Anoppi ja aviomieheni ja miehen logiikkaa

Mietittävää30

On ollut vaaleaa. Anoppi ei kai minua ikinä hyväksynyt koska ensiksi olen ulkomaalainen joka on ollut alusta monta vuotta työttömänä mutta nyt tienää enemmän kun aviomies jo useita vuosia.. Ja töitä minun alalla riittää edelleen ja siis rahantuloa. kun on olut vaikea ja mieheni ryppänyt liikaa ses siis vain pisti puhelunestoa, haukkunut vain minua ja niin en voinut soittaa hänelle vaikka minulla kun on ollut vaikeaa, kun lapset olivat pieniä ja joskus tarvitsin lastenhoitoapua niin anoppi puhunut tyttärelle ja minä jouduin maksaa palkaa lapsen hoidosta hänelle, vaikka lasteni isä on anopin poika, eli minun aviomies. Miehen siskon lapsia hän hoiti ilmaiseksi, miehen sisko ei maksanut lastenhoidosta. Hän selvästi ei arvosta meidän lapsia kun ei halunnutkin heitä lyhytaikaisesti hoitt, niin miten voisin suhtautua anoppiin ? ja minkälainen miehen logiikkaa siis on kun käy itse siellä äidinsä luonna vain , minä en kyllä sinne menee ja on siellä kun ei mitään tapahtunutkaan? Onko se siin näin että mieheni ei arvosta minua lainkaan mutta kunnioittaa siis omaa äidinsä, en ymmärrä oikein mitään ja miksi hän edes kunnioittaa kun ei halunnut edes hänen lapsia hoittaa, onko se miehen logiikkaa tai mitään?

2

365

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • cvhfvh

Nyt on kyllä niin sekavaa tekstiä...

• Tutkimattomat tiet

Ymmärsin kyllä kaiken. Mutta miehistä ei ota hullukaan selvää. Eivät ole loogisia olentoja ollenkaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      68
      2219
    2. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      92
      1496
    3. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      62
      1302
    4. Tiesitkö mies

Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll
      Ikävä
      70
      1281
    5. Nuorempi mies

Olen tänään ajatellut sua paljon, miten toimittaisiin makuuhuoneessa jne! 😏🔥
      Ikävä
      115
      1150
    6. Jos siis saamme

Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j
      Ikävä
      90
      1000
    7. Onko sinulla

Joku nyt huonosti? :(
      Ikävä
      69
      989
    8. Mies, mitä minun pitäisi tehdä

Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur
      Ikävä
      72
      943
    9. Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen

Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍
      Ikävä
      84
      899
    10. Miksi teillä meni...

...välit poikki kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      104