On ollut vaaleaa. Anoppi ei kai minua ikinä hyväksynyt koska ensiksi olen ulkomaalainen joka on ollut alusta monta vuotta työttömänä mutta nyt tienää enemmän kun aviomies jo useita vuosia.. Ja töitä minun alalla riittää edelleen ja siis rahantuloa. kun on olut vaikea ja mieheni ryppänyt liikaa ses siis vain pisti puhelunestoa, haukkunut vain minua ja niin en voinut soittaa hänelle vaikka minulla kun on ollut vaikeaa, kun lapset olivat pieniä ja joskus tarvitsin lastenhoitoapua niin anoppi puhunut tyttärelle ja minä jouduin maksaa palkaa lapsen hoidosta hänelle, vaikka lasteni isä on anopin poika, eli minun aviomies. Miehen siskon lapsia hän hoiti ilmaiseksi, miehen sisko ei maksanut lastenhoidosta. Hän selvästi ei arvosta meidän lapsia kun ei halunnutkin heitä lyhytaikaisesti hoitt, niin miten voisin suhtautua anoppiin ? ja minkälainen miehen logiikkaa siis on kun käy itse siellä äidinsä luonna vain , minä en kyllä sinne menee ja on siellä kun ei mitään tapahtunutkaan? Onko se siin näin että mieheni ei arvosta minua lainkaan mutta kunnioittaa siis omaa äidinsä, en ymmärrä oikein mitään ja miksi hän edes kunnioittaa kun ei halunnut edes hänen lapsia hoittaa, onko se miehen logiikkaa tai mitään?
Anoppi ja aviomieheni ja miehen logiikkaa
Mietittävää30
2
385
Vastaukset
- cvhfvh
Nyt on kyllä niin sekavaa tekstiä...
- Tutkimattomat tiet
Ymmärsin kyllä kaiken. Mutta miehistä ei ota hullukaan selvää. Eivät ole loogisia olentoja ollenkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait273176Hei! Halusin vain kertoa.
En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso3853Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän
Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 68770Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?
Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani3740Mistä tietää, onko hän se oikea?
Siitä, kun sitä ei tarvitse miettiä. Siitä, kun hänen olemassa oleminen ja ajatteleminen saa hymyilemään. Siitä, kun ha60684Miten voitkin olla aina niin fiksu
...aina niin huomaavainen, kärryillä ja kartalla. Yritän etsimällä etsiä sinusta jotain vikaa, että saisin pidettyä sydä32601- 41560
Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen
Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es20559Sofia Zida puhuu rehellisesti suhteesta Andy McCoyhin: "Se on ollut mulle tavallaan..."
Sofia ja Andy, aika hellyttävä parivaljakko. Sofia Zida on mukana Petolliset-sarjassa. Hänet nähtiin Yökylässä Maria Ve3549- 11543