Monensillako treffeillä on korrektia mennä aikaisintaan sänkyyn? Ihan ekoilla en itse koskaan mene, riippumatta siitä onko toinen vaikka kuinka komea tai luonteeltaan ja olemukseltaankin puoleensavetävä. Vaan ekat treffit kulutetaan keskusteluun ja sen kartoittamiseen, onko henkisellä puolella ylipäänsä mitään yhteistä. Jos on ja tulee halu tavata uudelleen, niin täytyy sanoa että muutaman kerran on tullut mentyä ihan tokilla tai kolmansillakin treffeillä, ja maksimissaan viidensillä.
Se suhde missä olen mennyt viidensillä (1 kpl) kesti erittäin pitkään. Kolmansilla mennyistä (2 kpl) toinen kesti myös pitkään, toinen aiheutti miehelle vain pettymyksen ja ärtymystä kun olisi oikeasti toivonut minun pidättelevän häntä vielä. Tokilla mennyistä (2 kpl) ovat kaikki jääneet yhteen yöhön.
Voinko noiden viiden tähän astisen partnerini perusteella siis päätellä, että aikaisintaan kannattaa mennä vasta kolmansilla eikä esim. toisilla, mutta että sekin voi olla vielä vähän riskaabelia (niistä kolmansilla mennyistäkinhän vain toinen kesti ja toinen tyssäsi heti siihen...), ja paras ja varmin suhteen jatkuvuuden kannalta olisi 5. treffit?
Olen 27-vuotias, joten toki sitä luulisi että omassa ikäluokassani ei enää olisi niin väliä missä vaiheessa menee ja että jos toista oikeasti kiinnostaa, niin ei pelkästään sen että menee "jo" kolmansilla tai tokilla treffeillä pitäisi pilata kaikkea. Vaan enemmän luulisi sen "pitää pihdata ainakin 2 kk" olevan päälle 20-vuotiaiden myöhäisteinipoikien ajatusmaailmaa.
Milloin sopivaa mennä sänkyyn?
71
2148
Vastaukset
- 16+14
Silloin on sopivaa, kun molemmat haluavat. Avioliittoni alkoi aikoinaan "yhden yön jutusta" eli mentiin sänkyyn heti ekana iltana ilman, että olisi suunniteltu siitä sen pitempää, samoin myöhemmin pari pitkää suhdetta. Yksi useamman vuoden suhde puolestaan alkoi lähes kuukauden seksittömyyden jälkeen (en muista montako kertaa sinä aikana tapasimme mutta mies oli se, joka ei halunnut heti seksiä).
En näe mitään syytä pantata seksiä, jos molemmat sitä haluavat. Jos mies on vanhanaikainen ja hänelle on turn-ff, että nainen suostuu seksiin heti ekalla tapaamisella, niin sehän on vain hyvä että asia selviää niin nopeasti. Emme silloin todellakaan ole sopivia toisillemme. Kyllä niitä miehiä on ihan tarpeeksi, joille seksi on luonnollinen, iloinen asia eikä mitenkään ristiriidassa uskollisuuden, sitoutumisen ja vakavan parisuhteen kanssa.- huorat vaihtoon
Siis oletko vielä naimisissa?
- mies32
Ei se mitään pilaakaan, mutta karsii vähemmän vakavissaan olevat ja epäsopivat mikäli haluat pitää käyttöasteesi alhaisena. Sen Oikean kanssa ei ole väliä vaikka antaisit ennen kättelyä, mutta Se Oikea jaksaa myös odottaa 2kk, mitä taas muut eivät yleensä jaksa.
- Suuri Isä
Olet halpa lutka ilman ihmisarvoa. Nainen, joka antaa muuten kuin vakavassa parisuhteessa omalle miehelleen pitäisi mielestäni polttaa elävältä.
- suomihuora=15nussima
Sinun kannattaisi kertoa vaan suorana kuinka monen miehen käyttämä hän on eikä alkaa esittää uusioneitsyttä. Tietysti monet miehetn ajattelevat, että mitä kauemmin nainen pihtaa, sitä vähemmän hän on jakanut muillekn miehille pilluaan.
Mutta heti kun kerrot ex-panoistasi, niin olet jo pilannut romantiikan tästäkin suhteesta. Syytä itseäsi saastainen huoranpillu.- nainenlänsisuomesta
Siis ensin sinun mielestäsi minun pitäisi kertoa suoraan, että minulla on ollut nuo viisi partneria, mutta heti toisessa kappaleessa mielestäsi ex-partnereista puhuminen pilaa romantiikan? Koita nyt päättää, hyvä mies...
Niin ja aion kyllä olla rehellinen jos niitä kumppanimääriä aletaan kysellä. Jos ei kysytä, en koe velvollisuudekseni alkaa itse niitä puheeksi ottamaan. Minusta se on aika epähienoa alkaa puhua entisistään, jos ei toinen itse ilmaise haluavansa kuulla niistä. Monta tälläistä miestä olen kyllä tavannut, joilla ollut hirveä tarve kertoa existään ja entisistä panoistaankin heti ekoilla treffeillä. Varsinkin panoillaan rehvastelu on kyllä ollut mulle aina turn-off, ja eivätpä nuo partnereiksini päässeet olekaan koskaan avautuneet minulle entisistä panoistaan. Osa korkeintaan varsinaisista eksistään, mikä tosin musta tuntuu epähienolta sekin mikäli tapahtuu jo ekoilla treffeillä. - kaikki tieto
nainenlänsisuomesta kirjoitti:
Siis ensin sinun mielestäsi minun pitäisi kertoa suoraan, että minulla on ollut nuo viisi partneria, mutta heti toisessa kappaleessa mielestäsi ex-partnereista puhuminen pilaa romantiikan? Koita nyt päättää, hyvä mies...
