Olen 37v nainen ja etsin uusii ystävii Riihimäki-Hyvinkää-Hikiä jne läheisyydestä...löytyiskö??
Uusii Ystävii?
10
427
Vastaukset
Kelpaisko 37v mies Vantaalta?
- Muikku
Hei!
Olisi mahtavaa saada uusi ystävä!
Olen pian 32-vuotias Helsinkiläisnainen. Olisi huippumahtavaa saada uusi ystävä.
Kirjoita osoitteeseen [email protected] niin vastaan!!!
Ja lähdetään sitten lasilliselle tai kahville!
Terveisin Aino Täällä vanhempi ystäväksi ilmoittautuu Riihimäeltä .Kirjoittele [email protected]äeroa jonkun verran,mutta sehän ei pitäisi olla este ystävyydelle!
Olen 34v perheellinen nainen ja asustelen Lammilla, kaipailen myös uusia ystäviä.kirjoittaa voi [email protected]
- hesa1
Moi Kukka!
Haluaisin tutustua sinuun, olisiko mahdollista, että kirjoittaisin sinulle lisää sähköpostin kautta.
Etsin vakavissani ystävää ja olisi mahtava tutustua kunnolla. Olen 32v. Helsinkiläinen nainen. Kertoisin lisää, kirjoitatko osoitteeseen: kaunispohjoinen@ gmail.com- Uusia ystavia
Moi kaikki tähän ketjuun kirjoittaneet. Minäkin haluaisin uusia ystäviä. Olen 37 vuotias nainen Eteläsuomesta. Laittakaa ihmeessä mailia [email protected], niin tutustutaan paremmin.
- sane40
Kukapa ei tarvisi kunnon ystävää? minäkin haluan ystävän löytää!
40v.nainen Etelä-Suomi Helsinki
Meilatkaa [email protected] - niin...
Kelpaaks ruma mies sulle ystäväksi?
Kuule niin....kaikki ovat ystävyyden arvoisia...laitappa meili osoitteesi
- jippuli52
Heips!
juuri Helsinkiin muuttaneelle 34v naiselle voi laittaa myös viestiä, siis ihan ystäviä etsiä, en treffiseuraa :)
[email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712993
- 482618
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322255- 792158
- 951966
- 321732
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171507Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301320Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319