Ihmettelen näitä suomalaisia miehiä. Kovat on kriteerit naista kohtaan treffipalstoilla.
Hoikka, kaunis,urheilullinen ,naisellinen ym. Ja itse kun kuvan lähettävät niin huh huh
Ei osata kirjoittaa, ja kroppa kaikkea muuta kuin sporttinen..Ja usein näyttävät paljon vanhemmilta mitä väittävät olevansa. No tiedän kyllä kuvahan voi olla vaikka kuinka vanha. Ja aina voi itestään kertoa mitä vaan. No itse olen rehellinen ....Olis kiva kuulla miesten kommentteja...
Pitääkö olla mannekiinimitoissa,että kelpaa miehille!!!!
3
223
Vastaukset
- Mies, 48, Hki
Osaan kyllä kirjoittaa ja kroppa on kaikkea muuta kuin sporttinen. En tiedä näytänkö ikäiseltäni. Lähes mahdotonta silti löytää ketään, jos kaipaa muuta kuin ns. siideriä, Seiskaa ja Salattuja elämiä harrastavaa pubiruusua.
No en harrasta onneksi kumpaakaan... Liikuntaa ja tanssia kyllä.
Olen silti pyöreä ruumiinrakeenteeltani. No parempi yksin kuin huonon kaverin kanssa. Ehkä vielä tärppää vaikka lenkkipolulla....- Mies, 48, Hki
batterfly kirjoitti:
No en harrasta onneksi kumpaakaan... Liikuntaa ja tanssia kyllä.
Olen silti pyöreä ruumiinrakeenteeltani. No parempi yksin kuin huonon kaverin kanssa. Ehkä vielä tärppää vaikka lenkkipolulla....Tanssia en harrasta. Lenkkikaveri (kunhan ei juosta tarvitse) kelpaisi kyllä niinä päivinä kun fyysisiltä vaivoiltani lenkille kykenen. Ei taida vaan olla toivoa sellaisesta tässä äärimmäisen etäisten ihmisten maassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723023
- 552675
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322285- 792168
- 951976
- 351785
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171517Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301350Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329