Niin ja aion kyllä olla rehellinen jos niitä kumppanimääriä aletaan kysellä. Jos ei kysytä, en koe velvollisuudekseni alkaa itse niitä puheeksi ottamaan. Minusta se on aika epähienoa alkaa puhua entisistään, jos ei toinen itse ilmaise haluavansa kuulla niistä. Monta tälläistä miestä olen kyllä tavannut, joilla ollut hirveä tarve kertoa existään ja entisistä panoistaankin heti ekoilla treffeillä. Varsinkin panoillaan rehvastelu on kyllä ollut mulle aina turn-off, ja eivätpä nuo partnereiksini päässeet olekaan koskaan avautuneet minulle entisistä panoistaan. Osa korkeintaan varsinaisista eksistään, mikä tosin musta tuntuu epähienolta sekin mikäli tapahtuu jo ekoilla treffeillä.kyllä se on reilua kertoa montako partneria on ollut ja mielestäni myös se mitä kaikkea sängyssä tehtiin esim oliko peppuseksiä etc
- suomihuora=15nussima
Niin ja aion kyllä olla rehellinen jos niitä kumppanimääriä aletaan kysellä. Jos ei kysytä, en koe velvollisuudekseni alkaa itse niitä puheeksi ottamaan. Minusta se on aika epähienoa alkaa puhua entisistään, jos ei toinen itse ilmaise haluavansa kuulla niistä. Monta tälläistä miestä olen kyllä tavannut, joilla ollut hirveä tarve kertoa existään ja entisistä panoistaankin heti ekoilla treffeillä. Varsinkin panoillaan rehvastelu on kyllä ollut mulle aina turn-off, ja eivätpä nuo partnereiksini päässeet olekaan koskaan avautuneet minulle entisistä panoistaan. Osa korkeintaan varsinaisista eksistään, mikä tosin musta tuntuu epähienolta sekin mikäli tapahtuu jo ekoilla treffeillä.Otat vastuun teoistasi. Kuulut joka tapauksessa sille miehelle jolle annoit neitsyytesi ja hän oli mahdollisuutesi romanttiseen rakkauteen. Joten kerrot suoraan tällä nykyiselle aisurille monenko miehen käyttämä olet etkä ala pelaamaan mitään "annan vasta kolmansilla treffeillä joten olen kunnollinen nainen" pelejä. Ja annat aisurin tehdä päätöksen haluaako hän jatkaa suhdetta (päätöksen mies tekee saatuaan käytettyä reikääsi ja siihen asti hän mielistelee joka tapauksessa)
- nainenlänsisuomesta
kaikki tieto kirjoitti:
kyllä se on reilua kertoa montako partneria on ollut ja mielestäni myös se mitä kaikkea sängyssä tehtiin esim oliko peppuseksiä etc
Pitäisikö muka itse tuollaiset ottaa puheeksi, kun ei yhtään voi tietää haluaako mies tuollaisia kuulla? Itse esimerkiksi hyväksyn sen että mies voi olla harrastanut eksiensä kanssa hurjempiakin juttuja, mutta en silti todellakaan halua kuulla niistä. Eli se, ettei halua kuulla ja se, ettei hyväksy jotain, voivat olla myös kaksi eri asiaa. Eikä se ettei halua kuulla jostain tarkoita, etteikö hyväksyisi sen, että kumppani on saattanut harrastaa sellaistakin, olevan ihan mahdollista.
- hieman tierta
Pitäisikö muka itse tuollaiset ottaa puheeksi, kun ei yhtään voi tietää haluaako mies tuollaisia kuulla? Itse esimerkiksi hyväksyn sen että mies voi olla harrastanut eksiensä kanssa hurjempiakin juttuja, mutta en silti todellakaan halua kuulla niistä. Eli se, ettei halua kuulla ja se, ettei hyväksy jotain, voivat olla myös kaksi eri asiaa. Eikä se ettei halua kuulla jostain tarkoita, etteikö hyväksyisi sen, että kumppani on saattanut harrastaa sellaistakin, olevan ihan mahdollista.
et taida oikein ymmärtää että useimmat miehet harrastavat noita hurjia juttuja naisten kanssa joiden kanssa eivät suunnittele pitempiaikaista seurustelua, nuo naiset ovat ns patjoja. Tulevalta vaimolta halutaan säädyllistä taustaa
- nainenlänsisuomesta
hieman tierta kirjoitti:
et taida oikein ymmärtää että useimmat miehet harrastavat noita hurjia juttuja naisten kanssa joiden kanssa eivät suunnittele pitempiaikaista seurustelua, nuo naiset ovat ns patjoja. Tulevalta vaimolta halutaan säädyllistä taustaa
Luulevatko ne miehet, jotka itse ovat moisia harrastaneet saavansa "puhtoisen" naisen? Tai olevansa yhtään sen parempia? Itse hyväksyn sen, jos kokemattomampi mies haluaa kokemattomamman naisen ja koen sen ihan luonnollisena että halutaan sama lähtökohta (yhtä luonnollisena koen myös, kun kokematon nainen haluaa kokemattoman miehen). Mutta sellaisessa ei ole mitään järkeä, jos joku koko elämänsä ympäri kyliä lähes joka vastaantulijaa paneksinut mies yhtäkkiä alkaa vaatia neitsyttä tai korkeintaan 2-3 kanssa ollutta naista...
Itselleni paras ideaali olisi myös suunnilleen saman partnerimäärän omaava, mutta hyväksyn myös kokeneemmat ja vähemmän kokeneet. - kummitus
Niin ja aion kyllä olla rehellinen jos niitä kumppanimääriä aletaan kysellä. Jos ei kysytä, en koe velvollisuudekseni alkaa itse niitä puheeksi ottamaan. Minusta se on aika epähienoa alkaa puhua entisistään, jos ei toinen itse ilmaise haluavansa kuulla niistä. Monta tälläistä miestä olen kyllä tavannut, joilla ollut hirveä tarve kertoa existään ja entisistä panoistaankin heti ekoilla treffeillä. Varsinkin panoillaan rehvastelu on kyllä ollut mulle aina turn-off, ja eivätpä nuo partnereiksini päässeet olekaan koskaan avautuneet minulle entisistä panoistaan. Osa korkeintaan varsinaisista eksistään, mikä tosin musta tuntuu epähienolta sekin mikäli tapahtuu jo ekoilla treffeillä.Luulen, ettei tolle suomihuora=15nussima sekopäälle kannata vastata mitään... Joko se on trolli tai sitten muuten vaan tooooosi pihalla todellisesta elämästä. Nyt kun joku on mennyt poikkeuksellisesti vastaamaankin sille jotain, niin se on piristänyt ketjua jo peräti kolmella kommentilla, yleensä tulee vain yksi huorittelutrolli per ketju.
- 40 pillun AT-mies
Luulevatko ne miehet, jotka itse ovat moisia harrastaneet saavansa "puhtoisen" naisen? Tai olevansa yhtään sen parempia? Itse hyväksyn sen, jos kokemattomampi mies haluaa kokemattomamman naisen ja koen sen ihan luonnollisena että halutaan sama lähtökohta (yhtä luonnollisena koen myös, kun kokematon nainen haluaa kokemattoman miehen). Mutta sellaisessa ei ole mitään järkeä, jos joku koko elämänsä ympäri kyliä lähes joka vastaantulijaa paneksinut mies yhtäkkiä alkaa vaatia neitsyttä tai korkeintaan 2-3 kanssa ollutta naista...
Itselleni paras ideaali olisi myös suunnilleen saman partnerimäärän omaava, mutta hyväksyn myös kokeneemmat ja vähemmän kokeneet.Miehen kalu marinoituu herkulliseksi käytössä kun taas naisen reikä saastuu kun miehet ruikkivat sinne spermaansa muhimaan.
Kyllä naisen tulee olla todella kovaa missi-tasoa, että antaisin hänelle anteeksi 1-2 miehelle huoraamisen. Ja "unohtaisin" tämän lutkaamisen tasan niin kauan kun naisen ulkonäkö säilyy tällä missi-tasolla. - nainenlänsisuomesta
40 pillun AT-mies kirjoitti:
Miehen kalu marinoituu herkulliseksi käytössä kun taas naisen reikä saastuu kun miehet ruikkivat sinne spermaansa muhimaan.
