ulkonäkö ei aina tarkoita että ihminen on tietynlainen!

jdldödkfjfldödö

Nyt mulla menee hermot! Nimittäin siihen että naiset eivät saa pukeutua seksikkäästu tai näyttää hyvältä, tai muuten tulee toisten naisten vihat niskaan. Kenelläkään ei ole oikeutta haukkua jotai ulkonäön takia, oli sitten pullea tai kaunis. Alkaa ärsyttää se että pitäisi aina mennä massan mukana tai jos erotyuu positiivisesti massasta ( eli laittautuu ja näyttää hyvältä) on heti huora. Onko nainen muka huora jos sillä on paljastavia vaatteita tai korkeat korot? Ei. Huora on maksullinen nainen! Nainen ei välttämättä yritä herättää miesten huomiota, hän vain tykkää laittautua. Jos et jaksa laittautua niin älä silti hauku niitä jotka laittautuu! Mielipiteitä:)

7

181

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • onko laittautuminen ja hyvältä näyttäminen sit aina ja vain sitä et on paljastavia vaatteita ja korkeat korot?

    • Huulet ylöspäin

      Ei ole mutta totta se että jos viitsii/tykkää laittautua niin on jo akat haukkumassa miestennielijöiksi ja jopa h''''ksi. Kyllä sitä OIKEESTI voi laittautua myös itsensä vuoksi, sehän on tietyllä tavalla myös terapeuttista; hei, näytän hyvältä, olen iloinen!!!
      Minä ainakin vaivaudun laittautumaan kun lähden vaikkapa kaupungille ja ei se haittaa vaikka miehet vähän kattookin mutta se ei ole itsetarkoitus vaikkakaan niiden myrtsit eukot eivät sitä usko!

      • oletan että olet tämän viestiketjun aloittaja ja tämä vastaus oli tarkoitettu minulle,

        jotenkin susta edelleen saa kuvan et Sulle laittautuminen tarkoittaa sitä et on koko meikkipaletti naamassa, pikkiriikkiset vaatteenkrippanat ja 20cm korkoa kantapään alla..
        (ei juuri muunlaisesta 'laittautumisesta' nimittäin haukuta maksulliseksi)

        laittautumista on monenlaista muutakin,
        myös ne "laittautumattoman näköiset" voivatkin olla tarkkaan pohtineet mitä laittavat tänään päällensä, niillä voi olla jopa kevyt ehostus kasvoillaan,
        nude-meikin tekemiseen voi mennä kauemmin aikaa kuin jos sutii mahdollisimman kauas näkyvän naamion kasvoilleen..

        käytän myös itse aikaa asukokonaisuuksieni miettimiseen, hoidan ihoani ja toisinaan on ihan kiva sipaista hieman meikkivoidetta, puuteria ja poskipunaa kasvoille, näyttää heti paljon pirteämmältä mikä piristää mieltäkin.

        Enkä hauku ketään maksulliseksi, korkeintaan salaa pyöräytän hieman silmiäni kohdatessani jonkun tällaisen Lahjan Maailman Miehille, mikä ikävä kyllä sinustakin tulee mieleen.


      • Huulet ylöspäin
        murriperkele kirjoitti:

        oletan että olet tämän viestiketjun aloittaja ja tämä vastaus oli tarkoitettu minulle,

        jotenkin susta edelleen saa kuvan et Sulle laittautuminen tarkoittaa sitä et on koko meikkipaletti naamassa, pikkiriikkiset vaatteenkrippanat ja 20cm korkoa kantapään alla..
        (ei juuri muunlaisesta 'laittautumisesta' nimittäin haukuta maksulliseksi)

        laittautumista on monenlaista muutakin,
        myös ne "laittautumattoman näköiset" voivatkin olla tarkkaan pohtineet mitä laittavat tänään päällensä, niillä voi olla jopa kevyt ehostus kasvoillaan,
        nude-meikin tekemiseen voi mennä kauemmin aikaa kuin jos sutii mahdollisimman kauas näkyvän naamion kasvoilleen..

        käytän myös itse aikaa asukokonaisuuksieni miettimiseen, hoidan ihoani ja toisinaan on ihan kiva sipaista hieman meikkivoidetta, puuteria ja poskipunaa kasvoille, näyttää heti paljon pirteämmältä mikä piristää mieltäkin.

        Enkä hauku ketään maksulliseksi, korkeintaan salaa pyöräytän hieman silmiäni kohdatessani jonkun tällaisen Lahjan Maailman Miehille, mikä ikävä kyllä sinustakin tulee mieleen.

