Niin kuka siis on tämä mystinen missi, jonka kanssa Keskinen nyt on pelehtinyt? Ken tietää kertoa?
Vesa Keskisen missi?
7
1797
Vastaukset
- mie
tiedättekö mikä on rehdin miehen ero petollisesta?
rehdillä miehellä on " 2 tuumaa " omien jalkojen välissä ja puhelin soitto vaimolle että " se on ohi nyt" ja petollisella on känny kiinni ja " 3 tuumaa" pimatsun jalkojen välissä. Meni Keskiseltä tän jutun takia "rehti" maine?- Käkikello
Keskisellä oli munaa mennä sanomaan muijalleen että nyt kävi näin! Vesa on periaatten mies ja hoiti homman fiksusti, eikä ruvennut selittelemään mitään paskajuttuja!
- herkkis
Mä vähän ihmettelen tollasta totaalista toimintaa. Mitä jos Keskisen tyttöystävä olisikin halunnut jatkaa tai työstää asiaa läpi? On tuokin kai tapa paeta asioita. Sitä pitäisi miettiä miksi meni pettämään eikä juosta karkuun. Itse en ymmärrä alkuunkaan. Ja ns."lausunnossaan" Vesa vain tuumaa kääntävänsä uuden lehden. Jospa vain halusikin eroon naisestaan näin?
- määä
Siis se, että jos se haluskin nykyisestä naisestaan eroon selittämällä että "olen tehnyt virheen ja omatuntoni ei anna minun jatkaa kanssasi" yms. kakkelia. Ja näin hän saa "rehdin" miehen maineen, ja samalla pääsee "kätevästi" eroon naisestaan.
- Abu Ankka
määä kirjoitti:
Siis se, että jos se haluskin nykyisestä naisestaan eroon selittämällä että "olen tehnyt virheen ja omatuntoni ei anna minun jatkaa kanssasi" yms. kakkelia. Ja näin hän saa "rehdin" miehen maineen, ja samalla pääsee "kätevästi" eroon naisestaan.
vaikka kamelinrasvas paistais.
On se Vesa jänskä miäs.
- Ihmettelee
Minusta V. Keskinen ei ole rehti, jos suhdetta on jatkunut jo kauan (2002). Kauan hän ainakin mietti.
- suomi taas sekaisin paskasta
jeesustelkaa nyt ittenne kipeeks. rakkaudessa ja sodassa tapahtuu paljon. eihän niillä ollut edes muksuja!!!!so what!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt333124Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.441550Kun kohtaat jotain ainutlaatuista
ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö19971Mua ahdistaa
Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi32959- 59943
Ei tämä enää tervettä oo
Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.22928Tuli vain mieleen
että etkös sä yritäkin muiden miehiä? Se sun tuttava kertoi. En arvosta tuollaista naista, ihmekös kun oot sinkku. m -37850Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista
Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä36803Tanskademarit: ilman risusavottaa ei rahaa!
Näin persuna on pakko ihailla noita Tanskan demareita. Tanskalaisessa sosiaalidemokratiassa ei työtön saa rahaa ellei os173793- 48709