Naisten pikkujoulut

Avokkimies

Voisiko joku nainen valottaa hieman sitä, miksi pikkujouluihin täytyy panostaa aivan poikkeuksellisen paljon jos on parisuhteessa oleva 3-kymppinen ja lapsiakin jo on. Vaatteet valitaan viimeisen päälle ja miltei pakko ostaa jotain uutta päälle. Eikä siinä vielä kaikki. Tuntuu että varsinkin alusvaatteisiin panostetaan eniten. Pitää olla päällä viimeisen päälle seksikkäät hepeneet aina stay up sukkia myöden.
En vaan käsitä miksi panostaa alusvaatteisiin niin paljon jos ei ole tarkoitus niitä esitellä jollekin. Kertokaa naiset mielellään asiallisia vastaisia tähän, kiitos

26

2109

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ………...

      Jos nyt lukee mitä tahansa naisten juhlapukeutumiseen liittyvää juttua, niin yleensä niissä lähtee se juhlallisuus liikkeelle ihonhoidosta, jatkuu alusvaatteilla, juhlapuvuilla, kampauksella ja meikillä. Tällaista ajatusmaailmaa on puskettu läpi niin pitkään, että onko ihme, jos aika moni sen jo uskoo. Tähän liittyy vielä se ajatus, että nyt voi suoda itselleen jotain ihanaa, spesiaalia ja omaa - alusvaatteet sopivat tähän kuvaan oikein hyvin.

      Ja kyllä, varmasti joillain naisilla on tarkoitus päästä myös niitä hepeneitä esittelemään, mutta eiköhän ne useimmilla vain kuulu juhlapukeutumisen pakettiin. Sitten jos pukeutumista vielä etukäteen hehkutetaan työpaikan naisporukassa, niin kyllä siinä itse kukin tuntee halua ja jopa pakkoa pukeutumiseen. (Tiedän tämän itse sikäli, että olen siis nainen, mutta laiska laittautuja. Menen pikkujouluihin ilman meikkiä, siisteissä farkuissa ja ehkä vähän tavallista juhlavammassa puserossa, ja tunnen kyllä ajoittain itseni rumaksi ankanpoikaseksi muitten rinnalla.)

    • nainen gnhgnmh

      Kyllä minusta olisi outoa pukea stayupit ja seksikkäät alusvaatteet, jos niitä ei ole tarjoitus kenellekään eistellä. Tai sitten kerätä tunnelmaa ja esitellä omalle miehelle kotona illan päätteeksi?

    • Valittajastavalittaa

      Voi on sullakin ongelma. Juhlimiseen kuuluu juhliin valmistautuminen, koska se on hauskaa ja kuuluu oikeaan juhlatunnelmaan. Eikö tän maan päällä voi enää tehdä mitään hauskaa, mikä ei vahingoita jotain toista ilman, että joku marisee ja kitisee: MIKS MIKS MIKS???? Relaa saatana ne on juhlat!!!

    • Sisimmän arvoitus

      Eiväthän ne naiselle oikein jouluun mitenkään liity, sillä siinähän käydään kisaa näyttävämmästä ja rohkeammasta pukeutumisesta.

      Joskin ne jatkot ovat muualla kuin naisporukassa, ainakin täälläpäin alkaa kapakkakierto ja joku sää matkalla varmasti vieraisiinkiin vesiin.
      Kun viina nousee päähän, tapahtuu outoja asioita, sanat muuttuvat hirveiksi ja kuori karisee, niin ne hienot hepenet eivät todellakaan tee ihmistä vaan se sinin, joka yleensä kaikissa kertoo hyvyyden tai pahuuden. Hedelmissäkin.

    • Juhlafriikki

      Juhlia mahtuu arjen joukkoon niiin vähän, että silloin kun juhla on, niin se aloitetaankin vimpan päälle. Se on ihan normaalia ja onnistuu vain naiselta. Aloituskommentin tekijä taasen kuulosta mustispipiltä raukkikselta, joka ei kestä, että nainen poistuu hetkeksi omasta kuviostaan.

    • netissäroikkuja

      Mustis, jolle ei ole vissiin asiaa niihin pippaloihin niin pitää alkaa toisia kateellisena arvostelemaan. Vanha lauluhan tämä on, että kun nainen tekee jotain hauskaa, mies alkaa ruikuttamaan ja paiskomaan ovia.
      Voiko oikeasti olla noin pihalla asioista? Miksihän juhliin laitettaisiin mahdollisimman paskaset ja virttyneet mummopöksyt, jos päällä on hieno juhla-asu muuten? Mikset ymmärrä helvetti niin yksinkertaista asiaa? Tarviiko siitä vetää herne nenään, että joku vaihtaa paremmat alusvaatteet??? Mitä vittua?? Tollanen hörhö psykopaatti, joka ottaa raivarit alusvaatteista joutais hoitoon, jos ALUSVAATTEET aiheuttaa kohtauksen. Oikeasti hanki elämä.

