Niin se vaan et ikää jo 33 v ja en ole treffeilä ollut ikinä.Tänään just sain taas pakit kun pyysin yhtä naista ulos muta sehän ei lähtenyt. Semmosta se on, en ole kai sitten niin komea et tälläsen kans kehtais lähtee ulos.
En ole ollut ikinä treffeillä
21
1511
Vastaukset
- ätmi.
En minäkään.
- Niin mieki olin
No, minäkin olin eka treffeillä 35v. Vieläkään ei suhdetta ole, jos n. 1kk mittaista tapailua ei lasketa. Ei siihen oikein oikoteitä ole, kovaa työtä ja pettymyksiä toisensa perään. Viikossa se vitu*us yleensä kaikkoaa, kun on taas pakit saanut. Nykyään treffit sujuu ihan rutiinilla, ja usein naisia on jännittänyt enemmän, vaikka eivät sitten minua ole kelpuuttaneetkaan, muuta kuin kaveriksi. Se on sama juttu homma kuin homma: tekemällä oppii.
- Citynainen
Treffeilä olo jokin saavutus? Ehkä se mittaa niin naisen kuin miehen markkina-arvoa.
- 11+17
En minäkään ole ikinä ollut treffeillä. Silti olen ollut kaksi kertaa pitkässä parisuhteessa.
- Villi nuoruus
Olen 30-vee ja ainoa "treffi" minulla oli 12-vuotiaana. Juotiin jaffaa ja syötiin sipsiä, jotka äitini toi huoneeseeni.
- Jeremias78
Minä olen 35-v mies eikä ole kertynyt vielä mitään kokemusta naisista. En ole pitänyt koskaan naista edes kädestä kiinni.
No, pitää myöntää, ettei enää edes kiinnosta. Jotenkin oon vaan antanut periksi. Mennään yksin, kun ei kerta kelvata kellekään. - cfbxfn
Kyllä sitä nyt treffeille kenen tahansa pitäisi pystyä pääsemään. Suomi24:ssä ainakin on monia jotka lähtee ihan sokkotreffeille, jos sitä ehdottaa. Ne naiset eivät tosin ole mistään kauniimmasta päästä, mutta jos et sinäkään kerran mikään kovin komea ole, niin eihän sen pitäisi haitata.
- wunderbar.
Eiköhän ole sanomattakin selvää, että kaikki haluavat treffeille itseä miellyttävän ihmisen kanssa. Eihän treffeille lähdössä olisi mitään järkeä jos vastapuoli ei kiinnosta.
- cfbxfn
wunderbar. kirjoitti:
Eiköhän ole sanomattakin selvää, että kaikki haluavat treffeille itseä miellyttävän ihmisen kanssa. Eihän treffeille lähdössä olisi mitään järkeä jos vastapuoli ei kiinnosta.
Miten tuo nyt asiaan liittyy? Aloittaja valittaa ettei ole koskaan käynyt treffeillä. Kerroin hänelle ettei se treffeille pääsy varsinaisesti niin vaikeaa pitäisi olla.
Sitäpaitsi treffeille mennään tutustumaan toiseen. Kun on kyse sokkotreffeistä, niin eihän sitä voi tietää vaikka toinen olisikin itselleen miellyttävä tapaus. Itse olen ainakin aina lähtenyt sokkotreffeille avoimin mielin.
- HÄHÄÄ
En minäkään. Enkä mene vaikka pyydettäisiin.
- mies 30 treffiä
Et ole menettänyt mitään, turhia naisia! Mieluummin olen sinkku kuin alan jollekkin rupsahtaneelle naiselle mieheksi sen ex-miehenkin hylänneelle naiselle!
- äläpelkääpimeää
Täällä porukka itkee kun ei ole päässyt kolmenkympin tietämillä treffeille. Mitä oikein valitatte? Teillähän on vielä parhaat nuoruusvuodet edessäpäin. Lapsuus ja varhaisnuoruus on ohi ja vähitellen nuoruuden hetket koittaa.
- mies 39.
Olen kohta 40 v ja poikuus tallella. Treffeille en ikinä pääse.
- ....
jos etsit vain kaunista naista
- 8+16
Voi hyvänen aika näitä juttuja! Käsittämätöntä, että vielä nykypäivänä joku voi olla vielä kolmissakymmenissä kokematon parisuhdeasioissa.
Missä ihmeen tynnyrissä olette eläneet nuoruutenne???
