Tiedän tämä voi kuulostaa todella oudolta ja lapselliselta. Olen täysi-ikäinen nainen ja olen täysin rakastunut ulkomaalaiseen julkisuuden henkilöön joka sattuu olemaan urheilija. Olen ollut häneen rakastunut jo monta vuotta.
Eilen kun olin facebookissa, hän lisäsi uuden päivityksen missä kertoi, että hän ja hänen tyttöystävänsä saa lapsen. En tiennyt miten asian ottaa, tottakai olen iloinen asiasta, koska välitän miehestä, mutta toisaalta eihän tuossa tilanteessa voi olla iloinen, koska nainen ei ole minä vaan joku muu.
Lisäksi tilanteessa häiritsee, että kyseinen nainen oli sanonut ennen seurustelusuhdetta miehen kanssa, että EI halua lapsia. He ovat olleet yhdessä n. vuoden.
Miten minun kannattaisi edetä tässä tilanteessa?
PS. En ole mitenkään mielisairas yms haha
Julkkis rakkauteni saa lapsen toisen naisen kanssa
mitäteen
4
448
Vastaukset
- huuhaa viiripää
Se henkilö ei ole tippaakaan kiinnostunut sinusta. Hän ajattelee että olet friikki ja että hänen vartijansa pitävät sinun kaltaisesi hänestä loitolla.
- Etene.,
Konttimalla.
- Rosoner
Kyseinen julkkis ei varmaan edes tiedä sinun olemassaolostasi. Älä ota asiaa noin vakavasti, sille tuskin on mitään tehtävissä.
- T:gin Kekkeruusi
Otas taas lääkkeesi niin kyllä se siitä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984