      • Ketjun aloittaja/avokki

        Miten joku ihminen voi saada tuollaiset pultit lukemalla han asiallisesti esitetyn kysymyksen? En suuttunut, en paiskonut ovia. Ihan vaan ymmärtääkseni paremmin kysyin asiallisia mielipiteitä muilta. Ja mitä elämään tulee niin mulla on 2 lasta, 190neliön omakotitalo, 2 autoa ja ihan vitun hyvännäköinen puoliso ja keskiverto tallaajat paremmat tulot. Eli mun mittapuulla tämä elämä riittää vallan mainiosti
        Ps. Kannattais ehkä sun harkita jotain vihanhalllinta kurssia...


      • hoitsu
        Ketjun aloittaja/avokki kirjoitti:

        Miten joku ihminen voi saada tuollaiset pultit lukemalla han asiallisesti esitetyn kysymyksen? En suuttunut, en paiskonut ovia. Ihan vaan ymmärtääkseni paremmin kysyin asiallisia mielipiteitä muilta. Ja mitä elämään tulee niin mulla on 2 lasta, 190neliön omakotitalo, 2 autoa ja ihan vitun hyvännäköinen puoliso ja keskiverto tallaajat paremmat tulot. Eli mun mittapuulla tämä elämä riittää vallan mainiosti
        Ps. Kannattais ehkä sun harkita jotain vihanhalllinta kurssia...

        Niistä alusvaatteista.. naisena törmää usein teksteihin, missä mainitaan kauniiden alusvaatteiden vaikutus mielialaan. Siis kun on huippu kauniit alusvaatteet tuntee olevansa lähes kuninkaallinen ja jos on itsestä hyvä fiilis Se hehkuu ulospäin. En nyt osaa niin hienosti sanoa kuin niissä naistenlehtien artikkeleissa. Pahinta pynttäytyminen on varmaan niissä työpaikan pikkujouluissa, missä työaikana pidetään työvaatteita. Esim. hoito alalla muodottomat valkoiset lökövaatteet. Täytyyhän sitä panostaa kun joskus harvoin pääsee esiintymään.


      • nahistunu äijä
        hoitsu kirjoitti:

        Niistä alusvaatteista.. naisena törmää usein teksteihin, missä mainitaan kauniiden alusvaatteiden vaikutus mielialaan. Siis kun on huippu kauniit alusvaatteet tuntee olevansa lähes kuninkaallinen ja jos on itsestä hyvä fiilis Se hehkuu ulospäin. En nyt osaa niin hienosti sanoa kuin niissä naistenlehtien artikkeleissa. Pahinta pynttäytyminen on varmaan niissä työpaikan pikkujouluissa, missä työaikana pidetään työvaatteita. Esim. hoito alalla muodottomat valkoiset lökövaatteet. Täytyyhän sitä panostaa kun joskus harvoin pääsee esiintymään.

        Sain Tono-lähetyksenä tummanpunaiset alkkarit. Kun ne sattuvat aamulla käteen sieltä vaatekaapin pinosta, on tuo päivä aivan erilainen. Kusella käydessäkin on mukava venytellä resoria näkyville. Värillä on väliä.


      • Vai tyhjentynyt ...
        nahistunu äijä kirjoitti:

        Sain Tono-lähetyksenä tummanpunaiset alkkarit. Kun ne sattuvat aamulla käteen sieltä vaatekaapin pinosta, on tuo päivä aivan erilainen. Kusella käydessäkin on mukava venytellä resoria näkyville. Värillä on väliä.

        Miksi sinä kommentoit, kun et selvästikään ymmärrä aiheesta yhtikäs mitään?


    • Tikkunainen79

      En tiedä mistä se johtuu. Itse ajelemaan karvanikin viimeisen päälle, samoin alusvaatteiden valinta ja ihonhoito on yksi iso osa juhlimista. Naiset nauttii laittautumisesta, laittautuminen lähtee sen pohjatyöstä.

      Itse toimin aina näin, en ole koskaan pettänyt tai edes miettinyt pettäväni. Asioilla ei ole mitään tekemistä keskenään!

      • psykeloki

        Se on se alitajunen toive. Vanhallapiiallakin on varoiksi.


