Näin tässä sitten kävi.... Exien kanssa yritetty lasta, ei tärpännyt ja muista riippumattomista syistä erottu. Nyt viimeisimmän eron jälkeen laastarin hakuisena päädyin harrastamaan suojaamatonta seksiä tuntemattoman miehen kanssa ja kuinkas kävi, paksuna. Aina ollut aborttivastainen. Harrastuksiin ei ole kuulunut yhden illan jutut et todellakin olen varma isästä.
Nyt päässä jyskyttää miljoonat ajatukset suuntaan ja toiseen. Olen aina luullut et vika on minussa etten tule raskaaksi, mut joo ei sit näimmä ollutkaan niin. Tiedän kyllä keinot miten tämän miehen tavoittaisin, mutta en tiedä pitäisikö kertoa kun en tiedä mitä edes teen??Pitäisikö kysyä mielipidettä?? Mä en todellakaan ole harkinnut miehen pakottamista perhe/parisuhdeleikkiin jos pidän. jos en pidä, syyllistän itseäni varmaan ikuisesti... Ei tässä näin pitänyt käydä.. APUA!!
Paksuksi yhdestä yöstä!!!
1
473
Vastaukset
- vierastäti
Emme voi olla sinulle avuksi, valitettavasti.. sun on pättävä itse, yrittä kuvitella elämäsi jos lapsi syntyy ja kasvat sen yksinään. Jaksatko selittämään missä hänen isä ja miksi sitä ei ole näkyvissä .. Onko sulla ketään auttamaan sulle (vanhemmat, siskot, ystävät?)
ja lopun loppuksi - haluatko tällaista elämä? Bonuksena saat lapsesi rakkauten.
Vai haluatko otta riskin ja yrittää päästä eroon tästä yhden yön tarinasta ja hankkia tosiperheen? Mutta sattaa olla ettet onnistu. Mieti jaksatko elää ilman lasta, onko elämässäsi riittavasti harrastuksia, ystäviä,kiinnostuksia, rakkautta ettei lapsettomuus tekee elämästäsi draamaksi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2592389Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."702378- 1201558
Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis411401Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj641367- 1331329
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711230Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.821019Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli731009Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki102999