        En ollut aloittaja enkä minä tarkoittanut laittautumisella niitä pikkuriikkisiä vaatteita tai Tikkurilan värikarttaa naamalla. Tarkoitin laittautumisella aivan muuta. Itse en lähde päivällä kaupungille sen näköisenä kuin menisin illalla baariin enkä menisi illalla baariin sen näköisenä kuin on hutsut kadunkulmissa. Voi silti laittautua kauniiksi ilman ylilyöntejä mutta silti saa useinkin niitä nyreitä katseita tietyntyyppisiltä naisilta. Mutta sitten taas ne naiset jotka itsekin ovat laittautuneet ja ovat huolitellun näköisiä, eivät katso otsa kurtussa. Mistä se johtuu?
        Minulle on aivan sama mitä kirjoituksestani sinulle tulee mieleen, et ole minua nähnyt ja hyvä niin ettei silmäsi vain pyörähdä väärinpäin ;-)


      • Huulet ylöspäin kirjoitti:

        En ollut aloittaja enkä minä tarkoittanut laittautumisella niitä pikkuriikkisiä vaatteita tai Tikkurilan värikarttaa naamalla. Tarkoitin laittautumisella aivan muuta. Itse en lähde päivällä kaupungille sen näköisenä kuin menisin illalla baariin enkä menisi illalla baariin sen näköisenä kuin on hutsut kadunkulmissa. Voi silti laittautua kauniiksi ilman ylilyöntejä mutta silti saa useinkin niitä nyreitä katseita tietyntyyppisiltä naisilta. Mutta sitten taas ne naiset jotka itsekin ovat laittautuneet ja ovat huolitellun näköisiä, eivät katso otsa kurtussa. Mistä se johtuu?
        Minulle on aivan sama mitä kirjoituksestani sinulle tulee mieleen, et ole minua nähnyt ja hyvä niin ettei silmäsi vain pyörähdä väärinpäin ;-)

        no mistä edes tiedät että ne "nyreän näköiset" naiset katsovat just sua?
        monet on naama norsunsilläniin aina ja kaikkialla, tuli vastaan sit mallinukke tai variksenpelätti..

        ja tuo kun samaan hengenvetoon sanotaan et laittautuu vain ja ainoastaan itseensä varten ja sit et on tosi kiva kun miehet kattoo ja haukutaan vielä suunnilleen kaikki muut naiset (varsinkin näiden katsovien miesten seurassa nähdyt) nyreiksi ja myrtseiksi eukoiksi.. syö nyt vaan uskottavuutta koko jutusta,

        ja kuten sanoin, tykkään myös itse laittautua. Omalla tavallani.
        en ehkä rastatukkani ja värikkäiden vaatteideni kanssa ole oppikirjaesimerkki 'huolitellusta' ja veikkaan että monet minut nähtyään jo pudottaisivat silmänsä niitä niin kovasti pyöriteltyään.. halusin vain tuoda esille et sitä laittautumista on muutakin kuin ne aloitusviestissä mainitut.


    • ______

      Käytin kokovartaloalusvaatetta koska vatsa pömpötti, myöskin luultiin olen menossa (piip) kun riisuuduin pukukopilla.
      Että silleen.

    • Sukkahousut pannaan

      Eihän täällä voi esim. uimahallissa tms. näytellä korsettiaan tai sukkanauhojaan, kyllä heti ämmät kattoo että mikähän hoo... tuokin on! Itse ainakin käytän mielelläni, siitä tulee jostain syystä erityisen naisellinen olo. Ja teen sen itseni vuoksi, en miesten koska harvemmin kuitenkaan kuljen korsetti tai sukkanauhat näkyvillä kaupungilla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Huomenna teen sen

      Se on nyt päätetty. Pääsen pois tästä epätietosuudesta.
      Ikävä
      79
      3295
    2. Hakkarainen: persut Venäjän ja Pohjois-Korean tiellä

      Hakkarainen entisenä persujen kärkipoliitikkona tietää, mitä puhuu. https://www.is.fi/politiikka/art-2000010422614.html
      Maailman menoa
      200
      1982
    3. Ilouutinen! Anniina Valtonen heitti jymy-yllätyksen - Tämä ei jätä kylmäksi!

      Ohhoh, tämäpä ylläri! Anniina Valtonen sai puolisonsa kanssa lapsen viime vuoden lopulla. Lue lisää: https://www.suomi2
      Suomalaiset julkkikset
      25
      1871
    4. Fuengirola.fi: Kohuissa rypenyt Jari Sillanpää, 58, harvinaisessa haastattelussa: "Minä haluan..."

      Ex-tangokuningas on kertonut kuulumisiaan Espanjan Aurinkorannikolta. Että ei muuta kuin elämässä etiäpäin, Jari Sillanp
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1548
    5. Ootko muuten vieläkään hiffannut

      Että en kuulu sinun maailmaasi? On meissä samaa, ja samaa aaltopituutta oli, mutta tunsin oloni usein hyvin vaivautuneek
      Ikävä
      166
      1395
    6. Miten nyt sanoisin

      tämän sinulle. Oletko mielessäni päivittäin, kysyin itseltäni ja vastaus oli, kyllä olet. Yllätyin, päädyin oudoille tei
      Ikävä
      88
      1385
    7. Susta on tullut

      Ihana nainen. ❤️
      Ikävä
      52
      1099
    8. Mistä vuodesta

      lähtien olet ikävöinyt kaivattuasi?
      Ikävä
      97
      1038
    9. Tämä ei voi jatkua

      Näin. Eilisen jälkeen tulin siihen tulokseen.
      Ikävä
      55
      844
    10. Voitko vain unohtaa

      Minut. En ole sinun arvoisesi
      Ikävä
      59
      840
    Aihe