    • 13+15

      En mikään asiantuntija ole, mutta eikö pikkujoulut ole ne juhlat, joihin panostetaan juuri niin paljon, kun pystytään? Tarkoituksena hurmata kaikki muut juhlijat (Se ei tarkoita, että pitää sänkyyn asti joku raahata. Tai kopiokoneen päälle), joten yleisesti nainen aloittaa sen pukeutumisen ihan nollista asti.

      Meille miehille puku on vain se näkyvä osio, eli alushousut on juuri ne mukavimmat kaapissa olevat. Sen jälkeen vasta harkitaan mitä pistetään päälle.

      Naisille mentaliteetti on se, että kokonaisuus täytyy olla tietynlainen ja tähän juuri vaikuttaa se, että myös alushousuissa täytyy tuntea olevansa seksikäs. Jos siellä alla on jotkut reikäset mummokalsarit, niin kauneinkaan mekko ei varmasti tunnu kovin hyvältä päällä.

      Ei se itseäni haittaa, jos emäntä vetää täyden setin päälle ja tulee pienessä simassa pikkujouluista ja alta paljastaa ihan uunituoretta alusvaatetta.

    • sdfdfsdfdsf

      Ei kukaan nainen ala alushousuihin panostamaan ilman jotaki takaajatuksia, eihän sinne juhliin alusnaruja mennä esittelemään, vai mennäänkö kuitenki?..Niih, naisilla on tämä ikävä tapa ottaa vierasta heti kun silmä välttää. Sitten hyssytellään ja ollaan hiljaa kaiken lisäksi muut k.kenkäiset puolustelee täällä muita h*ratsuja.

    • juhlalook ok

      Olet mustasukkainen mies? Kyllä juhlapukeutumien lähtee kauniista alusvaatteista ja juhlia ei liikaa ole perheellisillä naisilla.Ja jos naiset menevät syömään ja vaihtamaan kuulumisia ja rentotumaan vaikka tanssien-nainen saa näyttää hyvältä vaikka olisi varattu. .VOi teitä pienisieluisia miehiä..

      • sdfdfsdfdsf

        Huomiota ne naiset menee sieltä juhlista hakemaan toisilta miehiltä..Sekö on nyt sitte kivasti tehty kotona odottavalle miehelle?..Varmasti alusasut on normaalia "likasemmat" kaiken maailman juhlien jälkeen, kun muut miehet ovat antaneet huomiota tälle paljastavalle ja huomiota hakevalle naiselle. Ja naisethan ei kieltäydy huomiota antavasta herrasmiehestä, se ei paljon vaari kun kävellään jo käsikädessä hotelli huoneeseen ja tulla tyytyväisenä ja vähän jännittyneenä kotia avo/avio puolisonsa viereen nukkumaan. :) Että hyviä juhlia vaan teidän naisille, koittakaa miehet kestää se tosi seikka!


      • ei ole mun vika
        sdfdfsdfdsf kirjoitti:

        Huomiota ne naiset menee sieltä juhlista hakemaan toisilta miehiltä..Sekö on nyt sitte kivasti tehty kotona odottavalle miehelle?..Varmasti alusasut on normaalia "likasemmat" kaiken maailman juhlien jälkeen, kun muut miehet ovat antaneet huomiota tälle paljastavalle ja huomiota hakevalle naiselle. Ja naisethan ei kieltäydy huomiota antavasta herrasmiehestä, se ei paljon vaari kun kävellään jo käsikädessä hotelli huoneeseen ja tulla tyytyväisenä ja vähän jännittyneenä kotia avo/avio puolisonsa viereen nukkumaan. :) Että hyviä juhlia vaan teidän naisille, koittakaa miehet kestää se tosi seikka!

        Minun epäilys heräsi kun naiseni kertoi menevänsä kauneus hoitolaan ja vaate ostoksille ja sitten pikkujoulutkin oli yhtäkkiä ohjelmassa.
        Seurasin naistani ja sinnehhän se meni raflaan pussailee jotain miestä. Jotain yli tunnin seurasin ja pitkän suutelun päätteeksi läksin veljeni luokse nukkumaan kun tiesin että ero tulee. No joskus seuraavana aamuna naiseni soitti ja sanoi että missä olen , on ikävä, niin meinasi oksennus lentää.
        Sanoin vaan että tulen kun olet poistunut asunnosta sen uuden miehes luokse ja löin luurin kiinni. Yritti soittaa varmaan 10 kertaa mut en vastannut ja en puhunut sille 2 kuukauteen.


      • Yöäk !
        sdfdfsdfdsf kirjoitti:

        Huomiota ne naiset menee sieltä juhlista hakemaan toisilta miehiltä..Sekö on nyt sitte kivasti tehty kotona odottavalle miehelle?..Varmasti alusasut on normaalia "likasemmat" kaiken maailman juhlien jälkeen, kun muut miehet ovat antaneet huomiota tälle paljastavalle ja huomiota hakevalle naiselle. Ja naisethan ei kieltäydy huomiota antavasta herrasmiehestä, se ei paljon vaari kun kävellään jo käsikädessä hotelli huoneeseen ja tulla tyytyväisenä ja vähän jännittyneenä kotia avo/avio puolisonsa viereen nukkumaan. :) Että hyviä juhlia vaan teidän naisille, koittakaa miehet kestää se tosi seikka!

        Kuulostattepa 'todella' aikuisilta, inhimillisiltä ja henkisesti kokonaisilta, oikeasti aikuisiksi kasvaneilta ihmisiltä. On sangen helppo arvata, miksi naisenne ovat tehneet niin kuin ovat tehneet.


    • sdfdfsdfdsf

      "Kuulostattepa 'todella' aikuisilta, inhimillisiltä ja henkisesti kokonaisilta, oikeasti aikuisiksi kasvaneilta ihmisiltä." Samaa vois todeta teistä likaisista naisista =))

      • Oma mokasi

        Me emme muutu likaisiksi millään tavalla siksi, että jonkun tahvon mielikuvitus on sellainen.


    • hohhoijaaa

      Voi onneton teitä yksinkertaisia miehiä.... NO, tottakai siksi että aina voi saada jotain sutinaa aikaiseksi kun panostaa oikein.... Meilläkin työporukassa 20-30 vuotiaat VARATUT naiset on niitä pahimpia. Miehillä ei ole mitään tajua asiasta...taas kerran huomataan...

      • Vaikea mies

        Tuo on valitettavasti totta. Tänä vuonna kahdeksat pikkujoulut koluttuna ja liian monta varattua naista on ollut tyrkyllä. Kaikki ollu vimpan päälle laittautuneita ja illan edetessä valmiita esittelemään aika paljon...


    • sokeat puolisot

      Mulla likkakaverit tekee just tuota. Itse oon sinkku ja en voi käsittää miksi pitää hyvässä parisuhteessa aina yrittää jotain muuta. Ollaan siis neljän naisen porukka. Yksi aviossa, kaksi avosuhteessa jo pari vuotta. Pikkujoulut ja mitkä nyt vaan bileet on näiden naisten mielestä lupa pettää.

      Tuntuu todella pahalta kun itse ollut mukana joskus aamulla kun menty jonkun kotiin ja rouvat selittänyt että olivat toisillaan yötä, kun tasan tarkkaan jokainen oli jalat levällään ympäri kyliä.

    • Tyttöjen juttuja

      Mä ainakin pukeudun firman pippaloihin vain muita naisia "varten" jos niin voi sanoo, duunipaikalla on menossa sisarellinen kilpavarustelu, you know. Wituttaa jos jollain on paremmannäköinen asu kuin mulla, vaikka olen pidempi ja hoikempi kuin ne muut jne. Se on vaan sellasta pöhköö pätemistä, ihan niinku miehillä jotkut autojutut tai muut vempaimet, joiden kautta ne "kilpailee" keskenään.
      Mut jokaisella on varmaan omat syynsä.
      Jotkut naiset hakee huomioo duunipaikan miehiltä, jne. Ite en kuulu niihin naisiin. On tullu seurattua läheltä yhden duuniparin suhdekiemuroita eikä kyllä tee mieli ajautua ite samaan tilanteeseen!

      • autsista

        Ai. Vertaatteko alusvaatteitakin?


    • näin on näreet

      No nythän alkaa pikkujoulujen jälkimainingit olla monilla tiedossa.

      Montakohan eroa on tiedossa. Ja moniko ei tullutkaan kotiin suoraan vaan vasta aamulla ja rutkasti selitellen, Koskee myös miehiä.

      Minä kyllä tekisin saman kuin eräs edellä kirjoittanut, laittaisin viestin, että kerää kamppeensa ja muuttaa oitis sen paremman luo.
      Mahdolliset lapset jäävät omaan kotiinsa ja eikä tarvitse ketkuilla yhtään mistään, että lasten edes pitäisi saada tavata tuollaista vanhempaansa, joka elää huoruudessa ja moraalittomasti.
      Menköön sinne uuden luokse ihan heti ja ilman lapsia ikuisesti.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4623
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2259
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1784
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1518
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      28
      1448
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1308
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe