Olen ostamassa kitaraa

Clapton1

Olen ostamassa sähkökitaraa. Selasin nettiä ja löysin sen nimisen verkkokauppafirman kuin Johtokeskus Nummela. Onko kenelläkään kokemusta tästä firmasta? Onko luotettava? Onko sen kautta ostetuilla tuotteilla mitään takuuta?

17

147

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • epätietoinen5

      epäilyttää, kun tavarat pitää maksaa etukäteen ja toimiiko luvattu palautusoikeus, jos tavaraan ei ole tyytyväinen?

    • sdfffsdff

      Jos tuo aloitus ei ollut tarkoituksellinen ko. lafkan mainosviesti niin ihmetyttää että miksi se kitara pitäisi sieltä ostaa? Mikset osta ihan normaalista musiikkikaupasta tai sitten tunnetummasta nettikaupasta (esim thomann)? Jos hinta on peruste niin voit printata sen nettisivun ja mennä sen kanssa musiikkiliikkeeseen ja tingata hinnan samaksi.

      • Clapton1

        Ei ole ko lafkan mainosviesti. Maalla kun asuu ja lähimpänä sijaitsevaan soitinkauppaan on 150 kilsaa, ei viitti montaa keraa käydä pyytämäs tarjousta. verkkokauppa on täällä kätsy. Oon ostanu monenlaista. Yrittäny hakee pikkufirmoja, ku aattelin, ett ne tekee hommaa pienemmillä katteilla.

        Monet niistä on semmosia, että tavara tulee postiennakolla.... Mut tää lafka pyytää rahat, ennen ku näet tavaran.... taitaa olla huijarilafka. niitäki tuossa verkkokauppabisneksessä on?

        vai onko joku asioinu tuon lafkan kans? Hinnat siellä lienee kohtu huokeat?


      • sdgjks
        Clapton1 kirjoitti:

        Ei ole ko lafkan mainosviesti. Maalla kun asuu ja lähimpänä sijaitsevaan soitinkauppaan on 150 kilsaa, ei viitti montaa keraa käydä pyytämäs tarjousta. verkkokauppa on täällä kätsy. Oon ostanu monenlaista. Yrittäny hakee pikkufirmoja, ku aattelin, ett ne tekee hommaa pienemmillä katteilla.

        Monet niistä on semmosia, että tavara tulee postiennakolla.... Mut tää lafka pyytää rahat, ennen ku näet tavaran.... taitaa olla huijarilafka. niitäki tuossa verkkokauppabisneksessä on?

        vai onko joku asioinu tuon lafkan kans? Hinnat siellä lienee kohtu huokeat?

        Tämäkään ei ole mainosviesti vaikka siltä vaikuttaa mutta yksinkertainen kysymys: jos meinaat ostaa netistä niin keksi joku hyvä syy mikset ostaisi thomannilta (lukuunottamatta sitä että se ei ole suomalainen)?

        Toisaalta, voin olla väärässäkin mutta suuret firmat pystyy myymään halvemmalla koska heillä on enemmän "vääntöä" tingata sisäänostohintaa alemmas. Eli esim. jos joku pikkufirma ostaa fenderiltä 10 stratoa vuodessa ja isompi vaikka tuhat niin isommalla on paljon paremmat kortit neuvottelupöydässä.


      • jjljjjljlsjljlkjkljs
        sdgjks kirjoitti:

        Tämäkään ei ole mainosviesti vaikka siltä vaikuttaa mutta yksinkertainen kysymys: jos meinaat ostaa netistä niin keksi joku hyvä syy mikset ostaisi thomannilta (lukuunottamatta sitä että se ei ole suomalainen)?

        Toisaalta, voin olla väärässäkin mutta suuret firmat pystyy myymään halvemmalla koska heillä on enemmän "vääntöä" tingata sisäänostohintaa alemmas. Eli esim. jos joku pikkufirma ostaa fenderiltä 10 stratoa vuodessa ja isompi vaikka tuhat niin isommalla on paljon paremmat kortit neuvottelupöydässä.

        Hyvin yksinkertainen syy miksi ei kannata ostaa Thomannilta koska se vaan ei ole lähellekään se halvin nettimyyjä.

        Esimerkkinä vaikkapa Ibanez, jota saa Levytukku Oy:sta halvemmalla ja vielä ilman toimitusmaksuja ja nopeasti ja on luotettava myös sekä takuutkin pelaa.

        Ihme Thomannin mainostusta sulla ja tosiaan, ei ole edes kotimainen.
        Thomannin halpuus kun on historiaa, miltei jokainen Suomne putiikki tarjoaa vähintäänki samalla hinnalla ellei vähän halvemmalla, se merkitys Thomannilla ym. on olltu Suomen liikkeisiin.

        Se että Thomann ostaa isoja määriä sisään ei edelleenkään tee siitä mitenkään halvempaa, kato ja vertaa hintoja ja kysy Suomalaiselta myyjältä niin tajuat asian laidan.


