Mikä näistä on paras puuteri rasvoittuvalle aikuiselle iholle:
Maybelline Fit Me
Maybelline Dream Matte Touch
L'oreal Paris True Match
vai joku muu (mikä)?
Paras puuteri?
11
1383
Vastaukset
- joueh
Mielestäni noista paras on Maybellinen Dream Matte Powder :D jos muita,niin Rimmelin Stay Matte:) se on n.6 € eli todella halpa ja pitää kiillon pois koko päivän ainakin mulla...toisaalta mikään iho ei ole samanlainen :)
- matte
Dream Matte todella tekee minkä lupaa eli pitää ihon kiillottomana pitkään, on kohtuulla levitettynä lähes huomaamatonta eikä keräänny rumasti huokosiin päivän aikana. Rimmelin mattapuuteri on myös yllättävän hyvä noinkin edulliseksi tuotteeksi. Kokeile molempia niin tiedät miten ne käyttäytyvät juuri sinun ihollasi.
- vakikäyttäjä
En tiedä noista merkeistä mitä mainitsit, sillä olen aina käyttänyt Rimmelin Stay Mattea. Se on sopinut niin hyvin ja on edullinen.
- heartshapedd
Kärsin itsekin rasvoittuvasta ihosta. Muistathan että puuteri ei ole ainoa tuote joka pitää ihon kiillottomana? Itse olen saanut meikin pysymään hyvännäköisenä näillä vinkeillä:
- Puhdistan ihon rasvoittuvalle iholle tarkoitetulla puhdistustuotteella
- Kosteutan kosteusvoiteella joka on tarkoitettu rasvoittuvalle iholle ja teen silmämeikin sillä aikaa kun kosteusvoide imeytyy
- Meikkivoiteen alle aina pohjustustuote joka on tarkoitettu rasvoittuvalle iholle
- Levitä meikkivoide meikkivoidesiveltimellä kasvoille, anna asettua muutama minuutti ja painele sitten nenäliinalla koko naama kevyesti läpi (ylimääräinen meikkivoide jää paperiin ja lisää meikkivoiteen kestoa huomattavasti)
- Puuteroi kasvot mattapuuterilla käyttäen puuterisivellintä
- Suihkauta lopuksi kasvoille rasvoittuvalle iholle tarkoitettua setting spraytä, joka takaa meikin pysyvyyden ja saa ihon näyttämään luonnollisemmalta ja ei niin puuteriselta
Toivottavasti oli vähän apua :) - sdefrgthyjuk
Lumenen irtopuuteri, sillä ei tuu samanlaista kakkumaista lopputulosta niikuin näillä pressed powdereilla.
- srfsrfs
Lumene valopuuterillakaan ei tule kakkumaista, se ei ole niin mattainen vaan aavituksen kuultava.
- ap jatkaa
Olen itse käyttänyt Lumenen puuteria vuosikaudet (numero 3, aurinkokaakao), mutta se ei enää pidä kiiltoa kauaa pois. Jo ennen puolta päivää töissä huomaan naaman kiiltelevän tosi rumasti. :( Väri on kyllä loistava iholleni ja tykkään puuterista muutoin, mutta tuo kiilto, se ei vaan enää riitä.
- ap jälleen
Mitkä näistä väreistä ovat keltapohjaisia ja mitkä punapohjaisia? Olen todella huono tällaisissa asioissa.
http://www.maybelline.fi/Tuotteet/Kasvot/Puuterit/Dream-Mat-Powder.aspx - hemuli
L'oreal Paris True Match on minun suosikki se pitää ja hyvän näköisenä meikin ja on todella pehmeän näköinen! Itse rakastan tätä puuteria kun muut puuterit ovat omituisia ihon tukkijia! En tiedä mimmoinen rasvottunut iho teillä on mutta minulla on hyvin rasvoittunut iho
- hemuli
L'oreal Paris True Match on minun suosikki se pitää ja hyvän näköisenä meikin ja on todella pehmeän näköinen! Itse rakastan tätä puuteria kun muut puuterit ovat omituisia ihon tukkijia! En tiedä mimmoinen rasvottunut iho teillä on mutta minulla on hyvin rasvoittunut iho
- toisinpäin
Minunkin ihoni rasvoittuu ja teen kaiken siksi vähän "toisinpäin". Käytän mineraalimeikkejä. Alimmaiseksi laitan reilusti (irto)riisipuuteria. Sitten meikkipohjan ja poskipunaa. Pysyy yleensä koko päivän hyvänä. Jos on iho näyttää iltapäivällä kiiltelevän tai on jotain menoa, korjaan meikkiä kiinteässä muodossa olevalla riisipuuterilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236809Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää391209Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271022- 75881
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal47814Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a59804Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93774Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38771Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14716- 43713