Uusii Ystävii?

Olen 37v nainen ja etsin uusii ystävii Riihimäki-Hyvinkää-Hikiä jne läheisyydestä...löytyiskö??
10491
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 10

Vanhimmat

Kelpaisko 37v mies Vantaalta?

Äänestä

Hei!
Olisi mahtavaa saada uusi ystävä!
Olen pian 32-vuotias Helsinkiläisnainen. Olisi huippumahtavaa saada uusi ystävä.
Kirjoita osoitteeseen [email protected] niin vastaan!!!
Ja lähdetään sitten lasilliselle tai kahville!
Terveisin Aino

Äänestä

Täällä vanhempi ystäväksi ilmoittautuu Riihimäeltä .Kirjoittele [email protected]äeroa jonkun verran,mutta sehän ei pitäisi olla este ystävyydelle!

Äänestä

Olen 34v perheellinen nainen ja asustelen Lammilla, kaipailen myös uusia ystäviä.kirjoittaa voi [email protected]

Äänestä

Moi Kukka!
Haluaisin tutustua sinuun, olisiko mahdollista, että kirjoittaisin sinulle lisää sähköpostin kautta.
Etsin vakavissani ystävää ja olisi mahtava tutustua kunnolla. Olen 32v. Helsinkiläinen nainen. Kertoisin lisää, kirjoitatko osoitteeseen: kaunispohjoinen@ gmail.com

Äänestä
  • Moi kaikki tähän ketjuun kirjoittaneet. Minäkin haluaisin uusia ystäviä. Olen 37 vuotias nainen Eteläsuomesta. Laittakaa ihmeessä mailia [email protected], niin tutustutaan paremmin.

Äänestä

Kukapa ei tarvisi kunnon ystävää? minäkin haluan ystävän löytää!
40v.nainen Etelä-Suomi Helsinki

Meilatkaa [email protected]

Äänestä

Kelpaaks ruma mies sulle ystäväksi?

Äänestä
Aloittaja

Kuule niin....kaikki ovat ystävyyden arvoisia...laitappa meili osoitteesi

Äänestä

Heips!
juuri Helsinkiin muuttaneelle 34v naiselle voi laittaa myös viestiä, siis ihan ystäviä etsiä, en treffiseuraa :)
[email protected]

Äänestä

Kommentoi aloitusta

UPDATE_8856076 kirjoitti:

Olen 37v nainen ja etsin uusii ystävii Riihimäki-Hyvinkää-Hikiä jne läheisyydestä...löytyiskö??

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu