MB E200T CDIA W212 -10 (Tunnus 16570)

314

Katselen huvikseni mobile.de:tä silloin tällöin.
Nyt olisi otsikoitu 98tkm ajettu hopeanharmaa farkkumese myynnissä 19.990,-
Auto on 500 km:n päässä Lyypekistä.
Mielestäni auto on hintansa arvoinen, siinä on lähes kaikki herkut
tosin ilman Xenoneita.
Ollut 3 vuotta liisarina.
Veroa menee varmasti siinä 8.000,- ehkä vähän allekin, mutta ei Suomesta kolmen vuoden ikäistä noilla kilometreillä saa!
Kyselin jopa huoltotietoja, esim. sitä, onko automaattilaatikkoöljyt vaihdettu lukemalla 75.000 km? Vastaus tullee huomenissa.
Voin kyllä hakea sen kohtuukustannuksin, jos jotakuta kiinnostaa.

4

121

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ....

      ... oletko ostamassa vai myymässä autoa?

    • 314

      Vastaus edelliselle: En kumpaakaan.

      Tällä palstalla on vain niin toivotonta avata minkäänlaista yleistä keskustelua, ilman että joku nuija heti tulee heti esittämään asiaan kuulumattomia kysymyksiä.
      Yritän vielä, kerran selvittää, mitä tarkoitan.
      Ellei asia nyt mene jakeluun, niin antaa sitten olla. En siis vastaa niihin.

      Yritin siis vain yhden esimerkin valossa tuoda esille, että Saksasta saa samalla rahalla edelleenkin "enemmän autoa" kuin Suomesta, etenkin jos katsoo myös esimerkkiauton ns. "lisälaiteruksaukset".
      Antamani esimerkki ei tietenkään tilastollisesti ole pätevä, eikä päde 250.000 km ajettuihin häkkiautoihin.
      Kysymys oli siis saksalaisen autoliikkeen mobile.de:ssä myynnissä olevasta autosta, eikä minulla ole kyseiseen yritykseen mitään yhteyksiä enkä siis saa mitään provisiota mistään kaupoista.
      Kohta joku kysyy, että mistä tiedän, että mittaria ei ole ruuvattu?
      Siitä, että auto on huollettu merkkikorjaamolla kerran vuodessa.
      Seuraavaksi joku kysyy, että miten tiedän, miten leasingautoa on hoidettu?
      Vastaan jo varmuuden vuoksi, että entiselle haltijalle voi kyllä soittaa tai olla yhteydessä muulla tavoin.

      Mikäli joku nyt ymmärtää mitä tarkoitan, nimeni ei siis tule olemaan missään autopaperissa - korkeintaan toimeksiantosopimuksessa, joka pitää sisällään vain auton noudon kun se ensin on maksettu.
      Joku saattaa vielä kysyä, että miten minulla on aikaa hakea auto?
      En ole työtön, vaan nautin hyvää eläkettä.
      Toki tarvitsen matkaani valtakirjan, sekä mahdollisuuden sopia paikalla ns. pienistä asioista ostajan lukuun.

    • Beef?

      500 km käsittää puolet Saksasta ja tuohon hintaan saa kasoittain Junge Stern-takuuautoja vähemmillä kilometreillä.suoraan MB-liikkeestä. Where is the beef?

      Unohtui yksi kysymys: Mistä tiedät, että auto ei ole kolaroitu tai saksalaiseksi muutettu EU-reimport?

    • Turisti2013

      Eli siis "kalastelet" toimeksiantoa?

      Ei tarvitaan hakijaa tai välittäjää! Kyllä merkkiliikkestä voi jokainen itse hakea sopivan auton Saksasta itselleen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8634
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2605
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      127
      2332
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1976
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1724
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      12
      1534
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1477
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1419
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1292
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      13
      1203
    Aihe