Panokaveri

Ahdistunutta vihaa

Kumppanillani on ollut seksisuhde erään ystävänsä kanssa, ja he ovat nykyäänkin ystäviä, ja liikkuvat samoissa ystäväpiireissä. Olen myös itse joutunut olosuhteiden pakosta hänet tapaamaan. Ällöttävää.

Onko kellään ollut samanlaisia kokemuksia? -Vertaistukea kaivataan.

10

624

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 6+16

Jos kumppanisi on nainen on hänellä oikeus liikkua panokaverinsa kanssa kun pitää ymmärtää että hän on nainen. Jos kumppanisi on mies niin eroa heti.

• Ahdistunutta vihaa

Ei tämä nyt liity sukupuoleen mitenkään.

• jotainpahan

Kyllähän tuollainen kaveeraaminen olisi vähintäänkin arvelluttavaa. Itse en pystyisi olemaan tyynenä jos oma mies hengailisi entisten panokavereiden kanssa... Riippuu kyllä paljon tapauksesta... Eivät kai kahdenkesken kuitenkaan vietä aikaa...

• Löysätään jo pipoa

Meistä useimmilla on tuolla suuressa maailmassa entisiä panokavereita aktiivisuudestamme riippuen eri määriä, mutta me emme tavallisesti nimittele heitä aivan näin halventavasti. Puhumme mieluummin entisistä tyttö/poikaystävistä, tai puolisoista.

Normaalisti ihminen arvostaa myös päättyneitä suhteitaan, ja pystyy tapaamaan vuosien takaiset exänsä ilman suuria tunnekuohuja. Jos myös sinulla on entisiä rakkauksia, niin mietihän nyt itsekin kuinka monen kanssa oikeasti haluaisit hypätä heti vällyjen väliin jos kävelisi kadulla vastaan. Vai vaihtaisitko muka kadun toiselle puolelle ettei vain mitään niin ällöttävää pääse tapahtumaan kuin tapaaminen oman exän kanssa?

Mustis asenteella et kyllä voita mitään, ole mieluummin iloinen siitä, että kumppani on nyt valinnut sinut noiden entisten kokemusten jälkeen.

Järvihän ei kulu soutamalla sen enempää kuin airokaan...

• 7+12

Joo suurimmalla osalla on panokavereita mutta tervejärkinen ihminen ei arvosta jätetyksi ja petetyksi aikaansaaneita kumppaneitaan. Itse vaihdan kyllä kadun puolta jos joku exä tulee vastaan tai jos hän ylpeänä moikkaa sanon että vetäköön v.tun päähänsä. Miksi hymyilisin ja esittäisin mukavaa ihmiselle joka ylpeilee et tässä on mun uus parempi kumppani kun sä olit.

• Ahdistunutta vihaa

Siis puhuin tässä nimenomaan panokaverista, en edellisestä seurustelusuhteesta. He ovat kavereita, ja viettävät nykyään myös kahdenkesken aikaa, mutta luotan että kumppanini ei minua petä. Itse en haluaisi nähdä tätä panokaveria, sillä tunnen ahdistusta. Kuitenkin jos lähdemme viettämään iltaa kumppanini ystävien kanssa, on arviolta noin 50% mahdollisuus törmätä tähän peitonheiluttajaan. Kumppanini exiä en ole joutunut näkemään, enkä usko että siinä mitään ongelmaa olisi, sillä onhan minulla itsellänikin exiä.

• 9+8
        Ahdistunutta vihaa kirjoitti:

Siis puhuin tässä nimenomaan panokaverista, en edellisestä seurustelusuhteesta. He ovat kavereita, ja viettävät nykyään myös kahdenkesken aikaa, mutta luotan että kumppanini ei minua petä. Itse en haluaisi nähdä tätä panokaveria, sillä tunnen ahdistusta. Kuitenkin jos lähdemme viettämään iltaa kumppanini ystävien kanssa, on arviolta noin 50% mahdollisuus törmätä tähän peitonheiluttajaan. Kumppanini exiä en ole joutunut näkemään, enkä usko että siinä mitään ongelmaa olisi, sillä onhan minulla itsellänikin exiä.

Okei, sinulla on siis ongelma, ja se ongelma on täysin omien korviesi välissä. Mitä ajattelit sille tehdä?

• ei mitään väliä

riippuu millaisen ihmisen kanssa seurustelet, jos hän on viriili mutta sympaattinen ja rakastunut suhun mitä haittaa jos kaveripiiristä löytyy entinen pano tai on joskus paneskellut kaverin kanssa???riippuu täysin millaisia tyyppejä molemmat ovat.

• jadette

Liikkuvat samoissa ystäväpiireissä?
      Se nyt on aika laaja käsite.

Ei sitä nyt toiselle mantereelle tai toiseen kaupunkiin tarvitse exän takia muuttaa. Eikä tarvitse nyrkkiä puida jos exä kävelee vastaan, voi jopa muutaman pintapuolisen sanan vaihtaa. Ja voi siinä nykyinen kumppani olla mukana, ei sitä nyt tarvitse karkuun juosta.

MUTTA syvempi yhteydenpito exään, tekstiviesteily, exän faceviesteihin kommentoiminen ja muu henk.kohtainen tapaaminen niin stop.
      Siinä menee raja.

• huoltokatko

Voihan sitä tuostakin tehdä itselleen ongelman.

Eiköhän meillä kaikilla ole elettyä elämää takanamme.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      65
      4180
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      46
      3969
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      36
      3472
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      16
      2883
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      34
      2719
    6. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      14
      2522
    7. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2124
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      12
      1216
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      145
      1157
    10. Mitä ajattelet

Mies minusta tänään?
      Ikävä
      80
      1006
    Aihe