Alusvaatteiden osto

Ostokokemuksia?

Hei, olen parikymppinen oululaismies ja kyselisin mistä kaupoista kehtais lähtä itelle naisten pikkareita ostaan?? Ettei tulis sellasia outoja katseita myyjiltä sitten kaupassa :D

21

782

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • transtäti

      Selma palmu,neljäs linja 20,helsingin kallio.Ostin viimeksi sukkanauhoja korselettiini joka oli päällläni.Sain ystävällistä palvelua ja lisäksi vieläpä lehtisen joka kertoo transvestiiteista suomessa ja karkin.Seuraavaksi ostan palleatuetut rintaliivit ja lahkeellist housuliivit.Tulee tosin matkaa,mutta yöjunalla helsinkiin ja liivit ja pikkarit päällä takaisin

      • sdd

        Minä olen ostellut naisten alus vaatteita anttilasta prismasta ja sokokselta Sukkanauhaliivejä stayupsukkia sukkahousuja ja pikkareita on tullut osteltua
        joensuussa m54


    • Anttila, Prisma ym.

      Ei tarvitse matkustaa Helsinkiin. Mies voi ostaa pikkareita mistä tahansa tavaratalosta. Varsinkin näin joulun alla kukaan ei ihmettele jos mies ostaa naisten vaatteita. Kassalla ei tule mitään outoja katseita kun et selittele mitään ja toimit coolisti.

    • ristola

      kyllä ainakin anttilasta olen ostanu ,jaihania pitsialkkareit .Tulipa vasta kahdet topatut pitsi rintsikat ostettua eikä kukaan ajatellu mitään .ja hyvät on päällä..ostoksille vaan

    • kokemusta on

      suosittelen raksilan marketteja klo 19 jälkeen kun porukkaa ei oo paljoa, ilmoita täällä joku osoite yms jos haluat lisää infoa :)

      • miesasiakas

        Missä liikkeessä mieskin voisi sovittaa rintaliivejä ennen ostopäätöstä?
        Kertokaa miehet missä liikkeissä olette liivejä sovittaneet!
        Onko sovittaminen ollut hankalaa? Oletteko saaneet hyvää palvelua? Mitä liikettä voisitte suositella myös liivejäkäyttäville miehille?


      • Kohtuullisen helppoa
        miesasiakas kirjoitti:

        Missä liikkeessä mieskin voisi sovittaa rintaliivejä ennen ostopäätöstä?
        Kertokaa miehet missä liikkeissä olette liivejä sovittaneet!
        Onko sovittaminen ollut hankalaa? Oletteko saaneet hyvää palvelua? Mitä liikettä voisitte suositella myös liivejäkäyttäville miehille?

        Käytännössä kaikissa tavarataloissa. Kukaan ei ehdi vahtimaan ettei mies veisi rintaliivejä sovituskoppiin. Kun käyttää miesten puolen koppia eikä esittele rintaliivejä myymälän puolella, homma hoituu.

        Jos haluat palvelua myyjältä, tilanne tulee hankalammaksi. Kuitenkin iso osa myyjistä palvelee tällaisissa ostoksissa miehiäkin.


      • 36767
        Kohtuullisen helppoa kirjoitti:

        Käytännössä kaikissa tavarataloissa. Kukaan ei ehdi vahtimaan ettei mies veisi rintaliivejä sovituskoppiin. Kun käyttää miesten puolen koppia eikä esittele rintaliivejä myymälän puolella, homma hoituu.

        Jos haluat palvelua myyjältä, tilanne tulee hankalammaksi. Kuitenkin iso osa myyjistä palvelee tällaisissa ostoksissa miehiäkin.

        "Kukaan ei ehdi vahtimaan ettei mies veisi rintaliivejä sovituskoppiin."

        Mutta siis eihän myyjällä ole mitään oikeutta estää miestä sovittamasta naisten vaatteita, vaikka tällaisen huomaisikin. Transvestiitti on maksava asiakas ihan siinä missä kuka tahansa muukin, joten osoittaa minusta lähinnä helvetin huonoa bisnestajua ryhtyä vainoamaan tällaista asiakasryhmää.


      • miesasiakas
        36767 kirjoitti:

        "Kukaan ei ehdi vahtimaan ettei mies veisi rintaliivejä sovituskoppiin."

        Mutta siis eihän myyjällä ole mitään oikeutta estää miestä sovittamasta naisten vaatteita, vaikka tällaisen huomaisikin. Transvestiitti on maksava asiakas ihan siinä missä kuka tahansa muukin, joten osoittaa minusta lähinnä helvetin huonoa bisnestajua ryhtyä vainoamaan tällaista asiakasryhmää.

        Kertokaa lisää liikkeitä, joissa mies voi sovittaa rintsikoita. Tarvitsisin palleatuelliset rintaliivit ja sovituksessa apua, kun hakaset takana, eikä uusia kireitä palleatuellisia liivejä viitsi millään pyöräyttää väkipakolla.
        Onko kellään kokemusta avuliaasta liivimyyjästä?


      • Ei oppi ojaan kaada
        miesasiakas kirjoitti:

        Kertokaa lisää liikkeitä, joissa mies voi sovittaa rintsikoita. Tarvitsisin palleatuelliset rintaliivit ja sovituksessa apua, kun hakaset takana, eikä uusia kireitä palleatuellisia liivejä viitsi millään pyöräyttää väkipakolla.
        Onko kellään kokemusta avuliaasta liivimyyjästä?

        Tuollaisia pitkiä liivejä (eikä oikeastaan mitään rintaliivejä) pyöräytetä ympäri. Naisilla se käy liian helposti kun vyötärö on selvästi ohuempi kuin rintakehä niin onnistuukin. Miehen tasapaksulla kropalla tulee vaikeuksia. On vain parasta opetella sulkemaan hakaset selkäpuolella, ei se ole niin vaikeaa etteikö mieskin oppisi. Aikanaan on tullut suljettua pitkiä vyötärökorsetteja takapuolella ja hyvin tuo on sujunut vaikka hakasia on moninkertaisesti rintaliiveihin verrattuna.


    • liivilassi

      Miksi miehen joka on ostamassa rintaliivejä pitäisi päästä kaupassa moisia sovittamaan? Jokaiselta löytyy varmaan kotoa mittanauha jolla rinnan ympärys selviää, tämän jälkeen riittänee että ottaa hyllystä liivit haluamallansa ympärysmitalla/värillä/mallilla ja kävelee kassalle maksamaan ostoksensa.

      • miesasiakas

        Liivilassi, eikö sinustakin olisi mukava sovittaa liivejä ennen ostopäätöstä, aivan niinkuin naisetkin tekevät.
        Ajatteleppa, kuinka ihanaa olisi kun mukava liivimyyjä auttaisi sovituskopissa hakasten kiinnityksessä ja samalla varmistaisi, että rintsikat ovat taatusti oikeankokoiset.
        Pitkissä palleatuellisissa rintaliiveissä on paljon hakasia takana, joten niitten kiinnittäminen voi olla hankalaa ainakin aluksi.
        Miksi meidän miesten pitäisi ostaa rintsikkamme ilman sovitusta, kun eiväthän naisetkaan niin tee?


      • Kokemus opettanut

        Naisethan tietävät jo luonnostaan ettei rintaliivejä osteta sovittamatta. Vaikka jokainen nainen tietääkin kokonsa, eri valmistajilla ja jopa samalla valmistajallakin eri mallien kesken mitat vaihtelee niin paljon että pitää sovittaa.

        Toisaalta miehillä ei ehkä ole niin kovin tarkkaa koska en oikein usko että miehet pitäisi rintaliivejä niin pitkiä aikoja ja päivittäin kuten naiset, että koko pitäisi olla täsmälleen oikea.


    • miesasiakasb

      Vaikka naiset sovittavat rintaliivejään silti jopa 80% naisista pitää vääränkokoisia rintsikoita. Ihmeellistä ja uskomatonta, mutta näin on. Ehkä meidän miesten pitäisi näyttää naisille mallia oikeankokoisista rintaliiveistä.
      Miksi liivit eivät saisi olla oikean kokoiset, vaikka niitä käytettäisiin vain satunnaisesti ja lyhyitä aikoja kerrallaan?
      Oikeankokoiset liivit tuntuvät hyvältä myös miehen päällä!

