Naisten elämä maksaa

tiinatiukkis

"Ripsenpidennysten huolto maksaa 100 euroa kuukaudessa, kampaaja ja värjäys 200, vaatteet 300-400, ruoka 300 euroa kk:ssa. Tästä vielä Helsingin vuokraan 960 e yksiöstä. Ei siitä paljoa käteen jää, yleensä ei mitään."

Sinkut-palstalta lainattua.

Älkää siis miehet valittako. Pääsette paljon helpommalla.

42

231

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ....

      Sit kun taas muistetaan ettei kaikki naiset kuluta kuukaudessa noin paljon rahaa. Mulla kuluu itseeni rahaa nolla euroa, siis puhtaasti itseeni. Ruoka ja asumiskulut on yhteisiä menoja perheen kanssa. Ei voida laskea itseen meneviksi.

      Kuten kampaamot yms.

      • miscalculation

        Jazulista saisi halvan äämän, jos vaan kestää sen kälätykset.


      • ....
        miscalculation kirjoitti:

        Jazulista saisi halvan äämän, jos vaan kestää sen kälätykset.

        Oon kuule hiljainen irl. Kysy vaikka ukoltani, jos tilaisuus tulee.


      • Jazulin haaveukko
        .... kirjoitti:

        Oon kuule hiljainen irl. Kysy vaikka ukoltani, jos tilaisuus tulee.

        Ukolta hahahaa
        Ainoa ukko sinulla on ukonsieni kompostissa. Pippeliniekan tarvisit.


      • miesvm_1967

        Eli et käytä shampoota, hoitoainetta, saippuaa, hammastahnaa/-harjaa tai dödöä?

        Hyhhyh, taidatkin olla Haizuli :D :D


      • ....
        miesvm_1967 kirjoitti:

        Eli et käytä shampoota, hoitoainetta, saippuaa, hammastahnaa/-harjaa tai dödöä?

        Hyhhyh, taidatkin olla Haizuli :D :D

        Ne ei ole henkilökohtaisia, koska samoja tuotteita käyttää mies.


      • ....
        Jazulin haaveukko kirjoitti:

        Ukolta hahahaa
        Ainoa ukko sinulla on ukonsieni kompostissa. Pippeliniekan tarvisit.

        Edelleenkään en teidän mulkkujen mieliksi laita kuvia perheestäni. Ottaa miten koville tahansa uskoa mitä sanotaan, ei maha minkään sitte. :)


      • ....
        .... kirjoitti:

        Ne ei ole henkilökohtaisia, koska samoja tuotteita käyttää mies.

        No dödö on henk.koht. muttei sitäkään joka kuukausi tarvi ostaa. Ostaa useamman kerralla niin ei tarvi tosiaan ostella jatkuvasti jotain. Mut nymme mennään ulos, moikka.


      • puolukkapäivät?
        .... kirjoitti:

        Edelleenkään en teidän mulkkujen mieliksi laita kuvia perheestäni. Ottaa miten koville tahansa uskoa mitä sanotaan, ei maha minkään sitte. :)

        Mitä sä anzzylle nyt noin läyhäät? Huumorilla kiusaa vaan..


      • miesvm_1967
        .... kirjoitti:

        No dödö on henk.koht. muttei sitäkään joka kuukausi tarvi ostaa. Ostaa useamman kerralla niin ei tarvi tosiaan ostella jatkuvasti jotain. Mut nymme mennään ulos, moikka.

        Eli mies ostaa myös hammasharjan jolla yhdessä harjailette toistenne hampaita? xD

        Mää menen kahviille, heipä hei :)


      • hospotipomiloi
        puolukkapäivät? kirjoitti:

        Mitä sä anzzylle nyt noin läyhäät? Huumorilla kiusaa vaan..

        Noh, Jazuli on ikikärttyisä......munanpuutetta vissiinkin?
        Mutta luepas sen hospotipomilointia hilloviikolla.


      • ....
        miesvm_1967 kirjoitti:

        Eli mies ostaa myös hammasharjan jolla yhdessä harjailette toistenne hampaita? xD

        Mää menen kahviille, heipä hei :)

        hammasharja onkin iso kustannus


      • ....
        .... kirjoitti:

        hammasharja onkin iso kustannus

        Onnex ei ole enää hampaita lainkaan.