    • Verkosta ostellut

      Mielenkiintoista että firmalla on kaksi osoitetta, toisessa konsultointi ym. palveluita Nummelassa ja sitten tuo soitinkauppa Huittisissa. Pikaisesti ko. firman sivuja katsoen näyttää olevan tyypillinen postilokeroyritys joka maksattaa ensin tuotteet ja sitten tilaa ne itse ulkomailta (esim. Thomannilta) ja ottaa välistä oman "pienen" palkkionsa.

      Itse tilaisin suoraan Thomannilta ja jättäisin ko. epämääräisen firman testaamatta.

      • Clapton1

        Juuri samaan asiaan olin tulossa. Kävin kurkkaamassa lafkan sivuja ja totesin saman asian. Lafka Nummelassa ja osoite Huittisissa. ja kun katsoo lafkan toimialaa YTJ:n kautta, niin siellähän on kaikki muu lueteltu, paitsi paritus...

        Mä olen ehkä naivi, mut ajattelin siten, että tänä lama-aikana vois ostaa kitaran jonkin kotimaisen lafkan kautta, niin jäis nekin "väirahat" Suomeen. Mut ei kyllä tolloselle lafkalle. Kitarakauppaa, liikkeenjohdon konsultointia, videokuvausta ja vaikka mitä...

        Tietääkö kukaan, millainén äijä tai täti tämän lafkan takana on?


      • entinen naapuri
        Clapton1 kirjoitti:

        Juuri samaan asiaan olin tulossa. Kävin kurkkaamassa lafkan sivuja ja totesin saman asian. Lafka Nummelassa ja osoite Huittisissa. ja kun katsoo lafkan toimialaa YTJ:n kautta, niin siellähän on kaikki muu lueteltu, paitsi paritus...

        Mä olen ehkä naivi, mut ajattelin siten, että tänä lama-aikana vois ostaa kitaran jonkin kotimaisen lafkan kautta, niin jäis nekin "väirahat" Suomeen. Mut ei kyllä tolloselle lafkalle. Kitarakauppaa, liikkeenjohdon konsultointia, videokuvausta ja vaikka mitä...

        Tietääkö kukaan, millainén äijä tai täti tämän lafkan takana on?

        Kyllä se täälä Nummelas tiedetään. Joku kertoi et sen vaimo heitti tämän äijän pihalle joskus keväällä. Nyt se kai asustelee jonkun "irtosuhteita harrastavan hoidon" kanssa jossakin Huittisissa. Joku kerto ettei ostais tuon äijän lafkasta edes plektraa...


    • Eght7

      Ei se siä Huittisissa pitkään ole. Oli puhunu, että sseuraava "hoito" on jo löytyny. Mutta jonkin aikaa kai vielä on, kun "palvelu" on niin hyvää Aina sillä on ollut ainakin kaksi naista samaan aikaan.

      • Erk7

        Tiedän tuon "hoidon" Huittisista. On joku opettaja ja kavereiden kertoman mukaan melkoinen tapaus. Oikea "jakorasia".


    • Clapton1

      Ja että tämmönen tapaus. Ostan sen kitaran sitten jostakin muualta

      • Timo207

        Onko kitara jo ostettu. Ei se tästä nettikaupasta huonoa tee, jos kauppias on häntäheikki. Voi se kuitenkin firmana toimia ihan asiallisesti. Josko se vaan löysi hyvän "panon" Huittisista.


      • pete4

        Äijä näköjään keskittyy enemmän muihin asioihin kuin kitarakauppaan. Taitaa ope olla kova kone...


    • Clapton1

      Ei ole vielä hankittu. Itselleni sitä joululahjaksi (ja naapureiden iloksi) ajattelin. Nuorempana joskus soitin yhdessä tanssiorkesterissa. Sitten se jäi, mutta voisi olla nyt aikaa itsekseen vähän soitella.

      Oliko jollakin vinkkejä, mistä oikeasti kannattaisi ostaa? Lähin soitinkauppa on ehkä Jyväskylässä? Missä kannattaisi käydä katsomassa?

      • dgffsa

        Kuten edellä mainittu, jos ei halua saksasta thomannilta tilata niin esim. Levytukku on hyvö vaihtoehto, tai F -musiikki....tai googlaa "musiikki verkkokauppa", sivuista kyllä äkkiä näkee mitkä liikkeet on asiallisia ja mitkä vähän hämäriä.


    • jopas nyt

      NO ollaanpa sitä tietäväisiä yksityishenkilön rakkauselämästä. Ettei nyt olisi ihan kuviteltua...ja ettei nyt paiskaisi kunnianloukkauksia perään?

      • kaulan kannattaja

        Kunnianloukkaus ??? Mainehan on ainakin yhdellä saralla lisääntynyt huomattavasti, joten olet maksumiehen asemassa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      163
      6863
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      36
      4067
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      2055
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1999
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1839
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1666
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1583
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      28
      1581
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1555
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      36
      1408
    Aihe