsinkin kävellään klo 22-07 välisenä aikana.

    • VITITTAA KUULLAKKIN

      KYLLÄ SE EI OLE MITÄÄN KAUNISTA KUULTAVAA SEXIKÄSTÄ JA HEVON PASKAT.OTTAA PÄÄHÄN KUN KOPISEE HALUTTAIS KORKO KENGÄLLÄ OTSAAN TAKOA KOP,KOP .ETTÄ SE SIITÄ PAHVIPÄÄT.

    • HighHeelsLover

      Ei häiritse. Pikemminkin sitä kuuntelee kiinnostuneena , että kuinka kuuma kissa sieltä kopistelee ;)

    • akkahki2

      Luennolla, kirjastossa tms. paikassa, joihin hiljaisuus kuuluu, kaikenlainen ylimääräinen kopina/naputus/rapina/jne häiritsee. Itse käytän korkokenkiä melkeinpä aina, kun olen niin lyhyt. Kadulla kävellessä ääni ei häiritse itseäni, tuskin muitakaan, mutta jos joudun lähtemään vaikkapa luennolta kesken kaiken, niin kyllä se vähän nolottaa möykätä. :(

    • gggsdfsgg

      Minuakin kiinnostaa kopinan kuullessani katsoa minkälainen epävarma ääliö siellä kolistelee. Siis mitään niin naurettavaa en tiedä kuin korkokengät. Hirveetä katsottavaa kun jokin laardiperse kopsuttelee kuin hevonen, yäk.

    • Kip-kop

      Ex duunimestassa oli yksi vastavalmistunu insinööritär, joka korosti tärkeyttään korkokengillä. Me muut inssinretaleet ei voitu muuta kuin nauraa hänen tiheälle askeltamiselle konttorissa. Saikin siitä naljailunimen Kipiti-Kipiti.

      Kollega kerran teippasi parisenttiset teräslaput kenkiinsä ja kirvoitti meidät todella vatsan kipeäksi saattaneeseen nauruun tehdessään näyttävän sisääntulon toimistoon.

      Oltiin me ilkeitä silloin 10 vuotta sitten... mutta silti aina eniten naurettiin itsellemme.

      • Anonyymi

        Sovinisti sikaset !


    • kopskopskops

      Miksi kenkien pitää kopista?Ei voi välttyä ajatukselta että haluaa saada huomiota keinolla millä hyvänsä, vaikka sitten kenkien kopseella. Arvomaailmansa kullakin.

    • Panomies

      Seksuaalista häirintää

    • kopotikopkopotikop

      Minä taas pari viikkoa sitten ostin korolliset nilkkurit ja kävin vaihdattamassa muovisen tehdaslapun korosta johonkin parempaan. Olin oikein käärmeissäni kun huomasin, että suutari oli laittanu lapun materiaalista joka EI kopise. Minusta on yksinkertaisesti luonnoton mahdottomuus että laittaa jalkaan kengän, jossa on 10 senttiä pitkä, kapea korko, eikä siitä lähde mitään ääntä. Jo pelkästään fysiikan lakien mukaankin siitä kuuluu tulla ääni.

    • 98765

      jotkut pitää reino-tossuja - pystyy hiipimään hiljaa

      • kopisevan työtoveri

        Mitä enemmän naisen kengät kopisevat sitä huonompi itsetunto naisella on. Kopina kertoo myös pätemisen tarpeesta. Jotkut naiset eivät yksinkertaisesti kestä ilman miesten huomiota.


      • classicpathetic
        kopisevan työtoveri kirjoitti:

        Mitä enemmän naisen kengät kopisevat sitä huonompi itsetunto naisella on. Kopina kertoo myös pätemisen tarpeesta. Jotkut naiset eivät yksinkertaisesti kestä ilman miesten huomiota.

        Tämä nyt taas on jopa naurettavan klassinen esimerkki siitä, että sinä peilaat omaa huonoa itsetuntoasi työtöveriisi jolla on pokkaa laittaa kopisevat kengät jalkaan, ja olet siitä itsevarmuudesta kateellinen. Kenkien kopina ei yksinkertaisesti millään tavalla korreloi huonoa itsetuntoa tai epävarmuutta, sehän kerää huomiota jota huonon itsetunnon omaava ihminen yleensä pyrkii välttämään. Sinun asennoitumisesi toisen naisen kenkien kopinaan taas kirkuu huonoa itsetuntoa.
        Yleisestikin ottaen ihmiset, jotka kommentoivat muiden näyttävää ulkonäköä negatiivisesti, omaavat erittäin huonon suhteen omaan itseensä niin henkisesti kuin fyysisesti. Jos olisit omaan ulkonäköösi tyytyväinen et jaksaisi liikuttua siitä miten muut uskaltavat pukeutua näyttävästi.


