Outo tyttöystävä

Apuatarvitseva

Tyttöystäväni oli ennen innokas ja puhui eikä asia loppunut kesken. Nyt hänestä on tullut hiljainen ja suuttuu helposti. Hän myönsi ettei ole varma haluaako olla kanssani koska häntä ahdistaa. Vähän minun takia mutta suurimmaks osaks koulun jne takia. Hän haluaa vielä yrittää koska rakastaa minua. Ei olla nähty viikkoon koska hän on ollut kipeä. Voisiko se johtua siitä? Ja miten saisin innostettua hänet?

8

1659

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 10+7

      Tyttöystäväsi kuulostaa stressaantuneelta. (Sairastelukin viittaisi mahdollisesti siihen.) Silloin ei ainakaan kannata liikaa yrittää kaikkea mahdollista, sillä se luultavasti ahdistaa entisestään. Parasta voisi olla se, että tarjoat sylin, johon mönkiä maailmaa piiloon. Kouluhommat helpottanevat nyt jouluksi, joten ehkä se auttaisi myös teitä seurustelukumppaneina? Sinun täytyy nyt olla kärsivällinen ja siirtää parisuhdekeskustelut ajankohtaan, jolloin tyttöystäväsi tilanne on helpompi. Ja mitä innostamiseen tulee, niin ehkä joku pieni lahja? Kukkia ehkä? Jotain kivaa piristystä arkipäivään. :)

    • Romeo

      Minun neuvoni on, että mieti nyt tarkkaan kuka olet ja kuinka olet tyttöystävääsi koohdellut suhteenne aikana. Ymmärrä, että jos olet kohdellut häntä hyvin ja rakastavasti, niin ahdistukset eivät todellakaan johdu sinusta, eikä teidän suhteestanne, siis suoranaisesti, tarkoitan, että sinussa tai suhteessanne ei ole mitään vikaa. Tytön ahdistukset johtuvat hänen omista ongelmista, pidä tämä kirkkaana mielessäsi joka tilanteessa.

      Tyttöystäväsi ei välttämättä itsekkään tajua mistä on kyse. Mielestäni ainut keino saada suhde toimimaan on selvittää mistä ahdistukset johtuvat ja kuinka niitten kanssa tulee toimia. Voisiko olla, että suhteen kehkeytyessä vakavammaksi tyttöä on alkanut ahdistaa läheisyyden ja riippuvuuden tunteet, voisiko olla kyse hylätyksi tulemisen pelosta. Onko tyttö kertonut traumaattisista kokemuksista, käykö hän terapiassa tai onko käynyt. Onko tyttö riidanhaluinen ja suuttuko hän kohtuuttomasti mitättömistä asioista. Tuntuuko sinusta, että olit ensin ihannemies ja muuttunut luuseriksi, siis hänen mielessään.

      Ihan tärkeintä on pitää oma ajatus kirkkaana, eikä lähteä toisen vedätyksiin,mukaan. Sekaisin oleva nainen voi olla todella julma ja voi saada myös älykkään (rakastuneen) miehen todella sekaisin, jos et ymmärrä mistä on kyse.

    • Joooooooooos

      Osta kukkia. Hän voisi ilahtua niistä.

    • huono tilanne

      Varmaan olet mokannutkin jotenkin.Et voi tehdä mitään muuta kuin päästää irti.

    • mies 33 v.

      Kyllä se nyt on niin että hän ei varmaan halua olla kanssasi. Tämä on ikävä totuus ja koulustressit on tekosyytä. Ota itse välimatkaa ja näet sitten haluaako hän olla kanssasi vai ei.

      Kyllä niitä uusiakin naisia löytyy jos menee poikki. Elämä on joskus rankkaan. Tsemppiä sulle.

    • Anonyymi

      Joo munki on ollu vähä outo. Nyt vaan hyräilee jotain ihmeellistä laulua.

    • Anonyymi

      Nyt kannattaa ainakin turvata selustansa. Niin typykkäkin tekee.
      Hiljeneminen on aina vaaran merkki.
      Exää ahdisti, kun hänellä oli uusi mies. Syy tietenkin minussa. Kuinkas muuten.

      Muista että on vain kahdenlaisia suomi naisia. Niitä jotka ovat jo pettäneet, ja niitä jotka eivät vielä ole.

    • Anonyymi

      Pysy kaukana ämmistä jotka ei tiedä mitä haluavat. Jättävät jokaisen kumppaninsa, rakasti tai ei.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 127
      3387
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      92
      3120
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2328
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      27
      1814
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1688
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1549
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1514
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1466
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1431
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      81
      1365
    Aihe