Kyllä naisen tulee olla todella kovaa missi-tasoa, että antaisin hänelle anteeksi 1-2 miehelle huoraamisen. Ja "unohtaisin" tämän lutkaamisen tasan niin kauan kun naisen ulkonäkö säilyy tällä missi-tasolla.Miten voi olla saastunut spermasta jos on aina käyttänyt kondomia? Tautejakaan ei ole tuon ansiosta vielä ollut kertaakaan eikä esim. aborttia ole jouduttu tekemään kun ehkäisy on hoidettu maalaisjärjellä ja kun yhdenkään partnerin kanssa ei ole oltu alkoholin vaikutuksen alaisena.
- önnönnönönnööööö
kummitus kirjoitti:
Luulen, ettei tolle suomihuora=15nussima sekopäälle kannata vastata mitään... Joko se on trolli tai sitten muuten vaan tooooosi pihalla todellisesta elämästä. Nyt kun joku on mennyt poikkeuksellisesti vastaamaankin sille jotain, niin se on piristänyt ketjua jo peräti kolmella kommentilla, yleensä tulee vain yksi huorittelutrolli per ketju.
öönnöönnönönönönööö
- Suuri Isä
Miten voi olla saastunut spermasta jos on aina käyttänyt kondomia? Tautejakaan ei ole tuon ansiosta vielä ollut kertaakaan eikä esim. aborttia ole jouduttu tekemään kun ehkäisy on hoidettu maalaisjärjellä ja kun yhdenkään partnerin kanssa ei ole oltu alkoholin vaikutuksen alaisena.
Se saasta, joka naiseen tarttuu hänen antaessa reikäänsä, on sellaista saastaa että sitä ei kondomeilla estetä.
Itselleni paras ideaali olisi myös suunnilleen saman partnerimäärän omaava, mutta hyväksyn myös kokeneemmat ja vähemmän kokeneet.Noiden miesten puheista ei kannata ottaa itseensä ja ylipäätään liikaa miettiä...Mä oon kaksi päivää (vasta), uusi kun olen, lukenut juttuja täällä sinkku-palstalla ja hohhoijaaaaa...täällä on suuri määrä miehiä, joilla on vähän suuret luulot itsestään.
Totta helvetissä se on ihan absurdi ja naurettava ajatus, että aikuisiällä vaaditaan naisilta, että ei olisi melkein koskaan harrastanut seksiä :D Nuo kyseiset miehet voisivat sitten muuttaan maahan, jossa on tuon kaltainen kulttuuri käytössä eli juuri sinne rättipäiden luo Lähi-Itään :D Niin paljon nähnyt naisia halventavaa kirjotusta täällä, että oikein pahaa tekee.
Mutta sitten täällä on myös näitä ihania helmi-immeisiä :) Kyllä sä ne tunnistat heti ja niiden juttuja ja neuvoja voi lukea ja miettiä :)
- joioopp
joo ei sitä heti tarvi mennä sänkyyn ja loppuun asti, jos mies on kiinnostunut niin jaksaa kyllä odottaa pääsyä naisen aarteen sisään. Ja voi sitä aloittaa muilla asioilla esim perinteinen handjob ja blowjobbia päälle niin ei ole sitten niin paineita sille piparille. Kyllä sitä jotain actionia pitää kuitenkin olla
- nainenlänsisuomesta
Minulla kyllä yleensä on mennyt niin, että suihinotto tulee vasta normiseksin jälkeen. Se on mielestäni vasta seuraava vaihe kanssakäymisessä eikä varsinaista seksiä edeltävä, koska se on intiimimpää. En ole yhdenkään noista aiemmista partnereista kanssa aloittanut seksielämäämme suuseksillä, siis siinä vaiheessa kun ei ole vielä kertaakaan harrastettu seksiä. Sitten kun seksielämä on jo päässyt vähän käyntiin, suuhommatkin voi ottaa osaksi esileikkiä. Nuo käsihommat tietty eri asia, ja niiden ajattelen itsekin kuuluvan jo ekalla kerralla itse esileikkiin ennen varsinaista actionia.
- nainenlänsisuomesta
Minulla kyllä yleensä on mennyt niin, että suihinotto tulee vasta normiseksin jälkeen. Se on mielestäni vasta seuraava vaihe kanssakäymisessä eikä varsinaista seksiä edeltävä, koska se on intiimimpää. En ole yhdenkään noista aiemmista partnereista kanssa aloittanut seksielämäämme suuseksillä, siis siinä vaiheessa kun ei ole vielä kertaakaan harrastettu seksiä. Sitten kun seksielämä on jo päässyt vähän käyntiin, suuhommatkin voi ottaa osaksi esileikkiä. Nuo käsihommat tietty eri asia, ja niiden ajattelen itsekin kuuluvan jo ekalla kerralla itse esileikkiin ennen varsinaista actionia.
Niin ja piti lisätä, en ole kaikkien noiden aiempien kanssa edes suuvaiheeseen edennyt. Siis nimenomaan niiden kanssa en, jotka jäivät vain siihen yhteen kertaan. Niiden kahden pidempikestoisen kanssa sen sijaan kyllä.
- miulla näin
aijaa, mulla taas on yleensä ollut niin että nainen on ensin ottanut suihin pari kertaa ennen kuin on edes suostunut näyttämään itsensä alasti. Kai se riippuu naisesta, yleiseti luulen että nainen haluaa nähdä miehen alasti ja tutustua miehen siittimeen ennen kuin paljastaa omat paikkansa.on käynyt niinkin että en ole päässyt pimperolle asti vaan saldoksi on jäänyt vaan blowjobbi, no parempi sekin kuin ei mitään kun se on aina saatu ilman kortsuja
- suomihuora=15nussima
Niin ja piti lisätä, en ole kaikkien noiden aiempien kanssa edes suuvaiheeseen edennyt. Siis nimenomaan niiden kanssa en, jotka jäivät vain siihen yhteen kertaan. Niiden kahden pidempikestoisen kanssa sen sijaan kyllä.
Ei sillä ole mitään merkitystä oletko 1 vai 1000 miehen käyttämä ja oletko imenyt näiden mulkkuja vai et.
Käytetty on käytetty eikä rikottua enää ehjäksi saa. Nyt on kyse vaan siitä hyväksyykö aisuri tämän asian ja suuri osa tästä hyväksymisestä riippuu ulkonäöstäsi. Mitään elämänpituista suhdetta tuskin enään saat, koska miehen arvostus tippuu sinua kohtaan kun rupsahdat eikä hänelle ole enää mitään syytä arvostaa toisen miehen korkkaamaa lutkaa. Sinun mahdollisuutesi romanttiseen elinikäiseen suhteeseen meni sillä hetkellä kun annoit neitsyytesi tälle ex-nussijallesi etkä odottanut avioliittoa.
