Mies pettänyt useasti - ei halua avointa suhdetta

No niin

Mieheni on siis jäänyt jo muutaman kerran kiinni pettämisestä ja muiden naisten vokottelusta. Kauhusta kalpeana hän kuitenkin sopertaa, että rakastaa vain minua eikä tahdo jakaa minua. Itselleen kyllä vieras pimppi kelpaa. Ero vai nöyryytys? Aika perinteinen mies tuo minun jöllikkäni...

8

722

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pohdintaa...

      Joo, kyllä taitaa juuri nuo pettäjä-tyypit olla niitä kaikkien omistushaluisimpia ja mustasukkaisimpia, mikä lie? Toinen kumma piirre, että eivät halua ns. luvan kaa (avoimesti) pitää rakstajaa, mutta salassa kyllä jaetaan siementä ja vakoa?! Kai se it on vähän niin, että ei haluta nähdä itseään pettäjänä, eikä haluta ehkä edes pettää, mut ei vaan pystytä kontrolloimaan itseään ja sit ehkä toisilla se on just sitä jännityksen (Kicksien) hakua. En keltään mitään haluaisi kieltää, mutta rehellisyys, avoimuus ja toisen tunteiden kunnioitus, vaan on mielestäni välttämätöntä, jos suhteen aikoo saada toimimaan.

      • 16+3

        Mun mies valittaa kun saa luvalla panna ketä tahtoo. Kuulemma se kiinnijäämisen jännitys kotiin palatessa jää pois ja se jos mikä on mukava tunne.


    • Näin meillä

      Nainen salaili säätöään. Sanoin, että voithan toki luvallakin säätää ja että itse en halua moista tehdä. Jos on jotain mitä en pysty tarjoamaan, niin eihän se multa ole pois. Nainen kielti kaiken ja säätö senkun jatkuu. Sanoin sit, että leikitään sitten, että en huomaa mitään, jos se kivemmalle tuntuu.

    • down

      En ole mikään mustasukkaista tyyppiä tietääkseni, mutta kyllä minusta toiselle pitää sanoa, jos meinaa toisen kanssa olla. Sehän on sama asia, kuin käyttää yhteisiä rahoja johonkin omaan, toisen tietämättä. Mutta jokainenhan päättää omasta elämästään ja itse en voisi elää pettäjän kanssa. Vapaata suhdetta voisin miettiä ja oikeastaan mietin jo nyt, kun kotona sänkyhommat on vaan nukkumista ja välillä jopa eri huoneissa. Mutta perhettäkään en haluaisi menettää...

      • Näin meillä

        Joo, kyllä nimen omaan pitäisi avointa ja rehellistä olla, tuhoon on tuomittu suhde muuten, sehän tuon mun viestin pointti olikin.


    • Morgan

      Naiseni chattailee Fb:ssa vieraiden miesten kanssa pitkin öitä. Sanoo niiden olevan vain kavereita mutta kieltäytyy kun pyydän näyttämään viestien sisätöä. En usko pätkääkään. Parasta on antaa hänelle samaa lääkettä vaikka se johtaisi ns. avoimen suhteen perustamiseen. Sovitaan että kun minä kirjaudun netti-deitti-palstoille niin pelkkiä kavereita nekin muijat on joiden kanssa siellä chattailen. Ei häntäkään voi se häiritä? Uskon, että joku repeämä tähän tulee, ilmeisesti naiseni on niin seksinnälkäinen etten riitä. Mutta mennään nyt naisen ehdoilla eli annan samalla mitalla siihen asti.

    • Tritext

      ERO! Älä anna kenenkään viedä ihmisarvoasi. Hanki uusi mies. Et kadu.

      • Vaalea

        Komppaan edellistä! Mielestäni riittää, että kerran pettää.. itse en moista hyväksyisi!!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      3
      1113
    2. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      18
      966
    3. En koskaan

      Aliarvoinut, nauranut/pitänyt pilkkana, tai ajatellut mitään negatiivista sinusta. Jos nämä asiat uskot ja luotat sen v
      Ikävä
      49
      860
    4. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      769
    5. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      15
      760
    6. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      224
      751
    7. Mitä teet mies

      Tälleen vappuaattona? Mietityttää, että onkohan sulla joku nainen, jonka kanssa vietät vapun? 😔
      Ikävä
      20
      750
    8. Nainen, olet kaipaillut seuraani

      Tiedän sen, kuulen sen. Sinulla ei ole muita joiden kanssa voisit niistä asioista keskustella joista keskustelet kanssan
      Ikävä
      77
      748
    9. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      4
      744
    10. Kirjoitit joskus minulle tietäen

      Että se olin minä.
      Ikävä
      47
      728
    Aihe