Tiedän tämä voi kuulostaa todella oudolta ja lapselliselta. Olen täysi-ikäinen nainen ja olen täysin rakastunut ulkomaalaiseen julkisuuden henkilöön joka sattuu olemaan urheilija. Olen ollut häneen rakastunut jo monta vuotta.
Eilen kun olin facebookissa, hän lisäsi uuden päivityksen missä kertoi, että hän ja hänen tyttöystävänsä saa lapsen. En tiennyt miten asian ottaa, tottakai olen iloinen asiasta, koska välitän miehestä, mutta toisaalta eihän tuossa tilanteessa voi olla iloinen, koska nainen ei ole minä vaan joku muu.
Lisäksi tilanteessa häiritsee, että kyseinen nainen oli sanonut ennen seurustelusuhdetta miehen kanssa, että EI halua lapsia. He ovat olleet yhdessä n. vuoden.
Miten minun kannattaisi edetä tässä tilanteessa?
PS. En ole mitenkään mielisairas yms haha
Julkkis rakkauteni saa lapsen toisen naisen kanssa
mitäteen
4
474
Vastaukset
- huuhaa viiripää
Se henkilö ei ole tippaakaan kiinnostunut sinusta. Hän ajattelee että olet friikki ja että hänen vartijansa pitävät sinun kaltaisesi hänestä loitolla.
- Etene.,
Konttimalla.
- Rosoner
Kyseinen julkkis ei varmaan edes tiedä sinun olemassaolostasi. Älä ota asiaa noin vakavasti, sille tuskin on mitään tehtävissä.
- T:gin Kekkeruusi
Otas taas lääkkeesi niin kyllä se siitä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 205044
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r22452Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361280- 1001247
Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121200- 931084
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17883viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168835En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61753- 35722