- onerva vii
Eipä kai tuohon mitään sääntöä ole, vaan se riippuu ihan ihmisestä, että miten hyvin synkkaa ja mitä kumpikin on etsimässä. Omalla kohdallani pisin parisuhde oli sellainen, jossa nähtiin tutustumisen jälkeen joka päivä parin viikon ajan ja vasta sitten mentin sänkyyn. Toiseksi pisin parisuhteeni alkoi yhden yön jutusta, mikä onkin minun ainoa yhden yön juttuni.
Minulla ei ole kuitenkaan niin laajaa vertailupohjaa, että voisi tehdä mitään onnistumisprosenttitaulukkoa siitä, että montako kertaa pitää treffata ennen kuin pitäisi antaa. Kyse on ennen kaikkea siitä, että kauanko kestää, että mieheen luottaa ja kuinka voimakkaasti tuntuu siltä, että tämä mies on sellainen, jonka kanssa haluaa seurustelusuhteen.
Minä en luota siihenkään, että kuukausitolkulla pihdataan, vaikka kummankin tekee mieli, koska jos seksi onkin valtava pettymys, niin silloin on haaskannut kummankin aikaa. Mieltymykset sängyssä ei aina käy yksiin ja jotkut miehet eivät ole hyviä rakastajia eivätkä edes halua olla hyviä.- mies32
Toiseksi pisin suhde, jonka aikana vain yksi yö yhdessä!!
En minä naista sen takia jättäisi, että on huono pano. Kyllä on taas tunneälykkäät romanttiset naiset liikkeellä, kun kahden kuukauden seurustelu muuttuu ajanhukaksi jos mies ei nussikaan oikein:)) - nainenlänsisuomesta
mies32 kirjoitti:
En minä naista sen takia jättäisi, että on huono pano. Kyllä on taas tunneälykkäät romanttiset naiset liikkeellä, kun kahden kuukauden seurustelu muuttuu ajanhukaksi jos mies ei nussikaan oikein:))Kieltämättä itsekin vähän hämäännyin tuosta "mikä onkin minun ainoa yhden yön juttuni", mutta oletan että kirjoittaja käytti vain väärää termiä. Suhdehan ei sen jälkeen enää ole "vain" yhden yön juttu, jos siitä tulee pidempikestoinen. Vaan nimenomaan parisuhde, joka vain alkoi yhden yön jutusta.
- ..........
mies32 kirjoitti:
En minä naista sen takia jättäisi, että on huono pano. Kyllä on taas tunneälykkäät romanttiset naiset liikkeellä, kun kahden kuukauden seurustelu muuttuu ajanhukaksi jos mies ei nussikaan oikein:))Yhden yön juttu= seksiä, heti tutustuttua, samana iltana. Yhden yön jutusta voi tulla vuosikymmeniä kestänyt avioliitto. Näitä pareja riittää.
- ....
.......... kirjoitti:
Yhden yön juttu= seksiä, heti tutustuttua, samana iltana. Yhden yön jutusta voi tulla vuosikymmeniä kestänyt avioliitto. Näitä pareja riittää.
Kyllähän sitä yhden illan aikanakin ehtii jo tutustua..miksei sitten vähän intiimimminkin.
- mies32
.......... kirjoitti:
Yhden yön juttu= seksiä, heti tutustuttua, samana iltana. Yhden yön jutusta voi tulla vuosikymmeniä kestänyt avioliitto. Näitä pareja riittää.
Yhden yön juttu = yhden yön juttu.
Ensimmäisestä yöstä alkanut viiden vuoden juttu ei ole yhden yön juttu.
No joo ei mitään sääntöä ei.
Ehkäpä se ekoilla treffeillä voi jäädä väliin, että ei ajatella että oli vain sen panon perässä muija.
Ja kun jos on mies nyt sit vaan panon perässä, niin se voi odottaa sitä kyllä enempikin ku viidensiin treffeihin. Että jos siitä jaksaisit huolissasi olla.
Itteä ei pidempikää "pihtaaminen" nyt niin haittaa, vaan en kyllä miinuksia käy jakamaan vaikka ei pitkään siihen menisikään. Voihan se suhde lähteä vaikka siitä liikkeelle, että raahaa jonkun, jota ole ennen tavannutkaan, baarista kotio.- Jos panettaa niin vaikka
ekoilla treffeillä. Mitä väliä, jos ei enää mitään kokemattomia teinejä olla.
- Kympin Nainen
Sopivaa? Korrektia? Kun puhutaan seksistä?
Juu, kuukauden tapailun jälkeen minulla on tapana todeta treffeillä "nyt olen korrektisti kiihottunut" :D- nainenlänsisuomesta
Tarkoitin lähinnä mikä on suunnilleen sopiva ajankohta seksiin, mikäli haluaa ettei mies pelkän "liian nopean antamisen" takia lähde luikkimaan. Tietysti ne jotka eivät ole aidosti kiinnostuneita muutenkaan ja häipyisivät vain siinäkin tapauksessa jos heidät pistäisi odottamaan pidempään ovatkin eri lukunsa. Mutta jos sellaisista tapauksista puhutaan, jotka ovat aluksi aidosti kiinnostuneita ja olisivat valmiit odottamaan pidempäänkin, niin mikä on se ajankohta etteivät "pety" tai ajattele sitä liian nopeana touhuna.
- mies32
Tarkoitin lähinnä mikä on suunnilleen sopiva ajankohta seksiin, mikäli haluaa ettei mies pelkän "liian nopean antamisen" takia lähde luikkimaan. Tietysti ne jotka eivät ole aidosti kiinnostuneita muutenkaan ja häipyisivät vain siinäkin tapauksessa jos heidät pistäisi odottamaan pidempään ovatkin eri lukunsa. Mutta jos sellaisista tapauksista puhutaan, jotka ovat aluksi aidosti kiinnostuneita ja olisivat valmiit odottamaan pidempäänkin, niin mikä on se ajankohta etteivät "pety" tai ajattele sitä liian nopeana touhuna.
Minä ainakin olen niin itserakas, että ajattelen nopeankin etenemisen johtuvan juuri minun hurmaavuudestani ja meidän kemioistamme, jotka ovat ainutkertaisia. Eli en ajattelisi mitään pahaa nopeasta etenemisestä. Mutta jos kuulisin sen olevan joka viikkoinen tapasi milloin kenenkin kanssa, niin se saisi ehkä peruuttamaan.
- kummitus
Miehet on yksilöitä. Kuten tästäkin ketjusta paljastuu, niin osa ei pidä ekana iltana antamistakaan mitenkään miinuksena. Osa (onneksi pieni osa) miehistä tuntuu taas ajattelevan, että lähinnä aseksuaali/frigidi on riittävän siveellinen heille. Suurin osa miehistä putoaa käsittääkseni jonnekin välimaastoon.
