Olen 37v nainen ja etsin uusii ystävii Riihimäki-Hyvinkää-Hikiä jne läheisyydestä...löytyiskö??
Uusii Ystävii?
10
459
Vastaukset
Kelpaisko 37v mies Vantaalta?
- Muikku
Hei!
Olisi mahtavaa saada uusi ystävä!
Olen pian 32-vuotias Helsinkiläisnainen. Olisi huippumahtavaa saada uusi ystävä.
Kirjoita osoitteeseen [email protected] niin vastaan!!!
Ja lähdetään sitten lasilliselle tai kahville!
Terveisin Aino Täällä vanhempi ystäväksi ilmoittautuu Riihimäeltä .Kirjoittele [email protected]äeroa jonkun verran,mutta sehän ei pitäisi olla este ystävyydelle!
Olen 34v perheellinen nainen ja asustelen Lammilla, kaipailen myös uusia ystäviä.kirjoittaa voi [email protected]
- hesa1
Moi Kukka!
Haluaisin tutustua sinuun, olisiko mahdollista, että kirjoittaisin sinulle lisää sähköpostin kautta.
Etsin vakavissani ystävää ja olisi mahtava tutustua kunnolla. Olen 32v. Helsinkiläinen nainen. Kertoisin lisää, kirjoitatko osoitteeseen: kaunispohjoinen@ gmail.com- Uusia ystavia
Moi kaikki tähän ketjuun kirjoittaneet. Minäkin haluaisin uusia ystäviä. Olen 37 vuotias nainen Eteläsuomesta. Laittakaa ihmeessä mailia [email protected], niin tutustutaan paremmin.
- sane40
Kukapa ei tarvisi kunnon ystävää? minäkin haluan ystävän löytää!
40v.nainen Etelä-Suomi Helsinki
Meilatkaa [email protected] - niin...
Kelpaaks ruma mies sulle ystäväksi?
Kuule niin....kaikki ovat ystävyyden arvoisia...laitappa meili osoitteesi
- jippuli52
Heips!
juuri Helsinkiin muuttaneelle 34v naiselle voi laittaa myös viestiä, siis ihan ystäviä etsiä, en treffiseuraa :)
[email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.1266410Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie716243Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3766205Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3444002Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1482425Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.42365Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1311466- 131329
- 1871138
- 64970