Olen 37v nainen ja etsin uusii ystävii Riihimäki-Hyvinkää-Hikiä jne läheisyydestä...löytyiskö??
Vastaukset 10
Kelpaisko 37v mies Vantaalta?
- Muikku
Hei!
Olisi mahtavaa saada uusi ystävä!
Olen pian 32-vuotias Helsinkiläisnainen. Olisi huippumahtavaa saada uusi ystävä.
Kirjoita osoitteeseen [email protected] niin vastaan!!!
Ja lähdetään sitten lasilliselle tai kahville!
Terveisin Aino Täällä vanhempi ystäväksi ilmoittautuu Riihimäeltä .Kirjoittele [email protected]äeroa jonkun verran,mutta sehän ei pitäisi olla este ystävyydelle!
Olen 34v perheellinen nainen ja asustelen Lammilla, kaipailen myös uusia ystäviä.kirjoittaa voi [email protected]
- hesa1
Moi Kukka!
Haluaisin tutustua sinuun, olisiko mahdollista, että kirjoittaisin sinulle lisää sähköpostin kautta.
Etsin vakavissani ystävää ja olisi mahtava tutustua kunnolla. Olen 32v. Helsinkiläinen nainen. Kertoisin lisää, kirjoitatko osoitteeseen: kaunispohjoinen@ gmail.com- Uusia ystavia
Moi kaikki tähän ketjuun kirjoittaneet. Minäkin haluaisin uusia ystäviä. Olen 37 vuotias nainen Eteläsuomesta. Laittakaa ihmeessä mailia [email protected], niin tutustutaan paremmin.
- sane40
Kukapa ei tarvisi kunnon ystävää? minäkin haluan ystävän löytää!
40v.nainen Etelä-Suomi Helsinki
Meilatkaa [email protected] - niin...
Kelpaaks ruma mies sulle ystäväksi?
Kuule niin....kaikki ovat ystävyyden arvoisia...laitappa meili osoitteesi
- jippuli52
Heips!
juuri Helsinkiin muuttaneelle 34v naiselle voi laittaa myös viestiä, siis ihan ystäviä etsiä, en treffiseuraa :)
[email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi yritti murhata mopopojan
Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti7052560Mopomiitti!
Menikös öoliisilta yli tuo mppedinkans kisaaminen tais olla melkoinen riski vahigoittaa tarpeettomasti jopa kuolla tuoss4711492- 831264
Poliisi kiilasi mopoilijan
Ylellä leviää video jossa poliisi pysäyttää rajusti kiilamalla mopo pojan. Toivottavasti poliisi ottaa tuosta mallia myö2701179- 58863
Käviskö tällainen suhde
Tutustutaan, fyysistä kontaktia, mutta ensijaisesti tarkoituksena ei ole aloittaa mitään virallista tai rikkoa mitään? E65746- 48674
- 33667
- 46664
- 88617