      • ....
        miesvm_1967 kirjoitti:

        Eli mies ostaa myös hammasharjan jolla yhdessä harjailette toistenne hampaita? xD

        Mää menen kahviille, heipä hei :)

        Nojoo ei sekään yhteinen ole, muttei sitäkään joka kuukausi tarvi uutta ostaa. Eikä ole mikään menoerä, jos ei ostele uusia sähköhammasharjoja joka kuukausi. Kysehän olikin kuukausittaisesta kuluttamisesta. Niin mä ap:n listan ymmärsin. Paljonko palaa rahaa joka kuukausi ja kuukausittain. Ei esim. puoli vuosittain.

        Ei joka kuukausi ole pakko törsätä mihinkään kosmetiikkaan tms.


      • ....
        puolukkapäivät? kirjoitti:

        Mitä sä anzzylle nyt noin läyhäät? Huumorilla kiusaa vaan..

        Onko se läyhäämistä, jos sanon mulkuksi? Ei ole. :)

        Anzzy kyllä ymmärtää, kun itsekin käyttää alatyylin sanoja ihmisistä.


      • antsy
        .... kirjoitti:

        Onko se läyhäämistä, jos sanon mulkuksi? Ei ole. :)

        Anzzy kyllä ymmärtää, kun itsekin käyttää alatyylin sanoja ihmisistä.

        Parahin Jazuli
        Mulkuksi nimittely on tyypillistä vain hilloaville äämille, ei vähääkään korrekti ilmaisu
        miehistä, saati merimiehistä. Siivoopa suusi tai pesen sen soopalla ja juuriharjalla.


      • ....
        antsy kirjoitti:

        Parahin Jazuli
        Mulkuksi nimittely on tyypillistä vain hilloaville äämille, ei vähääkään korrekti ilmaisu
        miehistä, saati merimiehistä. Siivoopa suusi tai pesen sen soopalla ja juuriharjalla.

        Eli mulla on hilloviikot sitten 365,2425 vrk vuodessa. Tuon perusteella, koska mä sanon mulkuksi koska vaan kun sille tuntuu. :D


    • Toihan on halpaa miehen elämään verrattuna. Mietitääs vähän:
      Kunnollinen sporttinen auto tuunauksineen, harrasteauto, moottoripyörä, kunnon kotiteatteri videotykkeineen ja äänentoistoineen plus hieman akustointia, urheilukanavapaketti ja leffakanavapaketti, nettipor..paketti, lätkämatseihin kausilippu, samoin fudis-, matsireissut oheisvirvokkeineen ja fanikrääsöineen, pakollinen heviskeba huoneen nurkassa pölyttymässä, "mökkireissut" kavereiden kanssa, mökki ja vene uistelua varten, mukava löhösohva, jolla katsoa urheilua ja nauttia päivittäinen mäyrä ja partahöylän terätkin maksavat ihan liikaa nykyään.


      Halvalla pääsette, naiset.

      • ....

        Sitte toisilla vielä ne lukuisat tyttöystävät, joiden vuoksi rahaa palaa vähän enemmän. Imagon ylläpitäminen on kallista.


      • .... kirjoitti:

        Sitte toisilla vielä ne lukuisat tyttöystävät, joiden vuoksi rahaa palaa vähän enemmän. Imagon ylläpitäminen on kallista.

        No se. Yhdenkin ripsienpidennysten huoltokerta olis jo liikaa. Mutta ajatteles, jos olis vaimo ja mukulat vielä siihen päälle. Sapuskat, vaatteet, harrastukset, omakotitalo, kakkosauto. Pakolliset sämpyläklahvit huoltsikalla, että pääsee vaihtamaan paskavaippoja matkalla mummolaan.Lomamatkat etelään, Lappiin, ruottinlaivalle, huvipuistoon, kylpylään. Koulukuvat!
        Ihanan kallista.


      • kauhea ajatus
        PlatosMorbidDust kirjoitti:

        No se. Yhdenkin ripsienpidennysten huoltokerta olis jo liikaa. Mutta ajatteles, jos olis vaimo ja mukulat vielä siihen päälle. Sapuskat, vaatteet, harrastukset, omakotitalo, kakkosauto. Pakolliset sämpyläklahvit huoltsikalla, että pääsee vaihtamaan paskavaippoja matkalla mummolaan.Lomamatkat etelään, Lappiin, ruottinlaivalle, huvipuistoon, kylpylään. Koulukuvat!
        Ihanan kallista.