Kai se sopiva varoaika riippuu siitä, millaista miestä ja suhdetta haet. Osalle miehistä 1-2 kk pihtaaminen tuntuu olevan jonkinlainen pakollinen soidintanssi, jolla heidät saa kiinnostumaan riittävästi seurusteluun. Toisaalta, jos koko suhde perustuu väkinäiselle hard to get -pelille ja metsästyksen tuomalle jännitykselle, niin onko sekään mikään hyvä pohja kestävälle parisuhteelle..?
Osa miehistä ei halua jatkaa tutustumista jos on menty liian nopeasti sänkyyn, mutta se on sitten ihan omasta itsestä kiinni, että haluaako edes seurustella miehen kanssa jolle seksistä tykkääminen on parisuhteen poissulkukriteeri. Minä en ainakaan halua. - Kympin Nainen
Joo, ymmärsin kyllä mitä tarkoitit, mutta kun mielestäni siihen ei ole mitään oikeaa vastausta, vaan riippuu aina itsestä, miehestä ja tilanteesta ja osapuolten odotuksista.
Mutta siis nyt kun vielä aloituksesi uudelleen luen, niin tarkoitatko oikeasti, että sillä, miten nopeasti menee sänkyyn, olisi suora vaikutus suhteen kestoon ja sen pohjalta nyt haluaisit jonkun matemaattisen, absoluuttisen totuuden tai kaavan, jota toteuttaa?
Joo, en tiedä. En usko kaavoihin tai tuon tapaisiin suoriin korrelaatioihin ihmissuhteissa. - gghjghghjfj
mies32 kirjoitti:
Minä ainakin olen niin itserakas, että ajattelen nopeankin etenemisen johtuvan juuri minun hurmaavuudestani ja meidän kemioistamme, jotka ovat ainutkertaisia. Eli en ajattelisi mitään pahaa nopeasta etenemisestä. Mutta jos kuulisin sen olevan joka viikkoinen tapasi milloin kenenkin kanssa, niin se saisi ehkä peruuttamaan.
Nopea eteneminen johtuu toisen hurmaavuudesta. Ei ole mitään pahaa nopeasta etenemisestä, jos se tuntuu ainutkertaiselta.
- sinkkumies.
Miksi naiset antaa pil.ua heti toisilla tai kolmansilla treffeillä ja sitten valittavat kun miehestä ei kuulu enään mitään sen jälkeen. Voisitte odottaa 4 kk ainakin ja tutustua ja katsoa et mies haluaa suhteen niin ei tarvii kuunnella sitä että teidät jätettiin kun annoittemiehen panna.
- mies 35 länsi-suomi
En halua tietää naisen existä mitään jos tutustun naiseen. Voisin lähtee sun kanssa treffeille mutta en nyt tokalla tai kolmansilla treffeillä alkais seksiä vonkaamaan ellet sitten itse haluaisi. Ja ei mitään kännipanoa vaan selvinpäin tulee sitten harrastaa seksiä.
- ...
Silloin sopii mennä kun kumpikin ovat siihen halukkaita. Tuon "ensikartoituksen" jälkeen jos kummastakin se tuntuu hyvältä, niin mikäs siinä sitten.
Taitaa olla jonkun atmin aloitus tosin.- nainenlänsisuomesta
Nainen kyllä olen. Omat kokemukset vaan on tehneet epävarmaksi sen suhteen, että kannattaisiko kuitenkin ottaa tavaksi joku tietty minimiaika sille, minkä kannattaa tapailla ennen seksiä, sen sijaan että kuuntelisi omia tuntemuksiaan. Mutta joo, vastaukset antavat kyllä viitetta siihen suuntaan että nuo jotka on sen tokan kerran seksin jälkeen lähteneet olisivat lähteneet muutenkin. Ehkä sitä yhtä kolmannen kerran seksistä oikeasti jälkeenpäin loukkaantunutta lukuunottamatta.
- ....
Nainen kyllä olen. Omat kokemukset vaan on tehneet epävarmaksi sen suhteen, että kannattaisiko kuitenkin ottaa tavaksi joku tietty minimiaika sille, minkä kannattaa tapailla ennen seksiä, sen sijaan että kuuntelisi omia tuntemuksiaan. Mutta joo, vastaukset antavat kyllä viitetta siihen suuntaan että nuo jotka on sen tokan kerran seksin jälkeen lähteneet olisivat lähteneet muutenkin. Ehkä sitä yhtä kolmannen kerran seksistä oikeasti jälkeenpäin loukkaantunutta lukuunottamatta.
En kyllä osaa neuvoa. Itse menisin sänkyyn kun hyvältä tuntuu ja jos mies ei sitten muuta haluisikaan, niin saisinpahan edes seksiä ettei puutteessa tarvi olla. Mutta sinä ajattelet vanhoillisemmin, vaikka minä olen paljon vanhempi.
Ja en kyllä ymmärrä että mies vonkaa seksiä jonkun testaamisen takia, että sinun olisi pitänyt estää häntä kun hän itse ei siihen kyennyt? Yrittikö se seksiä saada jo ensimmäisillä treffeillä? Kuulostaa jotenkin häiriintyneeltä. Voisin vielä jotenkin ymmärtää että mies kokeilee että suostutko, mutta ei sitten olisi itse jatkanut pidemmälle, mutta että olisi ollut sinun velvollisuus estää häntä Siksi ajattelin, että kyse on provosta, koska tuo on kuin suoraan jonkun atmi-huoritttelijan näppikseltä. - nainenlänsisuomesta
.... kirjoitti:
En kyllä osaa neuvoa. Itse menisin sänkyyn kun hyvältä tuntuu ja jos mies ei sitten muuta haluisikaan, niin saisinpahan edes seksiä ettei puutteessa tarvi olla. Mutta sinä ajattelet vanhoillisemmin, vaikka minä olen paljon vanhempi.
Ja en kyllä ymmärrä että mies vonkaa seksiä jonkun testaamisen takia, että sinun olisi pitänyt estää häntä kun hän itse ei siihen kyennyt? Yrittikö se seksiä saada jo ensimmäisillä treffeillä? Kuulostaa jotenkin häiriintyneeltä. Voisin vielä jotenkin ymmärtää että mies kokeilee että suostutko, mutta ei sitten olisi itse jatkanut pidemmälle, mutta että olisi ollut sinun velvollisuus estää häntä Siksi ajattelin, että kyse on provosta, koska tuo on kuin suoraan jonkun atmi-huoritttelijan näppikseltä.No se mies vaikutti jälkeenpäin juuri sellaiselta neitsyttä hakevalta atm:ltä. Oli itse neitsyt ja oli luullut minunkin olevan. Lupasi jo, että voi kuitenkin odotella, mutta koska vielä silloin pidin tyypistä ja etenkin tuosta että antoi minulle mahdollisuuden odottaa pidemmänkin aikaa, päätin mennä sitten jo kolmansilla. Ei yrittänyt ekoilla, oli oikeastaan tuon kokemattomuutensa vuoksi aika ujo joten vähän piti itse vihjata siihen suuntaan ennen kuin suudelmaakaan saatiin vaihdettua.
