Hämmentynyt..

followyour

Minua häiritsee pari asiaa. Tiedän että mieheni on hulluna minuun ja meillä ei intohimo ole koskaan loppunut, mutta hän on myös erittäin kiivas eli jos asiat ei mene hänen tahdon mukaan niin saa "raivareita" ja huutaa ja voi tavarat lennellä. Olen miettinyt onko mieheni liian mustasukkainen. Minulla ei ole kuin pari poikapuolista kaveria jotka olen tuntenut pienen ikäni ja nyt ollessamme pitkästä aikaa yhden poikapuolisen ystäväni luona tupareissa mieheni soitti yhtäkkiä ja sanoi että "sä lähdet sieltä nyt heti pois tuun hakemaan sut" menin ulos ystäväni kanssa ja hän tuli autolla pihalle ja oli menossa hakkaamaan poikapuolista ystävääni mutta ystäväni ei tullut ulos. Huusi puhelimeen että "sä et ole missään tekemisissä mun naisen kanssa, ymmärrätkö" sellaista raivohuutoa. Huusi myös tyttöpuoliselle ystävälleni että "turpa kiinni ja valitse tuutko meidän kanssa vai meetkö tuonne sisälle takaisin" ja siis kun tämä poika jonka luona olimme on todellakin pelkästään ystävä meillä ei koskaan ole ollut mitään. sitten mieheni sanoi minulle etten voi olla missään tekemisissä enää tuon pojan kanssa tai hän tappaa sen.
Mieheni myös kotona sanoo joka päivä jotain jos esimerkiksi sanon että menen vessaan "oletko kysynyt multa lupaa?" ja sitten sanon "voinko mennä vessaan" ja hän sanoo että "joo" tai sanoo "meen tupakalle ja facebookkiin samalla" sanon että mäkin katson facebookin, niin sanoo siihen että "et sä mene facebookkiin ja voisit poistaa sen kokonaan" kuulostaa todella tyhmältä nyt kun tähän kirjoitin nämä tai tunnen itseni tyhmäksi. Kerran sanoin "älä nyt " kun hän kouri koko ajan, johon hän vastasi "ai en vai?" ja työnsi seinää vasten ja jatkoi enkä päässyt pois siitä. En tiedä olenko seonnut ja eivät nämä ole mitään ihmeellisiä juttuja? mutta minusta on alkanut tuntumaan ettei ne ole? tuntuu etten oikein enää itsekään tiedä onko tämä normaalia vai ei? ja se huolestuttaa minua. kiitos jos joku jaksaa vastata!

6

153

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • äläjää

      Tuo EI ole normaalia. Mies on ihan liian omistushaluinen eikä luota sinuun ollenkaan :/ en sano että "jätä se paska" kun täällä monet tuntuu vastaavan niin. Kannattaa puhua miehelle tuosta ja miettiä haluatko itse oikeasti tuollaisen suhteen. Tunteet on varmaan sinulla pelissä mukana mutta kannattaa ajatella myös järjellä

    • Eroa, kannattaa

      Miehesi pettää itse ja on väkivaltainen. Diagnoosi tehty.

    • eli heti

      Lopeta suhde ennen kuin sinun käy huonosti.

    • ------------

      Sähän olet kuin seksiorja. Lupa käydä vessassa? Mitä helvettiä?
      Ja kourii, sanot älä, kourii vaan lisää. Aivan sairasta.

    • huhhuhhhh

      Ei ole tervettä miehes käytös!!
      On todella hallitseva ja pelottava tyyppi.

    • 13+4

      Tämä on kaikella rakkaudella: lähde pois tuosta sairaasta suhteesta ennen kuin sinua satutetaan pahasti! Älä tuhlaa elämääsi tuollaiseen. Ja niin kliseiseltä kuin se kuulostaakin, niin sinä todella ansaitset parempaa! Ja vielä viimeinen vinkki ja varoitus: kun toivottavasti eroat hänestä, niin pidä huoli, että olet silloin tilanteessa, jossa hän ei kykene sinua satuttamaan. Muutenkin kuulostaa niin pelottavalta ja arvaamattomalta, että kannattaisi olla yhteydessä esim. poliisiin tms. Tuollaiset sekopäät voivat tehdä mitä tahansa. Voimia!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      88
      1224
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1026
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      56
      742
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      720
    5. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      688
    6. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      287
      685
    7. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      684
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      36
      618
    9. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      614
    10. Viime yönä mietin paikkoja luonnossa, missä olen kulkenut

      kävellyt ja ikävöinyt, ja ollut niin yksin. Monet kerrat. Ne palauttavat mieleeni sinut ja sen, kuinka kipeää on se kaip
      Ikävä
      57
      612
    Aihe