    • prkl kyylät

      Minä oon niin näyttävä nainen, etten tartte semmoisia kopisevia kenkiä ollenkaan ilmoittamaan tulostani! Muutenkin vatuttaa äijien kyttääminen. Helvetti, säkissä pitää päivät pitkät kulkea, ettei kiimaiset kollit kuolaa perään! Oon sitä mieltä myös että semmoiset kopisevat kengät on vaan huonoo itsetuntoa, kun täytyy pitää kopinaa, että joku äijä vaan kattois perään. Hyi hitto!

      • dgfghfgjh

        Sulla taitaa olla aika huono itsetunto ku et uskalla antaa miesten kattoo perääs ja säkkiin pukeudut sitä varten.


    • naulat252

      Kopina ei häiritse, päinvastoin! Kuinka moni käyttää, tai on käyttänyt nauloille kuluneita korkoja? Nehän jättävät jälkiä kaikkialle ja kopisevat tottakai metallisesti :p

    • Nalukka

      Ehkä sopii lentokentälle yms...minulla on rasvatukkainen paksu työtoveri, joka häiriköi kopsuttelemalla kuin hevonen. Hän on eri huoneessa, mutta hakkaa jalkojaan lattiaan ja äänet kantautuvat kauas...MUERRRRRR. Tulen hulluksi raivosta:)

    • jlsfjljsfljfslsjjls

      Kengät kopisee joskus, kun on kovat kantalaput ja silti ehjät kengät. Itselläni on yhdet sellaiset ja en voi käyttää niitä, koska se kopina häiritsee jo minua itseänikin. Jos olen jossain marketissa tms. paikassa, olisi käveltävä melkein varpaillaan, ettei kopina kuuluisi....ajattelin liimata niihin nahkapaikat tms. tai heitän kirppikselle toisten harmiksi...

    • Ell123

      Hei. Järkyttävää keskustelua. Ikään kuin naiset itse valmistaisivat kenkänsä ja laittaisivat niihin muoviset korkolaput. Ihmettelen myös sitä, miksi kulkiessa jossain kadulla naisen pitää varmistaa ettei häntä huomata missään nimessä? Onko tuulipuku ja lenkkarit sitten sopivia?

      • Anssi6000sux

        Niin eivät valmista, eikä tarvitsekkaan. Ite voisin suositella muovisten korkolappujen sijasta metallisia korkoja joista lähtee kaikkein eniten korvaa miellyttävä ääni, ei tarvitse varoa tuleeko huomatuksi, varmasti tulee, ainakin minun huomioni positiivisen semmoisen. Korkojen kopina, musiikkia korvilleni! :)


      • Anonyymi
        Anssi6000sux kirjoitti:

        Niin eivät valmista, eikä tarvitsekkaan. Ite voisin suositella muovisten korkolappujen sijasta metallisia korkoja joista lähtee kaikkein eniten korvaa miellyttävä ääni, ei tarvitse varoa tuleeko huomatuksi, varmasti tulee, ainakin minun huomioni positiivisen semmoisen. Korkojen kopina, musiikkia korvilleni! :)

        Metallikorkoja on ollut hyvinkin 20 vuoden ajan tarjolla, mutta täällä vähemmän, tosin verkkokauppa on ne tuonut 2010 luvulla saataville. Aiemmin ne oli kalliin puoleisissa merkkikoroissa. Domina ja fetish piikkikoroissa aivan normikorko.


    • Anonyymi

      Metallisista korkolapuistakin tulee loppu ihmeen nopeasti, mikäli lähes päivittäin niillä kopisee asfaltilla ja hieman karkeammalla betoni pinnoilla. Hyvinkin kahdet metallilaput menee vuodessa, mutta onneksi on useampi pari käytössä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      366
      4456
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      84
      1844
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      65
      1580
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1556
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1390
    6. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      209
      1369
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1351
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1341
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1225
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1218
    Aihe