suhteeni anoppiin on ollut vielä ok kun appi ukko on ollut elossa, mutta sen jälkeen ei enää toiminut. vaikeana hetkenä kun hänen poikaa ja se on siis minun mieheni anoppi on ollut todella rankkana, haukkunut minua mieheni juomisesta, en kestänyt, hakenut 2 kertaa avioeroa, mieheni rukoili että tulisin jo seltä turvakodista pois ja hän lopettaa juomista, kerran se taas toiminut ja taas ei toiminut, haukkumista ei hänen poikansa saanut vaan minä. miten voin suhtautua anoppiin? Ei mitenkään, unohdin häntä kokonaan pois, en käy hänen luonna lainkaan jo 8 vuotta, mieheni päästän kyllä sinne jos halua mutta minä en sinne astu. Mielestäni palaako koko akka helvetissa kun itse aiheuttaa surua ja epäonnea meillekin kun ei käy täällä niin ei mitään ikävää ei enää tapahdu, ja viimeksi kun on käynyt täällä niin hakenut minua koko suvulle ja miehen siskoilleen kun minä en antanut hänen pojalle mahdollisuutta ryypätä kun halua. mielestäni koko akka ansaitse paikkaa helvetissa , en antaisi ikinä hänelle anteeksi edes ennen hänen kuolemaa. voin sanoa suoraan hänelle jos näen joskus: palaa helvetissa kun olet sen ansainnut mutta en anna sinulle anteeksi.toivottavasti joku taivassa näkee mitä hän on tehnyt ja ohjaa häntä oikeaan paikkaan hänen ansionsa mukaan. mitä mieltä olet omasta anopistasi?
Tykkäätkö anoppistasi?
8
655
Vastaukset
- WOHOOO
Todella ikävä tilanne sinulla. Kaikki ihmiset eivät vaan tule toisten kanssa toimeen, mutta hyvä että olet oppinut elämään asian kanssa. Ei tuonkaltaiseen naiseen kannatakaan olla missään tekemisissä. Mutta mukavaa että annat miehesi nähdä äitiään vaikka et itse naista voi sietää.
Minä itse pidän omasta anopistani. Aluksi kun tapasin hänet, oli hänellä hieman ennakkoluuloja minua kohtaan, sillä olen miestäni kymmenen vuotta nuorempi. Anoppi kun ajatteli etten olisi tarpeeksi kypsä hänen pojalleen ja pelkäsi minun olevan pelkästään miehen rahan perässä.
Lisäksi hän luuli miehen olevan kanssani pelkästään ulkonäköni takia. Mies kun on seurustellut paljon ja esitellyt äidilleen monta tyttöystävää elämänsä aikana, joten on ihan ymmärrettävää että alussa anoppi pelkäsi tämänkin suhteen loppuvan ennen kuin ehtisi edes kunnolla alkaa.
Mutta tutustuttuaan minuun paremmin hän selvästi "hyväksyi" minut ja käymme miehen kanssa silloin tällöin hänen luonaan. Anoppi asuu aika kaukana joten näemme vain joku 5 kertaa vuodessa. Mutta aina kun näemme hän on todella ystävällinen minulle :)
Olemme siis aina ole olleet väleissä, mutta nykyään välimme ovat oikein hyvät. Ollut varsinkin siitä asti kun ilmoitimme mieheni kanssa menevämme naimisiin. Anoppi on siitä oikein tyytyväinen ja odottaa innolla saavansa lapsenlapsia.- WOHOOO
Hupsista. Siis tarkoitin, että emme ole aina olleet väleissä.
- Näin on
Anopin ja apen kannattaisi olla väleissä miniän ja vävyn kanssa. Sillä jonain päivänä he voivat tarvita apua. Ehkä vanhoina he eivät pärjää omassa kodissaan ilman miniän apua. Enpä usko miniän antavan apuaan jos anoppi on kohdellut miniäänsä aikaisemmin huonosti.
- kastor
Se miniä joka kaivaa anopista huonoja puolia koko ajan on epävarma omasta itsestään. Tasainen ihminen ei tarvitse jotain jota pitää aina haukkua
- jaana55x
Olen onnellinen, että minulla on anoppi, ellei olisi ei minulla olisi miestänikään eikä myöskään näitä lapsia.
- afaafafaf
Minä olen elämässäni onnellinen, että minulla on työpaikka ja mies. Siitä myös, että vanhempani ovat elossa. Ja muutama hyvä kaverikin kenen kanssa viettää vapaa-aikaa.
Arjen sujumisen kannalta eniten kuitenkin tuottaa onnea se, että kukaan näistä kavereista tai, sukulaisista, oman tai miehen puolelta ei ole takertuvaa luonnetta, eivät asu naapurissa ja välimatkaa on vähintään 30 km.
Myös siitä olen onnellinen, ettei meillä tai sukulaisilla ole mökkiä, minne pitäisi mennä tekemään remonttia tai pihatöitä.
Kaikista sukupolviemme ketjujen ihmisistä olen eniten kiitollinen sotaveteraaneille. En sen perusteella, ovatko ne anoppeja vai appeja.
- pettynyt 85
Minä olin hyvissäkin väleissä mun anoppiin kunnes mulle sattumalta selvis mitä paskaa sen mun seläntakana jauhaa. Anoppi ei tästä itse tiedä että minä tiedän , mutta mun suhtautuminen siihen äärimmäisen kaksinaamaiseen naiseen on muuttunut lopullisesti. Päästin anopin suorastaan iholle mikä on uskomaton virhe enkä suosittele yhdellekkään miniälle mitään muuta kuin small talkia anoppien kanssa.
- Kiitollinen miniä
Olemme taivaltaneet anoppini kanssa yli 50 vuotta ja koskaan ei pahaa sanaa ole tullut puolin eikä toisin.
Anoppini on ihana ihminen, joka ymmärtää elämää:)
Aina hän on auttanut, kun olemme apua tarvinneet, mutta ei koskaan ole tunkeutunut elämäämme.
Voisin vaikka sanoa, että anoppini on luottoystäväni, vaikka ikää on jo 95v. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.34888201 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12571Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill692348- 1791955
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161542Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91391- 1121337
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181841328RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j601310Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j421227