CMA Awards 2004

jussipussi

Mitä mieltä olette CMA:n tämänvuotisista palkintoehdokkaista? Itse jäin ainakin kaipaamaan Tim McGrawn nimeä parhaan miesartistin kategoriassa.

9

654

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • McMan

      Mielestäni parempi kuin viime vuonna, enää ei tarvitse jakaa palkintoja Cashin suvulle... McGrawin uusin on jotenkin tasapaksua kamaa ja herra on unohtanut alkutuotannossa kunnolla kuuluvat perinteiset kantrisoittimet jonnekin. Onkohan popvaimon vaikutusta...

      • jussipussi

        Joo, samaa mieltä. Cash sai turhan paljon huomiota pelkästään sen takia, että sattui kuolemaan sopivaan aikaan. Tim McGrawn uusinta kiekkoa en ole päässyt kuulemaan vielä (ainoastaan nimipiisin). Harmi, jos se on sitä, mitä kerroit, sillä ainakin hänen kolme edellistä levyään olivat minun mielestäni erinomaisia.
        Tuo Faith Hill (eli rouva McGraw) on aika jännä tapaus, sillä häneltä on nyt tulossa uusi levy. Saa nähdä, jatkuuko edelleen tuo pop-linja, vai onko jo paluuta juurille. Kaikki kunnia kuitenkin mielestäni hänelle. Faith Hill on varmasti tuonut kantrin pariin uusia kuulijoita eli niitä, jotka ovat ryhtyneet kuuntelemaan kantria noin laajemmaltikin. Meikäläinen kuuluu juuri tähän porukkaan. Hienoa, että löytää näin yli 40-kymppisenä vielä aivan uusia juttuja!


      • McMan
        jussipussi kirjoitti:

        Joo, samaa mieltä. Cash sai turhan paljon huomiota pelkästään sen takia, että sattui kuolemaan sopivaan aikaan. Tim McGrawn uusinta kiekkoa en ole päässyt kuulemaan vielä (ainoastaan nimipiisin). Harmi, jos se on sitä, mitä kerroit, sillä ainakin hänen kolme edellistä levyään olivat minun mielestäni erinomaisia.
        Tuo Faith Hill (eli rouva McGraw) on aika jännä tapaus, sillä häneltä on nyt tulossa uusi levy. Saa nähdä, jatkuuko edelleen tuo pop-linja, vai onko jo paluuta juurille. Kaikki kunnia kuitenkin mielestäni hänelle. Faith Hill on varmasti tuonut kantrin pariin uusia kuulijoita eli niitä, jotka ovat ryhtyneet kuuntelemaan kantria noin laajemmaltikin. Meikäläinen kuuluu juuri tähän porukkaan. Hienoa, että löytää näin yli 40-kymppisenä vielä aivan uusia juttuja!

        On se Timin levy aivan jees mutta esim. kolmeen ekaan levyyn verrattuna se alkaa olla aika kaukana kantrista. Alan Jacksonin tai Mark Chesnuttin uusimmat ovat taas juuri sitä miltä kantri pitääkin kuulostaa, tosin Jackson on tehnyt vähän liian varman "varman" levyn. Sanankaltaisia balladeja levy täynnä. Molemmat voi muuten kuunnella cmt:n nettisivuilla "listening party" osastolla! Onha ne totta että Dixie Chickit, Shania ja LeAnn ja Faith ovat tuoneet kantrin pariin uusia kuuntelijoita. Jacksonin uusin on muuten jenkeissä kaikkien viime viikon myydyin kaikki levyt huomioon ottaen, milloinkahan sama tapahtuu suomessa?


      • jussipussi
        McMan kirjoitti:

        On se Timin levy aivan jees mutta esim. kolmeen ekaan levyyn verrattuna se alkaa olla aika kaukana kantrista. Alan Jacksonin tai Mark Chesnuttin uusimmat ovat taas juuri sitä miltä kantri pitääkin kuulostaa, tosin Jackson on tehnyt vähän liian varman "varman" levyn. Sanankaltaisia balladeja levy täynnä. Molemmat voi muuten kuunnella cmt:n nettisivuilla "listening party" osastolla! Onha ne totta että Dixie Chickit, Shania ja LeAnn ja Faith ovat tuoneet kantrin pariin uusia kuuntelijoita. Jacksonin uusin on muuten jenkeissä kaikkien viime viikon myydyin kaikki levyt huomioon ottaen, milloinkahan sama tapahtuu suomessa?

        Ei ihan lähiaikoina. Kantria tulee loppujen lopuksi hyvin vähän muutenkin esim. Yleisradion kautta. Teppo Nättilän "Kantritohtori" on aika pientä tarjontaa viikon aikana verrattuna muuhun musiikkitulvaan. Sekin voisi edes tulla jo hiukan aikaisemmin (vanha ei jaksa enää valvoa!).


    • mick

      Aikalailla samat kuin muina vuosina mutta olen ilonen että Keith Urban pääsi parhaan miesartistin kategoriaan, vaikka lisää ehdokkuuksia kyllä olisi ansainnu. Toivotaan että uusi albumi saa ehdokkuuksia ensi vuonna sitten...

    • jussipussi

      Tiedoksi, että TV 2 lähettää ensi viikon torstaina 23.9. klo 23.05 uusintana CMA:n viime vuoden (2003) palkintogaalan.

    • CountryMan

      Ja jos tulee niin milloin? Viime vuonna show oli mahtava. Sen jälkee aloin kuuntelee kantria ja kovaa.

      • jussipussi

        Jenkeissä gaala tulee suorana 9.11. Veikkaan, että Suomessa (TV 1 tai 2) se näytetään muutama viikko sen jälkeen. Näin on ennenkin ollut jo usean vuoden ajan.


      • Taku
        jussipussi kirjoitti:

        Jenkeissä gaala tulee suorana 9.11. Veikkaan, että Suomessa (TV 1 tai 2) se näytetään muutama viikko sen jälkeen. Näin on ennenkin ollut jo usean vuoden ajan.

        Viime vuonna CMA tuli kylläkin vasta joulun jälkeen, eli aika monta viikkoa itse tapahtuman jälkeen, mutta onneksi huomasin ajoissa!
        Itse olen katsonut/nauhottanut CMA vuodesta 1998;=)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 129
      3521
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      94
      3219
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2388
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1841
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1698
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1569
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1534
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1476
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1451
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      84
      1390
    Aihe