Kertokaa kokemuksia moonboot kengistä. Eli tarkotan niitä muhkeita talvi toppakenkiä (kuukengät). Onko niil hyvä kävellä? Miten se niiden koko juttu, niissä kun on yhdessä kengässä kolme eri kokoo, eli esim. kenkä kooltaan 39-41. Onkohan tuo hyvä 39 kokoseen jalkaan vai lompsuuko kävellessä?
Moonboot
5
10158
Vastaukset
- meezu
Joo! Niis sen verran "fyllinkiä" et muotoutuu jalan mukaan!!! Lompsuu ja ei lompsu!! Ei varsinaisesti voi puhu a lompsumisesta, mutta eivät ne mitään kävelykenkiä ole!! Hyvät lasten kansa seisoskella ulkona tai afterskissä!! Sellaset pakkaskengät!! Jos kävelylle menet vedä jalkaa hikkersit vainen!! JA villasukk aväliin!
- Sanna82
Kiitos tiedosta. En varsinaisesti kävelyyn ajatellutkaan ostaa, ihan lyhyiden matkojen töpöttelyyn vaan. Sulla ilmeisesti on sellaset? Minkä kokoiset sun moonbootit on ja minkä kokonen sun jalka on? Ajattelin tilata nettikaupasta sellaset.
- sartsa
Sanna82 kirjoitti:
Kiitos tiedosta. En varsinaisesti kävelyyn ajatellutkaan ostaa, ihan lyhyiden matkojen töpöttelyyn vaan. Sulla ilmeisesti on sellaset? Minkä kokoiset sun moonbootit on ja minkä kokonen sun jalka on? Ajattelin tilata nettikaupasta sellaset.
Mulla on hopea/harmaaväriset,koko 36-ei siis monikokoa
Mistä meinasit omas tilata?Tahtoisin lilat tai pinkit... - Sanna82
sartsa kirjoitti:
Mulla on hopea/harmaaväriset,koko 36-ei siis monikokoa
Mistä meinasit omas tilata?Tahtoisin lilat tai pinkit...
- Anonyymi
Itse ajatelin tilata moonbotsit, mutta mietin koko ehdotuksia kuulin että pitäisi ottaa isompi koko kuin itsellään on. Jos on esim. 37-koko pitäisikö ottaa 39-41 vai 36-38
Onko joillakin kokemuksia asiasta miten kannattaisi ottaa kooissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle1125458Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku413595Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖523485Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle933348- 811887
Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt341777450 000 ulosotossa
Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden1341667Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.431619Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1521325- 161189