        Ajatella..varmaan ihan hirveetä siellä Loma ym.matkoilla olis perheen kanssa..


      • kokemusta on
        kauhea ajatus kirjoitti:

        Ajatella..varmaan ihan hirveetä siellä Loma ym.matkoilla olis perheen kanssa..

        Se, mikä eniten maksaa, on työtön renttumies kotosalla hiiviskelemässä kalsareissa kaiket päivät ja kaljaa kittaamassa.


      • PlatosMorbidDust kirjoitti:

        No se. Yhdenkin ripsienpidennysten huoltokerta olis jo liikaa. Mutta ajatteles, jos olis vaimo ja mukulat vielä siihen päälle. Sapuskat, vaatteet, harrastukset, omakotitalo, kakkosauto. Pakolliset sämpyläklahvit huoltsikalla, että pääsee vaihtamaan paskavaippoja matkalla mummolaan.Lomamatkat etelään, Lappiin, ruottinlaivalle, huvipuistoon, kylpylään. Koulukuvat!
        Ihanan kallista.

        Unohdit moottoriurheilun.


    • Hoh hoh..

      Ripsenpidennysten huolto maksaa 100 euroa -- no tää on varmaan joku teinien juttu, olen huomannut näitä joo ja ihmetellyt. Onneksi on luonnostaan pitkät ja tummat ripset, ettei koskaan ole moiset pälkähtänyt päähänkään. Ihmettelen noita vaan, että eikö ne saa aidot ripset ihan haurastumaan ja tippumaan?

      kampaaja ja värjäys 200-- Ai? Mä käyn parin, kolmen kuukauden välein ja yks käynti maksaa 60 e. Kasvata pitkä tukka, niin ei tarvi alvariinsa käydä leikkuuttamassa. Ja pelkät raidat, niin ei tarvi juurikasvusta huolehtia.

      vaatteet 300-400 Kuukaudessa??? Joskus menee kerralla ton verran, mutta ei sitä joka kuukausi tule ostettua mitään vaatetta.

      ruoka 300 euroa kk:ssa --Ruuassa pystyy säästämään ihmeesti, kun katsoo vähän mistä ostaa ja suosii näitä halpis-merkkejä; rainbow, pirkka jne. Ja jos pystyy, on omavarainen, poimii marjat ja sienet pakkaseen jne.

      Vuokraa ei mun tarvi maksaa.. Kannattaa muuttaa entiseen mummolaansa ;)

      • Ripsienpidennys todellakin haurastuttaa omia ripsiä ja monille on tullut jopa vakavia allergisia oireita pidennyksissä käytettävien liima-aineiden takia. Itse en uskaltaisi laittaa, onneks nykyillä pärjää kohtuullisesti :)


      • järkee vai ei
        oasis79 kirjoitti:

        Ripsienpidennys todellakin haurastuttaa omia ripsiä ja monille on tullut jopa vakavia allergisia oireita pidennyksissä käytettävien liima-aineiden takia. Itse en uskaltaisi laittaa, onneks nykyillä pärjää kohtuullisesti :)

        Eikö hiusten pidennyksetkni aiheuta kaljuutta?


      • järkee vai ei kirjoitti:

        Eikö hiusten pidennyksetkni aiheuta kaljuutta?

        Ainakin meidän pohjoisen ihmisten hento tukka kärsii herkästi, kun niihin lisäkkeitä liimailee ja klipsuttelee. Ei oikein hyvä juttu, moni niihin vaan koukkuun jää.

        Ei ole moiset lisäkkeet ja härpäkkeet oikein mun juttu...


      • S, Heikki
        oasis79 kirjoitti:

        Ainakin meidän pohjoisen ihmisten hento tukka kärsii herkästi, kun niihin lisäkkeitä liimailee ja klipsuttelee. Ei oikein hyvä juttu, moni niihin vaan koukkuun jää.

        Ei ole moiset lisäkkeet ja härpäkkeet oikein mun juttu...

        Turkkilaisella fröken Oasiksella udmurttien tukkako?

        Eikös cameltoes olisi ajankohtaisempi huoltokohde?


      • S, Heikki kirjoitti:

        Turkkilaisella fröken Oasiksella udmurttien tukkako?

        Eikös cameltoes olisi ajankohtaisempi huoltokohde?

