Moi. Meillä on Madboyn mfb-2000 karaokesoitin ja sen mukana tulleet mikrofonit, oli joku pakettitarjous. Nyt haluaisin hankkia paremman mikroforin. Mitä suosittelette? Hintarajana pitäisin
Hyvä mikki kotikäyttöön?
11
5312
Vastaukset
- Hae vaikka
tämmöstä:
AKG WMS40 MINI DUAL SET VOCAL - MINULLAKI ON
MADBOY C-TUPE KONDENSAATTORIMIKROFONI ON HYVÄ.
- Karaoke harrastaja
Sure SM 58 on perinteinen orkesterilaulajien mikrofoni hinta vähän päälle satasen
- Mikkimies
AKG tai Shure. Jos langallinen niin toi SM58 on perfect! Jos langaton niin sitten ainakin toi AKG WMS40 mini dual.
- shuresv200
Shuren SV200 -mikillä on tullut juonnettua jos jonkinlaisia tapahtumia. Pelaa hyvin myös instrumenttien äänityksessä ja laulussa, erinomainen mikrofoni pienellä budjetilla. Myyntipaketti sisältää vielä kantopussin ja kaapelin.
http://musatekniikka.blogspot.fi/2013/04/puhemikrofoni-pienella-budjetilla-shure.html
Saa ihan Suomesta hyvään hintaan.
http://www.stpaulssound.fi/kauppa/index.php?main_page=product_info&products_id=3819 - Llaulattaa
Kiitos vinkeistä! Taidan kallistua tuohon Shureen. Langaton olis kiva, mutta vähän turhan arvokas. Nyt pitää vielä kartuttaa levyvalikoimaa, niin pääsee lauleskelemaan :).
- happolaulaja
Langallisia edullisia ja hyviä esim.
Shure SM58
AKG D5
Sennheiser E845
Audix OM2
Rode M1 - )€2:);€&24(:'frewwee
Shure sm58sii suosittelen, itte ronnie james dio on käyttäny sm58sii
- Laulajatarko
Millainen mikki on hyvä hennolle ja hiljaiselle naisäänelle? Mitä eroja on noissa shure sm58 s/lc/yms. mikeissä?
- Sinkkonen
Suosittelen ehdottomasti AKG D5. Siinä on herkempi yläpää kuin esim. viiskasissa. Jopa miehenä huomaa eron, kun molempia on kotikaraokessa kokeiltu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi3423491Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun192308Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos151910Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei141615Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko4171532Kysymys Kuhmolaisille
Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t361424Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin
”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist2741392- 171284
Olen valtavan ihastunut
Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.631086Ensi viikolla tulen takaisin
Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin201010