Ajattelen siksi "vanhoillisemmin" koska nuo tapaukset jotka ovat jääneet yhteen yöhön ovat lähes kaikki olleet sellaisia että en saanut siitä itse mitään nautintoa irti, pitkän selibaatinkin jälkeen tapahtuneina. Usein miehellä on sekä ollut sen verran pieni ettei ole tuntunut missään, että ei ole myöskään korvannut sen koon puutetta esim. hoitelemalla minua erikseen kädellä tai suulla. Eli käytännössä ei ole tuntunut minulla missään, ja olisi ollut sama vaikka olisi jäänyt koko homma kokematta, jos oli kerran jäädäkseen pelkkään yhteen yöhön eikä sitten itse seksistä saanut irti minkäänlaista tuntumaa. - sillitrooli
No se mies vaikutti jälkeenpäin juuri sellaiselta neitsyttä hakevalta atm:ltä. Oli itse neitsyt ja oli luullut minunkin olevan. Lupasi jo, että voi kuitenkin odotella, mutta koska vielä silloin pidin tyypistä ja etenkin tuosta että antoi minulle mahdollisuuden odottaa pidemmänkin aikaa, päätin mennä sitten jo kolmansilla. Ei yrittänyt ekoilla, oli oikeastaan tuon kokemattomuutensa vuoksi aika ujo joten vähän piti itse vihjata siihen suuntaan ennen kuin suudelmaakaan saatiin vaihdettua.
Ajattelen siksi "vanhoillisemmin" koska nuo tapaukset jotka ovat jääneet yhteen yöhön ovat lähes kaikki olleet sellaisia että en saanut siitä itse mitään nautintoa irti, pitkän selibaatinkin jälkeen tapahtuneina. Usein miehellä on sekä ollut sen verran pieni ettei ole tuntunut missään, että ei ole myöskään korvannut sen koon puutetta esim. hoitelemalla minua erikseen kädellä tai suulla. Eli käytännössä ei ole tuntunut minulla missään, ja olisi ollut sama vaikka olisi jäänyt koko homma kokematta, jos oli kerran jäädäkseen pelkkään yhteen yöhön eikä sitten itse seksistä saanut irti minkäänlaista tuntumaa.Nyt olen kyllä pettynyt. Aloit heti muuttamaan diskurssiasi suomalaisnaisille tyypilliseen vastenmieliseen tapaan käsitellä parisuhdeasioita, kun tuohon tuli tuo pistenimimerkki huutelemaan feministijuttujaan.
- nainenlänsisuomesta
sillitrooli kirjoitti:
Nyt olen kyllä pettynyt. Aloit heti muuttamaan diskurssiasi suomalaisnaisille tyypilliseen vastenmieliseen tapaan käsitellä parisuhdeasioita, kun tuohon tuli tuo pistenimimerkki huutelemaan feministijuttujaan.
Pienuus ei haittaa silloin, jos mies viitsii sängyssä muutoin ottaa myös naisen huomioon ja yrittää tuottaa tälle mielihyvää muillakin tavoin kuin sillä vaginaalisella yhdynnällä. Jos mies taas tähtää vain omaan nautintoonsa, ja on lisäksi se pieni varustus, niin herkästi menee niin että pelkästään mies nauttii. Parisuhteessa voi olla ihan ok, että on joitain seksikertoja jotka menevät nappiin vain toisen osapuolen kannalta. Mutta ei sellaisessa tapauksessa, jossa juttu on jäädäkseen yhteen yöhön, koska silloin se ainoa asia joska noin lyhyeksi jääneessä suhteessa voisi nauttia on juuri se seksi. Parisuhteessa taas muut jutut ovat tärkeämpiä.
- ATM-aisurille jämät
Pienuus ei haittaa silloin, jos mies viitsii sängyssä muutoin ottaa myös naisen huomioon ja yrittää tuottaa tälle mielihyvää muillakin tavoin kuin sillä vaginaalisella yhdynnällä. Jos mies taas tähtää vain omaan nautintoonsa, ja on lisäksi se pieni varustus, niin herkästi menee niin että pelkästään mies nauttii. Parisuhteessa voi olla ihan ok, että on joitain seksikertoja jotka menevät nappiin vain toisen osapuolen kannalta. Mutta ei sellaisessa tapauksessa, jossa juttu on jäädäkseen yhteen yöhön, koska silloin se ainoa asia joska noin lyhyeksi jääneessä suhteessa voisi nauttia on juuri se seksi. Parisuhteessa taas muut jutut ovat tärkeämpiä.
Sen lisäksi, että olet likainen yli yhden miehen käyttämä lutka, niin olet vielä löysä vittuinenkin.
Lopeta jo se miesten syyttäminen kaikesta. Olet itse itsesi huoraksi nussituttanut ja löysävittuinen. Voisin vaikka vannoa, että olet vielä lihavakin. Kuinka pitkä ja painava olet? - ATM-aisurille jämät
Alkaa nimittäin olemaan todella paksua vaatia meitlä romanttisilta ATM-aisureilta vielä nuolemaan näiden sinun ex-panojesi sperman jämiäkin huoranvitustasi. Mieti nyt vähän.
- nainenlänsisuomesta
ATM-aisurille jämät kirjoitti:
Sen lisäksi, että olet likainen yli yhden miehen käyttämä lutka, niin olet vielä löysä vittuinenkin.
Lopeta jo se miesten syyttäminen kaikesta. Olet itse itsesi huoraksi nussituttanut ja löysävittuinen. Voisin vaikka vannoa, että olet vielä lihavakin. Kuinka pitkä ja painava olet?60 kg 175 cm. Jos olen mielestäsi lihava noilla mitoilla, niin sittenpähän olen. Onneksi maailmassa on muitakin miehiä kuin sinä :) Huvittavaa, että oli aihe mikä tahansa, aina palstan miehet jossain vaiheessa kääntävät sen siihen että naiskirjoittaja on lihava... Tässäkään se paino ei liittynyt koko aiheeseen.
- nainenlänsisuomesta
ATM-aisurille jämät kirjoitti:
Alkaa nimittäin olemaan todella paksua vaatia meitlä romanttisilta ATM-aisureilta vielä nuolemaan näiden sinun ex-panojesi sperman jämiäkin huoranvitustasi. Mieti nyt vähän.
Ei tarvitse nuolla, kyllä käsin kiihottaminenkin voi antaa riittävän hyvät kyydit. Mielestäni sitten nuollaan, kun molemmat ovat valmiita suuseksiin ja molemmat osapuolet myös sitä saavat.