    • Itse ostan liivini aina sovittaen. Pakkohan ne on päällä nähdä, jotta saa selvyyden, onko koko , malli ja istuvuus oikea. Luottomyyjä osaa tosin jo ennakoida, mikä malli sopii ja mikä ei.

      • pienet törrötissit

        Auttakaa mua! Mulla on pienet törrötissit. Mun ympärysmitta on tissien alta 64cm ja päälta jotain 70-72cm, ku nännit nöpöttää melkein aina ja näkyyy paitojen alta.
        Minkälaiset rintsikat ois parhaat, kun harrastan pelejä ja voimisteluu ja kesällä jalkapalloo. Tissit on aika arat ja kosketusherkät ja niitä pitäs jotenkin suojata. Oon 13v ja mulla ei oo vielä ollu minkänlaisia rintaliivejä.


      • liivit törrötisseihin
        pienet törrötissit kirjoitti:

        Auttakaa mua! Mulla on pienet törrötissit. Mun ympärysmitta on tissien alta 64cm ja päälta jotain 70-72cm, ku nännit nöpöttää melkein aina ja näkyyy paitojen alta.
        Minkälaiset rintsikat ois parhaat, kun harrastan pelejä ja voimisteluu ja kesällä jalkapalloo. Tissit on aika arat ja kosketusherkät ja niitä pitäs jotenkin suojata. Oon 13v ja mulla ei oo vielä ollu minkänlaisia rintaliivejä.

        Miks kukaan ei auta mua? Vaikka mulla onkin pienet törrötissit, niim rintsikat pitäs saada.


      • Kaupasta-kaupasta
        liivit törrötisseihin kirjoitti:

        Miks kukaan ei auta mua? Vaikka mulla onkin pienet törrötissit, niim rintsikat pitäs saada.

        Netin kautta ei pysty auttamaan. Mene liiviliikkeeseen ja osta rintsikat, sieltä löytyy vieläpä myyjä joka neuvoo oikean koon ja mallin valintaan.


      • liivit törrötisseihin
        Kaupasta-kaupasta kirjoitti:

        Netin kautta ei pysty auttamaan. Mene liiviliikkeeseen ja osta rintsikat, sieltä löytyy vieläpä myyjä joka neuvoo oikean koon ja mallin valintaan.

        Joo joo, kyllä kyllä kaupasta, mut haluaisin ensin vähän ennakkotietoja teiltä kokeneilta liivienkäutyäjiltä.
        Esim. mikä olis mun koko noilla mitoilla? Minkälainen malli ja pitääks olla topatut vai ei? Varmaan jotain muitakin asioita, joita en nyt osaa edes kysyä.
        Netistä ainakin löytyis kunnon valikoima ihania rintsikoita!


      • Törrötissi
        liivit törrötisseihin kirjoitti:

        Joo joo, kyllä kyllä kaupasta, mut haluaisin ensin vähän ennakkotietoja teiltä kokeneilta liivienkäutyäjiltä.
        Esim. mikä olis mun koko noilla mitoilla? Minkälainen malli ja pitääks olla topatut vai ei? Varmaan jotain muitakin asioita, joita en nyt osaa edes kysyä.
        Netistä ainakin löytyis kunnon valikoima ihania rintsikoita!

        Hei, kokeneet rintaliivien käyttäjät! Apua ja tietoa tarvittas, saiskos sitä!?


      • Hakukone auttaa
        Törrötissi kirjoitti:

        Hei, kokeneet rintaliivien käyttäjät! Apua ja tietoa tarvittas, saiskos sitä!?

        Kun nyt vaatimalla vaadit neuvoja niin löydät tietoja tästä linkistä:
        http://rintaliiviopas.fi/rintaliivien-koko-taulukko/

        Koska noin pienille rinnoille ei tarvita varsinaisesti tukea mutta nännit pitäisi piilottaa, toppaus (ohutkin) voisi olla paras.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      99
      1843
    2. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      124
      1410
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1307
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      79
      1236
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      70
      1114
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      913
    7. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      435
      912
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      47
      898
    9. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      842
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      135
      811
    Aihe