On ollut vaaleaa. Anoppi ei kai minua ikinä hyväksynyt koska ensiksi olen ulkomaalainen joka on ollut alusta monta vuotta työttömänä mutta nyt tienää enemmän kun aviomies jo useita vuosia.. Ja töitä minun alalla riittää edelleen ja siis rahantuloa. kun on olut vaikea ja mieheni ryppänyt liikaa ses siis vain pisti puhelunestoa, haukkunut vain minua ja niin en voinut soittaa hänelle vaikka minulla kun on ollut vaikeaa, kun lapset olivat pieniä ja joskus tarvitsin lastenhoitoapua niin anoppi puhunut tyttärelle ja minä jouduin maksaa palkaa lapsen hoidosta hänelle, vaikka lasteni isä on anopin poika, eli minun aviomies. Miehen siskon lapsia hän hoiti ilmaiseksi, miehen sisko ei maksanut lastenhoidosta. Hän selvästi ei arvosta meidän lapsia kun ei halunnutkin heitä lyhytaikaisesti hoitt, niin miten voisin suhtautua anoppiin ? ja minkälainen miehen logiikkaa siis on kun käy itse siellä äidinsä luonna vain , minä en kyllä sinne menee ja on siellä kun ei mitään tapahtunutkaan? Onko se siin näin että mieheni ei arvosta minua lainkaan mutta kunnioittaa siis omaa äidinsä, en ymmärrä oikein mitään ja miksi hän edes kunnioittaa kun ei halunnut edes hänen lapsia hoittaa, onko se miehen logiikkaa tai mitään?
Anoppi ja aviomieheni ja miehen logiikkaa
Mietittävää30
2
337
Vastaukset
- cvhfvh
Nyt on kyllä niin sekavaa tekstiä...
- Tutkimattomat tiet
Ymmärsin kyllä kaiken. Mutta miehistä ei ota hullukaan selvää. Eivät ole loogisia olentoja ollenkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12701Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581331Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165- 1271018
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071000Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä18986Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974- 42899
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297885- 72875