- ATM:lle jämät
60 kg 175 cm. Jos olen mielestäsi lihava noilla mitoilla, niin sittenpähän olen. Onneksi maailmassa on muitakin miehiä kuin sinä :) Huvittavaa, että oli aihe mikä tahansa, aina palstan miehet jossain vaiheessa kääntävät sen siihen että naiskirjoittaja on lihava... Tässäkään se paino ei liittynyt koko aiheeseen.
Iso kokoisilla naisilla on pitkät sormet ja isot pillut. Deal with it.
Ja syyttävät sitten miehiä pedofiileiksi kun himoamme pieni ja tiukkoja teininaisia. - mies32
Jos sen tietää jäävän yhteen yöhön, niin minkä takia pitäisi alkaa lipittämään? Kyllä sen nyt rakkaalleen voi silloin tällöin tehdä, mutta että jollekin kertapanolle?! Geishapallot käyttöön vaan jos ei mulkku muuten tunnu missään.
- ATM:lle jämät
Ei tarvitse nuolla, kyllä käsin kiihottaminenkin voi antaa riittävän hyvät kyydit. Mielestäni sitten nuollaan, kun molemmat ovat valmiita suuseksiin ja molemmat osapuolet myös sitä saavat.
No tässä on se ero, että naiset pitävät mulkun ottamisesta poskeen. Ja mitä enemmän miehen kalu marinoituu eri naisten onkaloissa niin sitä herkullisemmaksi tämä kalu ja koko miehen karisma muuttuu naisten silmissä. Miehillä taas tulee oksennus jos pitää siitä haisevasta ja limaisesta reiästä ties mitä eritteitä ja ex-panojen mällin jämiä nuolla vielä suuhunsa. Ja mitä käytetympi nainen niin sitä saastaisempi hänen koko persoonansa on miehen mielestä. Jokua raja siihen tulevan aviomies-aisurin nöyryyttämisen kuitenkin.
EI KIITOS! - mies32
Minulle on muuten tullut syylä etusormeen sormiseksielämäni aloittamisen jälkeen. En suosittele. Yksi pahkura noussut kyynärpäähän asti. Munassa ei ole syyliä.
- nainenlänsisuomesta
ATM:lle jämät kirjoitti:
Iso kokoisilla naisilla on pitkät sormet ja isot pillut. Deal with it.
Ja syyttävät sitten miehiä pedofiileiksi kun himoamme pieni ja tiukkoja teininaisia.Kas kummaa, jos suurin osa partnereistani on ollut sitä mieltä että on yllättävän tiukka :D Ja olleet selkeästi todella mielissään siitä.
- meille vai teille?
Kyllä minä nuolen pimppiä jos vain haluat ja mun muna on varmana sopivan pitkä ja paksu että saat kunnolla.
- kurpannussija
Kas kummaa, jos suurin osa partnereistani on ollut sitä mieltä että on yllättävän tiukka :D Ja olleet selkeästi todella mielissään siitä.
Tuo nyt on pelkkää pornosta opittua dirty-talkkia ja naisen mielistelyä.
Ei niin rumaa ja haiseva/lhehtaaripilluista yh-naistakaan ole jota panomies ei kehuisi jatkopanojen ja oman kiihottumisen takia. - ....
sillitrooli kirjoitti:
Nyt olen kyllä pettynyt. Aloit heti muuttamaan diskurssiasi suomalaisnaisille tyypilliseen vastenmieliseen tapaan käsitellä parisuhdeasioita, kun tuohon tuli tuo pistenimimerkki huutelemaan feministijuttujaan.
Mikähän ihme ruikutus nyt iski pojille päälle? Olisitte iloisia että yksi atm pääsi neitsyydestään, vaan ei kun ei.
- nainenlänsisuomesta
ATM:lle jämät kirjoitti:
No tässä on se ero, että naiset pitävät mulkun ottamisesta poskeen. Ja mitä enemmän miehen kalu marinoituu eri naisten onkaloissa niin sitä herkullisemmaksi tämä kalu ja koko miehen karisma muuttuu naisten silmissä. Miehillä taas tulee oksennus jos pitää siitä haisevasta ja limaisesta reiästä ties mitä eritteitä ja ex-panojen mällin jämiä nuolla vielä suuhunsa. Ja mitä käytetympi nainen niin sitä saastaisempi hänen koko persoonansa on miehen mielestä. Jokua raja siihen tulevan aviomies-aisurin nöyryyttämisen kuitenkin.
EI KIITOS!Aijaa, en minä kyllä koskaan ole suihinotosta nauttinut. Korkeintaan siitä, että tietää tuottavansa partnerille mielihyvää, mutten silti itsessään siitä tekniikasta jolla ko. mielihyvä saavutetaan. Jos naisen alapää haisee, on se merkki siitä ettei nainen ole pitänyt hygieniastaan huolta tai sitten voi olla jonkun taudinkin aiheuttamaa. Normaalisti ei haise siinä missä ei miehenkään värkki. Mutta haisee se miehinenkin elin silloin, jos sitä ei pese.
- nainenlänsisuomesta
kurpannussija kirjoitti:
Tuo nyt on pelkkää pornosta opittua dirty-talkkia ja naisen mielistelyä.
Ei niin rumaa ja haiseva/lhehtaaripilluista yh-naistakaan ole jota panomies ei kehuisi jatkopanojen ja oman kiihottumisen takia.No millä senkään todistat, että olisin jotenkin löysä? Sanotaan sitten, että ei voida tietää kumpaankaan suuntaan miten asia on, jos ihan rehellisiä ollaan. Alhaalta normaalia pienikokoisempia miehiäkin nimittäin on, ei kaikki aina johdu pelkästään naisen tiukkuudesta/löysyydestä, niin miestä sen tuolla lailla objektiivisesti ja realistisesti tarkastellen sitten tietää kummasta nyt kyse.
60 kg 175 cm. Jos olen mielestäsi lihava noilla mitoilla, niin sittenpähän olen. Onneksi maailmassa on muitakin miehiä kuin sinä :) Huvittavaa, että oli aihe mikä tahansa, aina palstan miehet jossain vaiheessa kääntävät sen siihen että naiskirjoittaja on lihava... Tässäkään se paino ei liittynyt koko aiheeseen.
Mä olen 172cm pitkä ja painan 84kg. Ollaan kehuttu monta kertaa kauniiksi ja seksikkääksi :D Eli näillä miehillä ollut sitten pahasti päässä vikaa vai? :D
Eli just taas näitä idioottimaisia "LutkaVittuLöysäHuora"-miehiä. Ja sit viimeinen keino on "läski-aseet" käyttöön....aaargh! :D- mies32
nipa-84 kirjoitti:
Mä olen 172cm pitkä ja painan 84kg. Ollaan kehuttu monta kertaa kauniiksi ja seksikkääksi :D Eli näillä miehillä ollut sitten pahasti päässä vikaa vai? :D
Eli just taas näitä idioottimaisia "LutkaVittuLöysäHuora"-miehiä. Ja sit viimeinen keino on "läski-aseet" käyttöön....aaargh! :DPäässä ollut vikaa kauhean puutteen takia.
nipa-84 kirjoitti:
Eli just taas näitä idioottimaisia "LutkaVittuLöysäHuora"-miehiä. Ja sit viimeinen keino on "läski-aseet" käyttöön....aaargh! :DJa tuo "löysä"-keskustelu on ihan turhaa...Ylensäkkin. Naisen alapää on lihasta, jota pystyy harjoittamaan. Siitä saa synnytyksenkin jälkeen tiukan. Ja muutenkin treenaminen on suositeltavaa jos ei halua joutua käyttämään vaippoja vanhuuden kynnyksellä. Ja tokaks...Miesten ja naisten elimiä on kaiken kokoisia ja eri mallisia. Sit natsaa kun saletisti natsaa löytyen se sopiva ja asia ei jää vielä siihenkään...kaikki lähtee alunperin siitä henkisestä kemiasta ;)
mies32 kirjoitti:
Päässä ollut vikaa kauhean puutteen takia.
Oolspraite kuule...asia selvä sitten :b
nipa-84 kirjoitti:
Oolspraite kuule...asia selvä sitten :b
Aaaaaaw...taas tuo mies32 haluaisi vähän kerjätä verta nenästään. Ei edellisestä keskustelusta vielä saanut tarpeekseen musta ;) :b
nipa-84 kirjoitti:
Eli just taas näitä idioottimaisia "LutkaVittuLöysäHuora"-miehiä. Ja sit viimeinen keino on "läski-aseet" käyttöön....aaargh! :DMarilyn Monroen vaatekoko oli muuten 44...googletin ja tarkistin asian :)
- 2 viikkoa.
!
- sillitrooli
Pihtaat riittävän kauan, että huomaat että mies on tosissaan kanssasi, eikä ole vain joku panoeino tai jyystärikarju, joka haluaa muutaman kerran päästä kanssasi sänkyyn. Kun olet huomannut, että mies on tosissaan kanssasi, harrastatte kiihkeää seksiä. Siinä se.
Ei siihen mitään erityisiä aikarajoja ole. Yritä vain katsoa, että mies tuntuu kivalta myös kumppanina, ja että järjellä ajatellenkin sovitte yhteen. Ja yritä vastustaa "pimppisi kutsua", kun tulee joku panomies, josta huomaa parilla tapaamiskerralla, että ei se ole oikeasti kiinnostunut sinusta ja persoonastasi ja mahdollisesta yhteisestä tulevaisuudestanne. Tämä on se, missä naiset yleensä menevät vikaan. Tajutaan jollain tasolla, että ei tästä miehestä ole mukavan yhteiselon kumppaniksi, mutta silti annetaan oman pimpin tehdä päätökset.
Noin muuten, noista menneisyyteen liittyvistä asioista, kun ei sinulla niin kovin montaa miestä siellä ole, niin siitä puolesta muista vain yksi asia. Jos homma etenee seurusteluun asti, niin anna miehelle itsesi kokonaisvaltaisesti. Älä jätä miehelle tunnetta, että muille saatoit olla sitä ja tätä (sekä sängyssä että tunteen tasolla), mutta että hänelle, sinun omalle miehellesi, et voi olla niitä asioita. Se on musertava tunne miehelle.
Yleisesti ottaen joka tapauksessa hienoa ja arvostettavaa, että tällaisia pohdit! Jo se, että otat miehen huomioon näitä pohtimalla, kertoo että olet parempi nainen kuin suomalaiset naiset keskimäärin! :)- atm.
Anna mulle pil.lua ap? Saat varmasti kunnolla edestä ja takaa minulta.
- Selvät säännöt
Jyystärikarjulle heti. Aisurille aikaisintaan kahden kuukauden päästä. Ätmille ei koskaan.
- efgerg
Lutka mikä lutka. Pihtaaminen on naiselle kunniakasta.
Jos haluat itsellesi pitkäaikaisen elämänkumppanin niin pihtaat niin kauan, että olet varma että molemmat haluaa pitkäaikaisen suhteen, eikä vaan seksiä pari kertaa. Pihtaamalla ei voi mennä pieleen, jos mies ei jaksa odottaa niin kiinnostus on köykäistä ja pitkäaikaisuutta ei ole odotettavissa muutenkaan. Miksi sitten jaella jokaiselle tutulle värkkiään ennen kuin tietää haluaako jotain vakavaa? Et kai sitä vielä 5 tappaamisen jälkeen tiedä? Tuollainen huoraaminen on markkina-arvoa alentavaa kunnon miesten silmissä. Sorry, tasa-arvoa ei ole näissä hommissa. - oldskool
Kai se on jokaisella jotkut omat kriteerit. Itse tutuistuin viime talvena minua nuorempaan ja todella suloisen oloiseen tyttöön. Pitkään kahviteltiin yleisillä paikoilla ja tekstailtiin eri formaateissa ennen eka treffejä. Olin koko ajan antanut ymmärtää, että olen vain tosi tarkoituksella liikenteessä. Kyllä vähän oudolta tuntui, kun tyttö oli siinä kiinni heti eka kerralla, kun kutsuin kotiin. Romanttinen illallinen kynttilän valossa, syvällisiä keskustellen ja toisiin tutustuen, sekä silmiin tuijotellen. Sitten ollaan kyrvässä kiinni, ennenkuin edes on kunnolla suudeltu. Oli siinä aika oudot fiilikset, kumminkin oli tullu jo ihastuttua aika kovasti ja "panostettua" orastavaan suhteeseen. Jostain toisesta olisi varmaan ollu ihan tavallista, mut oonkai sit oldskool.
- milloin vaan
Kuten on jo havaittu, niin riippuu miehestä. Itselleni ei ole mitään väliä, oikeastaan mitä pikemmin, niin sitä parempi. Ainaskaan se ei ole deal-breaker, ellei kyse ole kuukausien pidättyväisyydestä, jolloin voi loppua hermot kesken. Jos tykkään jostakusta, niin sitten tykkään. En edes kysele menneistä, koska se ei ole olennaista sen kannalta mitä minun ja hänen välillään tapahtuu. Se on aika sama mitä naisella on jonkun Eki Petterin kanssa tapahtunut, keskeistä on se, mitä tapahtuu minun kanssani.
Tätä ketjua lukiessa vaikuttaa siltä, että kovaa pidättyväisyyttä vaativat miehet ovat aika sekopäisiä, ainaskin näin nykypäivänä. En nyt sitten tiedä, että haluaako joku nainen noita huorapillu-juttuja hokevia miehiä ylipäätään.
Jos varman päälle haluaa pelata, niin kannattaa selvittää etukäteen, että onko mies konservatiivinen ja kuinka konservatiivinen. Myös ihan siltä kannalta, että haluaako nyrkki-hella-äijän vai ei.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta613131Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433077- 422427
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa952112- 311893
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271780- 481606
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä841387- 391290
- 811122