Anoppi ja aviomieheni ja miehen logiikkaa

Mietittävää30

On ollut vaaleaa. Anoppi ei kai minua ikinä hyväksynyt koska ensiksi olen ulkomaalainen joka on ollut alusta monta vuotta työttömänä mutta nyt tienää enemmän kun aviomies jo useita vuosia.. Ja töitä minun alalla riittää edelleen ja siis rahantuloa. kun on olut vaikea ja mieheni ryppänyt liikaa ses siis vain pisti puhelunestoa, haukkunut vain minua ja niin en voinut soittaa hänelle vaikka minulla kun on ollut vaikeaa, kun lapset olivat pieniä ja joskus tarvitsin lastenhoitoapua niin anoppi puhunut tyttärelle ja minä jouduin maksaa palkaa lapsen hoidosta hänelle, vaikka lasteni isä on anopin poika, eli minun aviomies. Miehen siskon lapsia hän hoiti ilmaiseksi, miehen sisko ei maksanut lastenhoidosta. Hän selvästi ei arvosta meidän lapsia kun ei halunnutkin heitä lyhytaikaisesti hoitt, niin miten voisin suhtautua anoppiin ? ja minkälainen miehen logiikkaa siis on kun käy itse siellä äidinsä luonna vain , minä en kyllä sinne menee ja on siellä kun ei mitään tapahtunutkaan? Onko se siin näin että mieheni ei arvosta minua lainkaan mutta kunnioittaa siis omaa äidinsä, en ymmärrä oikein mitään ja miksi hän edes kunnioittaa kun ei halunnut edes hänen lapsia hoittaa, onko se miehen logiikkaa tai mitään?

2

385

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • cvhfvh

Nyt on kyllä niin sekavaa tekstiä...

• Tutkimattomat tiet

Ymmärsin kyllä kaiken. Mutta miehistä ei ota hullukaan selvää. Eivät ole loogisia olentoja ollenkaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois

Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait
      Maailman menoa
      27
      3176
    2. Hei! Halusin vain kertoa.

En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso
      Tunteet
      3
      853
    3. Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän

Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 🫩
      Ikävä
      68
      770
    4. Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?

Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani
      Rakkaus ja rakastaminen
      3
      740
    5. Mistä tietää, onko hän se oikea?

Siitä, kun sitä ei tarvitse miettiä. Siitä, kun hänen olemassa oleminen ja ajatteleminen saa hymyilemään. Siitä, kun ha
      Ikävä
      60
      684
    6. Miten voitkin olla aina niin fiksu

...aina niin huomaavainen, kärryillä ja kartalla. Yritän etsimällä etsiä sinusta jotain vikaa, että saisin pidettyä sydä
      Ikävä
      32
      601
    7. Mitä ajattelet

Meistä nykyään.
      Ikävä
      41
      560
    8. Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen

Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es
      Maailman menoa
      20
      559
    9. Sofia Zida puhuu rehellisesti suhteesta Andy McCoyhin: "Se on ollut mulle tavallaan..."

Sofia ja Andy, aika hellyttävä parivaljakko. Sofia Zida on mukana Petolliset-sarjassa. Hänet nähtiin Yökylässä Maria Ve
      Suomalaiset julkkikset
      3
      549
    10. Teboili alasajo on alkanut

Niinhän siinä kävi että teebboili loppuu...
      Suomussalmi
      11
      543
    Aihe