        Taitaa virrata hiukan sekalaista verta... Joku on hiukan juuttunut tuohon turkkilaisuuteen ;)


      • S.Heikki
        oasis79 kirjoitti:

        Taitaa virrata hiukan sekalaista verta... Joku on hiukan juuttunut tuohon turkkilaisuuteen ;)

        Voi pettymys!
        Onko sinulla shit udmurttilainen napakin?
        Sellainen pysyy samassa pisteessä kylkeä kääntäessäkin.


      • S.Heikki kirjoitti:

        Voi pettymys!
        Onko sinulla shit udmurttilainen napakin?
        Sellainen pysyy samassa pisteessä kylkeä kääntäessäkin.

        Jep, juuri sellainen mulla on ;) Ikävä tuottaa pettymys...


    • buhahaha,,

      Muuta maalle.

    • 300-400 vaatteisiin kuukaudessa?

      Mitä tähänkin nyt kommentoisi...?

      • Heh, mulla ei taida mennä vuodessakaan niin paljon kledjuihin...


    • "Ripsenpidennysten huolto maksaa 100 euroa kuukaudessa,"
      -just ostin uuden ripsivärin, 2 yhden hinnalla 5 euroo.. tahtoo vaan mennä hukkaan nuokin ku meikkaan ehkä sen pari-kolme kertaa vuodessa ja aukaistuna tuollanen meikkituote vanhenee noin vuodessa.. (mut ens vuonna ei tarvi ostaa taas uutta ku se toinen on sit vielä avaamattomana kaapissa..)
      pituutta mun ripsillä on aivan riittävästi silmäripsiksi, ei niiden kahta senttiä tarvii olla,

      "kampaaja ja värjäys 200,"
      -käyn kampaajalla noin kerran viidessä vuodessa, kun kyllästyn rastoihin ja haluan jotain uutta (toisaalta saatan silloinkin leikata tukkani itse). värjäyspaketteihin menee ehkä jotain 30 euroo taas sen pari-kolme kertaa vuodessa..

      "vaatteet 300-400,"
      -vuodessa saisin ehkä juuri ja juuri tuon verran käytettyä,

      "ruoka 300 euroa kk:ssa."
      -tää vois mennäkin, ja ehkä ylikin jos lasketaan vielä juomapuoli ja herkut ja ravintola- ym. viihdepuoli tähän..

      vuokrat ym..
      -jos asuisin yksin ja vuokrakämpässä, en yli 500 euron (tai ainakaan yli 600 euron) kämppiä edes toista kertaa katsoisi, Helsinkiin pääsee junalla käymään jos sinne haluaa,
      (toisaalta jos vielä joutuisin elämään yksin, en edes jäisi asumaan pääkaupunkiseudulle vaan muuttaisin tod. näk. lähemmäs synnyinseutujani, mistä kohtalaisen kokoisen kämpän saattaisi saada jopa 300-400 euron vuokralla,)

      mur

      • pöljkkeet

        Eläpäs Murri törsää kosmetiikkaan latiakaan. Olet naturellina mieluisampi kelle vaan.


    • Ikisinkku M

      Fiksu nainen tekisi niin että omilleen muutettuaan ensimmäiset kymmenen vuotta kun on vielä muutenkin nuori ja nätti tinkii noista mainitsemistasi jotta voi ostaa sitten pienen omistusasunnon, vuokrakulu siis jää siinä vaiheessa pois eikä yhtiövastike paljon tee. Kun asumisasiat on kunnossa sitten voi alkaa panostamaan noihin muihin ja tällä sijoituksella ehtii vielä hankkimaan miehen joka sitten jatkossa kustantaa noita. Moni nainenhan tekee juuri väärinpäin ja jos ketään ei tartu haaviin ei noista kuluista ole ollut mitään hyötyä.

      • " Kun asumisasiat on kunnossa sitten voi alkaa panostamaan noihin muihin ja tällä sijoituksella ehtii vielä hankkimaan miehen joka sitten jatkossa kustantaa noita. Moni nainenhan tekee juuri väärinpäin ja jos ketään ei tartu haaviin ei noista kuluista ole ollut mitään hyötyä."

        Heh, silloin viimeistään joutuu panostamaan niihin ulkonäkökuluihin, jos jonkinlaisen miehen meinaa löytää.


      • Ikisinkku M
        Genio.Mente kirjoitti:

        " Kun asumisasiat on kunnossa sitten voi alkaa panostamaan noihin muihin ja tällä sijoituksella ehtii vielä hankkimaan miehen joka sitten jatkossa kustantaa noita. Moni nainenhan tekee juuri väärinpäin ja jos ketään ei tartu haaviin ei noista kuluista ole ollut mitään hyötyä."

