http://static.ylilauta.org/files/dm/orig/1383680258817155.jpg/boobs.jpg
Kuinka monen ihanne on naapurintyttömäinen söpö nainen? Nykyään naiset haluavat korostaa itsessään kovuutta, kolkkoutta, vapautta ja itsenäisyyttä. Näiden arvojen vallitsessa he myös peittävät perinteisen söpön naiseuden. Yhä on kuitenkin tilausta naisille, jotka korostavat pehmeitä arvoja.
Naapurintyttömäinen nainen
24
992
Vastaukset
- Noita on 13 tusinass
Tuossa tytössä ei ole muuta ihmeellistä kuin nuo luonnottoman isot rinnat, sekö tuossa on se juju?
- tämä hakusessa
En kyllä kiinnittänyt tuohon huomiota vaan kauneuteen ja sielukkuuteen.
- ....
Ehkä juuri se, että ei ole "mitään ihmeellistä" vetoaakin moniin miehiin. Söpö, kivannäköinen tyttö. Ei tarvitse tai oikeastaan saa olla sentin pakkelikerrosta, mukaräväkästi raidoitettua tukkaa, lävistyksiä ja tatskoja ja muita "tosi ihmeellisen" ja "persoonallisen" naisen merkkejä.
- Persoonallisuutta
Niin eli ihan kiva muttei mikään kaunotar, pelkkä perusnätti söpistys. Ei vetoa minuun.
- ........
Aloittajan pointti onkin, että naapurintyttömäiset söpöt naiset kiinnostaa miehiä enemmän kuin jotkut mukaerikoiset glamourtuksut.
- rtmnhgbdsfv
Tuossa naisessa ei ole kyllä naapurintyttöä minkään vertaa :)
- Peruskamaa
Naama on perusnätti. Ainoa erilainen juttu verrattuna keskivertonaiseen on nuo valtavat tissit.
- Muutan sinne
Missähän asut kun siellä on keskiverrosta noin söpöjä naisia?
- tirkistelijä.
Täs on ihana naapurin tyttö.
http://www.stara.fi/2013/11/11/joanna-krupa-temppuili-bikineissa/ - kaunis on!
Ihana nainen! Typerää kuinka täällä sanotaan "ei ole keskivertoa kauniinpi". Selvästi keskivertoa kauniimpi ja vielä luonnollisella tavalla. Tissit 10 .
- Tissien voima
Arvaapa tulisiko näitä "ooh miten kaunis tyttö" tyylisiä kommentteja ei tulisi jos tuolla tytöllä ei olisi noita valtavia hinkkejä, noiden tilalle A-kupin rinnat niin tänne tulisi kommentteja että eipä ole hääppöinen.
- pikkutisut roxx
Tissien voima kirjoitti:
Arvaapa tulisiko näitä "ooh miten kaunis tyttö" tyylisiä kommentteja ei tulisi jos tuolla tytöllä ei olisi noita valtavia hinkkejä, noiden tilalle A-kupin rinnat niin tänne tulisi kommentteja että eipä ole hääppöinen.
Höpö höpö. Mun mielestä tuolla on jopa vähän liian suuret, mutta noin nuorelle vielä sopii, mutta annas odottaa, kun alkaa iän mukana riippumaan.
- realismia kehiin
Molemmista kuvista paistaa läpi kuvankäsittely. Jenkit ovat isojen kuppien perään...
- lk,jmhngbdf
Toi on yhtä kaukana naapurintytöstä kuin mä Justin Bieberistä
- RakastunutTytyUskoo
Mies ei koskaan ole uskollinen:
http://ylilauta.org/ihmissuhteet/23193158 - näinn
kamalat tissit
- Juuh
Tuo on naapurintyttömäinen, sen huomaa kuvasta. Ei ole näyttäviä tai erikoisen kauniita kasvojenpiirteitä, tuo tyttö on sellainen nätti ja söpö joita on suurin osa nuorista naisista. Ei siis mitenkään ihmeellinen ja nuo rinnat ovat aivan liian suuret tuohon pikkuruiseen vartaloon nähden.
- kujyhregtr
Tä? Must toi taas on tosi upee ilmestys, tosin suhteettoman isot rinnat. Minulle naapurintyttö on sellainen aika vaatimaton hiirulainen, mut määrittelemme varmaan käsitteen eri tavoin ja naismakukin lienee erilainen....
- kyllä kelpais
Täydellinen nainen minulle! Mielestäni kauniimpi kuin kukaan viime vuoden misseistä. Mutta makuasioista ei voi kiistellä!
- Hoh hoijaa
Kyse ei ole nyt makuasioista vaan tuon naisen objektiivisesta tasosta. Myönnä ois että ainoa asia tuosssa naisessa on nuo isot tissit, miksi sitä on niin vaikea myöntää?
- volkula
Must taas tuo on tosi kaunis muuten, mut tissit on liian isot.
- refdsfsfds
volkula kirjoitti:
Must taas tuo on tosi kaunis muuten, mut tissit on liian isot.
Samaa mieltä ja sanoisin, että valtaosan mielipide. Nimenomaan kauniit ja söpöt kasvot.
- Jareee
Kauniimpi toi on ku 89% naisista...
Unelmatyttöystävä. - resfdfsfds
Tuskin on aito kuva, koska nuo rinnat ovat aivan luonnottomat ja roikkuisivat valehtelematta navan korkeudella.
Nätti tyttö tosin ja uskoisin, että aidon kuvan naisella on hyvän kokoiset rinnat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu645582Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti204167Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172896- 1512159
- 171886
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1231689- 951367
- 711148
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171126Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o72945