Mitä puuhaatte kaikki vapaa-aikanne, viikonloput? Nuoria naisia on joka puolella pilvin pimein. Baareissa, tanssiravintoloissa, kuntosaleilla, harrastuspiireissä...
Vaikka tällä palstalla väitetään, etteivät naiset tee aloitteita, niin voin kertoa, että kyllä tekevät! Ei se naisen iskeminen mitään rakettitiedettä ole.
Mitä seksiin tulee, niin sitä saa nykyään todella helposti. Eihän ne nuoret naiset nykyään mitään pihtaa, päinvastoin useimmat pyytävät!!!
Ottakaa nyt helvetin äijät itseänne niskasta kiinni ja muuttakaa elämäänne. Ei ketään haeta kotoa, teidän on itse hinattava se perseenne sinne baariin ja iskettävä se muija. Jos hyvä säkä käy, niin joku muija iskee teidät.
Aivan uskomatonta, että vielä vuonna 2013 joku kolmekymppinen ukko ei ole saanut naista! Teiltä menee elämä ohitse, jos ette ryhdistäydy.
Kohta huomaatte olevanne viiskymppisiä, se on sitten myöhäistä. Ajatelkaa nyt sitä pikkuveikkaannekin vähän...mielellään sekin tekis muutakin kuin riippuu toimettomana jalkovälissä... =D- Myöhäistä on
Olen kohta 40v enkä ole ikinä saanut naista.
- Kyllä sitä tapahtuu.
Tynnyri = Itä-Suomen maaseutu. Tosin nykyisin olen kyllä alkanut asian eteen tekemään töitä, ja jotain tuloksiakin saanut aikaiseksi. En mitään varsinaista parisuhdetta kuitenkaan. Baarireissu edellyttäisi hotellimajoitusta, matkaa lähimpään kaupunkiin n.50 km, ja omalla autolla yksin on aina lähdettävä liikenteeseen. Ikä 35, mies.
- poispois vaan
Kyllä sitä tapahtuu. kirjoitti:
Tynnyri = Itä-Suomen maaseutu. Tosin nykyisin olen kyllä alkanut asian eteen tekemään töitä, ja jotain tuloksiakin saanut aikaiseksi. En mitään varsinaista parisuhdetta kuitenkaan. Baarireissu edellyttäisi hotellimajoitusta, matkaa lähimpään kaupunkiin n.50 km, ja omalla autolla yksin on aina lähdettävä liikenteeseen. Ikä 35, mies.
Miksi on asuttava jossain Itä-Suomen korvessa? Mikä teitä pitää siellä?
Ei muuta kuin kamat kasaan ja muutto kaupunkiin. Eiköhän sieltä kaikki fiksummat lähde vimmeistään kaksikymppisenä etsimään omaa elämäänsä.
Kyllä sinne korpeen voi sitten vanhempana muuttaa takaisin, kun on hankittu koulutus ja emäntä. - Ei kaupunkiin
poispois vaan kirjoitti:
Miksi on asuttava jossain Itä-Suomen korvessa? Mikä teitä pitää siellä?
Ei muuta kuin kamat kasaan ja muutto kaupunkiin. Eiköhän sieltä kaikki fiksummat lähde vimmeistään kaksikymppisenä etsimään omaa elämäänsä.
Kyllä sinne korpeen voi sitten vanhempana muuttaa takaisin, kun on hankittu koulutus ja emäntä.Minulla on täällä oma yritys, ja työ josta todella pidän(raskaskonealalla). Jos muutan, niin suomesta pois, en maan sisällä. Muutenkin nykypäivänä on melko sama missä asuu, reissuun täältä pääsee senkun lähtee. Ainut juttu mikä on hankalampaa on juuri tuo pariutuminen. Mutta on täällä emäntiä muillakin.
- ikisinkku.
Olen pyytänyt kaikennäköisiä ja kokoisia naisia treffeille mutta ei ole kukaan suostunut. Ikää on 38 vuotta. itse olen ihan normaali näköinen ja kokoinen mutta sehän ei riitä. Eli koskaan en ole seurustellu enkä ollut treffeillä. Poikuus meni kyllä jo 16 vuotiaana yhen naapurin tytön kanssa ja siitäkin on sitten jo aika monta vuotta kun ole seksiä saanut viimeksi.
- 2+2
No kyllä sinä varmasti itsekin sisimmässäsi tiedät sen syyn siihen, miksei naiset suostu kanssasi treffeille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 836059
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj474095- 1314021
- 693823
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262978Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72577Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?412445- 282262
- 2042141
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4501859