Mies pettänyt useasti - ei halua avointa suhdetta

No niin

Mieheni on siis jäänyt jo muutaman kerran kiinni pettämisestä ja muiden naisten vokottelusta. Kauhusta kalpeana hän kuitenkin sopertaa, että rakastaa vain minua eikä tahdo jakaa minua. Itselleen kyllä vieras pimppi kelpaa. Ero vai nöyryytys? Aika perinteinen mies tuo minun jöllikkäni...

8

943

Äänestä

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pohdintaa...

Joo, kyllä taitaa juuri nuo pettäjä-tyypit olla niitä kaikkien omistushaluisimpia ja mustasukkaisimpia, mikä lie? Toinen kumma piirre, että eivät halua ns. luvan kaa (avoimesti) pitää rakstajaa, mutta salassa kyllä jaetaan siementä ja vakoa?! Kai se it on vähän niin, että ei haluta nähdä itseään pettäjänä, eikä haluta ehkä edes pettää, mut ei vaan pystytä kontrolloimaan itseään ja sit ehkä toisilla se on just sitä jännityksen (Kicksien) hakua. En keltään mitään haluaisi kieltää, mutta rehellisyys, avoimuus ja toisen tunteiden kunnioitus, vaan on mielestäni välttämätöntä, jos suhteen aikoo saada toimimaan.

• 16+3

Mun mies valittaa kun saa luvalla panna ketä tahtoo. Kuulemma se kiinnijäämisen jännitys kotiin palatessa jää pois ja se jos mikä on mukava tunne.

• Näin meillä

Nainen salaili säätöään. Sanoin, että voithan toki luvallakin säätää ja että itse en halua moista tehdä. Jos on jotain mitä en pysty tarjoamaan, niin eihän se multa ole pois. Nainen kielti kaiken ja säätö senkun jatkuu. Sanoin sit, että leikitään sitten, että en huomaa mitään, jos se kivemmalle tuntuu.

• down

En ole mikään mustasukkaista tyyppiä tietääkseni, mutta kyllä minusta toiselle pitää sanoa, jos meinaa toisen kanssa olla. Sehän on sama asia, kuin käyttää yhteisiä rahoja johonkin omaan, toisen tietämättä. Mutta jokainenhan päättää omasta elämästään ja itse en voisi elää pettäjän kanssa. Vapaata suhdetta voisin miettiä ja oikeastaan mietin jo nyt, kun kotona sänkyhommat on vaan nukkumista ja välillä jopa eri huoneissa. Mutta perhettäkään en haluaisi menettää...

• Näin meillä

Joo, kyllä nimen omaan pitäisi avointa ja rehellistä olla, tuhoon on tuomittu suhde muuten, sehän tuon mun viestin pointti olikin.

• Morgan

Naiseni chattailee Fb:ssa vieraiden miesten kanssa pitkin öitä. Sanoo niiden olevan vain kavereita mutta kieltäytyy kun pyydän näyttämään viestien sisätöä. En usko pätkääkään. Parasta on antaa hänelle samaa lääkettä vaikka se johtaisi ns. avoimen suhteen perustamiseen. Sovitaan että kun minä kirjaudun netti-deitti-palstoille niin pelkkiä kavereita nekin muijat on joiden kanssa siellä chattailen. Ei häntäkään voi se häiritä? Uskon, että joku repeämä tähän tulee, ilmeisesti naiseni on niin seksinnälkäinen etten riitä. Mutta mennään nyt naisen ehdoilla eli annan samalla mitalla siihen asti.

• Tritext

ERO! Älä anna kenenkään viedä ihmisarvoasi. Hanki uusi mies. Et kadu.

• Vaalea

Komppaan edellistä! Mielestäni riittää, että kerran pettää.. itse en moista hyväksyisi!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kylypylä mätänee

Kuka sotki uimaaltaan bakteereilla
      Suomussalmi
      53
      944
    2. Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki

Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K
      Viihde ja kulttuuri
      12
      879
    3. En voi kertoa meistä kenellekään

Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o
      Ikävä
      45
      808
    4. Huomenta

Sinulle! Olen miettinyt sinua paljon yön aikana. 🫂
      Ikävä
      62
      788
    5. Mikä kaivatullesi

On tärkeintä elämässään?
      Ikävä
      60
      750
    6. 57
      677
    7. Kadutko mies sitä miten reagoit?

..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺
      Ikävä
      49
      607
    8. Onko mulla vielä mahkuja saada sinut M nainen

Sano joku prosenttiluku?
      Ikävä
      60
      607
    9. Mitä ihmettä pitäisi tapahtua

Että me kohdataan ja saadaan tämä tilanne etenemään?
      Ikävä
      67
      576
    10. Jos mies naisen prinsessakohtelu

on sinulle liikaa, älä valitse prinsessaa 🦋🧚🏼‍♀️👸🏼
      Ikävä
      132
      559
    11. SuMetKu konkursissa

Asiakastiedon sivulla oli, SuMetKu asetettu konkurssiin. Tulihan se seinä vastaan lopultakin suuruudenhulluudessa.
      Suomussalmi
      20
      537
    12. Miksi olet niin hankala?

Miksi toimit miten toimit?
      Ikävä
      49
      524
    13. Suutuin lähinnä itselleni

Kun irl juttujen takia näyttää erittäin epätodennäköiseltä, että olisin millään tavoin toivottu henkilö sulle.
      Ikävä
      28
      518
    14. Hei. Ilmeisesti tässä saa unohtaa sen

että meistä joskus jotain tulisi? M
      Ikävä
      29
      495
    15. Ei voi mittään

Tykkään sinusta, vaikka miten typerän jutun suustasi päästät😅
      Ikävä
      33
      487
    16. En usko enää

rakkauteen.
      Ikävä
      72
      466
    17. Miten voit tykätä

Jos samaan aikaan haluat pysyä mahdollisimman kaukana?
      Ikävä
      40
      447
    18. Miksi meille jäi

Niin huonot välit vaikka meistä kumpikaan ei ole tunteilleen mitään voinut. Ehkä se kohtalo on sitä mieltä ettei kuitenk
      Ikävä
      33
      435
    19. Tykkään sinusta

Vaikka en vastailekaan!
      Ikävä
      17
      430
    20. Mitä sulle

Kuuluu?
      Ikävä
      24