Apuaaa!

Läski

Eli siis mää oon 14 vuotias tyttö jolla on pituutta 164cm ja painoa jopa 58.9 kg... Omistan myös läski mahan. Mää ja mun perhe lähdetään Thaimaaseen joulukuun lopulla ja haluaisin olla hoikempi ja kevyempi siihen mennessä, enkä tiedä mitää hyviä laihdutus vinkkejä :-/ Joten jos sää tiedät ni kerro tälle ylipainoiselle tytölle ihmeessä, kiitos jo etukäteen :)

5

80

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vitun läski

      Vähän sä oot ylipainonen :O en tiiä mitää vinkkei, oot toivoton tapaus!

    • Pyhpah, et ole ylipainoinen.

    • etoleylipainoinen

      moikka! sä saat just sopivan vastauksen multa, painoindeksisi on 21,1 ja se on aivan normaali paino !
      sinun ei kannata laihduttaa,MUTTA jos haluat hyvän kropan niin hanki lihasmassaa ja kiinteytä vartaloasi minä oon kohta 2kk yrittänyt ja tulokset alkaa jo näkyä niin puntarissa kun yleensäkin.:)
      toivottavasti tästä oli apua sinulle!

    • 5-6 ateriaa/pvä

      Et ole ylipainoinen eikä sinun tarvitse laihtua. Varot vaan ettet liho. Mutta jos haluat laihtua muutaman kilon, tee se terveellisesti. Älä syö pizzaa, hampurilaisia, perunalastuja, pullaa, karkkeja, suklaata, jäätelöä tai muita herkkuja äläkä juo limsoja tai mehuja, sillä ne kaikki sisältävät runsaasti hiilihydraatteja ja kaloreita. Ne siis lihottavat. Syö muuten tavallista ruokaa kotona ja koulussa, mutta ota vain vähän ateriaan kuuluvaa riisiä, perunaa tai pastaa. Älä syö ruoan kanssa leipää ja muutenkin syö sitä vain vähän. Valkoista leipöä ei ollenkaan. Ota annoksiin paljon salaattia ja kasviksia, ne täyttävät mahaa, mutta ne ovat vähäkalorisia. Älä ole nälässä, sillä nälkäisenä sorrut ahmimaan. Syö joka päivä aamiainen, lounas ja päivällinen sekä 2-3 kevyttä välipalaa. Jos tapanadi on syödä isoja annoksia ja ottaa lisää, pienennä annoksiasi. Näin laihdut ilman, että aineenvaihduntasi hidastuu ja altistaa sinut painon jojottelulle, mikä yapahtuu, jos syö liian vähän päivässä eli on vähäkalorisella laihdutuskuurilla. Siitä seuraa lihava aikuisuus.

      Jos vanhempasi ovat ylipainoisia, sinäkin voit lihoa helposti. Nämä mainitut ohjeet ovat sellaisia, jotka kannattaa ottaa elämäntavaksi.

      Lisää liikunnan määrää. Älä käytä hissiä, kävele aina, kun voit. Tee vatsaliikkeitä kotona.

    • Läski

      Kiitos hyvistä vinkeistä :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4071
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3418
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2959
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2901
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2234
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2171
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2107
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1935
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1930
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1879
    Aihe