Kertokaa kokemuksia moonboot kengistä. Eli tarkotan niitä muhkeita talvi toppakenkiä (kuukengät). Onko niil hyvä kävellä? Miten se niiden koko juttu, niissä kun on yhdessä kengässä kolme eri kokoo, eli esim. kenkä kooltaan 39-41. Onkohan tuo hyvä 39 kokoseen jalkaan vai lompsuuko kävellessä?
Moonboot
5
9959
Vastaukset
- meezu
Joo! Niis sen verran "fyllinkiä" et muotoutuu jalan mukaan!!! Lompsuu ja ei lompsu!! Ei varsinaisesti voi puhu a lompsumisesta, mutta eivät ne mitään kävelykenkiä ole!! Hyvät lasten kansa seisoskella ulkona tai afterskissä!! Sellaset pakkaskengät!! Jos kävelylle menet vedä jalkaa hikkersit vainen!! JA villasukk aväliin!
- Sanna82
Kiitos tiedosta. En varsinaisesti kävelyyn ajatellutkaan ostaa, ihan lyhyiden matkojen töpöttelyyn vaan. Sulla ilmeisesti on sellaset? Minkä kokoiset sun moonbootit on ja minkä kokonen sun jalka on? Ajattelin tilata nettikaupasta sellaset.
- sartsa
Sanna82 kirjoitti:
Kiitos tiedosta. En varsinaisesti kävelyyn ajatellutkaan ostaa, ihan lyhyiden matkojen töpöttelyyn vaan. Sulla ilmeisesti on sellaset? Minkä kokoiset sun moonbootit on ja minkä kokonen sun jalka on? Ajattelin tilata nettikaupasta sellaset.
Mulla on hopea/harmaaväriset,koko 36-ei siis monikokoa
Mistä meinasit omas tilata?Tahtoisin lilat tai pinkit... - Sanna82
sartsa kirjoitti:
Mulla on hopea/harmaaväriset,koko 36-ei siis monikokoa
Mistä meinasit omas tilata?Tahtoisin lilat tai pinkit...
- Anonyymi
Itse ajatelin tilata moonbotsit, mutta mietin koko ehdotuksia kuulin että pitäisi ottaa isompi koko kuin itsellään on. Jos on esim. 37-koko pitäisikö ottaa 39-41 vai 36-38
Onko joillakin kokemuksia asiasta miten kannattaisi ottaa kooissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 305617
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus112601- 1862199
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1631693Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan721486Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike321394Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141354En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.721263- 941175
viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2191157