        Heh, silloin viimeistään joutuu panostamaan niihin ulkonäkökuluihin, jos jonkinlaisen miehen meinaa löytää.

        Sitä juuri tarkoitin mutta nuorena ja nättinähän naisen ei tarvitse vielä hirveästi niihin panostaa eikä myöskaa kannata sitouttaa itseään luusereihin mutta sitten kun on saanut asiansa hyvälle tolalle voi alkaa noita apukeinoja käyttäen metsästämään sellaista miestä jonka haluaa eikä sellaista jonka sattuu saamaan.


      • Ikisinkku M kirjoitti:

        Sitä juuri tarkoitin mutta nuorena ja nättinähän naisen ei tarvitse vielä hirveästi niihin panostaa eikä myöskaa kannata sitouttaa itseään luusereihin mutta sitten kun on saanut asiansa hyvälle tolalle voi alkaa noita apukeinoja käyttäen metsästämään sellaista miestä jonka haluaa eikä sellaista jonka sattuu saamaan.

        Noh, jos nuorempana on moni muu asia jäänyt retuperälle ja panostanut vaan ulkonäön "hoitoon", niin eipä se tilanne vanhempana ainakaan helpommaksi muutu.

        Olen joskus ennenkin saarnannut aiheesta ämmille. Jos seksillä saa, seksillä pysyykin. Jos ulkonäöllä saa, ulkonäöllä pysyy. Jos kusettamalla saa, kusettamalla pysyykin...

        Ehkä tämän aapeenkin(vaikka provo onkin) kannattaisi keskisttyä vaan asioihin mitkä hänet onnelliseksi tekee. Tiedä vaikka jossain vaiheessa tapaisi jonkun, jolla on ne omat juttunsa mitkä sen jonkun onnelliseksi tekee. On hyvin huteraa lähteä rakentamaan onneaan toisen ihmisen varaan...


      • Ikisinkku M
        Genio.Mente kirjoitti:

        Noh, jos nuorempana on moni muu asia jäänyt retuperälle ja panostanut vaan ulkonäön "hoitoon", niin eipä se tilanne vanhempana ainakaan helpommaksi muutu.

        Olen joskus ennenkin saarnannut aiheesta ämmille. Jos seksillä saa, seksillä pysyykin. Jos ulkonäöllä saa, ulkonäöllä pysyy. Jos kusettamalla saa, kusettamalla pysyykin...

        Ehkä tämän aapeenkin(vaikka provo onkin) kannattaisi keskisttyä vaan asioihin mitkä hänet onnelliseksi tekee. Tiedä vaikka jossain vaiheessa tapaisi jonkun, jolla on ne omat juttunsa mitkä sen jonkun onnelliseksi tekee. On hyvin huteraa lähteä rakentamaan onneaan toisen ihmisen varaan...

        "On hyvin huteraa lähteä rakentamaan onneaan toisen ihmisen varaan..."

        samaa mieltä, siksi sitä että järjestää asumisen edulliseksi ja niin että on jotain omaisuutta olemassa suosittelinkin ensimmäiseksi, silloin ei koskaan enää voi pudota täysin tyhjän päälle.


      • Ikisinkku M kirjoitti:

        "On hyvin huteraa lähteä rakentamaan onneaan toisen ihmisen varaan..."

        samaa mieltä, siksi sitä että järjestää asumisen edulliseksi ja niin että on jotain omaisuutta olemassa suosittelinkin ensimmäiseksi, silloin ei koskaan enää voi pudota täysin tyhjän päälle.

        Ei sitä kukaan nuori jauhopää vielä ajattele ennen kun on oikeasti pudonnut tyhjän päälle. Mulla meni pari kertaa ennen kuin tajusin etten enää ikinä tule henkilökohtaista talouttani rakentaa toisen varaan. Siis siihen, että kahdestaan on varaa, mutta yksinään ei. Ei ole mitään yhtä vittumaista kun sua aletaan "kiristämään" jollain mitä tarvitset ja mihin sun käytettävissä olevilla resursseilla ei vaihtoehtoja ole.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      57
      1588
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1334
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      123
      1238
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1054
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      897
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      338
      839
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      734
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      646
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      643
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      612
    Aihe